-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів
Закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами). Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
Завершена
622 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 110.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 110.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2025 15:01 - 06.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
782cbe13b5dc4342af7055e1ced5ab5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-10-008308-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація 2025 Медичні відходи.docx 14.03.2025 16:03
- ЗУ ПРО УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ.docx 14.03.2025 16:03
- Скарга на умови ТД 18 лікарня київ.docx 14.03.2025 16:03
- Скарга на умови ТД 18 лікарня київ.pdf 14.03.2025 16:03
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (1).pdf 14.03.2025 16:03
- Національний класифікатор відходів.doc 14.03.2025 16:03
- Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325.pdf 14.03.2025 16:03
- Dodatok-do-nakazu-Eko-Zahyst-Ukrayina-pryhovana-adresa (1).pdf 14.03.2025 16:03
- Про оцінку впливу на довкілля _ від 23.05.pdf 14.03.2025 16:03
- ЗУ Про охорону навколишнього п... _ від 25.06.pdf 14.03.2025 16:03
- Висновок оцін впливу на довкіл.PDF 14.03.2025 16:03
- ПКМУ 1278.docx 14.03.2025 16:03
- Nakaz-197-vid-22.02.2024.pdf 14.03.2025 16:03
- sign.p7s 14.03.2025 16:04
- рішення від 18.03.2025 № 4163.pdf 18.03.2025 15:12
- інформція про резолютивну частину рішення від 26.03.2025 № 4731.pdf 27.03.2025 11:47
- рішення від 26.03.2025 № 4731.pdf 31.03.2025 13:26
- Протокол план Медвідходи 2025.pdf 20.03.2025 12:44
- Обгрунтування Медвідходи 2025.pdf 20.03.2025 12:44
- 2025ВІДХОДИ Супровідний лист в АМКУ.pdf 20.03.2025 12:44
- 2025 Пояснення на скаргу ТОВ ЕКО ЗАХИСТ.pdf 20.03.2025 12:44
- Тендерна документація 2025 Медичні відходи.pdf 20.03.2025 12:44
- Протокол план Медвідходи 2025.docx 20.03.2025 12:48
- 2025 Пояснення на скаргу ТОВ ЕКО ЗАХИСТ.docx 20.03.2025 12:48
- Тендерна документація 2025 Медичні відходи.docx 20.03.2025 12:48
- Обгрунтування Медвідходи 2025.docx 20.03.2025 12:48
- 2025ВІДХОДИ Супровідний лист в АМКУ.docx 20.03.2025 12:48
- 2025 Перелік змін до ТД.docx 04.04.2025 13:53
- 04.04.2025 Супровідний лист в АМКУ.docx 04.04.2025 13:53
- 2025 Перелік змін до ТД.pdf 04.04.2025 13:53
- 2025Протокол 276 Медвідходи 2025.docx 04.04.2025 13:53
- 04.04.2025 Супровідний лист в АМКУ.pdf 04.04.2025 13:53
- 2025 Тендерна документація Медичні відходи (за рішенням АМКУ).docx 04.04.2025 13:53
- 2025 Тендерна документація Медичні відходи (за рішенням АМКУ).pdf 04.04.2025 13:53
- 2025Протокол 276 Медвідходи 2025.pdf 04.04.2025 13:53
- 2025 Тендерна документація Медичні відходи (за рішенням АМКУ).docx 04.04.2025 13:59
- 2025 Тендерна документація Медичні відходи (за рішенням АМКУ).pdf 04.04.2025 13:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.03.2025 17:31
Дата розгляду скарги:
26.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2025 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2025 13:26
Дата виконання рішення Замовником:
04.04.2025 14:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано Рішення № 4731-р/пк-пз від 26.03.2025 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня № 18» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) повідомляє:
з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення, Замовником внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі: Послуги зі збирання, оброблення (видалення), зберігання, перевезення небезпечних відходів, за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2025-03-10-008308-a.
Тендерна документація зі змінами затверджена рішенням уповноваженої особи від 04.04.2025 року № 276 та зміни (окремим файлом) оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 04.04.2025 року.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d0ca1ec70f8a4884ba51f08b68caf913
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації на підтвердження технічних вимог Учасником надається:
3) П.3 Копію атестату виробництва, який засвідчує, що стан виробництва з утилізації неякісних та небезпечних відходів шляхом спалювання забезпечує стабільність показників безпеки утилізації вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вимоги ЗУ «Про управління відходами», а також ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища» (додаються як доказ) не містять вимог щодо наявності у суб’єктів господарювання атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення.
Чинне законодавство взагалі не визначає такого терміну як «стабільність процесу видалення».
За таких обставин замовник не обґрунтував в встановлення даної дискримінаційної вимоги та вимагання в Учасників надати саме копію атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління з відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ ««Про охорону навколишнього середовища»).
За таких обставин участь у процедурі закупівлі зможуть взяти учасники які мають виключно атестат виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку) , забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища»).
В той час як предметом закупівлі не передбачається вилучення з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку).
