• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Блочно-модульна котельня КУМТт - 0,4 (еквівалент) потужністю 400кВт на твердому паливі

Торги відмінено

3 073 333.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 366.67 UAH
Період оскарження: 12.03.2025 12:27 - 17.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про усунення порушень в процесі проведення закупівлі UA-2025-03-12-006056-a

Номер: db36f9ff153b4704a5a509631d0eb2e2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-12-006056-a.c3
Назва: Скарга про усунення порушень в процесі проведення закупівлі UA-2025-03-12-006056-a
Скарга:
Дата розгляду скарги: 11.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.04.2025 19:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.04.2025 16:32
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2025 09:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: при визначенні очікуваної вартості Закупівлі у вартість товару включено монтаж котельні на об’єкті замовника, проведення пусконалагоджувальних робіт та введення її в експлуатацію. Зазначені роботи повинні проводитись постачальником товару. Проте при складанні тендерної документації допущено помилку та не вказано зазначених робіт, чим завищено очікувану вартість Закупівлі. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Автор: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", Віктор Гулій +380971908727 bztbrs@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fdcb16c0c52843229844046583e721f5
Заголовок пункту скарги: Скарга про усунення порушень в процесі проведення закупівлі UA-2025-03-12-006056-a
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Яворівська квартирно-експлуатаційна частина (району) (ЄДРПОУ: 07930854) було оголошено закупівлю ID UA-2025-03-12-006056-a на: Блочно-модульна котельня КУМТт - 0,4 (еквівалент) потужністю 400кВт на твердому паливі (код ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь:
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" 1 888 000,00 грн.
ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" 2 850 000,00 грн.
Ціна учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" (далі - Учасник) була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідною.
Однак, за результатами розгляду згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №13 від 28.03.2025р., Замовник дискваліфікував даного учасника: нібито на їх думку тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: зазначена інформація у складі тендерної пропозиції Учасника суперечить технічним вимогам Замовника оскільки насосне обладнання є складовою частиною блочно-модульної котельні на яке згідно п.1.1.4 Додатку 4, повинно поширюватися гарантійне забезпечення.
1. Щодо відхилення нашої тендерної пропозиції:
Вимагався - насос (іменник) котла - 2 шт, насос (іменник) мережевий (прикметник)- 1 шт, Але Замовник якимось чином не будучи фахівцем в виготовлені блочно-модульних котелень можливо а також фахівцем в теплотехніці всупереч ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель, а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі не скористався та не звернувся в своєму запиті уточнень від 25.03.2025р. за роз’ясненнями щодо насосне (прикметник) ОБЛАДНА´ННЯ (наголос на третій склад, а не на другий - як то може здатися не фахівцю). Дивно, але уповноважена особа, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» повинна знати Державну Українську МОВУ. А тому, не зрозуміло яким дивним способом можна було порівняти і ототожнювати слова українською: «НАСОС» - іменник (5 букв, а саме Н,А,С,О,С та прикметник НАСОСНЕ (7 букв), а саме Н,А,С,О,С,Н,Е. Наголошуємо!!! Вимагалося: гарантувати якісну роботу ІМЕННИКА: НАСОС (однина, називний, іменник 5 букв), а відхилення за надуманих причин: вириваючи слово із контексту двох слів словосполучення НАСОСНЕ (прикметник 7 букв) обладнання???
Ми дійсно не розповсюджуємо гарантійні зобов’язання на котли інших заводів-виробників, але маємо таку можливість встановлювати в наші котельні за вимогою Замовника - в такому випадку Замовник сам надає даний котел Але в даному нашому випадку котли будуть виготовлені на нашому підприємстві.
Щодо НАСОСНОГО (прикметник) ОБЛАДНАННЯ (наголос на 3 склад) то це йде мова про обладнання (наголос на 3 склад) насосів (іменник) додатковими навісними елементами за вимогою Замовника, датчики напору, утеплюючі кожухи, тощо, тобто ті елементи які Замовник як і у випадку з котлами надає нам для комплектації і встановлення, про що в такому випадку нашим заводом вказується в паспорті котельні: розділ Комплектація: надається Замовником!!!
А як ми бачимо на стор. 7 п. 3 Комплектність нашого Паспорта ТМ-Т-400 відсутня Примітка або посилання щодо поставки котла чи НАСОСНОГО (прикметник) обладнання елементами, запчастинами тощо Замовника. Всі ці вироби зазначені в п.3 - є на ГАРАНТІЇ ЗАВОДУ -ВИРОБНИКА на протязі всього терміну експлуатації виробу в цілому, а це не менше 15 років.
Більше того, ми звернулися за поясненнями до офіційного представника насосів ТОВ «ЛІКВІД», який надав пояснення що на насоси які ми закупили для встановлення в даній котельні гарантійні зобов’язання складають 60 місяців від моменту вводу в експлуатацію, але не більше 72 місяців від дати продажу.
З огляду на вищевикладене, рішення Замовника про відхилення нашої пропозиції є безпідставним, надуманим та таким що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність.
А головне різниця між нашою пропозицією (виробником якісного обладнання) та наступним учасником ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" складає майже 1 млн. грн., що може вказувати на корупційну складову між Замовником та учасником ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ".
На підставі наведеного вище, керуючись ст. 5, 29, 31, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до прийняття рішення.
3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол уповноваженої особи №13 від 28.03.2025р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", як такий що суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення публічних закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
а також статті 10 Конституції України «Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України. Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування. Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом».
4. Прийняти рішення про визначення дій та рішень, що були прийняті Замовником, щодо ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Прийняти рішення про визнання дій та рішень, що були прийняті Замовником – Яворівська квартирно-експлуатаційна частина (району) порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», допущеними під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Блочно-модульна котельня КУМТт - 0,4 (еквівалент) потужністю 400кВт на твердому паливі (код ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки) та визнати переможцем Закупівлі на: Блочно-модульна котельня КУМТт - 0,4 (еквівалент) потужністю 400кВт на твердому паливі (код ДК 021:2015: 42160000-8 — Котельні установки) ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА".
6. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Докази:
1. Копія листа ТОВ «ЛІКВІД» №20250328/1 від 28.03.2025р.
2.Стор.7 паспорту на Блочно-модульну котельню (Теплогенератор модульний транспортабельний) ТМ-Т - 400 «OVK-KZOT»-К-400 в якій немає посилання на НАСОСНЕ (іменник) обладнання.
3. Конституція України ст.10
4. Протокол №13 від 28.03.2025р. з позначенням уповноваженої особи, яка вчинила неправомірні дії на нашу думку і «вирвала» слова із контексту словосполучення «НАСОСНЕ ОБЛАДНАННЯ» чим порушила ст.10 Конституції України.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі під час визначення переможця спрощеної закупівлі UA-2025-03-12-006056-a

Номер: 29a3dcf79f234bf7b47c00198a535612
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-12-006056-a.b2
Назва: Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі під час визначення переможця спрощеної закупівлі UA-2025-03-12-006056-a
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Яворівська квартирно-експлуатаційна частина (району) (ЄДРПОУ: 07930854) було оголошено закупівлю ID UA-2025-03-12-006056-a на: Блочно-модульна котельня КУМТт - 0,4 (еквівалент) потужністю 400кВт на твердому паливі (код ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" 1 888 000,00 грн. ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" 2 850 000,00 грн. Ціна учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідною. Однак, за результатами розгляду згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №13 від 28.03.2025р., Замовник дискваліфікував даного учасника: нібито на їх думку тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: зазначена інформація у складі тендерної пропозиції Учасника суперечить технічним вимогам Замовника оскільки насосне обладнання є складовою частиною блочно-модульної котельні на яке згідно п.1.1.4 Додатку 4, повинно поширюватися гарантійне забезпечення. Як ми вже зазначали у вимозі №12 від 31.03.2025р. тендерна пропозиція ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" була безпідставно відхилена. 1. Щодо можливого визнання учасника ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ", тендерна пропозиція якого на 1 млн. грн. більше, переможцем закупівлі 1. Згідно п. 1.3.1 Додатку 4 тендерної документації вимоги до документів, що ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ: - сертифікат відповідності котельні: так Учасник надав сертифікат на модульну котельню 400 кВт UA.PN.060.0503\1-24 на базі котлів FOCUS виробник м.Запоріжжя сайт https://focus.dn.ua/ підприємство ТОВ «РЕКОН-Д». Разом з тим, в наданій інструкції з експлуатації та паспорту на котельню зазначений інший котел на базі 2-х котлів ARDENZ T-200 виробником якого нібито по сертифікату відповідності є ТДВ «Броварський завод котельного устаткування АРДЕНЗ» м.Бровари, Київська обл. (код ЄДРПОУ 05495354). Тобто, Учасник пропонує поставити обладнання яке не відповідає наявному в нього сертифікату. А відповідно таким чином не може підтвердити ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ. Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена. 2. Згідно п. 1.3.1 Додатку 4 тендерної документації вимоги до документів, що ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ: - Проект установки котла та обладнання котельні з тепловою схемою та експлікацією - як ОКРЕМИЙ ДОКУМЕНТ, як то інструкція, паспорт, сертифікат. Даний документ відсутній під такою назвою серед наданих Учасником. Таким чином, не може підтвердити ВІДПОВІДНІСТЬ ПРОДУКЦІЇ. Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена. 3. Додаток №4 таблиця п.3 максимальна температура теплоносія на виході із котельної, 0С - зазначено 900С, натомість на стор. 4 інструкції котла зазначена вимога щодо температури 950С, що не відповідає умовам технічної специфікації, а відповідно Учасник не підтвердив відповідність продукції зазначеним вимогам. 4. Учасник надав у складі пропозиції інструкцію з експлуатації ARDENZ T 100…1500.00.00.000ІЕ, в якій якимось дивним чином відсутні гарантійні зобов’язання на котел також відсутні гарантії в паспорті котла. Нагадуємо, що котел є основним елементом котельної. Слово «котельня» походить від слова «котел». Котел - є об’єктом підвищеної небезпеки, а тому для підтвердження гарантії на даний елемент (котел) вимагалися паспорт і інструкція котла. З огляду на те, що наша пропозиція була відхилена з надуманих причин щодо насосного обладнання - яке не є об’єктом підвищеної небезпеки слід зазначити - що учасник не підтвердив гарантійні зобов’язання на котельню в цілому і на основний елемент зокрема. Таким чином, Учасник не підтвердив Гарантійний термін експлуатації своєї блочно-модульної котельні в обсязі гарантії на котел. Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена згідно абз.1 підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». 5. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копію не менше 2 (двох) повністю виконаних аналогічних договорів з усіма додатками, які становлять їх невід’ємну частину; з додатковими угодами до договорів (у разі їх укладення), з видатковими накладними (документи, що свідчать про виконання договору) та листами-відгуками стосовно належного та повного виконання від замовників наданих аналогічних договорів. Учасник надав договір постачання № 281-Т від 26 липня 2024р. за яким зобов’язувався поставити Товар (згідно п.4.1) - в термін 90 робочих днів від дати передплати. З огляду на військовий стан - останній робочий день постачання закінчився приблизно 26 жовтня 2024р., або як-то до 31 грудня 2024р. обладнання обов’язково повинно було бути поставлене Замовнику. Але згідно видаткової накладної №Е-00000003 від 13.03.2025р. поставлена якась установка 600кВт (КУМ-УВАГА!!! Вт (0,6). Тобто термін постачання збільшений майже втричі від зазначеного в договорі. Жодних додаткових договорів учасник не надав. Більше того, в наданій специфікації №1 до Договору №281-Т від 26 липня 2024р. яка є невід’ємною частиною договору взагалі вказаний зовсім інший товар за назвою та можливо комплектацією, а саме КУМ.Р-Вт-0,6 (без котла та пальника), що вказує на явні можливі маніпуляції з боку Учасника аби уникнути на нашу думку податкового навантаження. І це може бути підставою для Податкової перевірки даного підприємства, що не дозволить вчасно виконати держзамовлення. Таким чином, учасник надав недостовірну інформацію яка є суттєвою для визначення переможця. А також не підтвердив кваліфікаційні вимоги щодо можливості своєчасного постачання обладнання згідно договору. 6. Більше того, Замовник вимагав надати гарантійний лист п.1.2.1 Додатку 4 тендерної документації що товар виготовляється відповідно до вимог встановлених технічних вимог (про що надав відповідний лист №13/03-Т від 18.03.205р.). Згідно наявного паспорту на стор.2 зазначено позначення котельної установки КУМ - Тт 0,4 відповідно до Вимог встановлених технічних вимог, тобто позначення КУМ - Тт0,4 повинне бути саме Тт, але всупереч встановлених технічних умов України, затверджених в установленому порядку (існувала така вимога Замовника) Учасник реалізував продукцію за своїми ТУ невстановленого зразка під назвою КУМ- Вт 0,6 замість КУМ-Тт 0,6. Що вказує на надання учасником недостовірної інформації щодо продукції яка повинна відповідати встановленим технічним умовам України, затвердженим в установленому порядку. Пропозиція такого учасника повинна бути відхилена згідно абз.1 підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вимагаємо: 1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абз.1 підпункту 2 пункту 44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Докази: 1. Копія сертифіката на модульну котельню 400 кВт UA.PN.060.0503\1-24 2. Копія інструкції з експлуатації Котельна Установка Модульна (КУМ-Тт0,4) на базі 2-х котлів ARDENZ T-200 3. Копія сертифіката відповідності на Котли водогрiйні твердопаливнi ARDENZ Т 100...1500 UA.PN.060.0503-23 4. Копія інструкції з експлуатації та монтажу ARDENZ Т100…1500.00.00.000 ІЕ 5. Копія договору постачання № 281-Т від 26 липня 2024р. 6. Копія видаткової накладної №Е-00000003 від 13.03.2025р. 7. Копія Паспорту та Технічний опис Модульна котельня № 400 кВт ( КУМ-Тт0,4) 8. Копія гарантійного листа №13/03-Т від 18.03.205р.
Вирішення: Шановний учаснику, згідно п.10,11 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів. Згідно ч. 17 ст.18 Закону розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами 10 та 12 статті 29 Закону. Оскільки станом на 01.04.2025р. (2 робочий день кваліфікації учасника) подано скаргу в АМКУ, а також враховуючи наведене вище тендерна пропозиція ТОВ «Холдингова компанія «ІСУ» не розглянута Замовником.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень в процесі проведення закупівлі UA-2025-03-12-006056-a

Номер: e2b62cb29f5d410cbb0dd3e826c3caae
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-12-006056-a.a1
Назва: Вимога про усунення порушень в процесі проведення закупівлі UA-2025-03-12-006056-a
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Яворівська квартирно-експлуатаційна частина (району) (ЄДРПОУ: 07930854) було оголошено закупівлю ID UA-2025-03-12-006056-a на: Блочно-модульна котельня КУМТт - 0,4 (еквівалент) потужністю 400кВт на твердому паливі (код ДК 021:2015:42160000-8: Котельні установки. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" 1 888 000,00 грн. ТОВ "ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ "ІСУ" 2 850 000,00 грн. Ціна учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" (далі - Учасник) була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідною. Однак, за результатами розгляду згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №13 від 28.03.2025р., Замовник дискваліфікував даного учасника: нібито на їх думку тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: зазначена інформація у складі тендерної пропозиції Учасника суперечить технічним вимогам Замовника оскільки насосне обладнання є складовою частиною блочно-модульної котельні на яке згідно п.1.1.4 Додатку 4, повинно поширюватися гарантійне забезпечення. 1. Щодо відхилення нашої тендерної пропозиції: Вимагався - насос (іменник) котла - 2 шт, насос (іменник) мережевий (прикметник)- 1 шт, Але Замовник якимось чином не будучи фахівцем в виготовлені блочно-модульних котелень можливо а також фахівцем в теплотехніці всупереч ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель, а саме: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі не скористався та не звернувся в своєму запиті уточнень від 25.03.2025р. за роз’ясненнями щодо насосне (прикметник) ОБЛАДНА´ННЯ (наголос на третій склад, а не на другий - як то може здатися не фахівцю). Дивно, але уповноважена особа, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» повинна