• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичний ендоскопічний гольмієвий лазер з комплектом обладнання (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 60341 Система лазерна хірургічна діодна загального призначення/для різних сфер застосування)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД _ ЛАЗЕР", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

6 745 690.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 728.45 UAH
Період оскарження: 06.03.2025 16:27 - 11.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Звернення з вимогою до замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «НЕЙРОТЕК»

Номер: d55a4112b4c846bcb0f91d242da573a9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-06-012738-a.a2
Назва: Звернення з вимогою до замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «НЕЙРОТЕК»
Вимога:
Замовник у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2025 р. за результатами розгляду тендерної пропозиції визначив переможцем процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ «НЕЙРОТЕК». Я, ФОП Ковальчук Алла Олександрівна, відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», як учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду пропозиції, звертаюсь через електронну систему закупівель до замовника з вимогою надати інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі. 1. У відповіді на мою попередню вимогу (ID: UA-2025-03-06-012738-a.b1) від 21.03.2025 р. замовник зазначив: Ваша вимога не відповідає за змістом п. 54 Особливостей та подана з пропущенням визначених строків. У зв'язку з цим вимагаю надати чітке обґрунтування, яким чином моя вимога, подана після завершення розгляду тендерних пропозицій, підпадає під дію пункту 54 Особливостей, що регламентує надання роз'яснень до тендерної документації. 2. В пункті 2 додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація щодо предмету закупівлі) замовником вимагалось наявність набору оптичних волокон, що включає зокрема Оптичне волокно 200 мкм. Учасник ТОВ «НЕЙРОТЕК» зазначив відповідність вимозі з посиланням на сторінку 1 технічного паспорту оптичних світловодів, в якому міститься інформація щодо запропонованого ним набору оптичних волокон Оптичні світловоди - 1 набір, що включає зокрема Оптичний свiтловод 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання - 1 штука. Тобто в технічному паспорті запропоновано один світловід, нестерильний. В наданому учасником ТОВ «НЕЙРОТЕК» гарантійному листі № 11-1/03-25 від 11.03.2025 р. ТОВ "ЛОРАН ГРУП" уповноважує ТОВ «НЕЙРОТЕК» представляти зокрема Оптичний свiтловод 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання стерильний 10х - 1 штука. Щодо 10х, у вищезазначеному технічному паспорті оптичних світловодів міститься уточнення - це означає 10 шт у коробці. Тобто гарантійний лист видано на одну коробку з 10-ма стерильними світловодами. В наданій учасником ТОВ «НЕЙРОТЕК» декларації про відповідність № 01QS/2024 (додаток 1) даний світловід внесений як Оптичний свiтловод 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання стерильний 10х. Це означає, що тільки у такій задекларованій Технічним регламентом щодо медичних виробів комплектності 10 шт. і тільки в стерильному вигляді товар може реалізуватись на ринку України. Тобто декларацію видано на одну коробку з 10-ма стерильними світловодами. У відповіді на мою попередню вимогу (ID: UA-2025-03-06-012738-a.b1) від 21.03.2025 р. замовник зазначив: файл під назвою «Декларація Quanta System», який надано учасником, містить інформацію про оптичний світловод 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання. У зв'язку з цим, керуючись частиною четвертою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю у замовника надати документальне підтвердження у вигляді скріншота з файлу під назвою «Декларація Quanta System», що б відображав зазначену позицію оптичний світловод 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання, без згадок про "стерильність" та "10х". Таким чином, запропонований учасником ТОВ «НЕЙРОТЕК» у технічному паспорті Оптичний свiтловод 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання - 1 штука (один світловід, нестерильний) прямо суперечить гарантійному листу № 11-1/03-25 від 11.03.2025 р. (одна коробка з 10-ма стерильними світловодами) та декларації відповідності № 01QS/2024 (додаток 1) (одна коробка з 10-ма стерильними світловодами), товар у такій комплектності та вигляді не може реалізуватись на ринку України. Виявлено невідповідність товару технічній специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У випадку виявлення невідповідності, згідно абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. 