-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
79950000-8 послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (Проведення на міжнародному та внутрішньому ринках презентацій про туристичні можливості України)”
Завершена
14 121 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 141 219.00 UAH
мін. крок: 1% або 141 219.00 UAH
Період оскарження:
20.06.2018 17:18 - 16.07.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
fe9d17c64fed4ad2a798c4da2a36169e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-20-002865-a.a2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга
на дії Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (надалі – Замовник) на
веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено оголошення про початок проведення за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою закупівлі: «79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (проведення на міжнародному та внутрішньому ринках презентацій про туристичні можливості України)», ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-20-002865-a.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, тендерні пропозиції (надалі – Пропозиції) подали наступні учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Графіум»;
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОВ ДІДЖІО»;
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬПАКА ДИЗАЙН»;
4. Товариство з обмеженою відповідальністю «Стіл медіа груп»;
5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр міжнародної ділової співпраці»;
6. Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕТ»;
7. Товариство з обмеженою відповідальністю «Юкрейніан Перфоманс Маркетинг».
За результатами розгляду Пропозицій учасників до участі у аукціоні було допущено Пропозиції наступних учасників:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Графіум»;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОВ ДІДЖІО»;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬПАКА ДИЗАЙН»;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Стіл медіа груп»;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Центр міжнародної ділової співпраці».
Пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕТ» (надалі –
ТОВ «СЕТ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Юкрейніан Перфоманс Маркетинг» Замовником відхилені.
Згідно розміщеного Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Протоколу засідання тендерного комітету Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.08.2018 № 70, підставою для відхилення Пропозиції учасника
ТОВ «СЕТ» стало наступне: «Згідно з Додатком 2 до тендерної документації “ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ”, Учасник мав надати копію виконаного аналогічного договору, який було укладено в 2015-2018 роках.
У складі тендерної пропозиції Учасника надано копії договорів, які не підтверджують його відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи зазначене, відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону., пропозиція Учасника відхиляється».
ТОВ «СЕТ» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його Пропозиції та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують принципи публічних закупівель та норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
І. Відповідно до п.1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником) та завантаження файлів, зокрема, з:
- документально підтвердженою інформацією про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до умов Додатка 2;
У Додатку 2 тендерної документації Замовником вимагалось надання документів, що підтверджують відповідність учасників установленим кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: - Документально підтверджену інформацію про відповідність досвіду виконання аналогічного договору: копія виконаного аналогічного договору, який було укладено в 2015-2018 роках; копії підтверджуючих документів щодо виконання цього договору.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - Документально підтверджену інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання: копії документів працівників (не менше двох), що підтверджують їх рівень освіти, який має бути не нижче спеціаліста/магістра за спеціальністю “Перекладач з іноземної мови” та кваліфікацією філолога та/або перекладача з іноземної мови; копії документів (диплома/свідоцтва/сертифіката та/або іншого документа про освіту) працівників (по одному), що підтверджують їх знання з дизайну приміщень; дизайну поліграфічної продукції. Допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів).
Слід зазначити, що тендерна документація Замовника не містить визначення поняття «аналогічний договір» договору, що надається учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
Також, у пункті 1 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника вказано, що «Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі».
Закон України «Про публічні закупівлі» не визначає значення терміну «аналогічний договір».
Поряд з цим, відповідно до пункту 4.1 розділу І «Загальні положення» тендерної документації назва предмета закупівлі: 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (проведення на міжнародному та внутрішньому ринках презентацій про туристичні можливості України).
Таким чином, Замовник у відповідності до законодавства визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015), а саме: 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів.
Згідно з практикою Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), аналогічними договорами вважаються договори, які виконувались за тим самим кодом Єдиного закупівельного словника, за показником четвертого знаку, за яким визначений предмет закупівлі (якщо замовником у тендерній документації не визначено іншого). Зазначена практика підтверджується численними рішеннями Колегії з цього питання, які розміщені на веб-порталі Уповноваженого органу та доступ до яких є вільним.
На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасником ТОВ «СЕТ» у складі своєї Пропозиції надано наступні копії документів:
- Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 19.07.2018 №19/3 (файл у форматі PDF під назвою «4_Довідка про досвід»), в якій міститься інформація про наявність в учасника ТОВ «СЕТ» аналогічного досвіду, а саме:
1. Одеський національний економічний університет - Послуги з організації та проведення Практичного семінару «Знай свою громаду!» у м. Миколаїв, згідно з кодом ДК 021:2015 - 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів, договір №16042018 від 16.04.2018;
2 Приватне підприємство «ПКС» - Послуги з організації та проведення 5 Київського міжнародного Out of Home Форуму згідно з кодом ДК 021:2015 - 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів, договір №24/04р від 24.04.2018.
- Копії 2-х виконаних вище вказаних аналогічних договорів із актами приймання-передачі наданих послуг (файли у форматі PDF під назвами «4_1 Аналогічний Договір» та «4_2 Аналогічний Договір»);
- Копії 11-ти листів (листів-відгуків/рекомендаційних листів) від підприємств, установ та організацій, яким ТОВ «СЕТ» надавало послуги, в тому числі аналогічні предмету цієї закупівлі із інформацію про високу якість наданих послуг у терміни відповідно до умов договорів, що також підтверджує позитивну ділову репутацію у ТОВ «СЕТ».
Вважаємо, що ТОВ «СЕТ» повністю відповідає встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, та має позитивний досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі згідно з кодом ДК 021:2015 - 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів.
Будь-які інші підстави відхилення у протоколі відсутні.
Отже, Замовник на власний розсуд, безпідставно та неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СЕТ», порушивши принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Враховуючи викладене, ТОВ «СЕТ» у складі своєї пропозиції надано інформацію та документи які свідчать про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі з кодом ДК 021:2015 - 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів, як у розумінні вимог Законуі практики органу оскарження (Колегії).
Отже пропозиція ТОВ «СЕТ» була відхилена Замовником неправомірно з вищевказаної підстави, чим порушено принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників торгів.
В той же час, зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «СЕТ» та порушують норми ст. 3 та ст. 5 Закону, а також норму абз.5 ч.З ст.11 Закону, яка зобов’язує тендерний комітет замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «СЕТ» та допустити учасника торгів ТОВ «СЕТ» до аукціону.
3. Зобов’язати Замовника провести повторний розгляд пропозицій учасників.
Додатки:
1. Докази плати за подання Скарги (сканований оригінал платіжного доручення від 10.08.2018 № 89, файл з ім’ям: «Платіжне доручення № 89»);
2. Довіреність від 15.02.2018 №1, якою уповноважено представляти інтереси та підписання документів ТОВ «СЕТ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника 13.08.2018 12:49
- Платіжне доручення 13.08.2018 12:49
- Довіреність 13.08.2018 12:49
- Рішення від 16.08.2018 № 8378 (+лист Замовнику).pdf 16.08.2018 20:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.08.2018 № 8979.pdf 03.09.2018 17:01
- Рішення від 31.08.2018 № 8979.pdf 05.09.2018 19:12
- Протокол 78 від 06 09 18 (скасування рішення СЕТ).doc 10.09.2018 09:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.08.2018 12:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.09.2018 19:12
Дата виконання рішення Замовником:
10.09.2018 09:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення від 31.08.2018 №8979 виконано (протокол тендерного комітету від 06.09.2018 №78
Задовільнена:
Так