-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби
Під кількістю товару 11 штук слід розуміти 11 найменувань згідно технічного завдання
Торги відмінено
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:
05.10.2018 14:19 - 18.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційні вимоги
Номер:
0dc10b419fce406c91589f48f6e619b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-05-001808-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
Додаток №2 до тендерної документації на закупівлю товару 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби) містить наступні дискримінаційні вимоги:
По п.1.1. вимагається Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в тому числі можливість здійснити поставку товару з дотриманням законодавства, та подається інформація про наявність автотранспорту для реалізації товару, із дотриманням норм чинного законодавства, та відомості про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та незаконною, оскільки дана вимога звужує конкуренцію та можливість взяти участь у даній закупівлі інших учасників у яких відсутні аптечні склади.
Більше того, умови зберігання товару що є предметом закупівлі не передбачають наявність аптечних складів в Учасника та не є обов’язковими.
Наявність аптечного складу обов’язкова для суб'єктів оптової або роздрібної торгівлі, закладів охорони здоров'я та виробників лікарських засобів відповідно до Постанови КМУ від 30 листопада 2016 р. № 929 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів).
Наше ТОВ не є суб'єктом оптової або роздрібної торгівлі, закладом охорони здоров'я та виробником лікарських засобів. Відповідно, наявність аптечного складу не є обов’язковою умовою для здійснення господарської діяльності та продажу товару що є предметом закупівлі.
Для закупівлі товару, що є предметом даної закупівлі не потрібно відповідного дозволу чи ліцензії та діяльність щодо продажу даного товару не підлягає ліцензуванню згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Тобто, вимога щодо надання учасником довідки з відомостями про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу є незаконною.
Таким чином можна дійти висновку, що викладені Вами кваліфікаційні вимоги до предмету закупівлі порушують приписи ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1, 2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги;
2) внести зміни до Додатку №2 тендерної документації, змінивши формулювання «та відомості про аптечні склади із зазначенням місця розташування аптечного складу» на «та відомості про склади із зазначенням місця розташування складу».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.10.2018 16:23
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
12.10.2018 16:28
Підтвердження вирішення:
Доброго дня! Замовником прийнято до уваги Вашу вимогу і прийнято рішення про відміну відкритих торгів
Вимога
Є відповідь
щодо дискримінаційних вимог та недоцільності використання бюджетних коштів
Номер:
cda4cf79dc294f14b7342097d79a6879
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-05-001808-c.b2
Назва:
щодо дискримінаційних вимог та недоцільності використання бюджетних коштів
Вимога:
Шановний Замовнику! При проведенні закупівлі ви повинні керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
1.Згідно Додатку № 3 Медико – технічних вимог 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби) (надалі – МТВ) визначено перелік та медико-технічні вимоги дезінфікуючих засобів, який не може відповідати потребі вашого закладу, оскільки КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" спеціалізуєтеся щодо надання медичної допомоги лише за викликом та не має спеціалізованих відділень та стаціонару. Згідно медико –технічних вимог додатку №3 Документації ви закуповуєте дезінфікуючі засоби для відділень, яких у вас не існує зокрема: хірургічного, стоматологічного, акушерсько-гінекологічного, педіатричного профілю, відділень комбустіології, неонатології, реанімації та інтенсивної терапії для новонароджених, операційних, діалізу крові, трансплантації органів і інших асептичних приміщень, боксів та зон, що мають підвищені вимоги до заходів асептики та антисептики. Також слід зазначити згідно вимог до деззасобів прописано, що дезінфікуючі засоби будуть використані при обробці апаратів для лікування ультразвуком тощо), стоматологічних (лампи для полімеризації, крісла тощо), офтальмологічних; рентгенівської плівки на касетах, стоматологічних інструментів (у т.ч. обертових), протезів, турбін, куточків, лабораторного, аптечного обладнання, посуду, кувузів яких в наявності у закладу немає. Але у переліку вимог немає жодної вимоги щодо дезінфікуючого засобу, який буде використано при дезінфекції карет швидкої медичної допомоги. Тобто ви закуповуєте дезінфікуючі засоби, які не будуть використані за цільовим призначення, що може призвести до недоцільного використання бюджетних коштів.
2.Згідно переліку Додатку №3 визначена потреба у Антисептичному засосу для гігієнічної обробки рук персоналу у вигляді гелю , флакон 30мл з тригером у кількості 240 одиниць. Згідно п.п. 4.3.2. п.4.3 Гігієнічна антисептика Наказу МОЗ України від 21 вересня 2010 року N 798 «Про затвердження методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу» для застосування гігієнічної дози антисептику необхідно 3 мл , тобто при використанні засобу з фасуванням 30 мл необхідно зробити понад 28 натискань. Відповідно для лікувального закладу, який надає екстрену медичну допомогу флакони з таким об’ємом є не зручним, не економічним та не доцільним у використанні, що може призвести до перевитрачання бюджетних коштів, що порушує головний принцип закупівлі максимальна економія та ефективність.
3.Згідно переліку Додатку №3 визначена потреба у Готовому засобі для дезінфекції невеликих поверхонь, обладнання флакон 50мл з розпилюачем у кількості 210 шт. Дане фасування є не зручним, не економічним та не доцільним у використанні, що призводить до перевитрачання бюджетних коштів. Також слід зазначити, що п/п 1 та 7 закуповується такий саме засіб але фасуванням 250 мл у кількості -2000 шт та 1л у кількості 50 шт., що може відповідати потребі , але виникає питання навіщо закладу така кількість маленьких флаконів, якщо закуповуються такий ж саме засіб більшим фасуванням для більш зручного використання ?
