-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. Західна (від вул.Святого Йоана Павла ІІ до вул.Каховської) в м. Житомирі
Торги не відбулися
2 878 468.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 784.68 UAH
мін. крок: 1% або 28 784.68 UAH
Період оскарження:
03.09.2018 14:10 - 15.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
686133d7c96a4a5faa4faeca0b981c9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-03-000948-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Оскарження рішення щодо відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 12.10.2018 11:11
Дата подачі:
12.10.2018 11:11
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від 12.10.2018 р. управління комунального господарства Житомирської міської ради повідомляє, що відповідно до п.6.2.5 частини 2 розділу VІ тендерної документації (далі – ТД) передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про надання такій особі повноважень щодо підписання договору про закупівлю.
Учасником у складі пропозиції надано довідку №171 від 18.09.2018 року про особу, що уповноважено підписувати договір про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до підпункту «и» п.7.4 Статуту ТОВ «Асфальт Плюс» передбачено що до компетенції загальних зборів відноситься прийняття рішення щодо укладення та здійснення будь – яких правочинів (угод, договорів, контрактів, господарських операцій, інших юридичних дій від імені Товариства та/або видача довіреностей та їх здійснення):
- щодо нерухомого майна, належного товариству або його дочірнім підприємствам;
- щодо корпоративних прав, які належать Товариству, в тому числі відчуження та застава корпоративних прав; створення Товариством будь – яких юридичних осіб, придбання корпоративних прав будь – яких юридичних осіб або вихід товариства з будь – яких юридичних осіб;
- на суму що перевищує 1000000,00 грн.
Таким чином, ТОВ «Асфальт Плюс» (далі – Товариство) у складі тендерної пропозиції мало надати рішення загальних зборів Товариства про уповноваження директора на укладання від імені Товариства будь – яких правочинів (угод, договорів, контрактів, господарських операцій, інших юридичних дій), так як договір про закупівлю мав укладатись на суму 2 868 084,11 грн., що перевищує 1,0 млн.грн.
Тобто у директора були наявні обмеження при укладанні договорів, а також відсутні повноваження щодо його підписання стосовно предмета закупівлі, про що не було повідомлено нас і не відповідає вимогам п.6.2.5 частини 2 розділу VІ тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене та рекомендації Управління Служби безпеки України в Житомирській області № 57/11924 від 26.09.2018 р. «Щодо недопущення неефективного ви-користання бюджетних коштів», тендерним комітетом управління комунального господарст-ва Житомирської міської ради було прийнято рішення (протокол № 32 від 05.10.2018 р.), яке оприлюднено відповідно до вимог ст.10 та ч.2 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Голова тендерного комітету
управління комунального господарства
Житомирської міської ради В.А.Шевчук
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:
58a9b05cc14c452e91aa4d562233fd71
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-03-000948-a.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Оскарження рішення тендерного комітету
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 11.10.2018 13:55
- Платіжне доручення.pdf 11.10.2018 13:55
Дата подачі:
11.10.2018 13:55
Опис причини скасування:
Заміна скарги на вимогу для Замовника
Дата скасування:
11.10.2018 16:34