-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Модернізація системи кондиціонування, вентиляції в частині заміни мультизональної системи кондиціонування
Завершена
1 388 107.56
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 940.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 940.54 UAH
Період оскарження:
11.03.2025 13:05 - 24.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
dd6c4b747c90468990c1cacc8d339f3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-11-006877-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Державне підприємство «УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ» оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-03-11-006877-a
ПП «СПЕЦСЕРВІС» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП «СПЕЦСЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по закупівлі UA-2025-03-11-006877-a та прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44.5 від 01.04.2025 р.
Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ПП «СПЕЦСЕРВІС» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- дод3.pdf 04.04.2025 15:10
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-03-11-006877-a.docx 04.04.2025 15:10
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-03-11-006877-a.pdf 04.04.2025 15:10
- sign.p7s 04.04.2025 15:11
- рішення від 08.04.2025 № 5444.pdf 08.04.2025 14:34
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2025 № 6026.pdf 17.04.2025 12:02
- рішення від 16.04.2025 № 6026.pdf 21.04.2025 13:12
- Пояснення.pdf 09.04.2025 11:25
- Пояснення WORD АМКУ.docx 09.04.2025 11:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2025 17:59
Дата розгляду скарги:
16.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 14:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.04.2025 13:12
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3a60ed08c6d343909d07133c626e39aa
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
І
Згідно пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» додатку № 1 Тендерна документація (нова редакція):
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником), наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам, встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації;
інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог, визначених у Додатку №2 до тендерної документації;
інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації;
забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог визначених у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (якщо таке забезпечення вимагається замовником);
документ про створення такого об’єднання (у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників);
документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника;
інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками».
У відповідності до пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» додатку № 1 - Тендерна документація (нова редакція):
«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3».
Згідно з Додатком № 3 до тендерної документації (Технічне завдання), Замовником встановлено такі технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі:
Додаток № 3 до тендерної документації
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
«Модернізація системи кондиціонування, вентиляції в частині заміни мультизональної системи кондиціонування» за кодом ДК 021:2015 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи
І. Об’єкт: адміністративна будівля розташована за адресою: м. Київ, проспект Берестейський, 14.
ІІ. Предмет закупівлі:
№
п/п Найменування предмету закупівлі Од. виміру Кількість
1. «Модернізація системи кондиціонування, вентиляції в частині заміни мультизональної системи кондиціонування» за адресою: м. Київ, проспект Берестейський, 14 роботи 1
Розробити проект модернізації системи кондиціювання повітря в
приміщеннях шляхом заміни комплекту обладнання мультизональної системи:
- Пояснювальна записка.
- Тепловий розрахунок приміщень та підбір основного обладнання.
- Поверховий план з розміщенням обладнання.
Провести демонтаж не придатної до подальшої експлуатації системи
кондиціювання приміщень:
- Евакуювати з системи фреон (R 407C).
- Демонтувати зовнішній блок МM A0224HT - 1 шт.
- Демонтувати зовнішній блок МM A0224HХ - 1 шт.
- Демонтувати стельові внутрішні блоки канального типу - 9 шт.
- Демонтувати настінні пульти керування внутрішніми блоками - 9шт.
- Демонтувати центральний пульт керування системою кондиціювання.
- Існуючі трубопроводи хлодоагенту використати та адаптувати до нового обладнання.
- Існуючі кабелі живлення зовнішніх блоків, внутрішніх блоків та блоків керування використати та адаптувати до нового обладнання.
- Існуючі повітроводи використати та адаптувати до нового обладнання.
Провести підготовчі роботи до монтажу нової
системи кондиціювання:
- Провести роботи з промивки трубопроводів хлодоагенту.
- Провести роботи з перевірки на герметичність трубопроводів хлодоагенту.
- Провести роботи з підготовки рами для встановлення зовнішніх блоків (блоку).
Організувати поставку нового обладнання:
- Зовнішні блоки – 2 шт, або їх еквівалент (зовнішній блок – 1шт) з Холодильною потужністю не менше 45,0 кВт, Тепловою потужністю не менше 50,0 кВт, Робота на нагрів - 300С .
- Внутрішній стельовий канальний блок – 9 шт , Холодильна потужність не менше 5.6 кВт, Теплова потужність не менше 6.0 кВт, DC inverter вентилятор.
- Настінний пульт керування внутрішнім блоком – 9 шт.
- Центральний пульт керування системою кондиціювання – 1 шт.
- Надати специфікації на все обладнання та матеріали які будуть використані при монтажі.
- При поставці надати сертифікати на все обладнання та матеріали які будуть використані при монтажі.
- Виконавець зобов’язаний за власний кошт повністю забезпечити поставку обладнання та матеріалів.
Провести монтажні та пусконалагоджувальні роботи:
- Монтаж нового обладнання проводити тільки в тих місцях які передбачені для цього обладнання.
- Провести монтаж зовнішніх блоків (блоку) з підключенням до трубопроводів хлодоагенту та до електромережі адмінбудівлі, провести термоізоляцію та захист від атмосферних впливів трубопроводів.
- Провести монтаж внутрішніх блоків з підключенням до трубопроводів хлодоагенту з відновленням термоізоляції та до електромережі адмінбудівлі.
- Під’єднати повітроводи до внутрішніх блоків.
- Встановити центральний пульт керування системою кондиціювання та підключити до зовнішніх блоків (блоку).
- Встановити настінні пульти керування та підключити до внутрішніх блоків.
- Провести заправку фреоном системи.
- Провести пусконалагоджувальні роботи.
- Надати робочі креслення.
- Виконавець повинен мати дозвіл на виконання такого типу робіт.
- Роботи мають проводитись підготовленим та кваліфікованим персоналом.
- Роботи мають виконуватись з дотриманням техніки безпеки, пожежної безпеки , ПУЕ , ДБН та інших нормативних документів.
- Термін виконання робіт з відповідним оформленням актів введення в експлуатацію 10-12 тижнів.
Термін гарантії обладнання має відповідати терміну гарантії підприємства-виробника обладнання, але не менше 24 місяців з дати поставки і не може бути меншою від гарантійного строку заводу-виробника.
Технічне обслуговування, згідно регламенту на термін не менше 12 місяців з дати вводу в експлуатацію обладнання.
Учасник має надати чинні дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки (на роботи верхолазні, роботи на висоті).
Згода з Додатком №3, повинна бути підтверджена Учасником торгів!
Отже, Замовник чітко визначив вимоги, відповідність яким учасники повинні підтвердити у своїй тендерній пропозиції.
В свою чергу, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АРТЕМІДА БУД» було надано файл «дод.3.pdf», в якому було просто продубльовано Додаток № 3 до тендерної документації «Технічне завдання» не надавши жодне підтвердження вимогам Замовника (ілюстрація - додається).
Таким чином, ТОВ «АРТЕМІДА БУД» жодним чином не надало інформації, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, фактично просто продублювавши вимоги визначені в Додатку № 3 до тендерної документації.
Крім цього, ТОВ «АРТЕМІДА БУД» не вказано назву/найменування обладнання та його ключові характеристики, що в свою чергу виключає можливість ідентифікації такого обладнання Замовником.
Згідно пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» додатку № 1 Тендерна документація (нова редакція):
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником), наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам, встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації;
інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог, визначених у Додатку №2 до тендерної документації;
інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації;
забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог визначених у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (якщо таке забезпечення вимагається замовником);
документ про створення такого об’єднання (у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників);
документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника;
інших документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками».
У відповідності до пункту 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» додатку № 1 - Тендерна документація (нова редакція):
«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3».
Згідно з Додатком № 3 до тендерної документації (Технічне завдання), Замовником встановлено такі технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі:
Додаток № 3 до тендерної документації
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
«Модернізація системи кондиціонування, вентиляції в частині заміни мультизональної системи кондиціонування» за кодом ДК 021:2015 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи
І. Об’єкт: адміністративна будівля розташована за адресою: м. Київ, проспект Берестейський, 14.
ІІ. Предмет закупівлі:
№
п/п Найменування предмету закупівлі Од. виміру Кількість
1. «Модернізація системи кондиціонування, вентиляції в частині заміни мультизональної системи кондиціонування» за адресою: м. Київ, проспект Берестейський, 14 роботи 1
Розробити проект модернізації системи кондиціювання повітря в
приміщеннях шляхом заміни комплекту обладнання мультизональної системи:
- Пояснювальна записка.
- Тепловий розрахунок приміщень та підбір основного обладнання.
- Поверховий план з розміщенням обладнання.
Провести демонтаж не придатної до подальшої експлуатації системи
кондиціювання приміщень:
- Евакуювати з системи фреон (R 407C).
- Демонтувати зовнішній блок МM A0224HT - 1 шт.
- Демонтувати зовнішній блок МM A0224HХ - 1 шт.
- Демонтувати стельові внутрішні блоки канального типу - 9 шт.
- Демонтувати настінні пульти керування внутрішніми блоками - 9шт.
- Демонтувати центральний пульт керування системою кондиціювання.
- Існуючі трубопроводи хлодоагенту використати та адаптувати до нового обладнання.
- Існуючі кабелі живлення зовнішніх блоків, внутрішніх блоків та блоків керування використати та адаптувати до нового обладнання.
- Існуючі повітроводи використати та адаптувати до нового обладнання.
Провести підготовчі роботи до монтажу нової
системи кондиціювання:
- Провести роботи з промивки трубопроводів хлодоагенту.
- Провести роботи з перевірки на герметичність трубопроводів хлодоагенту.
- Провести роботи з підготовки рами для встановлення зовнішніх блоків (блоку).
Організувати поставку нового обладнання:
- Зовнішні блоки – 2 шт, або їх еквівалент (зовнішній блок – 1шт) з Холодильною потужністю не менше 45,0 кВт, Тепловою потужністю не менше 50,0 кВт, Робота на нагрів - 300С .
- Внутрішній стельовий канальний блок – 9 шт , Холодильна потужність не менше 5.6 кВт, Теплова потужність не менше 6.0 кВт, DC inverter вентилятор.
- Настінний пульт керування внутрішнім блоком – 9 шт.
- Центральний пульт керування системою кондиціювання – 1 шт.
- Надати специфікації на все обладнання та матеріали які будуть використані при монтажі.
- При поставці надати сертифікати на все обладнання та матеріали які будуть використані при монтажі.
- Виконавець зобов’язаний за власний кошт повністю забезпечити поставку обладнання та матеріалів.
Провести монтажні та пусконалагоджувальні роботи:
- Монтаж нового обладнання проводити тільки в тих місцях які передбачені для цього обладнання.
- Провести монтаж зовнішніх блоків (блоку) з підключенням до трубопроводів хлодоагенту та до електромережі адмінбудівлі, провести термоізоляцію та захист від атмосферних впливів трубопроводів.
- Провести монтаж внутрішніх блоків з підключенням до трубопроводів хлодоагенту з відновленням термоізоляції та до електромережі адмінбудівлі.
- Під’єднати повітроводи до внутрішніх блоків.
- Встановити центральний пульт керування системою кондиціювання та підключити до зовнішніх блоків (блоку).
- Встановити настінні пульти керування та підключити до внутрішніх блоків.
- Провести заправку фреоном системи.
- Провести пусконалагоджувальні роботи.
- Надати робочі креслення.
- Виконавець повинен мати дозвіл на виконання такого типу робіт.
- Роботи мають проводитись підготовленим та кваліфікованим персоналом.
- Роботи мають виконуватись з дотриманням техніки безпеки, пожежної безпеки , ПУЕ , ДБН та інших нормативних документів.
- Термін виконання робіт з відповідним оформленням актів введення в експлуатацію 10-12 тижнів.
Термін гарантії обладнання має відповідати терміну гарантії підприємства-виробника обладнання, але не менше 24 місяців з дати поставки і не може бути меншою від гарантійного строку заводу-виробника.
Технічне обслуговування, згідно регламенту на термін не менше 12 місяців з дати вводу в експлуатацію обладнання.
