• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (послуги з чищення печей, димарів, обстеження вентиляційних каналів)

Торги не відбулися

24 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 124.75 UAH
Період оскарження: 31.08.2018 15:15 - 14.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: edd9032bc32d494c897525d0a6e6a4a3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-31-001199-a.a1
Назва: Скарга
Вимога:
Наступним повідомляємо, що вважаємо дискваліфікацію ТОВ НВФ «Техносервіс» по закупівлі №UA-2018-08-31-001199- «Послуги з прибирання (послуги з чищення печей, димарів, обстеження вентиляційних каналів)» не обгрунтованою за наступними причинами: 1) очікувана вартість закупівлі становила 24950,00 грн., Закон України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, (ст.2 абзац 1). Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Серед принципів закупівель, зокрема, є принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, Замовник вимагає значну кількість документів, у тому числі ті, які є у відкритому доступі, а саме: - Довідка довільної форми, з інформацією, про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення - Довідка довільної форми, з інформацією, про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення - Довідка довільної форми, з інформацією, про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. - Оригінал або нотаріально завірена копія довідки уповноваженого органу про відсутність/наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документу - Виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (оригінал з моменту видачі якого до моменту підписання Договору поставки пройшло не більше 30 діб) 2) Відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для переможця замовник установлює спосіб документального підтвердження, а отже вважаємо, що вимога про надання довідки про несудимість уповноваженої особи переможця для закупівлі, вартість якої менше порогової вартості зазначеної у ст.2 Закону України «Про закупівлі» є завищеною та недоцільною. Під час участі у допорогових закупівлях у минулих періодах (2017-2018рр.) ТОВ НВФ «Техносервіс» вищевказану довідку не надавало, оскільки замовниками вона не вимагалася. Також, звертаємо увагу на той факт, що довідка про відсутність судимості директора Бабічева Є.М. надано до тендерного комітету 28 вересня 2018р., таким чином судимості на 25.09.2018р. бути не могло, окрім того надавалася довідка у довільній формі. 3) Звернемо увагу й на той факт, що у додатку №6 до тендерної документації «Проект договору» у додатку №4 до договору про надання послуг надається зразок акту про проведення перевірки димових та вентиляційних каналів, у якому зазначено номер та дату дозволу, що надавався УПРАВЛІННЯМ ДЕРЖПРАЦІ Приватному підприємству «СМУ 15». Форма цього акту на території Харківської області не використовується. На основі вищесказаного, вважаємо, що дискваліфікація була необгунтованою через некомпетентність замовника або можливу змову між ДП «Харківська дирекція «Укрпошта» та ПП «СМУ 15»-підприємством, яке у минулі періоди надавало послуги замовнику. Керівництво ТОВ НВФ «Техносервіс» залишає за собою право звернутися зі скаргою до контролюючих та правоохоронних органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом Харківської дирекції ПАТ «Укрпошта», згідно з Протоколом розгляду пропозицій від 02.10.2018, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробнича фірма «Техносервіс» була повернута на кваліфікацію та відхилена відповідно п.2 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» через ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Виходячи зі змісту вимоги, яка надійшла від Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробнича фірма «Техносервіс», товариство, посилаючись на ст.2 абзац 1 Закону «…застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень» (слід зазначити, що ця умова передбачена абз.2 ч.1 ст.2 Закону), не погоджується з вибором процедури закупівлі Послуги з прибирання (послуги з чищення печей, димарів, обстеження вентиляційних каналів), яка проводилась шляхом відкритих торгів. Також не погоджується з тим, що замовником вимагається значна кількість документів від переможця для підтвердження інформація про відсутність підстав, визначених у ст.17 Закону, по закупівлі, вартість якої менше порогової вартості, зазначеної у ст.2 Закону, що не відповідає принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінації учасників та запобіганню корупційним діям і зловживанням. За результатом розгляду вимоги слід повідомити наступне: Харківська дирекція ПАТ «Укрпошта» не є юридичною особою і здійснює свою діяльність від імені ПАТ «Укрпошта» в межах повноважень, наданих їй Товариством і закріплених Положенням про Харківську дирекцію ПАТ «Укрпошта». До ПАТ «Укрпошта», як замовника, Закон України «Про публічні закупівлі» застосовується відповідно до абз.3 ч.1 ст.2 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вид процедури закупівлі, який включається до річного плану закупівель, визначається замовником в залежності від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі. Отже, закупівля Послуг з прибирання (послуги з чищення печей, димарів, обстеження вентиляційних каналів); код ДК 021:2015: 90910000-9, проводилась шляхом застосування процедури закупівлі відкриті торги, що відповідає вимогам абз.3 ч.1 ст.2 Закону. Щодо значної кількості документів в тендерній документації на закупівлю Послуг з прибирання (послуги з чищення печей, димарів, обстеження вентиляційних каналів), повідомляємо, що згідно з абз.1 ч.3 ст.17 Закону, інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі, а спосіб документального підтвердження переможцем процедури закупівлі згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначено замовником. В свою чергу, згідно з абз.2 ч.3 ст.17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті, що не було виконано переможцем. Крім того, відповідно до ч.1 ст.23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Під час проведення процедури закупівлі, у встановлені Законом терміни, від фізичних/юридичних осіб, в тому числі учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробнича фірма «Техносервіс», будь-яких питань щодо тендерної документації та/або звернень до тендерного комітету з вимогою щодо усунення порушень, не надходило, що свідчить про те, що тендерним комітетом дотримані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а учасниками процедури закупівлі підтверджено згоду з вимогами тендерної документації. Крім того, відсутність скарг згідно ст.18 Закону від учасників процедури закупівлі підтверджує те, що в даному випадку не мало місце обмеження конкуренції серед учасників та їх дискримінація.
Статус вимоги: Відхилено