-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Обладнання для закладів громадського харчування» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування».
Торги відмінено
168 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 840.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 840.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2025 18:37 - 16.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні умови ТД Замовника
Номер:
2fde5cda9e404a1c943b87d787c981d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-10-013300-a.b1
Назва:
Дискримінаційні умови ТД Замовника
Скарга:
Тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга пдф 13.03.2025 09:33
- скарга ворд 13.03.2025 09:33
- Піч пароконвекційна інструкція 13.03.2025 09:33
- Запропонована редакція додатку 2 13.03.2025 09:33
- sign.p7s 13.03.2025 09:35
- рішення від 17.03.2025 № 4051.pdf 17.03.2025 14:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.03.2025 № 4545.pdf 25.03.2025 12:43
- рішення від 24.03.2025 № 4545.pdf 27.03.2025 12:40
- Відповідь на рішення АМКУ.docx 20.03.2025 12:23
- Додаток 1.pdf 20.03.2025 12:23
- Додаток 2.pdf 20.03.2025 12:23
- Порівняльна таблиця Додаток 2.docx (1).docx 20.03.2025 12:23
- Відповідь на рішення АМКУ.pdf 20.03.2025 12:23
- Протокол №22.docx 28.03.2025 16:53
- Додаток № 2 Тех.спец. зі змінами.docx 28.03.2025 16:53
- Протокол №23.docx 14.04.2025 12:36
- Порівняльна таблиця Додаток 2.docx (1).docx 14.04.2025 12:36
- Перелік змін до ТД_.docx 14.04.2025 12:36
- Порівняльна таблиця Додаток 2.pdf 14.04.2025 12:36
- Додаток № 2 Тех.спец. зі змінами.docx 14.04.2025 12:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.03.2025 12:30
Дата розгляду скарги:
24.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2025 14:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.03.2025 12:40
Дата виконання рішення Замовником:
14.04.2025 13:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення № 4545-р/пк-пз від 24.03.2025р щодо зміни Додатку 2 технічних характеристик (специфікація) до тендерної документації до закупівлі – «Пароконвектомат» (код ДК 021:2015 – 39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування)» затвердженої Протоколом уповноваженої особи № 20 від 10.03.2025 року за № UA-2025-03-10-013300-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ffaad3d1c04a4a7ea82438bd083042d6
Заголовок пункту скарги:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності.
×
-
Назва доказу:
Піч пароконвекційна інструкція
-
Повʼязаний документ:
Піч пароконвекційна інструкція
-
-
Назва доказу:
Запропонована редакція додатку 2
-
Повʼязаний документ:
Запропонована редакція додатку 2
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2) Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі UA-2025-03-10-013300-a та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до додатку 2 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги