-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пакет для стерилізації самоклеючий 305мм x432мм №200, Чашка Петрі полімерна стерильна, діаметр 90 мм, Контейнер для збору голок і медичних відходів, 5л, Контейнер-бокс для збору і зберігання гострих медичних предметів та медичних відходів, 30л
Категорія Замовника - юридична особа, яка є підприємством, яке забезпечує потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Завершена
125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2025 17:24 - 15.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
674ffb89b8524ac29d4c77790bbaa653
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-10-012950-a.b1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- договір №484 від 07.10.2024р..pdf 06.04.2025 15:01
- Про затвердження Державних санітарних норм та правил _Поря… - Наказ № 1827 від 31.10.2024 - d542131-20241031.docx 06.04.2025 15:01
- протокол Бойкова.PDF 06.04.2025 15:01
- Довідка аналогічний договір (1).pdf 06.04.2025 15:01
- Лист Відгук (2).pdf 06.04.2025 15:01
- Накладні.pdf 06.04.2025 15:01
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ медичні матеріали особливості.doc 06.04.2025 15:01
- sign.p7s 06.04.2025 15:47
- рішення від 08.04.2025 №5504.pdf 08.04.2025 16:43
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2025 №5977.pdf 16.04.2025 12:48
- рішення від 15.04.2025 №5977.pdf 18.04.2025 12:37
- ПОЯСНЕННЯ В АМКУ.docx 11.04.2025 13:39
- пояснення.PDF 11.04.2025 13:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.04.2025 20:01
Дата розгляду скарги:
15.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 16:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.04.2025 12:37
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6c7e1406989b4db9b7f6db348357bba4
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «Бойкова Одарка Петрівна» (протокольне рішення №4 від 01.04.2025)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пунктом 10 Додатку 2.1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ІНШИМ КРИТЕРІЯМ встановлено вимогу:
«довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору та Виконання аналогічних договорів про поставку медичного обладнання або виробів медичного призначення Замовникам/ Покупцям державної або комунальної форми власності (подається як мінімум 1 копія завершеного та завіреного учасником договору зазначеного/их в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал позитивного листа – відгука від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору»
20.03.2025 Замовником було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в пропозиції ФОП Бойкова Одарка Петрівна, а саме:
«3. не подано довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору та Виконання аналогічних договорів про поставку медичного обладнання або виробів медичного призначення Замовникам/ Покупцям державної або комунальної форми власності (подається як мінімум 1 копія завершеного та завіреного учасником договору зазначеного/их в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал позитивного листа – відгука від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору…
перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей… довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору та Виконання аналогічних договорів про поставку медичного обладнання або виробів медичного призначення Замовникам/ Покупцям державної або комунальної форми власності (подається як мінімум 1 копія завершеного та завіреного учасником договору зазначеного/их в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал позитивного листа – відгука від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору»
Тобто замовник вимагав надання не менше одного аналогічного договору учасника на поставку медичного обладнання або виробів медичного призначення.
На виконання наведеної вище вимоги Скаржником 21.03.2025 надано:
1. Довідка про аналогічний договір
2. Договір №484 від 07.10.2024р
3. Накладні до договору
4. Лист відгук
Згідно Договору №484 від 07.10.2024 предметом закупівлі є товар згідно коду ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття.
П 1.2 Договору вказано, що «Найменування та кількість товару – відповідно до Специфікації (Додаток №1)»
Згідно Специфікації (Додаток №1) найменуванням товару є:
1. Мішок для утилізації медичних відходів класу В
2. Мішок водорозчинний для прання
Згідно листа відгука про виконання Договору №484 від 07.10.2024, Замовником наголошується, що Мішки для утилізації медичних відходів класу В використовувались саме за медичним призначенням.
Відповідно до Наказу МОЗ від 31.10.2024 №1827 Державні санітарні норми та правила «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів»
Згідно Розділу 1 п3 … медичні відходи — відходи, пов’язані з доглядом за новонародженими, діагностикою, лікуванням чи профілактикою захворювань у людей (далі — відходи) (підгрупа 18 01 Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102);
Згідно Розділу 2 п5 Роздільне збирання відходів проводиться в місці їхнього утворення у окремі ємності (контейнери, мішки / пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.
Отже за Договором №484 від 07.10.2024 були товари (вироби) саме медичного призначення - Мішок для утилізації медичних відходів класу В
Тобто Скаржником виконано вимогу Замовника про усунення невідповідностей в пропозиції.
Проте, у протоколі уповноваженої особи № 4 від 01.04.2025 зазначено наступне:
«… В складі пропозиції подано договір про поставку Поліетиленових мішків та пакетів для сміття (19640000-4), шо є навідповідністю вимог тендерної документації»
Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника, адже тендерна документація не містила вимоги щодо необхідності надання аналогічного договору саме за кодом ДК та класом ДК.
Враховуючи викладене вище Замовником було безпідставно відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
«довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору та Виконання аналогічних договорів про поставку медичного обладнання або виробів медичного призначення Замовникам/ Покупцям державної або комунальної форми власності (подається як мінімум 1 копія завершеного та завіреного учасником договору зазначеного/их в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал позитивного листа – відгука від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору»
20.03.2025 Замовником було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в пропозиції ФОП Бойкова Одарка Петрівна, а саме:
«3. не подано довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору та Виконання аналогічних договорів про поставку медичного обладнання або виробів медичного призначення Замовникам/ Покупцям державної або комунальної форми власності (подається як мінімум 1 копія завершеного та завіреного учасником договору зазначеного/их в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал позитивного листа – відгука від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору…
перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей… довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору та Виконання аналогічних договорів про поставку медичного обладнання або виробів медичного призначення Замовникам/ Покупцям державної або комунальної форми власності (подається як мінімум 1 копія завершеного та завіреного учасником договору зазначеного/их в довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал позитивного листа – відгука від Замовників/Покупців державної або комунальної форми власності, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копією поданого договору»
Тобто замовник вимагав надання не менше одного аналогічного договору учасника на поставку медичного обладнання або виробів медичного призначення.
На виконання наведеної вище вимоги Скаржником 21.03.2025 надано:
1. Довідка про аналогічний договір
2. Договір №484 від 07.10.2024р
3. Накладні до договору
4. Лист відгук
Згідно Договору №484 від 07.10.2024 предметом закупівлі є товар згідно коду ДК 021:2015 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття.
П 1.2 Договору вказано, що «Найменування та кількість товару – відповідно до Специфікації (Додаток №1)»
Згідно Специфікації (Додаток №1) найменуванням товару є:
1. Мішок для утилізації медичних відходів класу В
2. Мішок водорозчинний для прання
Згідно листа відгука про виконання Договору №484 від 07.10.2024, Замовником наголошується, що Мішки для утилізації медичних відходів класу В використовувались саме за медичним призначенням.
Відповідно до Наказу МОЗ від 31.10.2024 №1827 Державні санітарні норми та правила «Порядок управління медичними відходами, у тому числі вимоги щодо безпечності для здоров’я людини під час утворення, збирання, зберігання, перевезення, оброблення таких відходів»
Згідно Розділу 1 п3 … медичні відходи — відходи, пов’язані з доглядом за новонародженими, діагностикою, лікуванням чи профілактикою захворювань у людей (далі — відходи) (підгрупа 18 01 Національного переліку відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 року № 1102);
Згідно Розділу 2 п5 Роздільне збирання відходів проводиться в місці їхнього утворення у окремі ємності (контейнери, мішки / пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.
Отже за Договором №484 від 07.10.2024 були товари (вироби) саме медичного призначення - Мішок для утилізації медичних відходів класу В
Тобто Скаржником виконано вимогу Замовника про усунення невідповідностей в пропозиції.
Проте, у протоколі уповноваженої особи № 4 від 01.04.2025 зазначено наступне:
«… В складі пропозиції подано договір про поставку Поліетиленових мішків та пакетів для сміття (19640000-4), шо є навідповідністю вимог тендерної документації»
Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника, адже тендерна документація не містила вимоги щодо необхідності надання аналогічного договору саме за кодом ДК та класом ДК.
Враховуючи викладене вище Замовником було безпідставно відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ медичні матеріали особливості.doc
-
-
Назва доказу:
Протокол №4 про відхилення пропозиції ФОП Бойкова О.П.
-
Повʼязаний документ:
протокол Бойкова.PDF
-
-
Назва доказу:
Наказ МОЗ №1827 від 31.10.2024
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Державних санітарних норм та правил _Поря… - Наказ № 1827 від 31.10.2024 - d542131-20241031.docx
-
-
Назва доказу:
Накладні до договору №484
-
Повʼязаний документ:
Накладні.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист відгук
-
Повʼязаний документ:
Лист Відгук (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Договір №484
-
Повʼязаний документ:
договір №484 від 07.10.2024р..pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
Довідка аналогічний договір (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення учасника закупівлі ФОП «Бойкова Одарка Петрівна», що викладене в протокольному рішенні уповноваженою особою № 4 від 01.04.2025.