• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Кременчуцькому РУП ГУНП в Полтавській області м. Кременчук, вул. 29 Вересня, 6

Завершена

388 109.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 881.09 UAH
Період оскарження: 07.03.2025 15:28 - 12.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на неправомірне рішення Замовника

Номер: cf825d80ccca429d8bf0ddb4b5b47ee6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-07-008678-a.b1
Назва: СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.03.2025 15:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.04.2025 18:21
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО", Литвин Володимир Ярославович 380507037753,380986793019 formula2024@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cb81b841b7324039bf25b56a86a8b465
Заголовок пункту скарги: Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації зазначено:
«Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни тендерної пропозиції згідно з обсягами поточного ремонту, визначеного замовником у технічному завданні Додаток 2, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт на об’єкті замовника, та поточних цін на будівельні матеріали, усіх витрат учасника, а саме:
- Договірна ціна;
- Пояснювальна записка;
- Дефектний акт;
- Локальні кошториси;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- Відомість ресурсів до локального кошторису;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Календарний графік виконання робіт.»

В свою чергу, згідно Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації):
«4.1.Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі: кошторисну документацію на перелік обладнання, монтаж, пусконалагоджувальні роботи у складі твердої договірної ціни, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів.»

Просимо врахувати, що відповідно до пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.

Відповідно до пункту 44 Особливостей зазначено, зокрема, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.

Слід зазначити, що вимога Документації про те, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі Пропозицій документи, які підтверджують відповідність розрахунків ціни тендерної пропозиції згідно з обсягами поточного ремонту, визначеного замовником у технічному завданні Додаток 2, з урахуванням нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт на об’єкті замовника, та поточних цін на будівельні матеріали, усіх витрат учасника, а саме, зокрема, надати дефектний акт, міститься не в окремому додатку Документації.

Отже, у складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати лише наступні кошторисні розрахунки:
- договірна ціна,
- локальні кошториси,
- підсумкова відомость ресурсів.

У складі нашої тендерної пропозиції завантажені усі необхідні кошторисні розрахунки (файл «кошторис.pdf»).

При цьому, у складі нашої пропозиції завантажений, в тому числі, дефектний акт, який має виключно формальну помилку у назві адреси об`єкта надання послуг, що не впливає на зміст пропозиції.

Адже, все устаткування, обладнання, матеріали та їх кількість повністю відповідають технічним вимогам Замовника, з чого зрозуміло, що Дефектний акт має складений щодо послуг з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Кременчуцькому РУП ГУНП в Полтавській області м. Кременчук вул. 29 Вересня, 6.

Отже, наданий нами Дефектний акт містить найменування робіт і витрат, які відповідають роботам і витратам, наведеним в тендерній Документації.

Таким чином, у Дефектному акті міститься інформація саме про улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Кременчуцькому РУП ГУНП в Полтавській області м. Кременчук вул. 29 Вересня, 6.

Звертаємо Вашу увагу, що всі інші розрахунки (договірна ціна, локальні кошторисіи, підсумкова відомість ресурсів тощо) здійснені саме щодо послуг з улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей в Кременчуцькому РУП ГУНП в Полтавській області м. Кременчук вул. 29 Вересня, 6.

Враховуючи зазначене, будівельні матеріали, вироби і комплекти, зазначені нами у кошторисах відповідають будівельним матеріалам, виробам і комплектам, наведеними у тендерній Документації.

Згідно ч.3. Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, до переліку формальних помилок належать, в тому числі: невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.

Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що наша пропозиція відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, а замовник не має законних підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції.

Замовник своїми незаконними діями порушує право наше право як Учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника