-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням приміщень будинку та прибудинкової території за адресою: м. Київ, вулиця Хрещатик, 24
Завершена
2 950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 750.00 UAH
Період оскарження:
10.03.2025 13:14 - 19.03.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови
Номер:
19814bdf8bc448b4a29290a3fd98bb52
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-10-006534-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1_Витяг_14.09.2022.pdf 14.03.2025 17:19
- 1.3_ЦПХ.pdf 14.03.2025 17:19
- 1.2_Рішення від 26.03.2024 №5491.pdf 14.03.2025 17:19
- Скарга_UA-2025-03-10-006534-a.pdf 14.03.2025 17:19
- sign.p7s 14.03.2025 17:20
- рішення від 18.03.2025 № 4136.pdf 18.03.2025 15:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2025 № 4660.pdf 26.03.2025 12:41
- рішення від 25.03.2025 № 4660.pdf 28.03.2025 14:27
- Додаток 4 до ТД (перелік документів ТП) - експлуатаційні послуги.docx.asice.zip 18.03.2025 22:27
- Пояснення Органу оскарження.docx.asice.zip 18.03.2025 22:27
- Перелік змін що вносяться від 17.03.2025.docx.asice.zip 18.03.2025 22:27
- Додаток 4 до ТД (перелік документів ТП) - експлуатаційні послуги.docx 18.03.2025 22:27
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - експлуатаційні послуги.docx 18.03.2025 22:27
- Перелік змін що вносяться від 17.03.2025.docx 18.03.2025 22:27
- Пояснення Органу оскарження.docx 18.03.2025 22:27
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - експлуатаційні послуги.docx.asice.zip 18.03.2025 22:27
- Пояснення Органу оскарження.pdf 18.03.2025 22:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.03.2025 17:58
Дата розгляду скарги:
25.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.03.2025 15:28
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.03.2025 14:27
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.03.2025 14:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
df5dad91b68a46d0b5219d530e2641ba
Заголовок пункту скарги:
Станом на дату публікації даної процедури закупівлі (10.03.2025 р.) Замовником висвітлено в системі Prozorro тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.03.2025 року, яка містить дискримінаційні умови.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Скаржник наголошує на тому, що з незалежних від учасника підстав, Замовник може не допустити учасника до огляду об'єкта та не підписати відповідний акт огляду (обстеження) приміщень, будинку та прибудинкової території, що в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Крім того, підписуючи акт огляду у Замовника, учасник ідентифікує себе, що порушує положення статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка передбачає, що спілкування із замовником здійснюється виключно через систему закупівель без ідентифікації особи.
За таких умов, взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати акт огляду (обстеження) приміщень, будинку та прибудинкової території, який завірений САМЕ представником Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
2. Згідно тендерної документації усі працівники, які будуть зазначені у відповідній довідці повинні бути у штаті учасника.
Де, основною ознакою, що відрізняє цивільно-правові відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату.
Станом на сьогодні, ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» залучає деяких працівників за договорами цивільно-правового характеру, наприклад договір з Фізичною особою Мисів Любов’ю Василівни №07/10-07 від 07.10.2024 року та інші (файл «1.3_ЦПХ.pdf»), що не дозволяє Скаржнику взяти участь на рівних умовах у даній процедурі закупівлі.
Отже, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги тендерної документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, працівники якого знаходяться у штаті, тобто учасник має з такими трудові відносити, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Крім того, підписуючи акт огляду у Замовника, учасник ідентифікує себе, що порушує положення статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка передбачає, що спілкування із замовником здійснюється виключно через систему закупівель без ідентифікації особи.
За таких умов, взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати акт огляду (обстеження) приміщень, будинку та прибудинкової території, який завірений САМЕ представником Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
2. Згідно тендерної документації усі працівники, які будуть зазначені у відповідній довідці повинні бути у штаті учасника.
Де, основною ознакою, що відрізняє цивільно-правові відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату.
Станом на сьогодні, ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» залучає деяких працівників за договорами цивільно-правового характеру, наприклад договір з Фізичною особою Мисів Любов’ю Василівни №07/10-07 від 07.10.2024 року та інші (файл «1.3_ЦПХ.pdf»), що не дозволяє Скаржнику взяти участь на рівних умовах у даній процедурі закупівлі.
Отже, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги тендерної документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, працівники якого знаходяться у штаті, тобто учасник має з такими трудові відносити, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
×
-
Назва доказу:
1.3_ЦПХ.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.3_ЦПХ.pdf
-
-
Назва доказу:
1.2_Рішення від 26.03.2024 №5491.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.2_Рішення від 26.03.2024 №5491.pdf
-
-
Назва доказу:
1.1_Витяг_14.09.2022.pdf
-
Повʼязаний документ:
1.1_Витяг_14.09.2022.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації