-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Завершена
409 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5.29 UAH
мін. крок: 0% або 5.29 UAH
Період оскарження:
07.09.2018 15:33 - 20.09.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо відповіді корупціонера
Номер:
51783f55c6b9426b95d463ce3600ef37
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001678-c.a7
Назва:
Щодо відповіді корупціонера
Вимога:
Хабарнику! Якщо вам за хабарями не доходить,то повторюємо: ми надали повні еквіваленти за зазначеними в нашій скарзі характеристиками, а не за тими дискримінаційними описами продукції, які прописав за вас ваш улюблений постачальник. Щодо ненадання висновків профільних державних установ. Документація торгів не передбачала надання цими установами висновків про еквівалентність, тому ми їх і не збиралися надавати. Щодо вашої відповіді на рішення АМКУ №6000. Хабарнику, нас не цікавлять ваші відповіді, нас цікавить вами дотримання Закону, який ви нагло та цинічно порушуєте. Ми більше не гаємо час на спілкування з корупціонером та направляємо матеріали до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.10.2018 17:37
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
04f0d75c8f154a2f85a807ee631c43f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001678-c.a6
Назва:
Вимога
Вимога:
Це класична корупційна чергова закупівля цього Замовника-корупціонера. Корупціонер за допомогою "свого" Учасника, прописав дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції таким чином, що підібрати еквіваленти інших виробників, які б одночасно відповідали цим вимогам -неможливо! Прописані склад, норми витрат, стандарти ISO, які не обов"язкові в Україні, прописані речовини, які не повинні міститись в засобі, при чому ці речовини нейтральні та абсолютно безпечні. Тобто, всім цим вимогам відповідають лише зазначені в документації торгові марки засобів, а підібрати еквівалент неможливо, а це вже порушення Закону про публічні закупівлі, де розгляд еквівалентів Замовником при зазначенні торгових марок засобів в документації є обов"язковим!!! Зроблено це навмисно, щоб отримати хабар, який, за нашими даними, складе від 40 до 50% від вартості закупівлі. Два штучні Учасника- солодка парочка ФОП Яцковська та ФОП Бучко (зверніть увагу, суми пропозицій яких максимально наближені до очікуваної вартості закупівлі) в процесі редукціону навіть не намагалися конкурувати по ціні, тому що по суті - це одна особа, пропозицію якої Замовник, в будь якому випадку, протягне до перемоги. Ця солодка парочка вже тривалий час стає переможцем багатьох закупівель в Донецькій області з найдорожчими пропозиціями. Випадок? Не думаємо. Впевнені, що ящо б сталося диво, і наша пропозиція відповідала всім вимогам документації - жодного шансу, що вона була б акцептована не було, бо ми не запропонували "відкат" Замовнику! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! З 1літру концентрату наших засобів можна в рази більше приготувати робочого розчину,ніж з зазначених в документації засобів. Сума нашої пропозиції майже В ДВА РАЗИ нижча! Вдумайтесь в економію! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду та не буде проведена неупереджена оцінка, ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника, бо це вже далеко не перша цинічна остервеніла спроба Замовника розпилити бюджетні кошти Держави!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2018 20:34
Вирішення:
Щодо поданого Вами оскарження, та як зазначено Вами «Вимога»Якщо продукція якою Ви торгуєте не відповідає зазначеним вимогам в предметі закупівлі, то це не означає відразу, що еквіваленти підібрати неможливо (можливо серед вашої продукціє і не можливо, але є безліч інших виробників та постачальників), та що навкруг якісь там корупційні схеми!
Перш ніж в чомусь когось звинувачувати зверніть будь ласка на те, що право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України, Цивільним кодексом України. Ви своїм наклепом на нашу установу порушуєте наші права.
Якщо Ви вважаєте що ця закупівля є «класична корупційна схема» то звертайтесь до відповідних органів.
Щодо еквівалентності, то зверніть увагу на те, що Вами зазначено що «підібрати еквівалент неможливо» а далі Ви зазначаєте, що «запропонували повні еквіваленти» то це як? Далі йдеться посилання, що саме за тими признаками, які Ви вважаєте правильними Державні профільні установи визнають еквівалентність, то раз у Вас повний еквівалент, то чуму не були надані висновки с Державних профільних установ про еквівалентність Вашої продукції до предмету закупівлі.
Своїми діями, ми як Замовник дотримуємося усіх норм діючого законодавства України, закуповуємо ті товари які потрібні нашому закладу для надання високоякісної медичної допомоги громадянам.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога!
Номер:
f05af1ca4e5743e98f24fa9e0a775e37
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001678-c.a5
Назва:
Вимога!
Вимога:
Замовнику! Яким чином дезінфікуючі засоби закуповуються за кодом лікарьких засобів та й ще по 6 цифрі коду словника? Дезінфікуючі засоби мають свідоцтво про Державну реєстрацію саме дезінфікуючих засобів, а не лікарських,тому не можуть бути закуплені за вказаним кодом. В під код 33631600-8 антисептичні та дезінфекційні засоби входять лише ті дезінфектанти, які зареєстровані як лікарські засоби! Дивіться роз"яснення №80-18 від 05.05.18 року Експертного комітету з відбору та використання лікарських засобів МОЗ України! Стосовно Вашої тези щодо рішення АМКУ №6000, в якій Ви не побачили заборони вимагати від Замовників вимагати гарантійні листи... Мабуть дивилися якісь не ті рішення? Надаємо сканкопію. Вимагаємо прибрати всі протизаконні помилки в документації, інакше ми звернемося до контролюючих органів!
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист №80-18.pdf 11.09.2018 13:53
Дата подачі:
11.09.2018 13:53
Вирішення:
Щодо звернень від 11.09.2018 року, повідомляємо наступне,
По перше: Ми як замовник керуємось виключно норм відповідного законодавства. Лот №8 «Антисептичні та дезінфекційні засоби» винесено окремою частиною закупівлі відкритих торгів. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно п.1 розділу 2 порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17 березня 2016 року N 454 (зі змінами) предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником, а також Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) … відповідно до показників четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника
Щодо вашого посилання на рішення АМКУ від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз, то ми ретельно вивчали вищезазначене рішення, та свою позицію вже оголошували в раніше наданій відповіді.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо відповіді замовника-корупціонера
Номер:
2111ffd4861c4663b21d1e423e42827d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001678-c.a2
Назва:
Щодо відповіді замовника-корупціонера
Вимога:
Шановний! По-перше, де відповідь на той факт, що ви проводите протизаконно закупівлю не по четвертій цифрі коду словника, а ви проводите по шостій цифрі??? По-друге, згідно положень Закону про публічні закупівлі у разі посилання Замовником на торгівельну марку, він обов"язково зазначає вираз "АБО ЕКВІВАЛЕНТ"!!! Де в документації цей вираз??? По-третє, ми зазначили,що на ринку України не існує інших засобів, які б відповідали всім тим дискримінаційним вимогам з документації, крім тих засобів, які в докуменнтації прописані!!! Тобто подання еквівалентів є неможливим! І ми це доведемо в АМКУ, бо це вже не перша ваша корупційна закупівля у "свого" постачальника, після якої вам, по нашим даним, заносять від 40 до 50% відкату. Останній раз наголошуємо, що якщо з документації не зникнуть всі ті дискримінаційні вимоги, про які ми вказали, та документація не прийме законний вид- ми звернемося до АМКУ, Державної аудиторської служби України та представникам Громадського контролю для запобігання корупційним діям посадових осіб Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2018 13:24
Вирішення:
Щодо звернень від 11.09.2018 року, повідомляємо наступне,
По перше: Ми як замовник керуємось виключно норм відповідного законодавства. Лот №8 «Антисептичні та дезінфекційні засоби» винесено окремою частиною закупівлі відкритих торгів. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно п.1 розділу 2 порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17 березня 2016 року N 454 (зі змінами) предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником, а також Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) … відповідно до показників четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника
По друге: Закон України «Про публічні закупівлі» є обов’язків для виконання його вимог всіма учасниками, якщо закупівля підпадає під дію цього закону, тому Замовник відповідно до закону розглядає еквіваленти.
По третє: Ви зазначаєте, «ми зазначили, що на ринку України не існує інших засобів, які б відповідали всім тим дискримінаційним вимогам з документації, крім тих засобів, які в документації прописані!!!».
Шановні, якщо ви не знаєте таких засобів які б відповідали зазначеним Замовником в вимогах до предмету закупівлі, то це не означає, що такі засоби не існують.
По четверте: Щодо ваших безпідставних та безглуздих звинувачень, в нібито корупційних закупівлях та «відкатах» з нашого боку. Шановний, складається така думка, що жага до отримання прибутку захмарює Вам розум. Ви намагаєтеся тиснути на нас щоб ми змінили вимоги до предмету закупівлі, щоб ви могли проштовхнути свою продукцію, при цьому Вас навіть не цікавить чи потрібна інша продукція нашому закладу ніж зазначено в предметі закупівлі. До того ж Ви намагається тиснути на нас та залякуєте зверненням до контролюючих органів, це абсурдно. Якщо у Вас є факти порушення посадовими особами нашого закладу діючого законодавства України то ви зобов’язані звернутися в відповідні органи, в іншому випадку це є наклеп та порушення ділової репутації нашого закладу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога!
Номер:
ee483f2ebbad446c87328d45e8ef6426
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001678-c.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Ви намагаєтесь протизаконно закупити дезінфікуючі засоби за показнико шостої цифри коду ДК. Згідно Наказу №2092 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України закупівля відбувається за показником четвертої цифри ДК, крім лікарських засобів(мають свідоцтво про Державну реєстрацію лікарських засобів), які закуповуються за показником третьої цифри коду ДК. Також Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в %(жоден Наказ МОЗ не регулює вміст тих чи інших речовин), виписані речовини, які не повинні міститись в засобах, наприклад ЧАС та аміни - одні з найбезпечніших та нейтральних речовин, виписані режими використання з зазначенням концентрацій та експозицій, зазанчені вимоги щодо сертифікації ISO ( ніякого відношення ці сертифікати не мають до обов"язкової сертифікації згідно чинного законодавства), виписані температури зберігання, зазначена вимога надання гарантійного листа від виробника,хоча рішенням АМКУ від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз., де ця вимога визнана дискримінаційною та протизаконною, не вказаний обов"язковий вираз "або еквівалент",бо це відкриті торги і т.д . Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних Учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника підібрати засіб іншого виробника, зареєстрованого в Україні неможливо! Ще раз акцентуємо увагу, що це порушує положення Закону про публічні закупівлі, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до Учасників. Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже Учасника в переможці? На ринку України існує багато дезінфекційних засобів, які б були значно економічніші, мали б те ж призначення, але відрізнялися по складу ( мали у складі неагресивні компоненти). Замовник зробив так навмисно для протягування у переможці "свого" постачальника та щоб після торгів були аргументи для відхилення небажаних пропозицій небажаних Учасників, які не пропонують "відкат". Зважаючи на вищевикладене вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги документації. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з відповідними заявами до АМКУ та Департаменту охорони здоров?я, представників Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.09.2018 13:41
Вирішення:
Щодо звернення від 10.09.2018 року, повідомляємо наступне,
Замовник, готуючи тендерну документацію на закупівлю, формулює свої потреби щодо товару, який він бажає закупити: найменування товару, його характеристики, властивості, об'єми та фасовка і т.і. замовляються виключно, виходячи із потреб замовника і на його розсуд.
На стор. 23 нашої тендерної документації до цих торгів вказано: "Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент», який включений до Переліку лікарських засобів, дозволених до закупівлі за бюджетні кошти. У разі подачі еквіваленту товару, Учасник подає документи, які підтверджують повну відповідність, а саме: детальне обґрунтування співвідношення складу активних діючих речовин запропонованого товару медико-технічним вимогам, а також співвідношення до використаних режимів застосування при наведеній експозиції та концентрації засобів".
Жодних протизаконних дій в закупівлі нами не здійснюється, а також відсутні будь які дискримінаційні вимоги. Замовник діє виключно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та в предметі закупівлі зазначив саме ті товари які має намір закупити, а також до розгляду приймаються аналоги щодо предмета закупівлі, згідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Акцептуємо Вашу увагу на те, що якщо Ваш товар не може бути аналогом предмета закупівлі, то радимо Вам підібрати інший товар згідно до вимог зазначеним Замовником. Замовник висунув свої вимоги щодо предмета закупівлі та не може догоджати кожному (прописувати вимоги до предмета закупівлі під кожного окремого учасника).
Щодо звинувачень в лобіюванні інтересів певного виробника, то вони є абсурдними, оскільки замовником приймаються до розгляду будь-які еквіваленти.
Щодо вашого посилання на протизаконність вимоги щодо надання гарантійного листа виробника та посилання на те, що таку вимогу визнано протизаконною та до того ж дискримінаційною згідно до рішенням АМКУ від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз, то проаналізувавши зазначене рішення, жодного посилання на гарантійний лист від виробника в цьому рішенні не йдеться. В вище зазначеному рішенні йдеться про надання інформації щодо виробника (наприклад, його ЄДРПУО, та інших даних). До вашого відома, вимога щодо надання гарантійного листа від виробника базується лише на тому щоб гарантовано закупити оригінальні товари від виробника, оскільки ми є закладом охорони здоров’я, та наш обов’язок надання якісної медичної допомоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога!
Номер:
133eb0aa73df47b69ad64139c32bfc72
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001678-c.a3
Назва:
Вимога!
Вимога:
Замовнику! Яким чином дезінфікуючі засоби закуповуються за кодом лікарьких засобів та й ще по 6 цифрі коду словника? Дезінфікуючі засоби мають свідоцтво про Державну реєстрацію саме дезінфікуючих засобів, а не лікарських,тому не можуть бути закуплені за вказаним кодом. В під код 33631600-8 антисептичні та дезінфекційні засоби входять лише ті дезінфектанти, які зареєстровані як лікарські засоби! Дивіться роз"яснення №80-18 від 05.05.18 року Експертного комітету з відбору та використання лікарських засобів МОЗ України! Стосовно Вашої тези щодо рішення АМКУ №6000, в якій Ви не побачили заборони вимагати від Замовників вимагати гарантійні листи... Мабуть дивилися якісь не ті рішення? Надаємо сканкопію. Вимагаємо прибрати всі протизаконні помилки в документації, інакше ми звернемося до контролюючих органів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2018 13:43
Опис причини скасування:
Помилка
Дата скасування:
11.09.2018 13:51
Вимога
Відкликано скаржником
Додаток до попередьої скарги
Номер:
ab15d4f37b2e40b7a6a46ccc7560bf41
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-07-001678-c.a4
Назва:
Додаток до попередьої скарги
Вимога:
Додаємо рішення АМКУ №6000
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2018 13:49
Опис причини скасування:
Помилка
Дата скасування:
11.09.2018 13:49