-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 44610000 – 9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Євроконтейнери для збору твердих побутових відходів)
Євроконтейнери для збору ТПВ, металеві оцинковані, 1,1 куб.м - 492 шт.
Торги не відбулися
4 182 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 910.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 910.00 UAH
Період оскарження:
12.09.2018 14:36 - 24.09.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо змін тендерної документації
Номер:
859032b230af4e05af19f9dca7eaf124
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-12-001927-c.c1
Назва:
Вимога щодо змін тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжкомунсталь» має намір взяти участь у відкритих тендерних торгах, що проводяться Ритуальною службою спеціалізованого комунального підприємства «Спеціалізований комбінат підприємств комунально – побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Замовник) щодо закупівлі ДК 021:2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Євроконтейнери для збору твердих побутових відходів) (оголошення про проведення відкритих торгів в системі електронних закупівель UA-2018-09-12-001927-c)
Детально вивчивши тендерну документацію та всі додатки до неї, що оприлюднені в системі prozorro.gov.ua Учасником було встановлено, що Замовником встановлені у тендерній документації дискримінаційні умови щодо товару, який є предметом закупівлі, а також обмежено конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується:
По-перше, відповідно до Додатку №3 тендерної документації, пункту 3 технічних вимог, встановлено що Пружинні елементи відкривання/закривання кришки контейнера виготовлені з використанням спіралевидної пружини та мають бути захищені для безпечної експлуатації та обслуговування контейнера. Проте Замовником не обґрунтовано жодним чином, чому саме такої форми повинні бути пружинні елементи, а не наприклад циліндричної форми, і як саме форма пружинних елементів впливає на експлуатацію та обслуговування контейнера.
По-друге, відповідно до Додатку №3 тендерної документації, пункту 4 технічних вимог, з метою забезпечення безпеки під час навантаження сміття та усунення травматизму обслуговуючого персоналу, важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва. Замовником жодним чином не підтверджено та не обґрунтовано, як саме наявність зварювального шва може впливати на безпеку обслуговуючого персоналу, адже важіль тримає лише кришку і жодним чином не впливає на підйом всього контейнера та вивантаження сміття з нього.
Зазначимо, що Замовник відповідно до Додатку №3 тендерної документації, пункту 1 технічних вимог, зазначає що контейнери повинні відповідати ДСТУ 8476:2015, стандартам DIN30 700 та EN 840-3. В Державному стандарті України 8476:2015 жодним чином не зазначені вимоги, які встановлені замовником.
Отже, Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 17.09.2018 16:12
- Відповідь на вимогу.pdf 20.09.2018 14:42
Дата подачі:
17.09.2018 16:12
Вирішення:
Керуючись ст.ст.3, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі- Закон), тендерний комітет Ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Спеціалізований комбінат підприємств комунального-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) розглянув Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 44610000 – 9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Євроконтейнери для збору твердих побутових відходів)» (оголошення UA-2018-09-12-001927-c) та повідомляє про те, що закупівля проводиться відповідно до принципів, встановлених ст. 3 Закону. Керуючись підпунктом 3 частини 2 статті 22 Закону Замовником у Додатку 3 тендерної документації чітко встановлені всі необхідні вимоги до євроконтейнерів для збору твердих побутових відходів, які ніяким чином не дискримінують потенційних Учасників торгів. Зазначені вимоги, які встановлені для контейнерів, обґрунтовуються позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів для збору твердих побутових відходів, безпекою експлуатації для обслуговуючого персоналу, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання та повинні відповідати ДСТУ 8476:2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги”, стандартам DIN30 700, EN 840-3. Однак, ДСТУ 8476:2015 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Всі окремі додаткові вимоги до контейнерів, включаючи вимоги щодо елементів відкривання/закривання кришки та важелів кріплення кришки контейнера, формуються замовником відповідно до його потреб і не суперечать ДСТУ. Враховуючи вищенаведене, запропоновані Учасником контейнери, які планує закупити наше підприємство, повинні чітко відповідати вимогам Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 - 44610000-9- Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Євроконтейнери для збору твердих побутових відходів), зокрема:
- пружинні елементи відкривання/закривання кришки контейнера виготовлені з використанням спіралевидної пружини та мають бути захищені для безпечної експлуатації та обслуговування контейнера;
- важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва.
Нормами ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено, що Замовник зобов’язаний підтверджувати або обґрунтовувати вимоги, які він висуває до предмету закупівлі.
Таким чином, Ваше твердження про неправомірність визначення Замовником конкретних технічних вимог до предмета закупівлі не відповідає дійсності, оскільки пунктом 3 частини другої статті 22 Закону, передбачено обов’язкове включення до тендерної документації детального опису товарів, робіт, послуг, що закуповуються.
При цьому умови тендерної документації передбачають можливість надання Учасником еквіваленту Товару, із зазначенням технічних характеристик запропонованого Товару та відображенням у таблиці порівняльних характеристик його відповідності технічним вимогам Замовника.
Крім того, ТОВ «Запоріжкомунсталь» не обґрунтовано з яких підстав він вимагає внести зміни до тендерної документації в частині лише двох зазначених вимог і яким чином наведені вище вимоги тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.Замовник може стверджувати, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, так як попередньо дослідивши систему електронних закупівель Prozorro.gov.ua, в частині закупівлі євроконтейнерів для збору твердих побутових відходів, можливість поставки таких контейнерів є у щонайменше двох виробників, що можуть запропонувати продукцію з відповідними технічними та якісними характеристиками.
Статус вимоги:
Відхилено