3. В пункті 5 додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація щодо предмету закупівлі) замовником вимагалось наявність Цистоскоп для морцелятора (набір). Учасник ТОВ «НЕЙРОТЕК» зазначив відповідність вимозі з посиланням на сторінку 1 технічного паспорту цистоскопа, в якому міститься інформація щодо запропонованого ним набору цистоскопа. Файл даного технічного паспорту "9.4. Технічний паспорт цистоскопа.pdf" у складі тендерної пропозиції було завантажено в ЦБД Prozorro 12.03.2025 р. У закупівлі UA-2025-02-17-007339-a, в якій також приймав участь ТОВ «НЕЙРОТЕК», також пропонував цю ж модель Цистоскоп NP-3 (Заблоковане обертання), відповідний файл "7. Технічний паспорт.pdf" (прикріплено до даної скарги) було завантажено в ЦБД Prozorro 20.02.2025 р. Обидва цистоскопи моделі Цистоскоп NP-3 (Заблоковане обертання), запропоновані в різних закупівлях, не мають жодної спільної технічної характеристики. За своєю конструкцією — це абсолютно різні пристрої, призначені для виконання принципово відмінних завдань. У рамках поточної закупівлі UA-2025-03-06-012738-a ТОВ «НЕЙРОТЕК» пропонує цистоскоп для морцелятора, кутової конструкції з прямим широким інструментальним каналом, призначеним для введення жорсткого різця морцелятора. Натомість у закупівлі UA-2025-02-17-007339-a предметом поставки є класичний цистоскоп з вигнутим інструментальним каналом, призначеним для роботи з гнучкими інструментами, в який конструктивно неможливо ввести різець морцелятора. До даної скарги додано файл "Порівняння цистоскопів.pdf", в якому здійснено візуальне порівняння цистоскопів, запропонованих у поточній закупівлі UA-2025-03-06-012738-a, закупівлі UA-2025-02-17-007339-a та моделі, розміщеної на офіційному сайті виробника Shenyang Shenda Endoscope Со., Ltd. (https://en.china-endoscope.com/product/109.html). Як свідчить порівняльний аналіз, зовнішній вигляд цистоскопа, поданого в закупівлі UA-2025-02-17-007339-a, практично ідентичний моделі, представленій на офіційному сайті виробника. У той же час, пристрій, який було запропоновано у поточній закупівлі UA-2025-03-06-012738-a під тією ж моделлю, є конструктивно зовсім іншим виробом. Є вагомі підстави вважати що учасник ТОВ «НЕЙРОТЕК» під тією ж моделлю Цистоскоп NP-3 (Заблоковане обертання) подав інший, невідповідний оригінальній моделі пристрій, з метою формального дотримання технічних вимог тендерної документації у поточній закупівлі. Виявлено невідповідність запропонованого товару технічній специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Звертаю увагу, що згідно абзацу другого частини п'ятнадцятої статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, що вважаю і зобов'язаний зробити задля дотримання принципів закупівель згідно частини першої статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Згідно абзацу третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. У випадку виявлення невідповідності, згідно абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. ВИМОГА. Звертаюся з вимогою до замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «НЕЙРОТЕК» та повторно розглянути тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», щоб запобігти порушенню принципів рівного ставлення до всіх учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, згідно пунктів 4 і 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Звертаємо ще раз Вашу увагу, що Особливості не містить норми, відповідно до якої Замовник може прийняти рішення щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі за результатами розгляду вимоги про це іншого учасника, тендерну пропозицію якого не розглядалась, а також не містять строку та обов’язку надання відповіді на подібні вимоги. Враховуючи викладене, Замовник залишає Вашу вимогу без задоволення. В свою чергу, зазначаємо, що порядок оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника у процедурі закупівлі визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей, якими передбачено подання скарги суб'єктом оскарження до органу оскарження – постійно діючої комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Звернення з вимогою до замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «НЕЙРОТЕК»

Номер: 55f16261fd9142f5840502d7ea36fa6c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-06-012738-a.b1
Назва: Звернення з вимогою до замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «НЕЙРОТЕК»
Вимога:
1. В пункті 8 додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація щодо предмету закупівлі) замовником стосовно предмету закупівлі вимагалось зокрема надання учасником сертифікату відповідності технічному регламенту медичних виробів. Учасником ТОВ «НЕЙРОТЕК» у складі тендерної пропозиції не було надано сертифікат відповідності стосовно запропонованого ним Цистоскоп NP-3 (Заблоковане обертання), який є невід'ємною частиною предмету закупівлі. Це пряма невідповідність пропозиції вимогам замовника, що є підставою для обов'язкового відхилення пропозиції. Якщо учасник вважав вищезазначену умову тендерної документації неправомірною або дискримінаційною, згідно абзацу першого пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» він мав право подавати скарги, що стосуються тендерної документації, з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки учасник ТОВ «НЕЙРОТЕК» взяв участь у процедурі закупівлі та подав тендерну пропозицію, не скориставшись правом на оскарження умов тендерної документації у визначені строки, вважається, що учасник погодився з усіма умовами тендерної документації, зокрема з вимогою надання сертифіката відповідності. 2. В пункті 9 додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація щодо предмету закупівлі) замовником стосовно предмету закупівлі вимагалось надання учасником сертифікату інженера. Учасником ТОВ «НЕЙРОТЕК» у складі тендерної пропозиції було надано сертифікат інженера, який не охоплює весь запропонований ним товар, і обмежений у рамках лазерних медичних систем Quanta System (LITHO, Cyber Ho, Cyber TM), що стосується винятково запропонованого ним Гольмiєва медична система Суbеr Но 100. Учасником ТОВ «НЕЙРОТЕК» не надано сертифікат інженера щодо запропонованих ним Оптичний свiтловод 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання стерильний 10х та Оптичний свiтловод 550 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання стерильний 10х, які є невід'ємною частиною предмету закупівлі. 3. В пункті 2 додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація щодо предмету закупівлі) замовником вимагалось наявність набору оптичних волокон, що включає зокрема Оптичне волокно 200 мкм. Учасник ТОВ «НЕЙРОТЕК» зазначив відповідність вимозі з посиланням на сторінку 1 технічного паспорту оптичних світловодів, в якому міститься інформація щодо запропонованого ним набору оптичних волокон Оптичні світловоди - 1 набір, що включає зокрема Оптичний свiтловод 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання - 1 штука. В наданій учасником ТОВ «НЕЙРОТЕК» декларації про відповідність № 01QS/2024 даний світловід внесений як Оптичний свiтловод 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання стерильний 10х. У вищезазначеному технічному паспорті оптичних світловодів міститься уточнення щодо 10х, це означає 10 шт у коробці, тобто тільки у такій задекларованій комплектності 10 шт. товар може реалізуватись. Розкомплектація світловодів з 10 шт. до 1 шт. з порушенням цілісності упаковки суперечить задекларованим виробником умовам стерильності, визначеним Технічним регламентом щодо медичних виробів. Учасник ТОВ «НЕЙРОТЕК» не надав декларацію відповідності для запропонованого ним Оптичний свiтловод 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання - 1 штука, який є невід'ємною частиною предмету закупівлі, не виконано пункт 8 додатку 1 до тендерної документації (технічна специфікація щодо предмету закупівлі), у якому замовником стосовно предмету закупівлі вимагалось зокрема надання учасником декларації відповідності технічному регламенту медичних виробів. Згідно абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовником було проігноровано ці норми, визначивши переможцем учасника, чия пропозиція не відповідала технічній специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є порушенням законодавства про публічні закупівлі. Приймаючи пропозицію учасника, який не виконав вимог тендерної документації, замовник порушив принципи рівного ставлення до всіх учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, згідно пунктів 4 і 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаюся з вимогою до замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «НЕЙРОТЕК» та повторно розглянути тендерні пропозиції у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Уповноваженою особою Замовника уважно розглянуто Вашу вимогу № UA-2025-03-06-012738-a.b1, за результатами її розгляду повідомляємо наступне. З огляду за зміст вимоги, Ваша компанія не погоджуєтесь з рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "НЕЙРОТЕК". Предметом закупівлі є медичний ендоскопічний гольмієвий лазер з комплектом обладнання, умовами тендерної документації (Таблиця по тексту Додатку 