Учасник має надати чинні дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки (на роботи верхолазні, роботи на висоті).
Згода з Додатком №3, повинна бути підтверджена Учасником торгів!
Отже, Замовник чітко визначив вимоги, відповідність яким учасники повинні підтвердити у своїй тендерній пропозиції.
В свою чергу, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АРТЕМІДА БУД» було надано файл «дод.3.pdf», в якому було просто продубльовано Додаток № 3 до тендерної документації «Технічне завдання» не надавши жодне підтвердження вимогам Замовника (ілюстрація - додається).
Таким чином, ТОВ «АРТЕМІДА БУД» жодним чином не надало інформації, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, фактично просто продублювавши вимоги визначені в Додатку № 3 до тендерної документації.
Крім цього, ТОВ «АРТЕМІДА БУД» не вказано назву/найменування обладнання та його ключові характеристики, що в свою чергу виключає можливість ідентифікації такого обладнання Замовником.
×
-
Назва доказу:
Файл «Дод3.pdf»
-
Повʼязаний документ:
дод3.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПП «СПЕЦСЕРВІС» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Модернізація системи кондиціонування, вентиляції в частині заміни мультизональної системи кондиціонування (Водопровідні та санітарно-технічні роботи 45330000-9 за ДК 021:2015 СРV), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-03-11-006877-a. 3) Зобов’язати Замовника – Державне підприємство «УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ» – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44.5 від 01.04.2025 р., яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «АРТЕМІДА БУД».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b81a0f959ffe429d81b3c9a68a4513ae
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ІІ
До того ж, згідно з Додатком № 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу:
- Надати специфікації на все обладнання та матеріали які будуть використані при монтажі.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АРТЕМІДА БУД» було надано файл «дод.3.pdf» в якому було просто продубльовано Додаток № 3 до тендерної документації «Технічне завдання» не надавши жодне підтвердження вимогам Замовника (ілюстрація - додається).
Таким чином, ТОВ «АРТЕМІДА БУД» не надало специфікації у складі своєї тендерної пропозиції, а просто продублювало вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, вбачається невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТЕМІДА БУД» вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «АРТЕМІДА БУД» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРТЕМІДА БУД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «АРТЕМІДА БУД» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «АРТЕМІДА БУД», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АРТЕМІДА БУД». Натомість, Замовником Протоколом № 44.5 від 01.04.2025 р. було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «АРТЕМІДА БУД».
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «АРТЕМІДА БУД» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі № 44.5 від 01.04.2025 р., яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «АРТЕМІДА БУД» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. – ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-11-006877-a
До того ж, згідно з Додатком № 3 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу:
- Надати специфікації на все обладнання та матеріали які будуть використані при монтажі.
Натомість, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АРТЕМІДА БУД» було надано файл «дод.3.pdf» в якому було просто продубльовано Додаток № 3 до тендерної документації «Технічне завдання» не надавши жодне підтвердження вимогам Замовника (ілюстрація - додається).
Таким чином, ТОВ «АРТЕМІДА БУД» не надало специфікації у складі своєї тендерної пропозиції, а просто продублювало вимоги тендерної документації.
Враховуючи викладене, вбачається невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТЕМІДА БУД» вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «АРТЕМІДА БУД» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРТЕМІДА БУД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «АРТЕМІДА БУД» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «АРТЕМІДА БУД», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АРТЕМІДА БУД». Натомість, Замовником Протоколом № 44.5 від 01.04.2025 р. було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «АРТЕМІДА БУД».
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «АРТЕМІДА БУД» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі № 44.5 від 01.04.2025 р., яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «АРТЕМІДА БУД» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua. – ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-11-006877-a
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПП «СПЕЦСЕРВІС» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Модернізація системи кондиціонування, вентиляції в частині заміни мультизональної системи кондиціонування (Водопровідні та санітарно-технічні роботи 45330000-9 за ДК 021:2015 СРV), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-03-11-006877-a. 3) Зобов’язати Замовника – Державне підприємство «УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ» – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 44.5 від 01.04.2025 р., яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «АРТЕМІДА БУД».