-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Бензин А-95, дизельне паливо (в паливних картах, смарт-картах) ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти
Завершена
1 951 670.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 758.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 758.35 UAH
Період оскарження:
12.03.2025 16:22 - 12.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА дискримінаційні умови
Номер:
c04f3dfbf1c7409a9d06dadd93074c86
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-12-012392-a.a1
Назва:
СКАРГА дискримінаційні умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Перелік АЗС БРСМ.pdf 16.03.2025 18:00
- Тезнічні та якісні документи А95.pdf 16.03.2025 18:00
- Технічні та якісні Дизельне паливо.pdf 16.03.2025 18:00
- 3 договір АНАЛОГІЧНИЙ ЗПО.pdf 16.03.2025 18:00
- Перелік АЗС БРСМ.pdf 16.03.2025 18:00
- Талони АЗС БРСМ.pdf 16.03.2025 18:00
- Договір БРСМ Девон.pdf 16.03.2025 18:00
- 16.03.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації.pdf 16.03.2025 18:00
- 3 Видаткова АНАЛОГІЧНИЙ ЗПО.pdf 16.03.2025 18:00
- 16.03.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації док.docx 16.03.2025 18:00
- sign.p7s 16.03.2025 18:01
- рішення від 18.03.2025 № 4166.pdf 18.03.2025 16:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2025 № 4672.pdf 26.03.2025 12:55
- рішення від 25.03.2025 № 4672.pdf 28.03.2025 13:04
- 37ВД Бочковський-Вінниця,Івано-Фр-Львів.pdf 20.03.2025 16:51
- 56ВД Кучма,Фоменко,Тивонюк - Вінниця, Білгород-Дністр. вихід.pdf 20.03.2025 16:51
- 59ВД Шафалюк Олег- Дніпро, Харків.pdf 20.03.2025 16:51
- 60ВД Шафалюк Василь - Одеса,Крививий Рік, Кропивницький.pdf 20.03.2025 16:51
- 71ВД Рижаков,архипенко - Львів,Отвоцьк.pdf 20.03.2025 16:51
- 66ВД Бочковський- Южноукраїнск.pdf 20.03.2025 16:51
- 69ВД Редько- Одеса,Кропивницький.pdf 20.03.2025 16:51
- Письмові пояснення до АМКУ бензин- дизель.pdf 20.03.2025 16:51
- 72ВД Кучма,Фоменко,Тивонюк - Чернігів.pdf 20.03.2025 16:51
- Письмові пояснення до АМКУ бензин.docx 20.03.2025 16:51
- Прийняття рішення ..docx 08.04.2025 11:45
- Прийняття рішення.pdf 08.04.2025 11:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2025 20:44
Дата розгляду скарги:
25.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2025 16:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.03.2025 13:04
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2025 11:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4672-р/пк-пз від 25.03.2025 за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ: 45880693) від 16 березня 2025 № UA-2025-03-12-012392-a.a1 Державним підприємством "УДВП ІЗОТОП" (код ЄДРПОУ: 14308322) з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення 07.04.2025 внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Бензин А-95, дизельне паливо (в паливних картах, смарт-картах) ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти" (UA-2025-03-12-012392-a).
Зміни, що внесені Державним підприємством "УДВП ІЗОТОП" до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів за процедурою закупівлі - "Бензин А-95, дизельне паливо (в паливних картах, смарт-картах) ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти" (UA-2025-03-12-012392-a), розміщені та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Державним підприємством "УДВП ІЗОТОП" разом із змінами до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів за процедурою закупівлі - "Бензин А-95, дизельне паливо (в паливних картах, смарт-картах) ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти" (UA-2025-03-12-012392-a) в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщені в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
80869853b1fa457587c8d835c13d5497
Заголовок пункту скарги:
VI. Умову в частині наявності: документів на підтвердження впровадження систем менедженту згідно вимог п. 2.1., 1.13.13, та 1.13.14 Додатку 2 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
І. Умову в частині наявності: 1постачання нафтопродуктів виключно за паливними картами та/або смарт-картами, паливні карти повинні бути саме зразка Учасника.
×
-
Назва доказу:
Талони
-
Повʼязаний документ:
Талони АЗС БРСМ.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ Девон.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): І. Умову в частині наявності: 1постачання нафтопродуктів виключно за паливними картами та/або смарт-картами, паливні карти повинні бути саме зразка Учасника.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
79d3410a0d48425ab15a5300edd22e1f
Заголовок пункту скарги:
ІІ. Умову в частині наявності: Особистий кабінет - це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними картками (талонами) та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить е
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 2 до тендерної документації 1.13.14 Особистий кабінет - це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними картками (талонами) та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування паливними картками (талонами), блокування та розблокування доступу. Дана інформація повинна бути підтверджена шляхом надання відповідних скриншотів ресурсу із адресою такого ресурсу у мережі Інтернет.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності Особистого кабінету у вигляді електронного Web додатку з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними картками (талонами) та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування паливними картками (талонами), блокування та розблокування доступу.
