-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 3151 (31510000-4) – електричні лампи розжарення (лампи)
Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівлель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178.Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Не перекладаються з російської на українську мову такі документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою.
мін. крок: 1% або 625.00 UAH
Скарга щодо рішення Замовника
- 25 Довідка з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf 29.03.2025 23:46
- протокол 65.pdf 29.03.2025 23:46
- Скарга.pdf.p7s.zip 29.03.2025 23:46
- sign.p7s 29.03.2025 23:47
- рішення від 01.04.2025 № 5056.pdf 01.04.2025 18:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2025 № 5556.pdf 09.04.2025 13:38
- рішення від 08.04.2025 № 5556.pdf 10.04.2025 16:19
- Пояснення по суті скарги.pdf 03.04.2025 14:04
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ.doc 03.04.2025 14:04
Пункт скарги
Розглянувши документи надані учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", у складі своєї тендерної пропозиції, встановлено не відповідність поданої пропозиції технічним вимогам Замовника. А саме, відповідно до умов тендерної документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції мав надати заповнену форму додатку № 4 до тендерної документації, при цьому Замовником встановлено вимогу, що «Колонка № 4 «Пропозиція Учасника» заповнюється Учасником зазначенням виробника запропонованого товару, країни виробництва, а також зазначенням технічних характеристик запропонованого товару». Так, розглянувши надану учасником у складі своєї тендерної пропозиції заповнену форму додатку № 4 встановлено, що у колонці «Пропозиція Учасника» Учасником вказано виробника, країну виробництва, проте, всупереч вимог Замовника, не вказано технічних характеристик запропонованого товару. Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначає:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником;
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону та зазначені у Додатку №4 цієї документації.;» В свою чергу Додаток 4 містить наступні вимоги:
Пропозиція Учасника (заповнюється Учасником)
(Зазначити виробника запропонованого товару, країну виробництва, та технічні характеристики запропонованого товару)
На підставі аналізу наданої документації та поданих Скаржником матеріалів, можна зробити висновок, що рішення про відхилення пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" є незаконним та таким що порушує права Скаржника. Скаржник надав достатню інформацію для ідентифікації товару, вказавши виробника, країну походження та каталожні номери виробника запропонованого товару, які є технічними характеристиками товару, замовник жодним чином не довів та документально не підтвердив, що запропонований товар не є еквівалентом товару, який вимагав Замовник, та замовник жодним чином не довів що технічні характеристики запропонованого товару скаржником не є еквівалентом технічних характеристик які вимагав замовник в розумінні вимог тендерної документації Замовника.
Згідно з Додатком №4, який був частиною тендерної пропозиції, учасник заповнив усі необхідні поля, включно з технічними характеристиками запропонованого товару - у формі каталожних номерів запропонованих виробників товару (SL1207 - 1 позиція, та 2 позиція - DK-24V21/5W).
У протоколі №65 зазначено, що учасник не надав технічних характеристик, проте це твердження є помилковим, оскільки каталожний номер єтехнічними характеристиками певного виробника товару.
Враховуючи вищезазначене, доцільно скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", оскільки учасник виконав усі вимоги тендерної документації.
Пропозиція учасника є повною та відповідає вимогам закупівлі. Каталожні номери, вказані в документах, є достатньою підставою для підтвердження технічних характеристик, тому рішення про її відхилення слід скасувати та повернути пропозицію Скаржника на кваліфікацію.
При незаконному відхиленні тендерної пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" були порушені такі норми законодавства України:
1. Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
• Стаття 5 (Принципи публічних закупівель)
o п. 2 – Принцип справедливості та конкурентності: Замовник не мав об’єктивних підстав відхиляти пропозицію, оскільки каталожний номер є достатнім для ідентифікації технічних характеристик.
o п. 4 – Принцип прозорості: Вимога щодо "технічних характеристик" не була чітко визначена в документації, що призвело до суб’єктивного тлумачення.
• Стаття 31 (Відхилення тендерних пропозицій)
o Замовник необґрунтовано визнав пропозицію "невідповідною", хоча учасник надав усі необхідні дані (виробник, країна, каталожний номер), які дозволяють перевірити технічні параметри.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
** Колонка № 4 «Пропозиція Учасника» заповнюється Учасником зазначенням виробника запропонованого товару, країни виробництва, а також зазначенням технічних характеристик запропонованого товару.
Скаржником на виконання вказаної вимоги надано документ вих.№25 від 18.03.2025 року в якому зазначено всі витребовувані технічні характеристики:
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №65 від 25.03.2025.