4.Згідно п.2 медико-технічних вимог до засобу для дезінфекції, достерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня та стерилізації пластикове відро 1,5кг визначено чіткий склад з відсотковим співвідношенням активнодіючих речовин, який відповідає лише єдиному зареєстрованому в Україні дезінфікуючому засобу Терразим, що надає Замовнику можливість допустити до розгляду тендерних пропозицій лише того учасника, який займається реалізацією конкретно визначеної марки Товару, а не «еквівалентної» групи Товару, як того вимагає Закон. Дані вимоги порушують ст. 5 Закону, та значно звужують конкурентне пол
Пов'язані документи:
Учасник
- Екстрена медична допомога Львыв.docx 10.10.2018 20:59
Дата подачі:
10.10.2018 20:59
Вирішення:
Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
12.10.2018 16:28
Підтвердження вирішення:
Доброго дня! Замовником прийнято до уваги Вашу вимогу і прийнято рішення про відміну відкритих торгів
Вимога
Є відповідь
щодо дискримінаційних вимог та недоцільності використання бюджетних коштів
Номер:
8af897c1f193440ea11b6acc63283c2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-05-001808-c.c3
Назва:
щодо дискримінаційних вимог та недоцільності використання бюджетних коштів
Вимога:
Шановний Замовнику! При проведенні закупівлі ви повинні керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
1.Згідно Додатку № 3 Медико – технічних вимог 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби) (надалі – МТВ) визначено перелік та медико-технічні вимоги дезінфікуючих засобів, який не може відповідати потребі вашого закладу, оскільки КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" спеціалізуєтеся щодо надання медичної допомоги лише за викликом та не має спеціалізованих відділень та стаціонару. Згідно медико –технічних вимог додатку №3 Документації ви закуповуєте дезінфікуючі засоби для відділень, яких у вас не існує зокрема: хірургічного, стоматологічного, акушерсько-гінекологічного, педіатричного профілю, відділень комбустіології, неонатології, реанімації та інтенсивної терапії для новонароджених, операційних, діалізу крові, трансплантації органів і інших асептичних приміщень, боксів та зон, що мають підвищені вимоги до заходів асептики та антисептики. Також слід зазначити згідно вимог до деззасобів прописано, що дезінфікуючі засоби будуть використані при обробці апаратів для лікування ультразвуком тощо), стоматологічних (лампи для полімеризації, крісла тощо), офтальмологічних; рентгенівської плівки на касетах, стоматологічних інструментів (у т.ч. обертових), протезів, турбін, куточків, лабораторного, аптечного обладнання, посуду, кувузів яких в наявності у закладу немає. Але у переліку вимог немає жодної вимоги щодо дезінфікуючого засобу, який буде використано при дезінфекції карет швидкої медичної допомоги. Тобто ви закуповуєте дезінфікуючі засоби, які не будуть використані за цільовим призначення, що може призвести до недоцільного використання бюджетних коштів.
2.Згідно переліку Додатку №3 визначена потреба у Антисептичному засосу для гігієнічної обробки рук персоналу у вигляді гелю , флакон 30мл з тригером у кількості 240 одиниць. Згідно п.п. 4.3.2. п.4.3 Гігієнічна антисептика Наказу МОЗ України від 21 вересня 2010 року N 798 «Про затвердження методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу» для застосування гігієнічної дози антисептику необхідно 3 мл , тобто при використанні засобу з фасуванням 30 мл необхідно зробити понад 28 натискань. Відповідно для лікувального закладу, який надає екстрену медичну допомогу флакони з таким об’ємом є не зручним, не економічним та не доцільним у використанні, що може призвести до перевитрачання бюджетних коштів, що порушує головний принцип закупівлі максимальна економія та ефективність.
3.Згідно переліку Додатку №3 визначена потреба у Готовому засобі для дезінфекції невеликих поверхонь, обладнання флакон 50мл з розпилюачем у кількості 210 шт. Дане фасування є не зручним, не економічним та не доцільним у використанні, що призводить до перевитрачання бюджетних коштів. Також слід зазначити, що п/п 1 та 7 закуповується такий саме засіб але фасуванням 250 мл у кількості -2000 шт та 1л у кількості 50 шт., що може відповідати потребі , але виникає питання навіщо закладу така кількість маленьких флаконів, якщо закуповуються такий ж саме засіб більшим фасуванням для більш зручного використання ?
4.Згідно п.2 медико-технічних вимог до засобу для дезінфекції, достерилізаційного очищення, дезінфекції високого рівня та стерилізації пластикове відро 1,5кг визначено чіткий склад з відсотковим співвідношенням активнодіючих речовин, який відповідає лише єдиному зареєстрованому в Україні дезінфікуючому засобу Терразим, що надає Замовнику можливість допустити до розгляду тендерних пропозицій лише того учасника, який займається реалізацією конкретно визначеної марки Товару, а не «еквівалентної» групи Товару, як того вимагає Закон. Дані вимоги порушують ст. 5 Закону, та значно звужують конкурентне пол
Пов'язані документи:
Учасник
- Екстрена медична допомога Львыв.docx 10.10.2018 21:04
Дата подачі:
10.10.2018 21:04
Вирішення:
Відповідь на вимогу Учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
12.10.2018 16:27
Підтвердження вирішення:
Доброго дня! Замовником прийнято до уваги Вашу вимогу і прийнято рішення про відміну відкритих торгів