-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Програмно-апаратний комплекс «Регіональний центральний компонент» у складі планшетних персональних комп’ютерів з передустановленим програмним забезпеченням для автоматизації роботи сімейних лікарів та серверу з передустановленим програмним забезпеченням
Торги відмінено
6 584 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
30.07.2018 16:17 - 18.10.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга до АМКУ щодо порушення законодавства з питань публічних закупівель
Номер:
4345f305e6c74bd0a86d28bd1f6dd4e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-30-000538-a.a6
Назва:
Скарга до АМКУ щодо порушення законодавства з питань публічних закупівель
Скарга:
Скарга до АМКУ щодо порушення законодавства з питань публічних закупівель у визначенні предмета закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 23.08.2018 15:44
- Скарга до АМКУ.pdf 23.08.2018 15:44
- Рішення від 28.08.2018 № 8737+лист Замовнику.pdf 28.08.2018 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2018 № 9465.pdf 14.09.2018 16:41
- Рішення від 13.09.2018 № 9465.pdf 18.09.2018 18:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.08.2018 15:44
Дата прийняття рішення по скарзі:
18.09.2018 18:48
Вимога
Є відповідь
Додатково до вимоги (Ідентифікатор вимоги: UA-2018-07-30-000538-a.c2)
Номер:
fb3304ef44a14977836358d2ef38da86
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-30-000538-a.b5
Назва:
Додатково до вимоги (Ідентифікатор вимоги: UA-2018-07-30-000538-a.c2)
Вимога:
03.08.2018 року, нами була подана вимога на умови тендеру (Ідентифікатор вимоги: UA-2018-07-30-000538-a.c2), про надання роз’яснень та внесення відповідних змін до Тендерної документації щодо обов’язковості взаємодії предмета закупівлі (його підсистем) з програмно-апаратним комплексом ОДС-103 (ТОВ «МонТекС»), кардіологічним телеметричним комплексом UNET (ТОВ «ЮТАС»), комплексом виробництва Beecardia.
08.08.2018 Замовником були надані роз’яснення стосовно того, що предмет закупівлі повинен взаємодіяти з вищевказаними комплексами, що в свою чергу прямо порушує норми ст. ст. 3, 5, 12 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та створює дискримінаційні умови публічної закупівлі.
Крім того, Замовник, у відповідь на питання «Чи гарантує Замовник усім учасникам надання вказаними суб’єктами підприємництва технічних можливостей і прав на доступ та взаємодію між системами учасників та продуктами зазначених суб’єктів підприємницької діяльності?» повідомив про те, що доступ та взаємодію між системою учасника-переможця та продуктами зазначених суб'єктів підприємницької діяльності необхідно буде налагодити в рамках пусконалагоджувальних робіт в ході виконання договору.
Виходячи з цього, Замовник не надав гарантій щодо вільного доступ всіх учасників та, в майбутньому, переможця до вищевказаних комплексів, що прямо свідчить про створення штучних перешкод для учасників та переможця торгів, що дозволяє Замовнику маніпулювати результатами торгів.
Зазначена вимога Замовника свідчить про створення таких умов, при яких учасники торгів не зможуть виконати умови тендеру, а переможці – умов укладеного договору, що може призвести до відміни процедури закупівлі або порушень вимог учасниками та замовником.
Вказане свідчить, що умови закупівлі зорієнтовані на певного постачальника учасника/постачальника (який вже є користувачем програмно-апаратного комплексу ОДС-103 (ТОВ «МонТекС»), кардіологічного телеметричного комплексу UNET (ТОВ «ЮТАС»), комплексу виробництва Beecardia).
Вважаємо, що зазначені вище умови Тендерної документації містять дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію та звужують коло потенційних учасників, а також є дискримінаційними та порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме:
• виключити дискримінаційні вимоги щодо обов’язковості взаємодії предмета закупівлі (його підсистем) з програмно-апаратним комплексом ОДС-103 (ТОВ «МонТекС»), кардіологічним телеметричним комплексом UNET (ТОВ «ЮТАС»), комплексом виробництва Beecardia;
або
• включити до Тендерної документації гарантійні зобов’язання Замовника щодо надання доступу до вищевказаних комплексів для інтеграції в них запропонованих учасниками власних систем;
• опублікувати технічні специфікації вказаних комплексів з інформацією їх виробників, необхідною для налагодження взаємодії між запропонованими власними системами учасників та системами вищевказаних комплексів.
У разі невнесення відповідних змін до Тендерної документації ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження з відповідною скаргою на умови закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.08.2018 11:53
Вирішення:
Висловлюємо Вам вдячність за проявлений інтерес до закупівлі.
На Ваші додаткові запитання до вимоги UA-2018-07-30-000538-a.c2 від 09.08.2018 року повідомляємо наступне.
Як ми вже відповіли раніше на вимогу UA-2018-07-30-000538-a.c2 від 03.08.2018 року, взаємодію між системою учасника-переможця та програмними продуктами (рішеннями) вже наявними у Замовника, зазначеними у технічних вимогах тендерної документації, необхідно буде налагодити в рамках пусконалагоджувальних робіт в ході виконання договору. Правовласники відповідних програмних продуктів, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ «ЮТАС» (ідентифікаційний код юридичної особи 24373734), постачальник телеметричного комплексу Beecardia ТОВ НПФ "Діагностичні системи" (ідентифікаційний код юридичної особи 24275397), ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Монтаж і впровадження телекомунікаційних систем «МонТекС» (ТОВ «НВП «МонТекС», ідентифікаційний код юридичної особи 30838284), надали Замовнику попередню згоду на повідомлення всієї необхідної технічної інформації для налагодження взаємодії між системами всім зацікавленим Учасникам, які звернуться до них за такою інформацією. Зі своєї сторони, Замовник також максимально сприятиме наданню доступу до вищевказаних програмних продуктів Учаснику-переможцю для інтеграції з ними.
Враховуючи вищевикладені обставини, Замовник не вбачає підстав та необхідності для внесення змін до Тендерної документації у відповідній частині її змісту.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо порушення законодавства у сфері захисту інформації.
Номер:
0c59bdf525e8484882c2ba99f252c510
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-30-000538-a.a4
Назва:
Щодо порушення законодавства у сфері захисту інформації.
Вимога:
Відповідно до тендерної документації програмно-апаратний комплекс з його підсистемами, що є предметом закупівлі, передбачає обробку персональних даних пацієнтів, у тому числі медичної інформація. То ж його впровадження передбачає вжиття заходів, встановлених вимогами ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» (далі – Закон).
Зокрема, інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинна оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.
Для створення комплексної системи захисту державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, використовуються засоби захисту інформації, які мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту інформації. Підтвердження відповідності та проведення державної експертизи цих засобів здійснюються в порядку, встановленому законодавством.
Згідно з п. 10 розділу «Розширений опис вимог …» Додатку 1 до Тендерної документації Постачальник має виступати генеральним підрядником і забезпечити поставку товару … включаючи комплекс робіт з впровадження програмно-апаратного комплексу в установі Замовника. Пусконалагоджувальні роботи мають бути виконані Постачальником, вартість цих робіт має бути включена у вартість пропозиції.
Враховуючи викладене просимо роз’яснити та внести відповідні зміни до Тендерної документації:
1. Яким чином у вказаному програмно-апаратному комплексі повинні бути реалізовані засоби захисту інформації, передбачені ст. 8 Закону?
2. Чи входять вказані засоби у предмет закупівлі, чи врахована їх вартість у загальній вартості Договору? Якщо ні, чи будуть вони придбаватися окремо?
3. На кого покладається обов’язок по створенню та сертифікації комплексної системи захисту інформації, що буде оброблюватися у програмно-апаратному комплексі та його підсистемах?
4. Чи входить у загальну вартість Договору вартість з створення Комплексної системи захисту інформації та вартість проведення її експертизи?
5. Чи буде здійснюватися впровадження програмно-апаратного комплексу до отримання позитивного висновку державної експертизи на створену комплексну систему захисту інформації?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2018 10:38
Вирішення:
Висловлюємо Вам вдячність за проявлений інтерес до закупівлі.
На Вашу вимогу № UA-2018-07-30-000538-a.a4 від 07.08.2018 року повідомляємо наступне.
Предметом закупівлі є постачання Програмно-апаратного комплексу «Регіональний центральний компонент» у складі планшетних персональних комп’ютерів з передустановленим програмним забезпеченням для автоматизації роботи сімейних лікарів та серверу з передустановленим програмним забезпеченням (ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)).
1. Побудова Комплексної системи захисту інформації не є предметом саме цієї закупівлі. В рамках виконання договору, укладеного за результатами закупівлі у виконавця такого договору не виникає обов’язку із надання послуг щодо побудови КСЗІ та відповідно немає потреби в наданні йому інформації стосовно того, яким чином у програмно-апаратному комплексі повинні бути реалізовані засоби захисту інформації, передбачені ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».
2. Засоби захисту інформації, передбачені ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» не включаються до предмету даної закупівлі.
3. Враховуючи вищезазначену інформацію, до загальної вартості договору про закупівлю, який буде укладено в результаті даної закупівлі, не має включатися вартість послуг зі створення Комплексної системи захисту інформації та вартість проведення її експертизи, оскільки це буде предметом окремої закупівлі.
4. Впровадження програмно-апаратного комплексу, створення комплексної системи захисту інформації та відповідно отримання позитивного висновку державної експертизи Замовник планує здійснювати паралельно. При цьому, наразі Замовник та користувачі, у рамках своїх повноважень, гарантують забезпечення захисту медичної інформації та іншої конфіденційної інформації, яку планується обробляти в програмно-апаратному комплексі та стосовно якої встановлено законом вимогу щодо захисту, а також несуть відповідальність за забезпечення захисту інформації в системі, яка встановлена статтею 9 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
55d86112a6e2489b8f1d0317bdd14b1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-30-000538-a.c2
Назва:
ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Вимога:
Функціоналом Підсистеми «Інтеграція зі сторонніми апаратно-програмними комплексами» (п.7 розділу «розширений опис» додатку 1 до Тендерної документації) передбачено, що підсистема повинна забезпечувати реалізацію механізмів взаємодії і обміну даними між інформаційними системами, які обслуговують сферу охорони здоров’я Одеської області. Склад підсистеми наступний:
- Модуль взаємодії РЦК із програмно-апаратним комплексом ОДС-103 (ТОВ МонТекС);
- Модуль взаємодії РЦК із кардіологічним телеметричним комплексом UNET (ТОВ «ЮТАС»);
- Модуль взаємодії РЦК із телеметричним комплексом виробництва Beecardia.
При цьому п. 6.3 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що усі посилання у Додатку № 1 до тендерної документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".
Враховуючи, що вказані продукти та права на них належать стороннім суб’єктам підприємницької діяльності, з метою недопущення дискримінації учасників, просим надати роз’яснення та внести відповідні зміни до Тендерної документації:
1. Чи повинен предмет закупівлі (його підсистема) взаємодіяти саме з наступними продуктами: програмно-апаратним комплексом ОДС-103 (ТОВ МонТекС), кардіологічним телеметричним комплексом UNET (ТОВ «ЮТАС»), комплексом виробництва Beecardia?
2. На якій підставі наявна вимога щодо взаємодії предмета закупівлі з продуктами саме цих виробників?
3. Чи гарантує Замовник усім учасникам надання вказаними суб’єктами підприємництва технічних можливостей і прав на доступ та взаємодію між системами учасників та продуктами зазначених суб’єктів підприємницької діяльності?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2018 17:20
Вирішення:
Висловлюємо Вам вдячність за проявлений інтерес до закупівлі.
На Вашу вимогу № UA-2018-07-30-000538-a.c2 від 03.08.2018 року повідомляємо наступне.
Предметом закупівлі є постачання Програмно-апаратного комплексу «Регіональний центральний компонент» у складі планшетних персональних комп’ютерів з передустановленим програмним забезпеченням для автоматизації роботи сімейних лікарів та серверу з передустановленим програмним забезпеченням (ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)).
На сьогоднішній день, в рамках реалізації пілотного проекту «Emergency room», в Окнянському районі Одеської області на протязі 7 місяців функціонує медична інформаційна система обміну медичною інформацією між медичними працівниками первинної ланки, районної лікарні та службою екстреної медичної допомоги на базі:
- програмно-апаратного комплексу ОДС-103 (ТОВ МонТекС);
- кардіологічного телеметричного комплексу UNET (ТОВ «ЮТАС»);
- телеметричного комплексу виробництва Beecardia.
Тому цілком логічними та законними є технічні вимоги Замовника відносно необхідності реалізації взаємодії складової предмету закупівлі (Регіонального центрального компоненту) із вищезазначеними комплексами для зниження витрат на послідуючу інтеграцію та супровід.
Враховуючи вищевикладене, надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Предмет закупівлі (його підсистема) повинен взаємодіяти з наступними комплексами: програмно-апаратним комплексом ОДС-103 (ТОВ МонТекС), кардіологічним телеметричним комплексом UNET (ТОВ «ЮТАС»), комплексом виробництва Beecardia.
2. Наявна вимога щодо взаємодії предмета закупівлі із програмно-апаратним комплексом ОДС-103 (ТОВ МонТекС), кардіологічним телеметричним комплексом UNET (ТОВ «ЮТАС»), комплексом виробництва Beecardia спричинена тим, що наразі, як було вказано вище, вказані програмно-апаратний комплекс та телеметричні комплекси вже працюють в рамках пілотного проекту в області, та вони мають бути об’єднані в єдиний програмно-технічний комплекс Замовника з предметом даної закупівлі.
3. Доступ та взаємодію між системою учасника-переможця та продуктами зазначених суб'єктів підприємницької діяльності необхідно буде налагодити в рамках пусконалагоджувальних робіт в ході виконання договору.
Враховуючи вищевикладену аргументацію та вичерпні відповіді на запитання Вашої вимоги, Замовник не вбачає підстав та необхідності внесення змін до Тендерної документації у відповідній частині її змісту.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Додатково до вимоги (Ідентифікатор вимоги: UA-2018-07-30-000538-a.b1),
Номер:
2e4c307913a74cbaaf16986c1f4928d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-30-000538-a.c3
Назва:
Додатково до вимоги (Ідентифікатор вимоги: UA-2018-07-30-000538-a.b1),
Вимога:
31.07.2018 року, нами була подана вимога на умови тендеру (Ідентифікатор вимоги: UA-2018-07-30-000538-a.b1), про надання роз’яснень та внесення відповідних змін до Тендерної документації щодо Функціоналу Модулю «Електронна карта пацієнта» (п.1.1 розділу «розширений опис вимог до підсистеми «мобільне автоматизоване робоче місце лікаря» додатку 1 до Тендерної документації).
03.08.2018 Замовником були надані роз’яснення стосовно того, що предмет закупівлі повинен бути сумісним з ЦБД електронної системи обміну медичною інформацією, адміністратором якої є ДП «Електроне здоров’я», а також відповідати вимогам Регламенту функціонування компонентів електронної системи обміну медичною інформацією, що необхідні для запуску нової моделі фінансування на первинному рівні надання медичної допомоги, затвердженого наказом ДП “Електронне здоров’я” від 29 березня 2018 року №5-ГД (далі – Регламент).
Але, станом на сьогоднішній день Замовником, не були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
На нашу думку, Тендерна документація та Технічні вимоги до предмету закупівлі повинні передбачати вимоги щодо сумісності предмету закупівлі з ЦБД електронної системи обміну медичною інформацією, адміністратором якої є ДП «Електроне здоров’я», а також вимоги щодо відповідності предмету закупівлі вимогам Регламенту.
В іншому разі, якщо такі зміни не будуть внесені до Тендерної документації, у Замовника будуть відсутні законні підстави, передбачені ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», для відхилення тендерної пропозиції учасника (переможця аукціону), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам щодо сумісності з ЦБД eHealht, а також вимогам Регламенту.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме включити вимоги щодо сумісності предмета закупівлі (його компонента) з ЦБД eHealh та його відповідності вимогам Регламенту.
У разі невнесення відповідних змін до Тендерної документації ми будемо вимушені звернутися до органу оскарження з відповідною скаргою на умови закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2018 18:29
Вирішення:
Висловлюємо Вам вдячність за проявлений інтерес до закупівлі.
На Вашу вимогу № UA-2018-07-30-000538-a.c3 від 03.08.2018 року повідомляємо наступне.
Предметом закупівлі є постачання Програмно-апаратного комплексу «Регіональний центральний компонент» у складі планшетних персональних комп’ютерів з передустановленим програмним забезпеченням для автоматизації роботи сімейних лікарів та серверу з передустановленим програмним забезпеченням (ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)).
Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Крім того, ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Як ми уже раніше зазначали, функціонал модулю «Електронна карта пацієнта» (п.1.1 розділу «Розширений опис вимог до підсистеми «мобільне автоматизоване робоче місце лікаря» Додатку 1 до Тендерної документації) дійсно передбачає ведення відомостей щодо декларації пацієнта в системі eHealth.
Для забезпечення коректного ведення вказаної інформації, однією із умов Замовника є постачання виконавцем відповідного програмного забезпечення, яке б забезпечувало в тому числі роботу мобільного автоматизованого робочого місця лікаря. У своєму складі таке рішення може включати МІС, модуль, підсистему, функціонал, тощо (далі – «компонента»), які можуть відповідати вимогам адміністратора ЦБД, встановленим у Регламенті функціонування компонентів електронної системи обміну медичною інформацією, що необхідні для запуску нової моделі фінансування на первинному рівні надання медичної допомоги, затвердженого наказом ДП “Електронне здоров’я” від 29 березня 2018 року №5-ГД (далі – Регламент).
Як зазначив Замовник у попередній відповіді від 03.08.2018 р., одним із способів підтвердження відповідності вимогам Регламенту може бути зазначення «компоненти» у переліку, що міститься на веб-сторінці за посиланням https://portal.ehealth.gov.ua/providers.html. Звертаємо Вашу увагу, що це не стосувалось предмету закупівлі в цілому, а лише деяких функціональних вимог предмета закупівлі. Крім того, хочемо підкреслити, що на даний час відсутні нормативні документи, які зобов’язують МІС обов’язково відповідати зазначеним вище вимогам адміністратора ЦБД. Кожна медична система може в будь який момент бути модернізована для відповідності цим вимогам.
Враховуючи вищевикладену аргументацію та вичерпні відповіді на запитання Вашої Вимоги, Замовник не вбачає підстав та необхідності внесення змін до Тендерної документації у відповідній частині її змісту.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
1933733ec93c41f1b7fb8c8930fa3ca0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-30-000538-a.b1
Назва:
Щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Функціонал Модулю «Електронна карта пацієнта» (п.1.1 розділу «розширений опис вимог до підсистеми «мобільне автоматизоване робоче місце лікаря» додатку 1 до Тендерної документації) передбачає ведення Відомостей щодо декларації пацієнта в системі eHealth.
Обґрунтовано вважаємо, що забезпечити вказаний функціонал можливо у разі сумісності замовленого програмно-апаратного комплексу (та його підсистем) з Центральною базою даних системи eHealt та за умови відповідності вимогам Регламенту функціонування компонентів електронної системи обміну медичною інформацією, що необхідні для запуску нової моделі фінансування на первинному рівні надання медичної допомоги, затвердженого наказом ДП “Електронне здоров’я” від 29 березня 2018 року №5-ГД (далі – Регламент).
Враховуючи викладене, просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до Тендерної документації, зокрема:
1. Чи повинен предмет закупівлі бути сумісним з ЦБД електронної системи обміну медичною інформацією, адміністратором якої є ДП «Електроне здоров’я»? Чи має предмет закупівлі відповідати вимогам, встановленим ДП «Електронне здоров’я» як адміністратором у вказаному вище Регламенті? Яким чином така відповідність повинна підтверджуватися учасником?
2. Якщо предмет закупівлі не є сумісною МІС і може не відповідати Регламенту, які підстави витрачати бюджетні кошти на закупівлю не сумісної з ЦБД системи, якщо Операторами електронної системи обміну медичною інформацією пропонуються онлайн-сервіси сумісних МІС з можливістю забезпечити аналогічний функціонал, не витрачаючи при цьому кошти на закупівлю серверного обладнання, створення та сертифікацію комплексної системи захисту інформації?
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 03.08.2018 15:32
Дата подачі:
31.07.2018 15:37
Вирішення:
Відповідь на запит надано..
Статус вимоги:
Не задоволено