-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Добовий польовий набір продуктів «раціон обід»
Завершена
4 824 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 4 020.75 UAH
мін. крок: 0.1% або 4 020.75 UAH
Період оскарження:
07.03.2025 14:27 - 13.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Номер:
c2c7c8a4370545d781d481f223903e59
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-07-007792-a.c4
Назва:
Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Вимога:
Оскарження протокольного рішення Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ПЮ до НГУ (обід)_Validation_Report.pdf 27.03.2025 18:25
- Вимога ПЮ до НГУ (обід).pdf.p7s 27.03.2025 18:25
- Вимога ПЮ до НГУ (обід).pdf 27.03.2025 18:25
Дата подачі:
27.03.2025 18:25
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Роз'яснюємо, що суспільні відносини у галузі оборонних закупівель регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", Законом України "Про оборонні закупівлі", Постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" від 11 листопада 2022 р. № 1275, Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Цей перелік не є вичерпним.
Аргументовано зазначаємо, що учаснику оборонної закупівлі необхідно детально та системно ознайомитися з цими нормативно-правовими актами. В такому випадку в учасників не виникало б бажання отримувати юридичні консультації від оборонних Замовників.
Обґрунтовано та вмотивовано просимо вивчити повний зміст абзаців 2, 3 підпункту 4 пункту 8 Постанови № 1275 та абзацу 2 пункту 43 Постанови № 1178.
З метою підвищення усвідомлення правових підстав відхилення вашої пропозиції пропонуємо ознайомитися з висновком Державної аудиторської служби України за моніторингом UA-M-2024-11-01-000008 за закупівлею UA-2024-09-20-002384-a.
Щодо другого питання, обґрунтовано та вмотивовано зазначаємо, що вашу пропозицію було відхилено не через те, що Протокол досліджень чи Експертний висновок змінює предмет закупівлі, а через те, що експертні висновки, як основний документ, що підтверджує якісні, безпекові та інші характеристики запропонованого товару, виданий суб’єктом господарювання, який не уповноважений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на проведення досліджень у цілях державного контролю. Ця вимога імперативно, тобто безальтернативно, визначена Замовником в Оголошенні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Номер:
0fe43b1f61bf4fd882e74fab67043c07
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-07-007792-a.c3
Назва:
Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Вимога:
Оскарження протокольного рішення Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ПЮ до НГУ (обід)_Validation_Report.pdf 27.03.2025 18:24
- Вимога ПЮ до НГУ (обід).pdf 27.03.2025 18:24
- Вимога ПЮ до НГУ (обід).pdf.p7s 27.03.2025 18:24
Дата подачі:
27.03.2025 18:24
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Роз'яснюємо, що суспільні відносини у галузі оборонних закупівель регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", Законом України "Про оборонні закупівлі", Постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" від 11 листопада 2022 р. № 1275, Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Цей перелік не є вичерпним.
Аргументовано зазначаємо, що учаснику оборонної закупівлі необхідно детально та системно ознайомитися з цими нормативно-правовими актами. В такому випадку в учасників не виникало б бажання отримувати юридичні консультації від оборонних Замовників.
Обґрунтовано та вмотивовано просимо вивчити повний зміст абзаців 2, 3 підпункту 4 пункту 8 Постанови № 1275 та абзацу 2 пункту 43 Постанови № 1178.
З метою підвищення усвідомлення правових підстав відхилення вашої пропозиції пропонуємо ознайомитися з висновком Державної аудиторської служби України за моніторингом UA-M-2024-11-01-000008 за закупівлею UA-2024-09-20-002384-a.