Згідно Інструкції визначені чотири форми відпуску нафтопродуктів, за якими встановлена можливість автозаправної станції здійснювати відпуск палива, але при цьому така інструкція жодним чином не передбачає для здійснення відпуску палива наявність Особистого кабінету Покупця у вигляді електронного Web додатку з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними картками (талонами) та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування паливними картками (талонами), блокування та розблокування доступу
Така умова тендерної документації обмежує. Суб’єкта оскарження в праві на участь у закупіівлі, оскільки мережа АЗС, яку може запропонувати Скаржник – не передбачає введеної технології відпуску палива за допомогою Особистого кабінету у вигляді електронного Web додатку з окремими функціями, визначеними тендерної документацією.
Інструкція передбачає визначення Талон та норми здійснення відпуску за ним:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами:
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
10.3.3.2 Заправлення за талонами відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Оскільки законодавством встановлено виключну інструкцію, яка є нормативно-правовою базою для господарської діяльності АЗС, застосування норм відповідної інструкції є обов’язком автозаправної станції.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Мережа АЗС БРСМ-нафта не має технологій та не здійснює відпуск палива із застосуванням Особистого кабінету у вигляді електронного Web додатку з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними картками (талонами) та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування паливними картками (талонами), блокування та розблокування доступу.
Додаткові надмірні вимоги Замовника щодо наявності при здійсненні відпуску палива з АЗС, наявності Особистого кабінету Покупця з окремим переліком функцій, які повинні бути йому належні, - є дискримінаційною умовою. Головна ознака умов Документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Згідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, ТИПИ або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
1) Особистий кабінет - це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними картками (талонами) та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування паливними картками (талонами), блокування та розблокування доступу. Дана інформація повинна бути підтверджена шляхом надання відповідних скриншотів ресурсу із адресою такого ресурсу у мережі Інтернет.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 2 до тендерної документації 1.13.14 Особистий кабінет - це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними картками (талонами) та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування паливними картками (талонами), блокування та розблокування доступу. Дана інформація повинна бути підтверджена шляхом надання відповідних скриншотів ресурсу із адресою такого ресурсу у мережі Інтернет.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності Особистого кабінету у вигляді електронного Web додатку з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними картками (талонами) та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування паливними картками (талонами), блокування та розблокування доступу.
Згідно Інструкції визначені чотири форми відпуску нафтопродуктів, за якими встановлена можливість автозаправної станції здійснювати відпуск палива, але при цьому така інструкція жодним чином не передбачає для здійснення відпуску палива наявність Особистого кабінету Покупця у вигляді електронного Web додатку з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними картками (талонами) та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування паливними картками (талонами), блокування та розблокування доступу
Така умова тендерної документації обмежує. Суб’єкта оскарження в праві на участь у закупіівлі, оскільки мережа АЗС, яку може запропонувати Скаржник – не передбачає введеної технології відпуску палива за допомогою Особистого кабінету у вигляді електронного Web додатку з окремими функціями, визначеними тендерної документацією.
Інструкція передбачає визначення Талон та норми здійснення відпуску за ним:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами:
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
10.3.3.2 Заправлення за талонами відображається у змінному звіті АЗС за формою N 17-НП.
Оскільки законодавством встановлено виключну інструкцію, яка є нормативно-правовою базою для господарської діяльності АЗС, застосування норм відповідної інструкції є обов’язком автозаправної станції.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Мережа АЗС БРСМ-нафта не має технологій та не здійснює відпуск палива із застосуванням Особистого кабінету у вигляді електронного Web додатку з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними картками (талонами) та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування паливними картками (талонами), блокування та розблокування доступу.
Додаткові надмірні вимоги Замовника щодо наявності при здійсненні відпуску палива з АЗС, наявності Особистого кабінету Покупця з окремим переліком функцій, які повинні бути йому належні, - є дискримінаційною умовою. Головна ознака умов Документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Згідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, ТИПИ або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
1) Особистий кабінет - це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними картками (талонами) та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування паливними картками (талонами), блокування та розблокування доступу. Дана інформація повинна бути підтверджена шляхом надання відповідних скриншотів ресурсу із адресою такого ресурсу у мережі Інтернет.
