• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нове будівництво дитячого садка на 105 місць в селі Крупа Луцького району

Завершена

34 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 348 000.00 UAH
Період оскарження: 03.09.2018 12:37 - 14.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасувати рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім фасадів», оформлене Протоколом № 4 від 27.09.2018 р.

Номер: 7d6e599c5279458abf7c2ac597217ca8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-03-000474-c.c2
Назва: Скасувати рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім фасадів», оформлене Протоколом № 4 від 27.09.2018 р.
Вимога:
Замовнику: Підгайцівська сільська рада Код ЄДРПОУ 04332331 45602, Україна, Волинська обл., село Підгайці, вулиця Шкільна, 30 Особа, що звертається з вимогою: Приватне підприємство «Дім Фасадів» 43000, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Ківерцівська,32/5 Код ЄДРПОУ 40640521 ВИМОГА в порядку України «Про публічні закупівлі» ПП «Дім Фасадів» являється учасником публічної закупівлі UA-2018-09-03-000474-c, «Нове будівництво дитячого садка на 105 місць в селі Крупа Луцького району», оголошеної Підгайцівською сільською радою. Згідно ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом. 19.09.2018 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Згідно реєстру пропозицій учасників, який був оприлюднений 19.09.2018 р., учасниками було запропоновано наступні ціни: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи Товариство з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна" 32 787 953,74 UAH з ПДВ 29 922 315,00 UAH з ПДВ Документи Приватне підприємство " Дім Фасадів " 30 622 314,16 UAH з ПДВ 30 271 000,00 UAH з ПДВ Документи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕТОН БРУК СЕРВІС" 34 696 760,55 UAH з ПДВ 31 504 000,00 UAH з ПДВ Документи ТОВ Житлобуд-2 34 784 713,20 UAH з ПДВ 34 784 713,20 UAH з ПДВ Документи Тобто, цінова пропозиція ПП «Дім Фасадів» була другою найбільш економічно вигідною, і у випадку відхилення пропозиції ТзОВ «Шинака-Україна» (яка і була відхилена) ми претендували б на визнання переможцем закупівлі. Однак, Протоколом засідання тендерного комітету № 4 від 27.09.2018 р. тендерну пропозицію ПП «Дім Фасадів» було відхилено. Як вбачається з Протоколу, підставою для відхилення тендерної пропозиції було ненадання інформації про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, незалежно від проценту виконання робіт. З даним рішенням Замовника, яке оформлене Протоколом № 4 від 27.09.2018 р. ПП «Дім Фасадів» категорично не згідне, вважає його таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи наступне: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що змовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. В той же час, п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що, у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також, згідно зі статтею 19 Закону України «Про публічні закупівлі» у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Таким чином, Законом передбачено, що зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників допускається у разі проведення замовником закупівлі лише робіт та лише при умові, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Однак, як вбачається з Протоколу № 4 від 27.09.2018 р., в порушення вищезазначених норм закону, інформація про субпідрядників вимагається Вами щодо будь-яких субпідрядників (а не лише щодо тих, які виконуватимуть роботи у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), що не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». У складі тендерної пропозиції ПП «Дім Фасадів» було надано Додаток № 6 Довідка про субпідрядників. Згідно даної довідки ми інформували Вас про те, що для робіт «Нове будівництво дитячого садка на 105 місць в селі Крупа Луцького району» не плануємо залучати субпідрядників в обсязі більшому ніж 20%. Даної довідки цілком достатньо для виконання вимог тендерної документації, оскільки обсяг робіт які плануються для виконання такими субпідрядниками становить не більше 20% відсотків від вартості договору. Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім фасадів» з даних підстав є неправомірним та суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи усе вищевикладене, вважаємо, що незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ПП «Дім фасадів», що в свою чергу призвело до порушення наших законних прав та інтересів. Наша пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та реально претендувала на визнання її як найкращої. Враховуючи вищенаведене, керуючись відповідними положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім фасадів», оформлене Протоколом № 4 від 27.09.2018 р. 2. Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВ «БЕТОН БРУК СЕРВІС», оформлене Протоколом № 5 від 01.10.2018 р. 3. Розглянути тендерну пропозицію ПП «Дім Фасадів» та вирішити питання про визначення переможця закупівлі. Додатково повідомляємо Вас, що у випадку ігнорування Вами даної вимоги ми будемо змушені звертатися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель із відповідною скаргою. Директор ПП «Дім Фасадів» _____________ Ковальчук А.А.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерна пропозиція Приватного підприємства "Дім Фасадів" не відповідає тендерній документації. Відхилити тендерну пропозицію Приватного підприємства "Дім Фасадів".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВ «Український будівельний проект», зазначене у Протоколі від 09.08.2018 № 9,

Номер: 874c727cbd9642e4beb2186117ca058f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-03-000474-c.c1
Назва: Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВ «Український будівельний проект», зазначене у Протоколі від 09.08.2018 № 9,
Вимога:
Замовнику: Підгайцівська сільська рада Код ЄДРПОУ 04332331 45602, Україна, Волинська обл., село Підгайці, вулиця Шкільна, 30 Особа, що звертається з вимогою: Приватне підприємство «Дім Фасадів» 43000, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Ківерцівська,32/5 Код ЄДРПОУ 40640521 ВИМОГА в порядку України «Про публічні закупівлі» ПП «Дім Фасадів» являється учасником публічної закупівлі UA-2018-09-03-000474-c, «Нове будівництво дитячого садка на 105 місць в селі Крупа Луцького району», оголошеної Підгайцівською сільською радою. Згідно ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом. 19.09.2018 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Згідно реєстру пропозицій учасників, який був оприлюднений 19.09.2018 р., учасниками було запропоновано наступні ціни: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи Товариство з обмеженою відповідальністю "Шинака-Україна" 32 787 953,74 UAH з ПДВ 29 922 315,00 UAH з ПДВ Документи Приватне підприємство " Дім Фасадів " 30 622 314,16 UAH з ПДВ 30 271 000,00 UAH з ПДВ Документи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕТОН БРУК СЕРВІС" 34 696 760,55 UAH з ПДВ 31 504 000,00 UAH з ПДВ Документи ТОВ Житлобуд-2 34 784 713,20 UAH з ПДВ 34 784 713,20 UAH з ПДВ Документи Тобто, цінова пропозиція ПП «Дім Фасадів» була другою найбільш економічно вигідною, і у випадку відхилення пропозиції ТзОВ «Шинака-Україна» (яка і була відхилена) ми претендували б на визнання переможцем закупівлі. Однак, Протоколом засідання тендерного комітету № 4 від 27.09.2018 р. тендерну пропозицію ПП «Дім Фасадів» було відхилено. Як вбачається з Протоколу, підставою для відхилення тендерної пропозиції було ненадання інформації про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, незалежно від проценту виконання робіт. З даним рішенням Замовника, яке оформлене Протоколом № 4 від 27.09.2018 р. ПП «Дім Фасадів» категорично не згідне, вважає його таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи наступне: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що змовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. В той же час, п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що, у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Також, згідно зі статтею 19 Закону України «Про публічні закупівлі» у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю. Таким чином, Законом передбачено, що зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників допускається у разі проведення замовником закупівлі лише робіт та лише при умові, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Однак, як вбачається з Протоколу № 4 від 27.09.2018 р., в порушення вищезазначених норм закону, інформація про субпідрядників вимагається Вами щодо будь-яких субпідрядників (а не лише щодо тих, які виконуватимуть роботи у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), що не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі». У складі тендерної пропозиції ПП «Дім Фасадів» було надано Додаток № 6 Довідка про субпідрядників. Згідно даної довідки ми інформували Вас про те, що для робіт «Нове будівництво дитячого садка на 105 місць в селі Крупа Луцького району» не плануємо залучати субпідрядників в обсязі більшому ніж 20%. Даної довідки цілком достатньо для виконання вимог тендерної документації, оскільки обсяг робіт які плануються для виконання такими субпідрядниками становить не більше 20% відсотків від вартості договору. Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім фасадів» з даних підстав є неправомірним та суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи усе вищевикладене, вважаємо, що незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ПП «Дім фасадів», що в свою чергу призвело до порушення наших законних прав та інтересів. Наша пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та реально претендувала на визнання її як найкращої. Враховуючи вищенаведене, керуючись відповідними положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім фасадів», оформлене Протоколом № 4 від 27.09.2018 р. 2. Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВ «БЕТОН БРУК СЕРВІС», оформлене Протоколом № 5 від 01.10.2018 р. 3. Розглянути тендерну пропозицію ПП «Дім Фасадів» та вирішити питання про визначення переможця закупівлі. Додатково повідомляємо Вас, що у випадку ігнорування Вами даної вимоги ми будемо змушені звертатися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель із відповідною скаргою. Директор ПП «Дім Фасадів» _____________ Ковальчук А.А.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилка в заголовку
Дата скасування: 01.10.2018 19:49