1 до тендерної документації) вимагалось надання у складі документів тендерної пропозиції (надалі мовою оригіналу) сертифікату та декларації відповідності технічному регламенту медичних виробів. Дана умова, як то Вами зазначено, не передбачає надання сертифікату відповідності стосовно окремих складових обладнання в тому числі цистоскопа NP-3 (Заблоковане обертання). Крім того, цистоскоп - це є медичний виріб для багаторазового використання та є інвазивним медичним виробом (хірургічним інструментом). Такі вироби відносяться до класу I згідно додатку 2 до технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого ПКМУ №753 від 02.10.2013 року, тому не підлягають оцінці відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів згідно до пункту 18 вищезазначеного технічного регламенту, що не передбачає для оцінки відповідності залучення органу з оцінки відповідності та наявності сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо медичних виробів. Такі медичні вироби повинні відповідати вимогам Додатку 1 (Основні вимоги до медичних виробів) та Додатку 8 (Порядок здійснення внутрішнього контролю виробництва медичних виробів) до Технічного регламенту, мати маркування знаком відповідності технічним регламентам згідно опису, наведеного у постанові КМУ від 30.12.2015 № 1184 та супроводжуватись декларацією про відповідність. Додатково звертаємо Вашу увагу, що товар, запропонований Учасником внесений до Реєстру осіб відповідальних за введення медичних виробів у обіг на сайті Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками під номером 19293, дану інформацію можете перевірити за наступним посиланням: https://mpr.dls.gov.ua/?legalEntityName=%D0%A8%D0%B5%D0%BD%D1%8C%D1%8F%D0%BD%D1%8C+%D0%A8%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0+%D0%95%D0%BD%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BF+%D0%9A%D0%BE.+%D0%9B%D1%82%D0%B4.&offset=1&limit=100. Відповідно до абз. 2 п. 11 ст. 26 Закону: відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно із умовами Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен був надати сертифікат інженера (п. 9 Таблиці), проте, дана умова не містить вимог щодо «охоплення» всього запропонованого учасником товару, в тому числі оптичного світловода 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання стерильний 10х та оптичного світловода 550 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання стерильний 10х. Стосовно індивідуального пакування оптичного волокна (10 шт.) умови тендерної документації не містять такої вимоги, а також не вимагалось надання декларації саме на оптичний свiтловод 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання - 1 штука. Додаток 1 тендерної документації містить вимоги до складових набору, а саме перелік волокон які мають бути, кількість зазначено тільки до оптичного волокна 550 мкм – 10 шт. Файл під назвою «Декларація Quanta System», який надано учасником, містить інформацію про оптичний світловод 200 мкм (μm) для лазерних медичних систем багаторазового використання. Підсумовуючи вище зазначене, Учасник, якого визнано переможцем даної закупівлі надав всі необхідні документи, які вимагались по тексту тендерної документації, тому, відсутні підстави для скасування рішення про визначення переможця. А також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами, далі – Особливості) Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, керуючись вищезазначеною нормою, Замовник має право надавати інформацію щодо причин відхилення саме Учаснику, тендерна пропозиція якого була відхилена і виключно щодо причин невідповідності саме його тендерної пропозиції. Виходячи зі змісту п. 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель., будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Однак, Ваша вимога не відповідає за змістом п. 54 Особливостей та подана з пропущенням визначених строків. Таким чином, Особливості не містить норми, відповідно до якої Замовник може прийняти рішення щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі за результатами розгляду вимоги про це іншого учасника, тендерну пропозицію якого не розглядалась, а також не містять строку та обов’язку надання відповіді на подібні вимоги. Враховуючи викладене, Замовник залишає Вашу вимогу без задоволення. В свою чергу, зазначаємо, що порядок оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника у процедурі закупівлі визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей, якими передбачено подання скарги суб'єктом оскарження до органу оскарження – постійно діючої комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено