-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
18110000-3 Формений одяг (Халат жіночий (темний), фартух прогумований з нагрудником, фартух білий, костюм для кухара жіночий, костюм літній для охоронця (чорний), костюм для прибиральника жіночий (кольоровий), костюм медичний брючний кольоровий жіночий та чоловічий (кольоровий), жилет сигнальний, светр з напіввовняної пряжі)
Халат жіночий (темний), фартух прогумований з нагрудником, фартух білий, костюм для кухара жіночий, костюм літній для охоронця (чорний), костюм для прибиральника жіночий (кольоровий), костюм медичний брючний кольоровий жіночий та чоловічий (кольоровий), жилет сигнальний, светр з напіввовняної пряжі для потреб ТЕС ПАТ "Центренерго". Кількість: 401 шт.; 95 комплектів (зокрема: ТпТЕС– 111 шт, 95-комп.; ЗмТЕС – 290 шт.)
Торги не відбулися
231 774.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 317.74 UAH
мін. крок: 1% або 2 317.74 UAH
Період оскарження:
10.03.2025 09:51 - 16.03.2025 00:00
Вимога
Без відповіді
Порушення принципів публічних закупівель
Номер:
0cdcd6b4d1c748bbbc8d039cf568b41c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-10-001358-a.a4
Назва:
Порушення принципів публічних закупівель
Вимога:
Підміна предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf.p7s 05.04.2025 14:36
- Вимога.pdf 05.04.2025 14:36
- 9Жилет сигнальний.pdf 05.04.2025 14:36
Дата подачі:
05.04.2025 14:36
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції «ТОВ Новинка» у закупівлі Prozorro
Номер:
fe5017897f5449bf83663828ad238bac
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-10-001358-a.a1
Назва:
Вимога щодо перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції «ТОВ Новинка» у закупівлі Prozorro
Вимога:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 39-РТП/2 від 02.04.2025р. наша компанія, Товариство з обмеженою відповідальністю «Новинка», з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 183 001,00 грн. без ПДВ, була дискваліфікована у закупівлі № UA-2025-03-10-001358-a, назва предмету закупівлі – ДК 021-2015 18110000-3 Формений одяг (Халат жіночий (темний), фартух прогумований з нагрудником, фартух білий, костюм для кухара жіночий, костюм літній для охоронця (чорний), костюм для прибиральника жіночий (кольоровий), костюм медичний брючний кольоровий жіночий та чоловічий (кольоровий), жилет сигнальний, светр з напіввовняної пряжі) на підставі:відсутня комерційна (цінова пропозиція) згідно Додатку №1 до Тендерної документації я якій повинна зазначатись інформація щодо
- найменування товару, ТУ, ДСТУ за якими виготовляється дана продукція, кількість, одиниці виміру відповідно п.1 Додатку №3 до тендерної документації
Після детального аналізу причин відхилення вважаємо, що рішення про відхилення тендерної пропозиції є неправомірним з огляду на наступне:
В Тендерній документації Замовника не зазначено, що комерційна (цінова пропозиція) згідно Додатку №1 до Тендерної документації є невід’ємною частиною технічної специфікації.
Інформація що зазначається у комерційна (цінова пропозиція) згідно Додатку №1 до Тендерної документації - найменування товару, ТУ, ДСТУ за якими виготовляється дана продукція, кількість, одиниці виміру, ТОВ «Новинка» підтвердило надав довідку що підтверджує відповідність Тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі Вих № 65/25 від 19.03.2025 р згідно з Додатком №1 до Технічних вимог (зазначених у Додатку №3 до Тендерної документації),що відповідно включає п1. Додатку №3 до Тендерної документації. А також на підтвердження відповідних ДСТУ ТОВ «Новинка» надало паспорт якості на фартух білий Вих № 67/25 від 19.03.2025р, паспорт якості на Фартух прогумований з нагрудником Вих № 68/25 від 19.03.2025р, паспорт якості на светр з напіввовняної пряжі чорний Вих № 69/25 від 19.03.2025р., на Халат жіночий (темний), костюм для кухара жіночий, костюм для прибиральника жіночий (кольоровий), костюм медичний брючний кольоровий жіночий та чоловічий (кольоровий)- декларація про відповідність ЗІЗ категорія І засвідчену уповноваженим органом ТОВ «ВИПРОБУВАЛЬНО СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ПІВДЕНТЕСТ»» №UA.TR.YT.D.111225-24 від 12.11.2024р., декларацію категорії ІІ № UA.TR.YT.D.111224-24 від 12.11.2024р, та сертифікату про експертизу зразка №UA1-YT.111209-24 від 12.11.2024р. відповідності Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 771 категорії ІІ видан органом з оцінки відповідності ТОВ «ВИПРОБУВАЛЬНО СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ПІВДЕНТЕСТ»» для одягу охорони. Також на жилет сигнальний надали сертифікат відповідності №UA.CRT.00772-24 видан органом оцінки відповідності ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» від 11.10.2024 та декларація про відповідність №UA.TR.D.00189-24 від 11.10.2024 зареєстрована ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН. Додатково ТОВ «Новинка» додало пояснювальну довідку, щодо сертифікатів Вих № 70/25 від 19.03.2025 р. і довідку щодо закінчення терміну дії документів щодо сертифікації продукції Вих № 71/25 від 19.03.2025 р.
Отже, нами надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Всі недоліки в проколі 39-РТП/2 від 02.04.2025р. не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, ТУ, ДСТУ за якими виготовляється дана продукція, кількість, одиниці виміру. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Згідно з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11543-р/пк-пз від 27.07.2023 року, замовник зобов'язаний надати учаснику 24 години для усунення виявлених невідповідностей у поданих документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Ненадання такої можливості є порушенням законодавства про публічні закупівлі. У нашому випадку, тендерну пропозицію було відхилено без надання можливості виправити зазначені недоліки, що є аналогічним до вищезазначеного рішення.
Відповідно, просимо:
1)переглянути рішення про дискваліфікацію та надати можливість усунути зазначені невідповідності.
2) надати ТОВ «Новинка» 24 години для усунення виявлених невідповідностей у поданих документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме додати комерційну (цінову пропозиція) згідно Додатку №1 до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 04.04.2025 17:04
- Вимога_Validation_Report.pdf 04.04.2025 17:04
- Вимога.docx.p7s 04.04.2025 17:04
Дата подачі:
04.04.2025 17:04