Разом з тим, чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази), не вимагає наявності в суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності атестату виробництва.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ «Еко Захист-Україна»» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий і за відсутності атестату виробництва, що додатково підтверджує незаконність такої вимоги Замовника.
Крім цього, атестація виробництва взагалі не є обов’язковою, оскільки Порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затверджений Наказом Держстандарту України 25.09.2000 N 571, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за N 33/5224 втратив чинність.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Чинне законодавство взагалі не визначає такого терміну як «стабільність процесу видалення».
За таких обставин замовник не обґрунтував в встановлення даної дискримінаційної вимоги та вимагання в Учасників надати саме копію атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління з відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ ««Про охорону навколишнього середовища»).
За таких обставин участь у процедурі закупівлі зможуть взяти учасники які мають виключно атестат виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку) , забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог ЗУ «Про управління відходами» (Відповідно до ст.55 ЗУ «Про охорону навколишнього середовища»).
В той час як предметом закупівлі не передбачається вилучення з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку).
Разом з тим, чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази), не вимагає наявності в суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності атестату виробництва.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ «Еко Захист-Україна»» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий і за відсутності атестату виробництва, що додатково підтверджує незаконність такої вимоги Замовника.
Крім цього, атестація виробництва взагалі не є обов’язковою, оскільки Порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затверджений Наказом Держстандарту України 25.09.2000 N 571, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за N 33/5224 втратив чинність.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток до наказу про видачу ліцензії Скаржнику
-
Повʼязаний документ:
Dodatok-do-nakazu-Eko-Zahyst-Ukrayina-pryhovana-adresa (1).pdf
-
-
Назва доказу:
наказ про видачу ліцензії Скаржнику
-
Повʼязаний документ:
Nakaz-197-vid-22.02.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278
-
Повʼязаний документ:
ПКМУ 1278.docx
-
-
Назва доказу:
Закон України «Про охорону навколишнього середовища»
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охорону навколишнього п... _ від 25.06.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України «Про управління відходами»
-
Повʼязаний документ:
ЗУ ПРО УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) UA-2025-03-10-008308-a внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6648d620768d41bba47593113ecb71c9
Заголовок пункту скарги:
П.20дод.№3 копію висновку з оцінки впливу на довкілля, який підтверджує допустимість провадження Учасником планової діяльності здійснення господарської діяльності з управління відходами, та містить коди відходів згідно Нацпереліку відходів, що є предметом закупівлі,
або
копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам ЗУ«Про управління ві
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Висновок з оцінки впливу на довкілля видається одноразово , Закон України «Про управління відходами» був прийнятий 10.06.2022 р. та набрав чинності через 12 місяців з дня його опублікування.
Національний перелік відходів прийнятий постановою Кабінетом Міністрів України №1102 від 20.10.2023 року.
Що стосується вимоги щодо Висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше). Ми надаємо Висновок державної екологічної експертизи матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (довкілля) № 7-03/12-20737/10-17 від 24.11.2017 р. на ознайомлення. Слід зазначити, що коли Учасником отримувався Висновок державної екологічної експертизи, Національний перелік відходів та Закон України «Про управління відходами» НЕ ДІЯЛИ, тому коди згідно нацпереліку не могли бути зазначені в екологічний експертизі яка була зроблена Учасником 2017 року.
Також відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Даний Закон вступив в силу 23.05.2017 року. Тобто до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». З огляду на норму частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» видана Скаржнику еколого-експертна оцінка є чинною. Таким чином, Замовник повинен був передбачити у вимогах тендерної документації можливість надання замість Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України також висновків державної екологічної експертизи, одержаних до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
Крім цього, суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами не повинні мати Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Такий обов’язок не встановлений також жодними нормами законодавства, зокрема Законом України «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (які надаються в якості доказів). Зокрема, у п.1 Ліцензійний умов встановлено, що ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності. Відповідно до п.6 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності додаються засвідчені підписом здобувача ліцензії (ліцензіата) або іншої уповноваженої особи документи дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Додаток 6 до Ліцензійних умов передбачено, що Висновок з оцінки впливу на довкілля надається у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Тобто законодавством визначено, що під час проходження процедури ліцензійної перевірки на отримання/розширення ліцензії органу ліцензування Ліцензіат надає Висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Відповідно до п.4 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. № 325 (додаються в якості доказів) провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).» Відповідно до ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Тобто, діючими нормативними документами, які регламентують діяльність у сфері управління медичними відходами не передбачено надання документу з назвою «Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»». Нормативні документи, на які посилається Замовник в тендерній документації і які регламентують здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, передбачають наявність лише дозволу та ліцензії на управління небезпечними відходами.
Разом з цим у Скаржника наявний Наказ з додатком про видачу ТОВ «ЕКО Захист-Україна» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (додається як доказ). Видачею ліцензії Скаржнику орган ліцензування також підтвердив, що наявність еколого-експертної оцінки аналітичного опрацювання матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище від 13.12.2012 року і відсутність Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» повністю відповідає ліцензійним умовам провадження діяльності у сфері управління небезпечними відходами.
Враховуючи наведене, участь у закупівлі, в супереч вимогам діючого законодавства, зможуть прийняти участь лише ті учасники, які нададуть Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше).
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників. Аналогічні висновки зокрема містяться в рішенні АМКУ № 13271-р/пк-пз від 05.08.2024
Національний перелік відходів прийнятий постановою Кабінетом Міністрів України №1102 від 20.10.2023 року.
Що стосується вимоги щодо Висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше). Ми надаємо Висновок державної екологічної експертизи матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (довкілля) № 7-03/12-20737/10-17 від 24.11.2017 р. на ознайомлення. Слід зазначити, що коли Учасником отримувався Висновок державної екологічної експертизи, Національний перелік відходів та Закон України «Про управління відходами» НЕ ДІЯЛИ, тому коди згідно нацпереліку не могли бути зазначені в екологічний експертизі яка була зроблена Учасником 2017 року.
Також відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» висновки державної екологічної експертизи, одержані до введення в дію цього Закону, зберігають чинність та мають статус висновку з оцінки впливу на довкілля. Даний Закон вступив в силу 23.05.2017 року. Тобто до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». З огляду на норму частини 3 статті 17 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» видана Скаржнику еколого-експертна оцінка є чинною. Таким чином, Замовник повинен був передбачити у вимогах тендерної документації можливість надання замість Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України також висновків державної екологічної експертизи, одержаних до введення в дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
Крім цього, суб’єкти господарювання, які надають послуги з управління (поводження) небезпечними відходами не повинні мати Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». Такий обов’язок не встановлений також жодними нормами законодавства, зокрема Законом України «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (які надаються в якості доказів). Зокрема, у п.1 Ліцензійний умов встановлено, що ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності. Відповідно до п.6 Ліцензійних умов до заяви про отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності додаються засвідчені підписом здобувача ліцензії (ліцензіата) або іншої уповноваженої особи документи дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. Додаток 6 до Ліцензійних умов передбачено, що Висновок з оцінки впливу на довкілля надається у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Тобто законодавством визначено, що під час проходження процедури ліцензійної перевірки на отримання/розширення ліцензії органу ліцензування Ліцензіат надає Висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України «Про оцінку впливу на довкілля».
Відповідно до п.4 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. № 325 (додаються в якості доказів) провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).» Відповідно до ч.3 ст. 27 Закону України «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Тобто, діючими нормативними документами, які регламентують діяльність у сфері управління медичними відходами не передбачено надання документу з назвою «Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»». Нормативні документи, на які посилається Замовник в тендерній документації і які регламентують здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, передбачають наявність лише дозволу та ліцензії на управління небезпечними відходами.
Разом з цим у Скаржника наявний Наказ з додатком про видачу ТОВ «ЕКО Захист-Україна» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (додається як доказ). Видачею ліцензії Скаржнику орган ліцензування також підтвердив, що наявність еколого-експертної оцінки аналітичного опрацювання матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище від 13.12.2012 року і відсутність Висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» повністю відповідає ліцензійним умовам провадження діяльності у сфері управління небезпечними відходами.
Враховуючи наведене, участь у закупівлі, в супереч вимогам діючого законодавства, зможуть прийняти участь лише ті учасники, які нададуть Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами». копію висновку державної екологічної експертизи, яким підтверджено, що оцінена діяльність відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» (а саме містить: коди відходів згідно Національного переліку відходів, операції з управління відходами та інше).
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників. Аналогічні висновки зокрема містяться в рішенні АМКУ № 13271-р/пк-пз від 05.08.2024
×
-
Назва доказу:
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів №2929/24 виданий Скаржнику
-
Повʼязаний документ:
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток до наказу про видачу ліцензії скаржнику
-
Повʼязаний документ:
Dodatok-do-nakazu-Eko-Zahyst-Ukrayina-pryhovana-adresa (1).pdf
-
-
Назва доказу:
наказ про видачу ліцензії скаржнику
-
Повʼязаний документ:
Nakaz-197-vid-22.02.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 р. № 325
-
Повʼязаний документ:
Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 05.12.2023 року № 1278 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
-
Повʼязаний документ:
ПКМУ 1278.docx
-
-
Назва доказу:
Закон України «Про оцінку впливу на довкілля»
-
Повʼязаний документ:
Про оцінку впливу на довкілля _ від 23.05.pdf
-
-
Назва доказу:
Висновок з оцінки впливу на довкілля № 7-03/12-20737/10-17 від 24.11.2017 р.
-
Повʼязаний документ:
Висновок оцін впливу на довкіл.PDF
-
-
Назва доказу:
Національний класифікатор відходів
-
Повʼязаний документ:
Національний класифікатор відходів.doc
-
-
Назва доказу:
Закон України «Про управління відходами»
-
Повʼязаний документ:
ЗУ ПРО УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) UA-2025-03-10-008308-a внести зміни до тендерної документації відповідно до вимог, викладених у мотивувальній частині скарги.