×
-
Назва доказу:
Талони
-
Повʼязаний документ:
Талони АЗС БРСМ.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ Девон.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): ІІ. Умову в частині наявності: Особистий кабінет - це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива, розподіляти його між паливними картками (талонами) та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування паливними картками (талонами), блокування та розблокування доступу. Дана інформація повинна бути підтверджена шляхом надання відповідних скриншотів ресурсу із адресою такого ресурсу у мережі Інтернет.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
59f6bcc6585048ca9b30a4110dc8fa75
Заголовок пункту скарги:
ІІІ. Умову в частині наявності: АЗС у певних населених пунктах
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
3 Додаток 2 до тендерної документації 1.3. Місце поставки – територія України. АЗС Учасника, мають знаходиться в населених пунктах м. Київ, м. Боріспіль, м. Бровари, м. Біла Церква, м. Фастів, м. Вінниця, м. Кропивницький, м. Южноукраїнськ, м. Южне, м. Одеса, м. Миколаїв, м. Дніпро, м. Запоріжжя, м. Рівне, м. Чернігів, м. Полтава, м. Харків м. Житомир, м. Хмельницький, м. Чернівці, м. Львів, м. Івано-Франківськ, м. Ужгород, м. Біла Церква та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від них.
1.4. В містах Вишгород, Бориспіль, Київ, Луцьк, Львів обов’язкова наявність не менше 2-х АЗС.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності АЗС з місцерозташуванням в окремо визначених населених пунктах: м. Київ, м. Боріспіль, м. Бровари, м. Біла Церква, м. Фастів, м. Вінниця, м. Кропивницький, м. Южноукраїнськ, м. Южне, м. Одеса, м. Миколаїв, м. Дніпро, м. Запоріжжя, м. Рівне, м. Чернігів, м. Полтава, м. Харків м. Житомир, м. Хмельницький, м. Чернівці, м. Львів, м. Івано-Франківськ, м. Ужгород, м. Біла Церква та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від них. А також: В містах Вишгород, Бориспіль, Київ, Луцьк, Львів обов’язкова наявність не менше 2-х АЗС.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Мережа АЗС БРСМ-Нафта не містить АЗС у наступних населених пунктах:
м. Фастів та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від нього.
м. Южноукраїнськ, та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від нього.
м. Івано-Франківськ, та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від нього.
Місті Вишгород (у кількості 2 АЗС)
А також, містить у кількості менше ніж 2 АЗС, а саме 1 (одну) АЗС у місті Львів.
Однак, Суб’єкт оскарження може запропонувати АЗС у всіх інших населених пунктах визначених Замовником, або на відстані БІЛЬШЕ 15 км по автомобільних дорогах від м. Фастів, м. Южноукраїнськ, м. Івано-Франківськ, а також:
- в безпосередній близькості до міста Вишгород (АЗС БРСМ-Нафта за адресою село, вулиця Свято-Покровська, 1-В, Нові Петрівці, Київська область, 07354), та при цьому у кількості 1 (однієї) АЗС.
- У місті Львів (АЗС БРСМ-Нафта за адресою: Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116г), але у кількості 1 (однієї) АЗС.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності АЗС з таким деталізованим місцерозташуванням в окремих населених пунктах – Замовник встановлює дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеній кількості та в окремо визначених населених пунктах, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінуються Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 1 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map та надається у Додатку 4 до Скарги
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
м. Фастів та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від нього.
м. Южноукраїнськ, та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від нього.
м. Івано-Франківськ, та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від нього.
Місті Вишгород (у кількості 2 АЗС)
2 АЗС у м. Львів
ДОКУМЕНТИ ТА МАТЕРІАЛИ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ВИКЛАДЕНУ У СКАРЗІ ТА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ:
1.Договір з мережею АЗС БРСМ-Нафта
3. Посилання на сайт мережі БРСМ-Нафта https://brsm-nafta.com/map (на карті розташування АЗС відсутні саме 2 АЗС в Павлоградському районі Дніпропетровської області)
4. Адреси місцезнаходження АЗС мережі БРСМ-Нафта.
Оскільки відповідна процедура закупівлі оголошена Замовником за предметом “Дизельне паливо та Бензин” – тендерна документації складена порушенням вимог статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” з урахуванням п. 28 Особливостей, а також містить умови, що порушує права та законні інтереси Скаржника та нівелює принципи проведення процедури закупівлі згідно ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
3 Додаток 2 до тендерної документації 1.3. Місце поставки – територія України. АЗС Учасника, мають знаходиться в населених пунктах м. Київ, м. Боріспіль, м. Бровари, м. Біла Церква, м. Фастів, м. Вінниця, м. Кропивницький, м. Южноукраїнськ, м. Южне, м. Одеса, м. Миколаїв, м. Дніпро, м. Запоріжжя, м. Рівне, м. Чернігів, м. Полтава, м. Харків м. Житомир, м. Хмельницький, м. Чернівці, м. Львів, м. Івано-Франківськ, м. Ужгород, м. Біла Церква та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від них.
1.4. В містах Вишгород, Бориспіль, Київ, Луцьк, Львів обов’язкова наявність не менше 2-х АЗС.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності АЗС з місцерозташуванням в окремо визначених населених пунктах: м. Київ, м. Боріспіль, м. Бровари, м. Біла Церква, м. Фастів, м. Вінниця, м. Кропивницький, м. Южноукраїнськ, м. Южне, м. Одеса, м. Миколаїв, м. Дніпро, м. Запоріжжя, м. Рівне, м. Чернігів, м. Полтава, м. Харків м. Житомир, м. Хмельницький, м. Чернівці, м. Львів, м. Івано-Франківськ, м. Ужгород, м. Біла Церква та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від них. А також: В містах Вишгород, Бориспіль, Київ, Луцьк, Львів обов’язкова наявність не менше 2-х АЗС.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Мережа АЗС БРСМ-Нафта не містить АЗС у наступних населених пунктах:
м. Фастів та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від нього.
м. Южноукраїнськ, та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від нього.
м. Івано-Франківськ, та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від нього.
Місті Вишгород (у кількості 2 АЗС)
А також, містить у кількості менше ніж 2 АЗС, а саме 1 (одну) АЗС у місті Львів.
Однак, Суб’єкт оскарження може запропонувати АЗС у всіх інших населених пунктах визначених Замовником, або на відстані БІЛЬШЕ 15 км по автомобільних дорогах від м. Фастів, м. Южноукраїнськ, м. Івано-Франківськ, а також:
- в безпосередній близькості до міста Вишгород (АЗС БРСМ-Нафта за адресою село, вулиця Свято-Покровська, 1-В, Нові Петрівці, Київська область, 07354), та при цьому у кількості 1 (однієї) АЗС.
- У місті Львів (АЗС БРСМ-Нафта за адресою: Львівська обл., м. Львів, вул. Городоцька, 116г), але у кількості 1 (однієї) АЗС.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності АЗС з таким деталізованим місцерозташуванням в окремих населених пунктах – Замовник встановлює дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеній кількості та в окремо визначених населених пунктах, Замовник фактично встановлює умови, за якими прийняти участь у закупівлі зможе ВИКЛЮЧНО 1 МЕРЕЖА АЗС, а отже виконати таку умову зможе один ПОСТАЧАЛЬНИК. Такі умови дискримінуються Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 1 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map та надається у Додатку 4 до Скарги
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
м. Фастів та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від нього.
м. Южноукраїнськ, та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від нього.
м. Івано-Франківськ, та/або на відстані не більше 15 км по автомобільних дорогах від нього.
Місті Вишгород (у кількості 2 АЗС)
2 АЗС у м. Львів
ДОКУМЕНТИ ТА МАТЕРІАЛИ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ВИКЛАДЕНУ У СКАРЗІ ТА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ:
1.Договір з мережею АЗС БРСМ-Нафта
3. Посилання на сайт мережі БРСМ-Нафта https://brsm-nafta.com/map (на карті розташування АЗС відсутні саме 2 АЗС в Павлоградському районі Дніпропетровської області)
4. Адреси місцезнаходження АЗС мережі БРСМ-Нафта.
Оскільки відповідна процедура закупівлі оголошена Замовником за предметом “Дизельне паливо та Бензин” – тендерна документації складена порушенням вимог статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” з урахуванням п. 28 Особливостей, а також містить умови, що порушує права та законні інтереси Скаржника та нівелює принципи проведення процедури закупівлі згідно ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
×
-
Назва доказу:
Перелік АЗС
-
Повʼязаний документ:
Перелік АЗС БРСМ.pdf
-
-
Назва доказу:
Посилання на сайт мережі БРСМ-Нафта https://brsm-nafta.com/map (на карті розташування АЗС відсутні саме 2 АЗС в Павлоградському районі Дніпропетровської області)
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ Девон.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): ІІІ. Умову в частині наявності: АЗС у певних населених пунктах
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
b01afae12595450eba916178892f41e7
Заголовок пункту скарги:
ІV. Умову в частині наявності: Наявності виключно не менше двох за останні два роки та Листа-відгуку.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
4 Додаток 2 до тендерної документації Довідка в довільній формі з переліком виконаних аналогічних договорів із визначенням замовників (покупців), предмету договору, номеру та дати його укладання, відомостей про виконання
(не менше двох за останні два роки)
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надати оригінал документів:
- договору, з усіма додатками;
- видаткової накладної (них),
- лист- відгук.
Відгук має обов’язково містити посилання на номер і дату договору, інформацію щодо його якісного виконання, та бути датована не більше місячної давнини від кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналогічним договором є договір, що передбачає поставку товару талонами або картами.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ВИКЛЮЧНО не менше двох за останні два роки та надання на підтвердження виконання таких аналогічних договорів листа-відгуку.
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає встановлення Замовником кваліфікаційного критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Суб’єкт оскарження є новоствореним підприємством та здійснює свою діяльність з 10.01.2025 року, суб’єкт оскарження може запропонувати один виконаний аналогічний договір за час здійснення своєї господарської діяльності. При цьому, суб’єкт оскарження не мав ще можливості отримати від Замовника за аналогічним договором Лист-відгук.
Але, при цьому Суб’єкт оскарження має досвід виконання аналогічного договору та може підтвердити 1 (одним) договором з усіма додатками до нього та видатковою накладною, яка свідчить про наявність повного виконання такого аналогічного договору.
Звертаємо увагу Комісії, що Суб’єкт оскарження має укладені аналогічні за предметом закупівлі договори з державними Замовниками, але такі договори ще виконані не в повному обсязі, оскільки Термін постачання товару та Строк дії договорів визначений до кінця 2025 року, а з урахуванням постачання Товару за заявками Замовників, - у суб’єкта оскарження була відсутня можливість поставити Товар у повному обсязі за договорами.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наання ВИКЛЮЧНО не менше двох виконаних аналогічних договорів та Листа-відгуку (При цьому, Відгук має обов’язково містити посилання на номер і дату договору, інформацію щодо його якісного виконання, та бути датована не більше місячної давнини від кінцевого строку подання тендерних пропозицій.) – Замовник встановлює дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши ТАКІ вимоги щодо способу підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в окремо визначеній кількості, Замовник фактично встановлює умови, за якими новостворені підприємства не зможуть прийняти участь. Такі умови дискримінуються Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
Наявності виключно не менше двох за останні два роки та Листа-відгуку
ДОКУМЕНТИ ТА МАТЕРІАЛИ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ВИКЛАДЕНУ У СКАРЗІ ТА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ:
5.Аналогічний договір;
6. Видаткова накладна на підтвердження повного його виконання.
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
4 Додаток 2 до тендерної документації Довідка в довільній формі з переліком виконаних аналогічних договорів із визначенням замовників (покупців), предмету договору, номеру та дати його укладання, відомостей про виконання
(не менше двох за останні два роки)
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, надати оригінал документів:
- договору, з усіма додатками;
- видаткової накладної (них),
- лист- відгук.
Відгук має обов’язково містити посилання на номер і дату договору, інформацію щодо його якісного виконання, та бути датована не більше місячної давнини від кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналогічним договором є договір, що передбачає поставку товару талонами або картами.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів ВИКЛЮЧНО не менше двох за останні два роки та надання на підтвердження виконання таких аналогічних договорів листа-відгуку.
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає встановлення Замовником кваліфікаційного критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Суб’єкт оскарження є новоствореним підприємством та здійснює свою діяльність з 10.01.2025 року, суб’єкт оскарження може запропонувати один виконаний аналогічний договір за час здійснення своєї господарської діяльності. При цьому, суб’єкт оскарження не мав ще можливості отримати від Замовника за аналогічним договором Лист-відгук.
Але, при цьому Суб’єкт оскарження має досвід виконання аналогічного договору та може підтвердити 1 (одним) договором з усіма додатками до нього та видатковою накладною, яка свідчить про наявність повного виконання такого аналогічного договору.
Звертаємо увагу Комісії, що Суб’єкт оскарження має укладені аналогічні за предметом закупівлі договори з державними Замовниками, але такі договори ще виконані не в повному обсязі, оскільки Термін постачання товару та Строк дії договорів визначений до кінця 2025 року, а з урахуванням постачання Товару за заявками Замовників, - у суб’єкта оскарження була відсутня можливість поставити Товар у повному обсязі за договорами.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наання ВИКЛЮЧНО не менше двох виконаних аналогічних договорів та Листа-відгуку (При цьому, Відгук має обов’язково містити посилання на номер і дату договору, інформацію щодо його якісного виконання, та бути датована не більше місячної давнини від кінцевого строку подання тендерних пропозицій.) – Замовник встановлює дискримінаційні вимоги у тендерній документації.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши ТАКІ вимоги щодо способу підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в окремо визначеній кількості, Замовник фактично встановлює умови, за якими новостворені підприємства не зможуть прийняти участь. Такі умови дискримінуються Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
Наявності виключно не менше двох за останні два роки та Листа-відгуку
ДОКУМЕНТИ ТА МАТЕРІАЛИ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ВИКЛАДЕНУ У СКАРЗІ ТА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ:
5.Аналогічний договір;
6. Видаткова накладна на підтвердження повного його виконання.
×
-
Назва доказу:
Видаткові
-
Повʼязаний документ:
3 Видаткова АНАЛОГІЧНИЙ ЗПО.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний
-
Повʼязаний документ:
3 договір АНАЛОГІЧНИЙ ЗПО.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): ІV. Умову в частині наявності: Наявності виключно не менше двох за останні два роки та Листа-відгуку.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
889128682c4a4d2da1405d1311998be7
Заголовок пункту скарги:
V. Умову в частині наявності: партнерський договір повинен містити перелік АЗС, Партнерський договір на право користування АЗС.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
5 Додаток 2 до тендерної документації 1.3.11. У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання паливних карток єдиного зразка, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, за паливними картками єдиного зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше 01.01.2025 року та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) паливних карток, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, На оригінал листа накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити цей електронний підпис. Змістом такого листа має бути передбачено найменування Замовника цих торгів та ідентифікатор закупівлі. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком паливних карток (талонів) Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності партнерських договорів користування АЗС та наявності в партнерському договорі перелік АЗС.
Щодо переліку АЗС в партнерських договорах:
Між нами та партнерами укладено господарські договори, які НЕ містять переліку АЗС БЕЗПОСЕРЕДНЬО у Партнерському договорі, але при цьому містять посилання на сайт мережі АЗС, в якому такий перелік наявний:
П.1.3. Партнерського договору (Додаток 2 до Скарги) Отоварення дозвільних документів здійснюється у мережі автозаправних станцій Продавця (надалі іменується - мережа АЗС) лише за умови фактичної наявності ПММ на АЗС. Мережа АЗС -автозаправні станції, що працюють під ТМ «БРСМ Нафта>>, на яких здійснюється отримання ПММ. З інформацією про перелік АЗС Покупець може ознайомитися в мережі Інтернет на сайті: www.brsmnafta.сom . Оrоварення дозвільних документів можливе відповідно до режиму роботи АЗС Продавця.
У відповідності до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
З урахуванням норм Цивільного кодексу України, між Суб’єктом оскарження та його партнером (мережею АЗС) було укладено договір, який містить умови, що були визначені між сторонами на момент підписання.
Укладені між нами та партнерами Договори поставки містять умови, що були визначені сторонами під час його укладання.
Укладені між нами та партнерами договори не містять переліку АЗС, але за своїм змістом містять посилання на джерела інформації, з яких можна отримати перелік АЗС, на яких можливий відпуск палива.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Щодо партнерських договорів на право користування користування АЗС:
Право користування, згідно норм майнового законодавства, відноситься до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження).
Оскільки Замовник встановив вимогу шодо наявності партнерських договір на право користування АЗС, згідно норм права, Замовник встановлює таким чином вимогу щодо наявності АЗС у праві власності, або оренди, або користуванні у учасника.
Така вимога тендерної документації дискримінує учасників, які можуть запропонувати мережу АЗС партнерів на умовах укладених договорів купівлі-продажу Товару (палива за талонами).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимоги щодо наявності партнерських договорів, предметом яких є право користування АЗС. Замовник обмежує Суб’єкта оскарження вимогою щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику). Такі умови дискримінуються Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Але, такий партнерський договір не може підтверджувати право користування АЗС. Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користуванні, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у праві користуванні учасника - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
1) партнерський договір повинен містити перелік АЗС,
2) Партнерський договір на право користування АЗС.
ДОКУМЕНТИ ТА МАТЕРІАЛИ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ВИКЛАДЕНУ У СКАРЗІ ТА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ:
1.Договір з мережею АЗС БРСМ-Нафта
2.Талони, емітентом яких є партнерська мережа АЗС БРСМ-Нафта
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
5 Додаток 2 до тендерної документації 1.3.11. У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання паливних карток єдиного зразка, що пропонуються Учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між Учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, за паливними картками єдиного зразка Учасника. Лист повинен бути виданий Учаснику не раніше 01.01.2025 року та повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії (або оригіналів) паливних карток, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника, На оригінал листа накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити цей електронний підпис. Змістом такого листа має бути передбачено найменування Замовника цих торгів та ідентифікатор закупівлі. Копія партнерських договорів щодо користування АЗС, завірених партнерами, повинна містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком паливних карток (талонів) Учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності партнерських договорів користування АЗС та наявності в партнерському договорі перелік АЗС.
Щодо переліку АЗС в партнерських договорах:
Між нами та партнерами укладено господарські договори, які НЕ містять переліку АЗС БЕЗПОСЕРЕДНЬО у Партнерському договорі, але при цьому містять посилання на сайт мережі АЗС, в якому такий перелік наявний:
П.1.3. Партнерського договору (Додаток 2 до Скарги) Отоварення дозвільних документів здійснюється у мережі автозаправних станцій Продавця (надалі іменується - мережа АЗС) лише за умови фактичної наявності ПММ на АЗС. Мережа АЗС -автозаправні станції, що працюють під ТМ «БРСМ Нафта>>, на яких здійснюється отримання ПММ. З інформацією про перелік АЗС Покупець може ознайомитися в мережі Інтернет на сайті: www.brsmnafta.сom . Оrоварення дозвільних документів можливе відповідно до режиму роботи АЗС Продавця.
У відповідності до ч. 1 ст. 627 Цивільного кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
З урахуванням норм Цивільного кодексу України, між Суб’єктом оскарження та його партнером (мережею АЗС) було укладено договір, який містить умови, що були визначені між сторонами на момент підписання.
Укладені між нами та партнерами Договори поставки містять умови, що були визначені сторонами під час його укладання.
Укладені між нами та партнерами договори не містять переліку АЗС, але за своїм змістом містять посилання на джерела інформації, з яких можна отримати перелік АЗС, на яких можливий відпуск палива.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Щодо партнерських договорів на право користування користування АЗС:
Право користування, згідно норм майнового законодавства, відноситься до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження).
Оскільки Замовник встановив вимогу шодо наявності партнерських договір на право користування АЗС, згідно норм права, Замовник встановлює таким чином вимогу щодо наявності АЗС у праві власності, або оренди, або користуванні у учасника.
Така вимога тендерної документації дискримінує учасників, які можуть запропонувати мережу АЗС партнерів на умовах укладених договорів купівлі-продажу Товару (палива за талонами).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимоги щодо наявності партнерських договорів, предметом яких є право користування АЗС. Замовник обмежує Суб’єкта оскарження вимогою щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику). Такі умови дискримінуються Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Але, такий партнерський договір не може підтверджувати право користування АЗС. Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користуванні, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у праві користуванні учасника - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
1) партнерський договір повинен містити перелік АЗС,
2) Партнерський договір на право користування АЗС.
ДОКУМЕНТИ ТА МАТЕРІАЛИ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ВИКЛАДЕНУ У СКАРЗІ ТА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ:
1.Договір з мережею АЗС БРСМ-Нафта
2.Талони, емітентом яких є партнерська мережа АЗС БРСМ-Нафта
×
-
Назва доказу:
Талони
-
Повʼязаний документ:
Талони АЗС БРСМ.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ Девон.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): V. Умову в частині наявності: партнерський договір повинен містити перелік АЗС, Партнерський договір на право користування АЗС.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
f184535fd4784a30bab31d480cc2fe5d
Заголовок пункту скарги:
VI. Умову в частині наявності: документів на підтвердження впровадження систем менедженту згідно вимог п. 2.1., 1.13.13, та 1.13.14 Додатку 2 до тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
6 Додаток 2 до тендерної документації 2 Документи щодо захисту довкілля 2.1. Довідка (у довільній формі), якою Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Додатково Учасник надає підтвердження екологічної безпеки (відповідності) товару що пропонується чинним нормам із зазначенням норм, яким відповідає товар. Також надати документ, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України.
1.3.13. Документ, виданий акредитованою організацією, що підтверджує факт впровадження системи менеджменту інформаційної безпеки та системного аудиту такої системи менеджменту в організації Учасника;
1.3.14 Документ (сертифікат тощо), який підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації;
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо надання:
- Також надати документ, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України.
- Документ, виданий акредитованою організацією, що підтверджує факт впровадження системи менеджменту інформаційної безпеки та системного аудиту такої системи менеджменту в організації Учасника;
- Документ (сертифікат тощо), який підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації;
Вимога Замовника до учасників надати у складі Пропозиції вищезазначені документи, встановлює дискримінаційні умови у зв'язку з чим Суб’єкт оскарження вимагає виключити зазначені вимоги.
ч. 5 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” визначає, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик ТОВАРУ, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Товаром за відповідною процедурою закупівлі є - Бензин А95 та Дизельне паливо, а не послуги з систем менедженту на підтприємстві учасника.
Звертаємо увагу, що на підтвердження систем менедженту екологічного управління, інформаційної безпеки та системного аудиту та управління якістю на підприємстві учасника видається Сертифікат уповноваженим органом у сфері сертифікації.
АЛЕ, при цьому такі сертифікати не мають жодного відношення до Товару, а підтверджують сертифікацію господарської діяльності підприємства у відповідності до ДСТУ для систем менедженту екологічного управління, інформаційної безпеки та системного аудиту та управління якістю на підприємстві.
Отже, Замовник має право вимагати лише наявність документів, що підтверджують якість пропонуємого товару, а не системи провадження управління якістю.
Фактично Замовником з незрозумілих причин без жодного обґрунтування вимагається документ, який не має жодного відношення до предмету закупівлі (ТОВАРУ) і Суб’єкт оскарження позбавлений будь-якої можливості виконати дану дискримінаційну вимогу, оскільки не має відповідних документів.
На виконання ст. 23 Закону щодо підтвердження того, що пропоновані учасниками товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації, Суб’єкт оскарження може надати Сертифікат відповідності на Товар, Паспорт якості на Товар та Декларацію про відповідність, оскільки саме такі документи підтверджують Відповідність вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та/або ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» для Бензину А95, а також Відповідність вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та/або ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» для Дизельного палива (згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації щодо встановлення Технічних та якісних характеристик Товару).
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
1) Також надати документ, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України.
2) Документ, виданий акредитованою організацією, що підтверджує факт впровадження системи менеджменту інформаційної безпеки та системного аудиту такої системи менеджменту в організації Учасника;
3) Документ (сертифікат тощо), який підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації;
ДОКУМЕНТИ ТА МАТЕРІАЛИ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ВИКЛАДЕНУ У СКАРЗІ ТА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ:
Технічні та якісні документи на Товар Бензин А95, видані акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
Технічні та якісні документи на Товар Дизельне паливо, видані акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
6 Додаток 2 до тендерної документації 2 Документи щодо захисту довкілля 2.1. Довідка (у довільній формі), якою Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Додатково Учасник надає підтвердження екологічної безпеки (відповідності) товару що пропонується чинним нормам із зазначенням норм, яким відповідає товар. Також надати документ, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України.
1.3.13. Документ, виданий акредитованою організацією, що підтверджує факт впровадження системи менеджменту інформаційної безпеки та системного аудиту такої системи менеджменту в організації Учасника;
1.3.14 Документ (сертифікат тощо), який підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації;
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо надання:
- Також надати документ, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України.
- Документ, виданий акредитованою організацією, що підтверджує факт впровадження системи менеджменту інформаційної безпеки та системного аудиту такої системи менеджменту в організації Учасника;
- Документ (сертифікат тощо), який підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації;
Вимога Замовника до учасників надати у складі Пропозиції вищезазначені документи, встановлює дискримінаційні умови у зв'язку з чим Суб’єкт оскарження вимагає виключити зазначені вимоги.
ч. 5 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” визначає, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик ТОВАРУ, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Товаром за відповідною процедурою закупівлі є - Бензин А95 та Дизельне паливо, а не послуги з систем менедженту на підтприємстві учасника.
Звертаємо увагу, що на підтвердження систем менедженту екологічного управління, інформаційної безпеки та системного аудиту та управління якістю на підприємстві учасника видається Сертифікат уповноваженим органом у сфері сертифікації.
АЛЕ, при цьому такі сертифікати не мають жодного відношення до Товару, а підтверджують сертифікацію господарської діяльності підприємства у відповідності до ДСТУ для систем менедженту екологічного управління, інформаційної безпеки та системного аудиту та управління якістю на підприємстві.
Отже, Замовник має право вимагати лише наявність документів, що підтверджують якість пропонуємого товару, а не системи провадження управління якістю.
Фактично Замовником з незрозумілих причин без жодного обґрунтування вимагається документ, який не має жодного відношення до предмету закупівлі (ТОВАРУ) і Суб’єкт оскарження позбавлений будь-якої можливості виконати дану дискримінаційну вимогу, оскільки не має відповідних документів.
На виконання ст. 23 Закону щодо підтвердження того, що пропоновані учасниками товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації, Суб’єкт оскарження може надати Сертифікат відповідності на Товар, Паспорт якості на Товар та Декларацію про відповідність, оскільки саме такі документи підтверджують Відповідність вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та/або ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» для Бензину А95, а також Відповідність вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та/або ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» для Дизельного палива (згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації щодо встановлення Технічних та якісних характеристик Товару).
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
1) Також надати документ, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України.
2) Документ, виданий акредитованою організацією, що підтверджує факт впровадження системи менеджменту інформаційної безпеки та системного аудиту такої системи менеджменту в організації Учасника;
3) Документ (сертифікат тощо), який підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації;
ДОКУМЕНТИ ТА МАТЕРІАЛИ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ВИКЛАДЕНУ У СКАРЗІ ТА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ:
Технічні та якісні документи на Товар Бензин А95, видані акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
Технічні та якісні документи на Товар Дизельне паливо, видані акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації.
×
-
Назва доказу:
документи на підтвердження технічні та якісних вимог до Товару
-
Повʼязаний документ:
Технічні та якісні Дизельне паливо.pdf
-
-
Назва доказу:
документи на підтвердження технічні та якісних вимог до Товару
-
Повʼязаний документ:
Тезнічні та якісні документи А95.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): VI. Умову в частині наявності: документів на підтвердження впровадження систем менедженту згідно вимог п. 2.1., 1.13.13, та 1.13.14 Додатку 2 до тендерної документації.