• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Добовий польовий набір продуктів «раціон сніданок»

Завершена

2 709 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 257.75 UAH
Період оскарження: 07.03.2025 14:21 - 13.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"

Номер: 3f84a408ef934261948a3eead4321da9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-07-007705-a.c4
Назва: Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Вимога:
Оскарження протокольного рішення Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Вирішення: Шановний Учаснику! Роз'яснюємо, що суспільні відносини у галузі оборонних закупівель регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", Законом України "Про оборонні закупівлі", Постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" від 11 листопада 2022 р. № 1275, Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Цей перелік не є вичерпним. Аргументовано зазначаємо, що учаснику оборонної закупівлі необхідно детально та системно ознайомитися з цими нормативно-правовими актами. В такому випадку в учасників не виникало б бажання отримувати юридичні консультації від оборонних Замовників. Обґрунтовано та вмотивовано просимо вивчити повний зміст абзаців 2, 3 підпункту 4 пункту 8 Постанови № 1275 та абзацу 2 пункту 43 Постанови № 1178. З метою підвищення усвідомлення правових підстав відхилення вашої пропозиції пропонуємо ознайомитися з висновком Державної аудиторської служби України за моніторингом UA-M-2024-11-01-000008 за закупівлею UA-2024-09-20-002384-a. Щодо другого питання, обґрунтовано та вмотивовано зазначаємо, що вашу пропозицію було відхилено не через те, що Протокол досліджень чи Експертний висновок змінює предмет закупівлі, а через те, що експертні висновки, як основний документ, що підтверджує якісні, безпекові та інші характеристики запропонованого товару, виданий суб’єктом господарювання, який не уповноважений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на проведення досліджень у цілях державного контролю. Ця вимога імперативно, тобто безальтернативно, визначена Замовником в Оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"

Номер: 9d78604920f149eba7af53500dba07a0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-07-007705-a.c3
Назва: Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Вимога:
Оскарження протокольного рішення Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Вирішення: Шановний Учаснику! Роз'яснюємо, що суспільні відносини у галузі оборонних закупівель регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", Законом України "Про оборонні закупівлі", Постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" від 11 листопада 2022 р. № 1275, Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Цей перелік не є вичерпним. Аргументовано зазначаємо, що учаснику оборонної закупівлі необхідно детально та системно ознайомитися з цими нормативно-правовими актами. В такому випадку в учасників не виникало б бажання отримувати юридичні консультації від оборонних Замовників. Обґрунтовано та вмотивовано просимо вивчити повний зміст абзаців 2, 3 підпункту 4 пункту 8 Постанови № 1275 та абзацу 2 пункту 43 Постанови № 1178. З метою підвищення усвідомлення правових підстав відхилення вашої пропозиції пропонуємо ознайомитися з висновком Державної аудиторської служби України за моніторингом UA-M-2024-11-01-000008 за закупівлею UA-2024-09-20-002384-a. Щодо другого питання, обґрунтовано та вмотивовано зазначаємо, що вашу пропозицію було відхилено не через те, що Протокол досліджень чи Експертний висновок змінює предмет закупівлі, а через те, що експертні висновки, як основний документ, що підтверджує якісні, безпекові та інші характеристики запропонованого товару, виданий суб’єктом господарювання, який не уповноважений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на проведення досліджень у цілях державного контролю. Ця вимога імперативно, тобто безальтернативно, визначена Замовником в Оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"

Номер: c58d801072bb4471b0db5caf0fc4b2eb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-07-007705-a.a2
Назва: Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Вимога:
Оскарження протокольного рішення Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Вирішення: Шановний Учаснику! Роз'яснюємо, що суспільні відносини у галузі оборонних закупівель регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", Законом України "Про оборонні закупівлі", Постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" від 11 листопада 2022 р. № 1275, Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Цей перелік не є вичерпним. Аргументовано зазначаємо, що учаснику оборонної закупівлі необхідно детально та системно ознайомитися з цими нормативно-правовими актами. В такому випадку в учасників не виникало б бажання отримувати юридичні консультації від оборонних Замовників. Обґрунтовано та вмотивовано просимо вивчити повний зміст абзаців 2, 3 підпункту 4 пункту 8 Постанови № 1275 та абзацу 2 пункту 43 Постанови № 1178. З метою підвищення усвідомлення правових підстав відхилення вашої пропозиції пропонуємо ознайомитися з висновком Державної аудиторської служби України за моніторингом UA-M-2024-11-01-000008 за закупівлею UA-2024-09-20-002384-a. Щодо другого питання, обґрунтовано та вмотивовано зазначаємо, що вашу пропозицію було відхилено не через те, що Протокол досліджень чи Експертний висновок змінює предмет закупівлі, а через те, що експертні висновки, як основний документ, що підтверджує якісні, безпекові та інші характеристики запропонованого товару, виданий суб’єктом господарювання, який не уповноважений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на проведення досліджень у цілях державного контролю. Ця вимога імперативно, тобто безальтернативно, визначена Замовником в Оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"

Номер: be874c37c0524c6c851cbfbd3d23fc7a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-07-007705-a.a1
Назва: Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Вимога:
Оскарження протокольного рішення Щодо дискваліфікації ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН"
Вирішення: Шановний Учаснику! Роз'яснюємо, що суспільні відносини у галузі оборонних закупівель регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", Законом України "Про оборонні закупівлі", Постановою Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" від 11 листопада 2022 р. № 1275, Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Цей перелік не є вичерпним. Аргументовано зазначаємо, що учаснику оборонної закупівлі необхідно детально та системно ознайомитися з цими нормативно-правовими актами. В такому випадку в учасників не виникало б бажання отримувати юридичні консультації від оборонних Замовників. Обґрунтовано та вмотивовано просимо вивчити повний зміст абзаців 2, 3 підпункту 4 пункту 8 Постанови № 1275 та абзацу 2 пункту 43 Постанови № 1178. З метою підвищення усвідомлення правових підстав відхилення вашої пропозиції пропонуємо ознайомитися з висновком Державної аудиторської служби України за моніторингом UA-M-2024-11-01-000008 за закупівлею UA-2024-09-20-002384-a. Щодо другого питання, обґрунтовано та вмотивовано зазначаємо, що вашу пропозицію було відхилено не через те, що Протокол досліджень чи Експертний висновок змінює предмет закупівлі, а через те, що експертні висновки, як основний документ, що підтверджує якісні, безпекові та інші характеристики запропонованого товару, виданий суб’єктом господарювання, який не уповноважений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на проведення досліджень у цілях державного контролю. Ця вимога імперативно, тобто безальтернативно, визначена Замовником в Оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено