• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне / Інтерактивний комплекс (1шт.), Інтерактивна дошка (6 шт.) /

Завершена

138 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 380.00 UAH
Період оскарження: 13.06.2018 15:02 - 18.06.2018 16:00
Вимога
Відхилено

Скарга щодо поданих документів учасником "ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Номер: 22b167f2248440408984d775dca1bbd6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-13-002108-a.b2
Назва: Скарга щодо поданих документів учасником "ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
Вимога:
Шановний Замовник, Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція Учасника «ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"» не відповідає кваліфікаційним вимогам , а саме: 1. Учасником не надана належним чином завірена копія документа, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання цінової пропозиції та договору про закупівлю. 2. Учасником не надано лист-погодженням з умовами проведення процедури закупівлі та укладанням договору відповідно до проекту, викладеного в Додатку № 2 до тендерної документації. 3. Довідка в довільный формі про посадову особу або представника Учасника, які уповноважені представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не містить зразок підпису уповноваженої особи Учасника.. 4. Учасником не надано довідка довільної форми про те, чи використовує Він у своїй діяльності печатку. 5. Учасником не надано інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); (згідно таблиці 1 цієї тендерної документації), тобто невідомо, що пропонує учасник. Копії документів, отриманих Учасником в електронному вигляді, завірені не у відповідності до вимог документації. Завантажений Копія “Балансу (Звіту про фінансовий стан)” та копія “Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід)” (для юридичних осіб) за 2017 рік не придатний до читання. На вимогу документації надати скановані кольорові копії з оригіналу декларації про відповідність та висновки санітарно епідеміологічної експертизи на проектор та інтерактивні дошки учасник надав просто копії, та ще й відсутня друга сторінка висновку санітарно епідеміологічної експертизи на проектор. Зважаючі на товар, який зазначений у специфікації наданого учасником проекту договору та сайту виробника запропонованого проектора https://www.acer.com/ac/ru/RU/content/model/MR.JPV11.001 , видно, що він не відповідає вимогам наказу МОНУ №704, а саме роздільна здатність (згідно наказу МОНУ №704) проектора повинна бути не менше XGA (1024 х 768 пікселів) або WXGA (1280 х 800 пікселів); а Учасник запропонував проектор з роздільною здатністю 800 x 600 пікселів. Зважаючи на вищевикладене та у відповідності до вимог Вашої документації пропозиція Учасника «ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"» підлягає відхиленню. Прошу Вас переглянути рішення, щодо визначення переможця Учасника ««ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"». У разі Вашої бездіяльності Я буду вимушена залишити негативний відгук та подати скаргу на https://dozorro.org .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Засідання щодо визначення переможця комітетом не проводилось, переможець не визначений.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо умов документації

Номер: 6f1b6242b9234a58a25916d37dc6dabe
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-13-002108-a.b1
Назва: Вимога щодо умов документації
Вимога:
Шановний Замовник, останнім часом почастішали випадки постачання та пропонування Учасниками товару, який офіційно не був ввезений на територію України. В зв’язку з цим у даного товару відсутня сервісна підтримка та товар постачається низької якості. Вами у документації в Кваліфікаційних вимогах до учасників не зазначено жодного документа, який повинен надати учасник на підтвердження свого статусу (виробник, дилер, офіційний дистриб’ютор чи партнер тощо) та жодної інформації стосовно сервісної підтримки запропонованого обладнання. Яким чином ви, як Замовник обладнання плануєте захистити себе від постачання нелегально завезеного обладнання? Чи будете в подальшому Вами вимагатися у Учасника сервісна підтримка, запропонованого до постачання обладнання на термін гарантійного та постгарантійного обслуговування? Просимо Вас уточнити вищезазначені питання та внести відповідні зміни до документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Висновки про можливість зазначених фактів не ґрунтуються на приписах законів та дійсних обставин, адже відповідно до Ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Стаття 5. Недискримінація учасників 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також замовники повинні дотримуватись регламент прописаний Ст 3: Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З повагою тендерний комітет установи.
Статус вимоги: Відхилено