Щодо другого питання, обґрунтовано та вмотивовано зазначаємо, що вашу пропозицію було відхилено не через те, що Протокол досліджень чи Експертний висновок змінює предмет закупівлі, а через те, що експертні висновки, як основний документ, що підтверджує якісні, безпекові та інші характеристики запропонованого товару, виданий суб’єктом господарювання, який не уповноважений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на проведення досліджень у цілях державного контролю. Ця вимога імперативно, тобто безальтернативно, визначена Замовником в Оголошенні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Номер:
ec6399b994d940e6b2758cf744615691
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-07-007792-a.a2
Назва:
Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Вимога:
Оскарження протокольного рішення Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ПЮ до НГУ (обід)_Validation_Report.pdf 27.03.2025 18:24
- Вимога ПЮ до НГУ (обід).pdf 27.03.2025 18:24
- Вимога ПЮ до НГУ (обід).pdf.p7s 27.03.2025 18:24
Дата подачі:
27.03.2025 18:24
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Роз'яснюємо, що суспільні відносини у галузі оборонних закупівель регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", Законом України "Про оборонні закупівлі", Постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" від 11 листопада 2022 р. № 1275, Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Цей перелік не є вичерпним.
Аргументовано зазначаємо, що учаснику оборонної закупівлі необхідно детально та системно ознайомитися з цими нормативно-правовими актами. В такому випадку в учасників не виникало б бажання отримувати юридичні консультації від оборонних Замовників.
Обґрунтовано та вмотивовано просимо вивчити повний зміст абзаців 2, 3 підпункту 4 пункту 8 Постанови № 1275 та абзацу 2 пункту 43 Постанови № 1178.
З метою підвищення усвідомлення правових підстав відхилення вашої пропозиції пропонуємо ознайомитися з висновком Державної аудиторської служби України за моніторингом UA-M-2024-11-01-000008 за закупівлею UA-2024-09-20-002384-a.
Щодо другого питання, обґрунтовано та вмотивовано зазначаємо, що вашу пропозицію було відхилено не через те, що Протокол досліджень чи Експертний висновок змінює предмет закупівлі, а через те, що експертні висновки, як основний документ, що підтверджує якісні, безпекові та інші характеристики запропонованого товару, виданий суб’єктом господарювання, який не уповноважений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на проведення досліджень у цілях державного контролю. Ця вимога імперативно, тобто безальтернативно, визначена Замовником в Оголошенні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Номер:
c626609fb4f8417c8fa2e44a2405208c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-07-007792-a.b1
Назва:
Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Вимога:
Оскарження протокольного рішення Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ПЮ до НГУ (обід)_Validation_Report.pdf 27.03.2025 18:23
- Вимога ПЮ до НГУ (обід).pdf 27.03.2025 18:23
- Вимога ПЮ до НГУ (обід).pdf.p7s 27.03.2025 18:23
Дата подачі:
27.03.2025 18:23
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Роз'яснюємо, що суспільні відносини у галузі оборонних закупівель регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", Законом України "Про оборонні закупівлі", Постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" від 11 листопада 2022 р. № 1275, Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Цей перелік не є вичерпним.
Аргументовано зазначаємо, що учаснику оборонної закупівлі необхідно детально та системно ознайомитися з цими нормативно-правовими актами. В такому випадку в учасників не виникало б бажання отримувати юридичні консультації від оборонних Замовників.
Обґрунтовано та вмотивовано просимо вивчити повний зміст абзаців 2, 3 підпункту 4 пункту 8 Постанови № 1275 та абзацу 2 пункту 43 Постанови № 1178.
З метою підвищення усвідомлення правових підстав відхилення вашої пропозиції пропонуємо ознайомитися з висновком Державної аудиторської служби України за моніторингом UA-M-2024-11-01-000008 за закупівлею UA-2024-09-20-002384-a.
Щодо другого питання, обґрунтовано та вмотивовано зазначаємо, що вашу пропозицію було відхилено не через те, що Протокол досліджень чи Експертний висновок змінює предмет закупівлі, а через те, що експертні висновки, як основний документ, що підтверджує якісні, безпекові та інші характеристики запропонованого товару, виданий суб’єктом господарювання, який не уповноважений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на проведення досліджень у цілях державного контролю. Ця вимога імперативно, тобто безальтернативно, визначена Замовником в Оголошенні.
Статус вимоги:
Відхилено