знати Державну Українську МОВУ. А тому, не зрозуміло яким дивним способом можна було порівняти і ототожнювати слова українською: «НАСОС» - іменник (5 букв, а саме Н,А,С,О,С та прикметник НАСОСНЕ (7 букв), а саме Н,А,С,О,С,Н,Е. Наголошуємо!!! Вимагалося: гарантувати якісну роботу ІМЕННИКА: НАСОС (однина, називний, іменник 5 букв), а відхилення за надуманих причин: вириваючи слово із контексту двох слів словосполучення НАСОСНЕ (прикметник 7 букв) обладнання??? Ми дійсно не розповсюджуємо гарантійні зобов’язання на котли інших заводів-виробників, але маємо таку можливість встановлювати в наші котельні за вимогою Замовника - в такому випадку Замовник сам надає даний котел Але в даному нашому випадку котли будуть виготовлені на нашому підприємстві. Щодо НАСОСНОГО (прикметник) ОБЛАДНАННЯ (наголос на 3 склад) то це йде мова про обладнання (наголос на 3 склад) насосів (іменник) додатковими навісними елементами за вимогою Замовника, датчики напору, утеплюючі кожухи, тощо, тобто ті елементи які Замовник як і у випадку з котлами надає нам для комплектації і встановлення, про що в такому випадку нашим заводом вказується в паспорті котельні: розділ Комплектація: надається Замовником!!! А як ми бачимо на стор. 7 п. 3 Комплектність нашого Паспорта ТМ-Т-400 відсутня Примітка або посилання щодо поставки котла чи НАСОСНОГО (прикметник) обладнання елементами, запчастинами тощо Замовника. Всі ці вироби зазначені в п.3 - є на ГАРАНТІЇ ЗАВОДУ -ВИРОБНИКА на протязі всього терміну експлуатації виробу в цілому, а це не менше 15 років. Більше того, ми звернулися за поясненнями до офіційного представника насосів ТОВ «ЛІКВІД», який надав пояснення що на насоси які ми закупили для встановлення в даній котельні гарантійні зобов’язання складають 60 місяців від моменту вводу в експлуатацію, але не більше 72 місяців від дати продажу. Вимагаємо: 1. Припинити порушувати наші права і анулювати протокол № 13 від 28.03.2025р. щодо нашого відхилення як такий що суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення публічних закупівель: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням а також статті 10 Конституції України Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України. Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування. Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом. Докази: 1. Копія листа ТОВ «ЛІКВІД» №20250328/1 від 28.03.2025р. 2.Стор.7 паспорту на Блочно-модульну котельню (Теплогенератор модульний транспортабельний) ТМ-Т - 400 «OVK-KZOT»-К-400 в якій немає посилання на НАСОСНЕ (іменник) обладнання. 3. Конституція України ст.10 4. Протокол №13 від 28.03.2025р. з позначенням уповноваженої особи, яка вчинила неправомірні дії на нашу думку і «вирвала» слова із контексту словосполучення «НАСОСНЕ ОБЛАДНАННЯ» чим порушила ст.10 Конституції України.
Вирішення: 1. Рекомендуємо Вам детальніше вивчити Паспорт Блочно-модульної котельні (Теплогенератор модульний транспортабельний) ТМ-Т-400 «OVK-KZOT»-К-400. «Гарантійні зобов’язання «Балтійського заводу тепла» не поширюються: • на котли інших заводів-виробників; • насосне обладнання. Рекламаційні листи – подаються безпоседньо на завод-виробник даних котлів (виробів), НАСОСІВ і т.п.» Додатково повідомляємо, що рекламаційний лист – це документ, який обґрунтовано доводить про виявлення певних недоліків або дефектів у виконаній роботі, виробленій продукції чи наданій послузі тощо. Виходячи із вище наведеного при виході з ладу насосів ми, як Замовник, повинні звертатися із рекламаційним листом не до Вас, як постачальника, а безпосередньо на завод-виробник даних НАСОСІВ. Це суперечить основним вимогам п. 1.1.4 до продукції, оскільки гарантійний термін розповсюджується не на всі комплектуючі блочно-модульної котельні. 2. У поясненні офіційного представника насосів №20250328/1 від 28.03.2025р. ТОВ «ЛІКВІД» також як і ми застосував словосполучення «насосне обладнання» під яким мається на увазі насоси. Додатково: даний лист не є складовою частиною тендерної пропозиції ТОВ «Балтійський завод тепла». 3. Щодо «запиту уточнень» повідомляємо наступне, згідно п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Гарантійний термін експлуатації п.1.1.4 Додатку 4 тендерної документації є однією з основних вимог для підтвердження технічних, якісних характеристик предмета закупівлі і згідно п.43 Особливостей не підлягають виправленню протягом 24 годин.
Статус вимоги: Задоволено