-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Переяславської гімназії №5, Переяславської міської ради по вул. Космонавтів, 22, у м.Переяслав Бориспільського району Київської області
Завершена
17 321 862.81
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 173 218.63 UAH
мін. крок: 1% або 173 218.63 UAH
Період оскарження:
06.03.2025 20:34 - 19.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
dd7d860ff15045b4a4860b814f2866e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-06-014721-a.a1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА
про скасування рішення про визнання переможця
Дата подачі:
04.04.2025 14:02
Вирішення:
Пояснення щодо вимоги про скасування рішення про визнання переможця
1. Щодо першого питання.
У відповідності до Розділу 3 тендерної документації зазначено наступне:
Опис та приклади формальних несуттєвих помилок.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок:
1. Інформація / документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
— уживання великої літери;
— уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні;
— використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
— зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю — помилка в цифрах;
— застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок;
— написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс;
— нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Приклади формальних помилок:
— «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»;
— «м.київ» замість «м.Київ»;
— «поряд -ок» замість «поря – док»;
— «ненадається» замість «не надається»»;
— «______________№_____________» замість «14.08.2020 №320/13/14-01»
— учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)».
Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Допускається заокруглення значень у розрахунках договірної ціни, які не впливають на загальну вартість пропозиції.
В підсумковій відомості ресурсів (файл 23_ДЦ_ПВР.xls) п.48 враховано Бульдозер потужністю 132 к Вт(180к.с.) 0,669732 маш.год , а в Додатку 2 тендерної документації в відомості ресурсів в п.13 -0,66973 маш.год. Таким чином різниця складає (0,669732 -0,66973)=0,000002 маш.год* 1282,74 грн/ маш.год (відповідно п.48 підсумкової відомості ресурсів ) =0,002565*1,2=0,0030785 грн з ПДВ.
Отже у відповідності до тендерної документації заокруглення значень у розрахунках договірної ціни, які не впливають на загальну вартість пропозиції визначаються як формальна помилка. Оскільки заокруглення маш.год Бульдозера потужністю 132 к Вт(180к.с.) складає 0,0030785 грн з ПДВ, що не впливає на вартість пропозиції.
2. Щодо другого питання.
В тендерній пропозиції переможця надано розрахунок договірної ціни (вкладка «23ДЦ_ДЦ(2)»файлу «23_ДЦ_ДЦ.xls»), в якому зазначено в п.14 Податок на додану вартість витрат на придбання та доставку устаткування на будову -387,52533 тис.грн. Також в тендерній пропозиції переможця надана надано КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК, № П-154 (файл «Розрахунок ПДВ (обладн).xls»), в якому відображено саме як отримано податок на додану вартість на придбання та доставку устаткування на будову в розміру 387,52533 тис.грн.
Таким чином переможець надав розрахунок податку на додану вартість витрат на придбання та доставку устаткування на будову та підтвердив його розмір -387,52533 врахований в договірній ціні.
3. Щодо третього питання.
Відповідно до пункту 1 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати свідчення про можливість використання ним (власне, та/або лізинг, та/або оренда, та/або обладнання субпідрядника, та/або інше право користування на підставі договору, тощо) обладнання (машин та/або механізмів, та/або устаткування, та/або інше обладнання), матеріально-технічної бази та технологій для використання його в роботах даної закупівлі.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У разі залучення субпідрядника, для підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідні документи надаються від субпідрядником.
Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А.
Таблиця А
№ Обладнання (машини, механізми, інше)
1. Перфоратор
2. Дрилі електричні
3. Автомобіль бортовий
4. Зварювальний інвертор
5. Вібратор глибинний
6. Компресор пересувний
1.1. Учасник надає Довідку на власному бланку учасника (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт. Довідка повинна містити перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведений замовником у Таблиці А, перелік обладнання може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації).
№___________
Від__________
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій*
.№
п/п Найменування механізму, обладнання та транспортного засобу Марка механізму, обладнання та транспортного засобу Кількість
(шт.) Найменування
субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником**
1. Власна техніка
2. Орендована техніка
*Учасник не може відхилятись від запропонованої форми.
**Заповнюється по рядках, за якими планується залучати потужності субпідрядника
1.2. Учасник щодо обладнання, яке зазначено ним у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (довідка на виконання пункту 1.1. Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації), в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи:
а) дозвільні документи, наявність яких передбачене чинним законодавством.
1.3. У разі зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підстави користування відмінної від «власне», учасник надає документи, які засвідчують підстави користування (договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг, тощо).
При цьому такий договір та/або документ може надаватись без зазначення вартісних показників.
1.4. У випадку залучення обладнання (машини та/або механізми), матеріально-технічної бази та технологій субпідрядника/співвиконавця, учасник надає усі необхідні документи, згадані у п. 1.2, 1.3., на обладнання, матеріальну-технічну базу та технології субпідрядника/співвиконавця.
На виконання вищезазначених вимог було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 21.03.2025 Вих №1/03-03 в якій зазначено Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, наведено у Таблиці А, чим і було повністю виконано вимоги тендерної документації. Окрім того, тендерна документація не містить окремі вимоги щодо підтвердження орендованої техніки зазначеної в кошторисних розрахунках.
4. Щодо четвертого питання.
Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації Учасник для виконання робіт відповідно до вимог цієї документації, повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Склад мінімально-необхідних працівників наведено у Таблиці Б.
Таблиця Б
№ з/п Професія, посада
1 Муляр
2 Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій
3 Столяр будівельний
4 Слюсар-сантехнік
5 Маляр
6 Виконроб
*Допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У випадку суміщення, в складі тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі документи.
2.1. Учасник надає Довідку на власному бланку (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною нижче, що містить інформацію про наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити перелік працівників, наведений замовником у Таблиці Б, перелік працівників може бути учасником збільшено на власний розсуд з урахуванням інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у Додатку 2 до тендерної документації).
№___________
Від__________
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації*
№
з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівника Посада ** Серія, номер кваліфікаційного сертифіката (в разі наявності)* Стаж роботи за спеціальністю Найменування
субпідрядника та реквізити договору з субпідрядником***
Штатні працівники/за сумісництвом/за договором
Планується залучити
* Учасник не може відхилятись від запропонованої форми.
** У випадку, якщо назва посади не є ідентичною до переліку професій, посад згідно Таблиці Б пункту 2, учасником надається лист-пояснення щодо зазначеного.
***Заповнюється для персоналу, якщо залучається від субпідрядника.
2.3. Для підтвердження інформації щодо правових підстав використання учасником праці зазначених ним працівників, вказаних у пунктах 2.1. та 2.2., учасник в складі тендерної пропозиції надає:
2.3.1. у разі залучення та зазначення учасником у довідці виконавців, які працюють за трудовим договором в учасника:
- накази (або витягів з наказів) про призначення на посаду за основним місцем роботи;
або
- накази (або витягів з наказів) про прийняття на роботу за сумісництвом, якщо працівники працюють за сумісництвом;
або
2.3.2 учасником надаються документи, які підтверджують правові підстави використання учасником праці зазначених ним виконавців:
- цивільно-правові угоди (у повному обсязі) з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю та лист від кожного такого виконавця про згоду на залучення до виконання робіт цієї закупівлі, що будуть особисто йому доручені.
На виконання вимоги п.2.1. учасником в складі тендерної пропозиції Переможцем надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 21.03.2025 Вих №14/03-03, в якій зазначено мінімально-необхідних працівників який наведено у Таблиці Б пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації. Учасником в повній мірі виконані вимоги тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено