-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з нанесення поперечної та повздовжньої розмітки
Торги не відбулися
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
11.03.2025 08:26 - 21.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» Антимонопольний комітет України (Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) Код ЄДРПОУ 00032767 Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» Код ЄДРПОУ 39612538 Місцезнаходження: 79021 Україна, м. Львів, вул. Кульпарківська, буд. 93 Телефон: + 380977115817 електронна пошта: rozmitka@gmail.com Замовник: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва код ЄДРПОУ 03359090 Місцезнаходження: 03170, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Янтарна, буд. 5 електронна пошта: a.saltanovska@kyivcity.gov.ua телефон: +380685917708 Номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-11-000138-a Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Послуги з нанесення поперечної та повздовжньої розмітки (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-11-000138-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація). Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості). Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 24.03.2025 року до 00:00 год. За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники: Учасник Остаточна пропозиція ТОВ "КИЇВБУДЛОГІСТИКА" 1 250 311,36 грн з ПДВ ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" 1 369 213,36 грн з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ РІШЕННЯ" 1 430 134,36 грн з ПДВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А" 1 492 528,70 грн з ПДВ 26 березня 2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 24-02/25-4 від 26.03.2025 року, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВБУДОГІСТИКА» відповідно розгляд перейшов до пропозиції ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП». 26 березня 2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 24-02/25-5 від 26.03.2025 року, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» (далі також – Скаржник) з наступних причин. ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції, з огляду на факти, що викладені нижче. При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним: Дійсно у відповідності до п. 2.1 Технічного завдання Додатку 1.3 Тендерної пропозиції встановлено: «2.1 При проведенні розрахунків вартості нанесення дорожньої розмітки фарбою на покриття автомобільних доріг необхідно передбачити висоту шару рідкої фарби 0,6 мм відповідно до Додатків 3, 3-1, Додатків 1.3, 1.3-1 (обсяги робіт). Визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»» На підтвердження чого учасником ьуло надано розрахунок вартості та електронний фал IMD розроблений у відповідному комплексі АВК 5 та надано в складі тендерної пропозиції актуальну ліцензію на вищезгаданий комплекс. Нижченаведена таблиця з СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»» власне і встановлює норми витрат рідких фарб при тій товщині як передбачалось в технічному завданні. Де вказано товщину шару, тип лінії та норму витрат (виділено жовтим) Проте, якщо звернути увагу на цю таблицю, послання на тип розмітки веде до застарілого ДСТУ 2587:2010 яке втратило чинність в 2021 році в якому тип розмітки 1.7 передбачено виключно шириною 10 см. (0.1м) Згідно технічного завдання замовника тип розмітки 1.7 потрібно було здійснювати шириною 15 см, що власне передбачає нове актуальне ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови» заверджене Наказом від 11.02.2021 № 49 Про прийняття та скасування національних стандартів та введене в дію 01.08.2021 року і замовник власне посилався на дане ДСТУ 2587:2021 в технічному завданні як додаток до ТД. Розрахунок скаржника здійснено у відповідності до вимог замовника та враховано товщину шару, тип лінії та норму витрат - 45,3 згідно СОУ 42.1-37641918-095:2012. Однак повертаючись до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг», а саме до п. 5.4 який передбачає наступне. Слід зазначити, що зазначене СОУ 42.1-37641918-095:2012 введено в дію у 2012 році і на той час діяло ДСТУ 2587:2010 в якому тип розмітки 1.7 був виключно 10 см (0,1м), тобто до введення в дію нового не можливо було застосовувати коефіцієнт 1,5 оскільки типу лінії 1.7 - 15см (0.15м) не існувало. Тому учасник правомірно застосував коефіцієнт 1,5 в своїх розрахунках, а саме норму витрат - 45,3*1,5= 67,95 (0,06795 оскільки розрахунок проводився в тонах) підсвічено жовтим . Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП». Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Враховуючи вищевикладене, на підставі статей 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 55-67 Особливостей – ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва за предметом закупівлі Послуги з нанесення поперечної та повздовжньої розмітки (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-11-000138-a 3. Зобов’язати Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» у закупівлі по предмету Послуги з нанесення поперечної та повздовжньої розмітки (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-11-000138-a Директор Роман СЕНИК
Номер:
a93fd6a56fae4ccb96b1752f2deee522
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-11-000138-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП»
Антимонопольний комітет України
(Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Код ЄДРПОУ 00032767
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП»
Код ЄДРПОУ 39612538
Місцезнаходження: 79021 Україна, м. Львів, вул. Кульпарківська, буд. 93
Телефон: + 380977115817
електронна пошта: rozmitka@gmail.com
Замовник: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва
код ЄДРПОУ 03359090
Місцезнаходження: 03170, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Янтарна, буд. 5
електронна пошта: a.saltanovska@kyivcity.gov.ua
телефон: +380685917708
Номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-11-000138-a
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП»
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Послуги з нанесення поперечної та повздовжньої розмітки (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-11-000138-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 24.03.2025 року до 00:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Остаточна пропозиція
ТОВ "КИЇВБУДЛОГІСТИКА" 1 250 311,36 грн з ПДВ
ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" 1 369 213,36 грн з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ РІШЕННЯ" 1 430 134,36 грн з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А" 1 492 528,70 грн з ПДВ
26 березня 2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 24-02/25-4 від 26.03.2025 року, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВБУДОГІСТИКА» відповідно розгляд перейшов до пропозиції ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП».
26 березня 2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 24-02/25-5 від 26.03.2025 року, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» (далі також – Скаржник) з наступних причин.
ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції, з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
Дійсно у відповідності до п. 2.1 Технічного завдання Додатку 1.3 Тендерної пропозиції встановлено: «2.1 При проведенні розрахунків вартості нанесення дорожньої розмітки фарбою на покриття автомобільних доріг необхідно передбачити висоту шару рідкої фарби 0,6 мм відповідно до Додатків 3, 3-1, Додатків 1.3, 1.3-1 (обсяги робіт). Визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»» На підтвердження чого учасником ьуло надано розрахунок вартості та електронний фал IMD розроблений у відповідному комплексі АВК 5 та надано в складі тендерної пропозиції актуальну ліцензію на вищезгаданий комплекс.
Нижченаведена таблиця з СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»» власне і встановлює норми витрат рідких фарб при тій товщині як передбачалось в технічному завданні. Де вказано товщину шару, тип лінії та норму витрат (виділено жовтим)
Проте, якщо звернути увагу на цю таблицю, послання на тип розмітки веде до застарілого ДСТУ 2587:2010 яке втратило чинність в 2021 році в якому тип розмітки 1.7 передбачено виключно шириною 10 см. (0.1м)
Згідно технічного завдання замовника тип розмітки 1.7 потрібно було здійснювати шириною 15 см, що власне передбачає нове актуальне ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови» заверджене Наказом від 11.02.2021 № 49 Про прийняття та скасування національних стандартів та введене в дію 01.08.2021 року і замовник власне посилався на дане ДСТУ 2587:2021 в технічному завданні як додаток до ТД.
Розрахунок скаржника здійснено у відповідності до вимог замовника та враховано товщину шару, тип лінії та норму витрат - 45,3 згідно СОУ 42.1-37641918-095:2012. Однак повертаючись до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг», а саме до п. 5.4 який передбачає наступне.
Слід зазначити, що зазначене СОУ 42.1-37641918-095:2012 введено в дію у 2012 році
і на той час діяло ДСТУ 2587:2010 в якому тип розмітки 1.7 був виключно 10 см (0,1м), тобто до введення в дію нового не можливо було застосовувати коефіцієнт 1,5 оскільки типу лінії 1.7 - 15см (0.15м) не існувало. Тому учасник правомірно застосував коефіцієнт 1,5 в своїх розрахунках, а саме норму витрат - 45,3*1,5= 67,95 (0,06795 оскільки розрахунок проводився в тонах) підсвічено жовтим .
Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП».
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, на підставі статей 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 44, 55-67 Особливостей –
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва за предметом закупівлі Послуги з нанесення поперечної та повздовжньої розмітки (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-11-000138-a
3. Зобов’язати Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» у закупівлі по предмету Послуги з нанесення поперечної та повздовжньої розмітки (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-11-000138-a
Директор Роман СЕНИК
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- норми витрат матер_ал при виконанн_ розм_тки (3).pdf 31.03.2025 19:44
- Скарага UA-2025-03-11-000138-a .docx 31.03.2025 19:44
- dstu_2587_2021.pdf 31.03.2025 19:44
- Скарга - UA-2025-03-11-000138-a.pdf 31.03.2025 19:44
- ДСТУ 2587-2010 РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ.pdf 31.03.2025 19:44
- протокол відхилення.pdf 31.03.2025 19:44
- fwd2025 (1).zip 31.03.2025 19:44
- sign.p7s 31.03.2025 19:45
- рішення від 02.04.2025 № 5119.pdf 02.04.2025 17:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2025 № 5692.pdf 11.04.2025 12:20
- рішення від 10.04.2025 № 5692.pdf 15.04.2025 16:47
- Інформація по суті скарги.docx 04.04.2025 08:38
- Інформація по суті скарги.pdf 04.04.2025 08:38
- Інформація по суті скарги.pdf.asice.zip 04.04.2025 08:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2025 20:05
Дата розгляду скарги:
10.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2025 17:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.04.2025 16:47
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
16e1d365303640648defbdc6d04a74fb
Заголовок пункту скарги:
26 березня 2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 24-02/25-5 від 26.03.2025 року, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» (далі також – Скаржник) з наступних причин. Детальше у скарзі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Послуги з нанесення поперечної та повздовжньої розмітки (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-11-000138-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 24.03.2025 року до 00:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
26 березня 2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 24-02/25-4 від 26.03.2025 року, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВБУДОГІСТИКА» відповідно розгляд перейшов до пропозиції ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП».
26 березня 2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 24-02/25-5 від 26.03.2025 року, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» (далі також – Скаржник) з наступних причин.
ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції, з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
Дійсно у відповідності до п. 2.1 Технічного завдання Додатку 1.3 Тендерної пропозиції встановлено: «2.1 При проведенні розрахунків вартості нанесення дорожньої розмітки фарбою на покриття автомобільних доріг необхідно передбачити висоту шару рідкої фарби 0,6 мм відповідно до Додатків 3, 3-1, Додатків 1.3, 1.3-1 (обсяги робіт). Визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»» На підтвердження чого учасником ьуло надано розрахунок вартості та електронний фал IMD розроблений у відповідному комплексі АВК 5 та надано в складі тендерної пропозиції актуальну ліцензію на вищезгаданий комплекс.
Нижченаведена таблиця з СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»» власне і встановлює норми витрат рідких фарб при тій товщині як передбачалось в технічному завданні. Де вказано товщину шару, тип лінії та норму витрат (виділено жовтим)
Проте, якщо звернути увагу на цю таблицю, послання на тип розмітки веде до застарілого ДСТУ 2587:2010 яке втратило чинність в 2021 році в якому тип розмітки 1.7 передбачено виключно шириною 10 см. (0.1м)
Згідно технічного завдання замовника тип розмітки 1.7 потрібно було здійснювати шириною 15 см, що власне передбачає нове актуальне ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови» заверджене Наказом від 11.02.2021 № 49 Про прийняття та скасування національних стандартів та введене в дію 01.08.2021 року і замовник власне посилався на дане ДСТУ 2587:2021 в технічному завданні як додаток до ТД.
Розрахунок скаржника здійснено у відповідності до вимог замовника та враховано товщину шару, тип лінії та норму витрат - 45,3 згідно СОУ 42.1-37641918-095:2012. Однак повертаючись до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг», а саме до п. 5.4 який передбачає наступне.
Слід зазначити, що зазначене СОУ 42.1-37641918-095:2012 введено в дію у 2012 році
і на той час діяло ДСТУ 2587:2010 в якому тип розмітки 1.7 був виключно 10 см (0,1м), тобто до введення в дію нового не можливо було застосовувати коефіцієнт 1,5 оскільки типу лінії 1.7 - 15см (0.15м) не існувало. Тому учасник правомірно застосував коефіцієнт 1,5 в своїх розрахунках, а саме норму витрат - 45,3*1,5= 67,95 (0,06795 оскільки розрахунок проводився в тонах) підсвічено жовтим .
Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП».
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 24.03.2025 року до 00:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
26 березня 2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 24-02/25-4 від 26.03.2025 року, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВБУДОГІСТИКА» відповідно розгляд перейшов до пропозиції ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП».
26 березня 2025 року в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено Протокол уповноваженої особи № 24-02/25-5 від 26.03.2025 року, відповідно до якого було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» (далі також – Скаржник) з наступних причин.
ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції, з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
Дійсно у відповідності до п. 2.1 Технічного завдання Додатку 1.3 Тендерної пропозиції встановлено: «2.1 При проведенні розрахунків вартості нанесення дорожньої розмітки фарбою на покриття автомобільних доріг необхідно передбачити висоту шару рідкої фарби 0,6 мм відповідно до Додатків 3, 3-1, Додатків 1.3, 1.3-1 (обсяги робіт). Визначення норм витрат розмічальної фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»» На підтвердження чого учасником ьуло надано розрахунок вартості та електронний фал IMD розроблений у відповідному комплексі АВК 5 та надано в складі тендерної пропозиції актуальну ліцензію на вищезгаданий комплекс.
Нижченаведена таблиця з СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг»» власне і встановлює норми витрат рідких фарб при тій товщині як передбачалось в технічному завданні. Де вказано товщину шару, тип лінії та норму витрат (виділено жовтим)
Проте, якщо звернути увагу на цю таблицю, послання на тип розмітки веде до застарілого ДСТУ 2587:2010 яке втратило чинність в 2021 році в якому тип розмітки 1.7 передбачено виключно шириною 10 см. (0.1м)
Згідно технічного завдання замовника тип розмітки 1.7 потрібно було здійснювати шириною 15 см, що власне передбачає нове актуальне ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови» заверджене Наказом від 11.02.2021 № 49 Про прийняття та скасування національних стандартів та введене в дію 01.08.2021 року і замовник власне посилався на дане ДСТУ 2587:2021 в технічному завданні як додаток до ТД.
Розрахунок скаржника здійснено у відповідності до вимог замовника та враховано товщину шару, тип лінії та норму витрат - 45,3 згідно СОУ 42.1-37641918-095:2012. Однак повертаючись до СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг», а саме до п. 5.4 який передбачає наступне.
Слід зазначити, що зазначене СОУ 42.1-37641918-095:2012 введено в дію у 2012 році
і на той час діяло ДСТУ 2587:2010 в якому тип розмітки 1.7 був виключно 10 см (0,1м), тобто до введення в дію нового не можливо було застосовувати коефіцієнт 1,5 оскільки типу лінії 1.7 - 15см (0.15м) не існувало. Тому учасник правомірно застосував коефіцієнт 1,5 в своїх розрахунках, а саме норму витрат - 45,3*1,5= 67,95 (0,06795 оскільки розрахунок проводився в тонах) підсвічено жовтим .
Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП».
×
-
Назва доказу:
Протокол уповноваженої особи № 24-02/25-5 від 26.03.2025 року
-
Повʼязаний документ:
протокол відхилення.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
3. Зобов’язати Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Святошинського району» м. Києва скасувати рішення Протокол уповноваженої особи № 24-02/25-5 від 26.03.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП» у закупівлі по предмету Послуги з нанесення поперечної та повздовжньої розмітки (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-11-000138-a