• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень дитячої онкогематології Тернопільської обласної дитячої клінічної лікарні по вул. Академіка Сахарова, 2 в м. Тернополі»

(ДК:021:2015 (CPV) 45200000-9 –Роботи пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)

Завершена

6 007 015.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 070.15 UAH
Період оскарження: 06.09.2018 17:05 - 21.09.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо медичного обладнання.

Номер: 99b0fcc7e74b4d9daf0d6442cc57de3c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-06-001412-b.a1
Назва: Вимога щодо медичного обладнання.
Вимога:
В тендерній документації в Розділі 3 п.1.1.6 Замовник потребує у складі пропозиції здійснити поставку та монтаж медичного обладнання в обсягах, що вказані у технічних вимогах документації. Зазвичай будівельні організації на мають права купівлі та продажу, а тим більше встановлення медичного обладнання, а також робіт, пов,язаних із гарантією та експлуатацією даного обладнання. Просимо Замовника виділити вартість будівельних робіт окремим лотом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 18 частини першої статті 1 Закону встановлено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Пунктом 37 цієї ж статті встановлено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Поділ предмета закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком замовника. Замовник під час складання та затвердження тендерної документації передбачив можливість залучення субпідрядних організацій у разі неможливості забезпечити виконання усього комплексу робіт, що передбачені у технічному завданні. Отож, тендерна документація відповідає вимогам Закону в цій частині. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, тобто саме замовник визначає предмет закупівлі, виходячи з його потреб та фінансування. Учасники ж не вправі впливати на визначення замовником предмета закупівлі, Закон не передбачає такого права учасників. Замовник визначив предмет закупівлі з урахуванням потреб та відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, розділом ІІІ якого встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Під час складання та затвердження тендерної документації замовник визначив предмет закупівлі за об'єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Об’єднання виконання будівельних робіт та поставка і монтаж медичного обладнання в межах однієї процедури закупівлі не забороняється законодавством. Навпаки їх окрема закупівля може призвести до зловживань у цій сфері. Згідно з цією закупівлею замовник гарантовано отримає реконструйований об’єкт разом із медичним обладнанням, відповідальність покладено на одну організацію. Тому, замовник визначив предмет закупівлі та розробив технічне завдання відповідно до вимог закону
Статус вимоги: Задоволено