-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 5
Ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення протезування, 14 лотів.
Строк поставки товарів: протягом 2025 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника, але не пізніше 19.12.2025).
Завершена
123 308 275.13
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 9 263.86 UAH
мін. крок: 0% або 9 263.86 UAH
Період оскарження:
06.03.2025 16:16 - 18.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
На вжиття заходів
Номер:
4af8580141d44109afab76662d69dcce
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-06-012402-a.c6
Назва:
На вжиття заходів
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022» повідомляє, що отримало звернення від громадянина України Юзефчука Ігоря Йосиповича стосовно процедури закупівлі UA-2025-03-06-012402-a, організатором якої виступає Департамент охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент).
У вказаному зверненні, надісланому безпосередньо до Департаменту 01 травня 2025 року, Юзефчук Ігор Йосипович повідомляє про наявність суттєвих невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТЕХМЕДКОНТРАКТ» (код ЄДРПОУ 35255885). За його твердженням, подані в складі пропозиції матеріали цього учасника не відповідають вимогам тендерної документації та/або містять недостовірну інформацію, що могло вплинути на об’єктивність розгляду поданої пропозиції.
Як зазначає пан Юзефчук, попри те, що зазначене звернення було подано до Департаменту заздалегідь, до прийняття рішення про визначення переможця, він так і не отримав жодної відповіді чи реакції на викладені у ньому факти. Водночас уже наступного дня – 02 травня 2025 року – Департаментом було оприлюднено рішення про визначення переможцем процедури закупівлі саме ТОВ «ТЕХМЕДКОНТРАКТ», що викликає обґрунтовані сумніви у належному врахуванні наданої громадянином інформації.
З огляду на викладене, ТОВ «ФАСТ ТРАНС 2022», яке є учасником зазначеної процедури закупівлі, звертається до Замовника із вимогою надати чітку та обґрунтовану відповідь на запитання – чи були враховані Департаментом факти невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХМЕДКОНТРАКТ», викладені у зверненні громадянина України Юзефчука Ігоря Йосиповича?
У разі, якщо такі факти були проаналізовані, просимо вказати, які саме дії вжив Замовник на виконання вимог законодавства, зокрема частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує відхиляти пропозиції, що містять недостовірну або невідповідну інформацію.
У разі ж, якщо зазначені матеріали були проігноровані – просимо надати правове обґрунтування причин такого рішення, враховуючи, що закон не обмежує Замовника у джерелах отримання інформації про недостовірність поданих даних, і будь-які такі факти мають бути належним чином перевірені, навіть якщо вони надійшли від третіх осіб або інших учасників.
Водночас, з огляду на те, що громадянином України було надано конкретну, письмову та змістовну інформацію про можливе маніпулювання та фабрикацію документів зі сторони Учасника ТОВ «ТЕХМЕДКОНТРАКТ», а також враховуючи, що попри це Замовник невиправдано оперативно прийняв рішення на користь цього учасника без належного реагування на викладені факти, такі дії Замовника об’єктивно вбачають ознаки корупційних правопорушень, що мають бути належним чином оцінені відповідними уповноваженими органами.
Копію звернення громадянина Юзефчука Ігоря Йосиповича додаємо до цього листа.
Відповідь прошу надати на електронну пошту: medfasttrans@gmail.com
Пов'язані документи:
Учасник
- Юзефчук до КМДА.zip 05.05.2025 19:54
- До ТОВ .zip 05.05.2025 19:54
- ТОВ _ФАСТ ТРАНС 2022_ до департамента.pdf 05.05.2025 19:54
Дата подачі:
05.05.2025 19:54
Вирішення:
Шановний учаснику!
Тендер на закупівлю: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення протезування, 14 лотів), ідентифікатор UA-2025-03-06-012402-a, проводиться шляхом застосування процедури відкритих торгів з ОСОБЛИВОСТЯМИ.
Згідно пункту 31 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами, надалі - ОСОБЛИВОСТІ), тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до пункту 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються згідно статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частинами першою та дев’ятою статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Таким чином, після проведення електронного аукціону, замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації, виключно, інформацію, зазначену учасником шляхом заповнення електронних форм, та завантажену через електронну систему закупівель.
Разом з тим, згідно пункту 42 ОСОБЛИВОСТЕЙ замовник має право (це не є його обов’язок) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Тобто, замовник не може на власний розсуд (чи за зверненням небайдужих громадян) визнавати інформацію недостовірною. Це можуть зробити лише і виключно компетентні органи.
Враховуючи вищевказане та зважаючи, зокрема, на позитивні висновки Робочої групи Департаменту з закупівлі лікарських засобів, медичних виробів тощо для надання допомоги хворим, що потребують ендопротезування, рішенням уповноваженої особи від 02.05.2025 товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХМЕДКОНТРАКТ», з ціною 26 125 548,00 грн, з ПДВ, було визначено переможцем тендеру на закупівлю: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення протезування, 14 лотів), ідентифікатор UA-2025-03-06-012402-a, щодо лоту 14 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Комплект інструментарію для ендопротезування (44641 Універсальна хірургічна система електроінструментів з акумуляторною батареєю) - 12 шт.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ненадання конкретних відповідей на зазначені питання
Номер:
396b138cc26d4140b0e36b806e214caf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-06-012402-a.c5
Назва:
ненадання конкретних відповідей на зазначені питання
Вимога:
Шановний Замовнику!
ТОВ «ФАСТ ТРАНС 2022» повторно звертається щодо відхилення тендерної пропозиції за лотом №14 закупівлі за ДК 021:2015 — 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ідентифікатор UA-2025-03-06-012402-a).
У відповіді на нашу попередню вимогу не було надано конкретних пояснень щодо причин відхилення пропозиції, зокрема:
Замовником так і не зазначено, яка саме інформація є неповною або відсутньою у сертифікаті відповідності № UA.TR.118.010.24.02 та декларації про відповідність №02 від 10.03.2025.
Не надано відповіді на питання, чи повинна у сертифікаті та декларації бути обов’язково вказана повна комплектація виробу (2 інструменти, адаптери, 70 лез), особливо враховуючи той факт, що ця інформація наведена в окремому офіційному технічному паспорті виробника.
Наголошуємо повторно, що:
Надані документи містять усю необхідну інформацію щодо відповідності комплекту інструментарію вимогам Технічного регламенту.
Технічний паспорт RJ-MP, EM-100, який був наданий, є офіційним документом виробника, і в ньому чітко зазначена спеціальна комплектація відповідно до вимог Замовника.
Гарантійний лист виробника підтверджує можливість постачання саме тієї комплектації, яка була заявлена у тендерній пропозиції.
З огляду на наведене, вимагаємо:
Надати чітке та конкретне пояснення, яку саме інформацію Замовник вважає відсутньою у сертифікаті відповідності та декларації про відповідність із зазначенням відповідних пунктів тендерної документації, які не виконані Учасником.
Чітко відповісти, чи наявність інформації про комплектацію у технічному паспорті виробника відповідає умовам тендерної документації, і якщо ні – надати відповідне нормативно-правове обґрунтування.
Переглянути та скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ФАСТ ТРАНС 2022» як необґрунтоване, незаконне та таке, що суперечить принципам відкритості та неупередженості публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
02.05.2025 17:31
Вирішення:
Шановний учаснику!
Згідно інформації від Робочої групи Департаменту з закупівлі лікарських засобів, медичних виробів тощо для надання допомоги хворим, що потребують ендопротезування, якою було напрацьовано технічне завдання (заявка) на закупівлю та підготовлено висновки щодо відповідності тендерних пропозицій, поданих учасниками на закупівлю, необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022», автоматично визначена електронною системою публічних закупівель найбільш економічно вигідною за лотом № 14, не відповідає заявленим технічним вимогам на закупівлю.
Зважаючи на фахові висновки профільної Робочої групи Департаменту та керуючись абзацом 2, підпункту 2, пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами, надалі - ОСОБЛИВОСТІ), а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022» було відхилено, оскільки пунктом 2 загальних вимог до предмета закупівлі, затверджених пунктом «2. Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, визначено, що комплект інструментарію для ендопротезування повинен відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів або Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro або Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують, натомість, учасником у своїй тендерній пропозиції надано сертифікат відповідності (файл: «UA.TR.118.010.24.02 WUHU.pdf») та декларацію про відповідність (файл «Декларація про відповідність 10.03.2022 WUHU — копия.pdf), в якому відсутня повна інформація про запропонований учасником комплект з назвою: «Медичний електричний безщітковий багатофункціональний інструмент RJ-MP, EM-100».
Додаткові роз’яснення щодо причин відхилення тендерної пропозиції, за зверненням товариства з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022» від 30.05.2025 та згідно пункту 46 ОСОБЛИВОСТЕЙ, уповноваженою особою Департаменту було оприлюднено в електронній системі закупівель 02.05.2025 (Протокольне рішення (протокол) № 39).
Водночас, нагадуємо, що відповідно до Порядку оскарження відкритих торгів, затвердженого ОСОБЛИВОСТЯМИ, та статті 18 Закону, якщо учасник вважає, що замовник порушує його права, він може оскаржити закупівлю шляхом подання скарги до Органу оскарження - Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Лист-оскарження (вимога) на протокольне рішення Замовника № 36 від 29 квітня 2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції
Номер:
ed24402d1b5a4bf6b2a89763cd74f243
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-06-012402-a.a4
Назва:
Лист-оскарження (вимога) на протокольне рішення Замовника № 36 від 29 квітня 2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Фізична особа-підприємець Новоселова Катерина Володимирівна ІПН (3713503802), що є Учасником закупівлі UA-2025-03-06-012402-a cc6f943d57e04240812280511edde38d від 06 березня 2025 року , ще раз наголошує що за результатами проведеного аукціону, електронною системою публічних закупівель автоматично визначено її серед учасників, цінові пропозиції яких є найбільш економічно вигідними, а саме:
Лот 1 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез кульшового суглоба цементного типу фіксації з подвійним клином, з інструментами для проведення оперативних втручань (33181 Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен) - 140 шт. - фізична особа - підприємець Новоселова Катерина Володимирівна, з ціною 4 755 800,00 грн, без ПДВ.
Фізична особа-підприємець Новоселова Катерина Володимирівна не погоджується та оскаржує рішення Замовника - (Департамент охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації)) про відхилення її тендерної пропозиції у межах закупівлі: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення протезування, 14 лотів), ідентифікатор UA-2025-03-06-012402-a, оскільки Учасник вважає, що воно є необгрунтованим, суперечить умовам тендерної документації та порушує принципи недискримінації учасників, визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
Згідно з тендерною документацією Замовника за Лотом №1 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез кульшового суглоба цементного типу фіксації з подвійним клином, з інструментами для проведення оперативних втручань (33181 Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен) - 140 шт. :
- спеціальними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими пунктом «2. Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, визначено, що цементна чашка з внутрішнім діаметром сфери повинна бути або 28 мм, або 32 мм, або 36 мм. Замовник, у своєму рішенні щодо відхилення тендерної пропозиції, звертає увагу на те, що у файлі «Каталог ChunLi Cemented Hip replacement.pdf», що надано Учасником у складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про наявність цементної чашки з внутрішнім діаметром сфери 36 мм. Але, Замовником у тендерній документації було використано формулювання “або”, що не дорівнює “та/і” щодо внутрішнього діаметру сфери цементної чашки, що юридично та логічно означає, що Учасник тендерної закупівлі може запропонувати будь-який один із зазначених діаметрів сфери цементної чашки (або 28 мм, або 32 мм, або 36 мм) і цього буде достатньо для відповідності вимогам. Формулювання “та/і” (як би воно було) означало б, що Учаснику потрібно запропонувати всі цементні чашки з внутрішнім діаметром сфери (28 мм, 32 мм та 36 мм) одночасно, але цього Замовник у тендерній документації не використав. Учасником Фізична особа-підприємець Новоселова Катерина Володимирівна у своїй тендерній пропозиції надано файл: «Каталог ChunLi Cemented Hip replacement.pdf», в якому присутня інформація про наявність цементної чашки з внутрішнім діаметром сфери 28 мм, а також інша інформація щодо відповідності медико-технічним вимогам, а саме: цементна чашка виготовлена зі спеціального, надчистого поліетилену надвисокої молекулярної ваги high cross-linked (XPE) UHMWPE, або еквівалент. Зовнішній діаметр чашки включає товщину цементної мантії. Вертлюговий компонент має горизонтальні та вертикальні борозди (прорізи, заглиблення), напівсферичні виступи на зовнішній поверхні та має бортик для кращої фіксації з’єднання цемент-імплантат. Також згідно вимог у тендерній документації, Замовник за своїми потребами має право вибрати будь-які типорозміри компонентів ендопротезів, на весь час їх використання , тому Учасник у складі тендерної пропозиції пропонує достатньо широкий діапазон типорозмірів не менше 11, від 42 до 62 мм, з кроком в 2 мм (саме так, як вимагає Замовник у ТД);
- спеціальними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими пунктом «2. Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, визначено, що стегнова голівка діаметром або 28 мм, або 32 мм, або 36 мм, повинна мати кількість типорозмірів за довжиною шийки не менше 6 до кожного діаметру. Аналогічно до ситуації з цементною чашкою, замовником було використано формулювання “або”, що не дорівнює “та/і” щодо діаметру стегнової голівки, що юридично та логічно означає, що Учасник тендерної закупівлі може запропонувати будь-який один із зазначених діаметрів голівки (або 28 мм, або 32 мм, або 36 мм) і цього буде достатньо для відповідності вимогам. Формулювання “та/і” (як би воно було) означало б, що Учаснику потрібно запропонувати всі розміри одночасно, але цього Замовник у тендерній документації не використав. З цього випливає, що Вимога щодо кількості типорозмірів за довжиною шийки не менше 6 до кожного діаметру, лише уточнює кількість типорозмірів до кожної з стегнових голівок, а Учасник має право надати в тендерній пропозиції будь-який діаметр стегнової голівки з вище перелічених, який буде відповідати вимозі про не менше 6 типорозмірів. Замовник, у своєму рішенні щодо відхилення тендерної пропозиції, звертає увагу на те, що у файлі «Каталог ChunLi Cemented Hip replacement.pdf», що надано Учасником у складі тендерної пропозиції, зазначено інформацію, що діаметр голівки 32 мм та 36 мм має лише по 5 типорозмірів. Це відповідає дійсності, але враховуючи вище викладене, Учасник не пропонує у складі тендерної пропозиції Замовнику діаметр голівки 32 мм та 36 мм, тому це не є підставою для її відхилення. Учасником Фізична особа-підприємець Новоселова Катерина Володимирівна у своїй тендерній пропозиції надано файл: «Каталог ChunLi Cemented Hip replacement.pdf», в якому присутня інформація про наявність стегнової голівки діаметром 28 мм, яку пропонує Замовнику, а також присутня інша інформація щодо відповідності медико-технічним вимогам, а саме: голівка виготовлена з корозійностійких, міцних матеріалів (сплав кобальт-хром-молібден Co-Cr-Mo, або еквівалент). Також згідно вимог у тендерній документації, Замовник за своїми потребами має право вибрати будь-які типорозміри компонентів ендопротезів, на весь час їх використання , тому Учасник у складі тендерної пропозиції пропонує (саме так, як вимагає Замовник у ТД): кількість типорозмірів за довжиною шийки не менше 6: (28/-6;-3;0;+3;+6;+9).
Отже, Учасник - Фізична особа-підприємець Новоселова Катерина Володимирівна, вважає:
1) Запропонований учасником медичний товар (цементна чашка Cemented Cup #28 з внутрішнім діаметром сфери 28 мм та з типорозмірами не менше 11, від 42 мм до 62 мм з кроком 2 мм та стегнова голівка T Femoral Head #28 з її діаметром 28 мм та з типорозмірами не менше 6: 28/-6;-3;0;+3;+6;+9 та інші компоненти ендопротезу) у повному обсязі відповідає спеціальним вимогам до предмета закупівлі, затвердженими пунктом «2. Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» додатку 1 до тендерної документації на закупівлю;
2) Замовник має повне право мати на увазі, що Учасник має запропонувати цементні чашки всіх трьох розмірів (28 мм, 32 мм, 36 мм), та аналогічно щодо стегнової голівки, але документація цього не вимагає, так як чітко там цього не прописано. Це також суперечить формулюванню “або”;
3) Учасник також вважає, що не чітке формулювання є порушенням з боку Замовника, оскільки тендерна документація має бути чіткою і недвозначною;
4) Замовник неправильно оцінив тендерну пропозицію Учасника, допустимо, через можливе небажання або певні інтереси щодо другого учасника цього лоту.
З огляду на те, що тендерна пропозиція Учасника Фізична особа-підприємець Новоселова Катерина Володимирівна , все ж таки відповідає вимогам зазначеним Замовником у тендерній документації, а також роблячи акцент на причині, по якій було відхилено тендерну пропозицію, Учасник вважає рішення неправомірним, таким що порушує принцип закупівлі, а неналежне обґрунтування (основане на с.з. голови Робочої групи, К. БЄЛИХ, від 29.04.2025 №32, щодо відповідності тендерних пропозицій, поданих учасниками на закупівлю: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення протезування, 14 лотів), ідентифікатор UA-2025-03-06-012402-a, необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі) порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості, визначенні статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таке рішення обмежує мою можливість брати участь у закупівлі та може свідчити про необʼєктивний підхід Замовника до оцінки моєї тендерної пропозиції.
Вимоги скаржника:
Зобовʼязати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію та скасувати рішення Замовника №36 від 29 квітня 2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника Фізична особа-підприємець Новоселова Катерина Володимирівна у межах закупівлі UA-2025-03-06-012402-a, ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення протезування, 14 лотів); НК 024:2023: 33181 - Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен; Лот 1 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез кульшового суглоба цементного типу фіксації з подвійним клином, з інструментами для проведення оперативних втручань (33181 Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен) - 140 шт та визнати її такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Учасник залишає за собою подальше право, у випадку незадовільного рішення Замовником на дану вимогу, звернутися з оскарженням в АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на протокольне рішення Замовника №36 від 29 квітня 2025 року.PDF.p7s 01.05.2025 13:50
- Вимога на протокольне рішення Замовника №36 від 29 квітня 2025 року.PDF 01.05.2025 13:50
- Протокол 2025 39 розгляд вимог учасників ендопротези (п. 68).pdf 02.05.2025 15:54
Дата подачі:
01.05.2025 13:50
Вирішення:
«Шановний учаснику!
Закупівлю товарів, робіт і послуг Департамент здійснює, виключно, відповідно до вимог чинного законодавства України та згідно підготовленого фахівцями певного напрямку технічного завдання (заявки) на закупівлю, що формується на основі потреби закладів охорони здоров’я столиці.
Так, враховуючи рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та з метою удосконалення системи контролю за цільовим використанням матеріальних цінностей, отриманих централізовано за кошти державного бюджету, порядку проведення централізованих державних закупівель у Департаменті охорони здоров’я м. Києва створені Робочі групи з питань профільного супроводу державних закупівель.
До складу Робочих груп входять представники структурних підрозділів Департаменту охорони здоров’я м. Києва, представники закладів медичної галузі за відповідним напрямком роботи та інші фахівці за профілем (далі – Робоча група).
Згідно висновків Робочої групи Департаменту з закупівлі лікарських засобів, медичних виробів тощо для надання допомоги хворим, що потребують ендопротезування, якою було напрацьовано технічне завдання (заявка) на закупівлю, тендерна пропозиція фізичної особи - підприємця Новоселової Катерини Володимирівни, автоматично визначена електронною системою публічних закупівель найбільш економічно вигідною за лотом № 1, не відповідає заявленим технічним вимогам на закупівлю, виходячи з наступного.
Спеціальними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими пунктом «2. Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, визначено, зокрема, що Замовник за своїми потребами має право вибрати будь-які типорозміри компонентів ендопротезів, на весь час використання ендопротезів. Для підтвердження фізичною особою - підприємцем Новоселовою Катериною Володимирівною надано відповідний гарантійний лист (файл «Вих.1.20 Гарантійний лист щодо відповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації.PDF»).
Також, згідно спеціальних вимог до предмета закупівлі, «стегнова голівка діаметром або 28 мм, або 32 мм, або 36 мм, повинна мати кількість типорозмірів за довжиною шийки не менше 6 до кожного діаметру». Натомість, фізичною особою - підприємцем Новоселовою Катериною Володимирівною у своїй тендерній пропозиції надано файл «Каталог ChunLi Cemented Hip replacement.pdf», в якому зазначено, що діаметр голівки 32 мм та 36 мм має лише по 5 типорозмірів.
Крім того, всупереч спеціальній вимозі «цементна чашка з внутрішнім діаметром сфери повинна бути або 28 мм, або 32 мм, або 36 мм», фізичною особою - підприємцем Новоселовою Катериною Володимирівною надано файл «Каталог ChunLi Cemented Hip replacement.pdf», в якому відсутня інформація про наявність цементної чашки з внутрішнім діаметром сфери 36 мм.
А відтак, було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Новоселової Катерини Володимирівни, подану на закупівлю: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення протезування, 14 лотів), ідентифікатор UA-2025-03-06-012402-a, за лотом № 1, відповідно до абзацу 2, підпункту 2, пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Також нагадуємо, що відповідно до абзацу другого пункту 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Під час подання пропозицій на закупівлю: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення протезування, 14 лотів), ідентифікатор UA-2025-03-06-012402-a, жодних звернень від потенційних учасників торгів з приводу нечіткого/двозначного формулювання вимог до предмета закупівлі на адресу Департаменту не надходило.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо надання обґрунтування та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
5a302322ab38488c865e9b3464b84fbb
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-06-012402-a.a3
Назва:
Вимога щодо надання обґрунтування та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику!
ТОВ «ФАСТ ТРАНС 2022» ознайомилось із Протоколом №36 від 29.04.2025 року щодо відхилення нашої тендерної пропозиції за лотом №14 закупівлі за ДК 021:2015 — 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму.
У протоколі вказано, що підставою для відхилення стала нібито невідповідність умовам технічної специфікації в частині надання сертифіката відповідності та декларації про відповідність, у яких начебто відсутня повна інформація про запропонований комплект інструментарію:
«Медичний електричний безщітковий багатофункціональний інструмент RJ-MP, EM-100».
У зв’язку з цим вимагаємо надати чітке, обґрунтоване пояснення:
1. Яка саме інформація, на Вашу думку, є "неповною" або відсутньою в сертифікаті відповідності UA.TR.118.010.24.02 та декларації про відповідність №02 від 10.03.2025, що були надані Учасником?
2. Чи Замовник вважає, що у вказаних документах обов’язково має бути вказана повна комплектація виробу (у т.ч. 2 інструменти, адаптери та 70 лез для пилки), яка, до слова, відображена в окремому технічному паспорті?
Наголошуємо, що:
- У сертифікаті відповідності №UA.TR.118.010.24.02 та декларації про відповідність №02 від 10 березня 2025 року зазначено велику кількість аксесуарів (адаптерів, лез для пилки тощо), що можуть використовуватись у різних моделях багатофункціональних інструментів виробника, включно з RJ-MP, EM-100.
- Учасник запропонував саме таку комплектацію виробу, яка відповідає медико-технічним вимогам Замовника. У технічному паспорті на RJ-MP, EM-100 чітко зазначено, що це «спеціальна комплектація», сформована відповідно до потреб Замовника.
- У медико-технічних вимогах нашої тендерної пропозиції вказано, що відповідність підтверджується:
- Технічним паспортом RJ-MP, EM-100,
- Сертифікатом відповідності №UA.TR.118.010.24.02 від 10.03.2025 р.,
- Декларацією про відповідність №02 від 10.03.2025 р.
- Усі складові запропонованого комплекту в сукупності охоплено зазначеними документами, з урахуванням того, що технічний паспорт є окремим офіційним документом виробника і містить повну інформацію щодо запропонованої спеціальної комплектації.
Окрім того, Учасником надано Гарантійний лист 14.03.2025 № 1-12 виробника WUHU RUIJIN MEDICAL INSTRUMENT & DEVICE CO., LTD, який гарантує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості, номенклатурі і в терміни визначені Документацією торгів та пропозицією учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022».
З огляду на вищезазначене, вважаємо, що відхилення пропозиції є безпідставним та незаконним, а прийняте рішення суперечить принципам об'єктивності та неупередженості.
У зв’язку з цим вимагаємо:
- Надати детальне обґрунтування, з посиланням на конкретні пункти тендерної документації та чинного законодавства, які, на Вашу думку, не виконані Учасником;
- Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФАСТ ТРАНС 2022» за лотом №14, як таке, що порушує вимоги тендерного законодавства.
З повагою,
ТОВ «ФАСТ ТРАНС 2022»
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 2025 39 розгляд вимог учасників ендопротези (п. 68).pdf 02.05.2025 15:51
Дата подачі:
30.04.2025 18:51
Вирішення:
Шановний учаснику!
Закупівлю товарів, робіт і послуг Департамент здійснює, виключно, відповідно до вимог чинного законодавства України та згідно підготовленого фахівцями певного напрямку технічного завдання (заявки) на закупівлю, що формується на основі потреби закладів охорони здоров’я столиці.
Так, враховуючи рекомендації Міністерства охорони здоров’я України та з метою удосконалення системи контролю за цільовим використанням матеріальних цінностей, отриманих централізовано за кошти державного бюджету, порядку проведення централізованих державних закупівель у Департаменті охорони здоров’я м. Києва створені Робочі групи з питань профільного супроводу державних закупівель.
До складу Робочих груп входять представники структурних підрозділів Департаменту охорони здоров’я м. Києва, представники закладів медичної галузі за відповідним напрямком роботи та інші фахівці за профілем (далі – Робоча група).
Згідно висновків Робочої групи Департаменту з закупівлі лікарських засобів, медичних виробів тощо для надання допомоги хворим, що потребують ендопротезування, якою було напрацьовано технічне завдання (заявка) на закупівлю, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022», автоматично визначена електронною системою публічних закупівель найбільш економічно вигідною за лотом № 14, не відповідає заявленим технічним вимогам на закупівлю, виходячи з наступного.
Спеціальними вимогами до предмета закупівлі, затвердженими пунктом «2. Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, визначено, що комплект електричного хірургічного інструментарію повинен складатись із: - двох комбінованих рукояток для голівок сагітальної/осцилюючої пили та дрилі/римеру на акумуляторі з подвійним перемикачем; - двох комбінованих голівок дрилі/римеру із з'єднанням Hudson/Zimmer, або еквівалент; - двох голівок сагітальної/осцилюючої пили; - чотирьох акумуляторів; - семидесяти лез для сагітальної пилки.
Водночас, згідно пункту 2 загальних вимог до предмета закупівлі, затверджених пунктом «2. Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, запропонований учасником комплект інструментарію для ендопротезування повинен відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів або Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro або Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують. Для підтвердження учасник повинен надати копію відповідного документу або лист-роз’яснення щодо його відсутності.
Згідно заповненої товариством з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022» форми тендерної пропозиції (файл: Тендерна пропозиція.pdf), до закупівлі запропоновано товар «Медичний електричний безщітковий багатофункціональний інструмент RJ-MP, EM-100».
Разом з тим, в сертифікаті відповідності (файл: «UA.TR.118.010.24.02 WUHU.pdf») та декларації про відповідність (файл «Декларація про відповідність 10.03.2022 WUHU — копия.pdf), наданих товариством з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022 на підтвердження відповідності пункту 2 загальних вимог до предмета закупівлі, затверджених пунктом «2. Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації» додатку 1 до тендерної документації на закупівлю, відсутня повна інформація про запропонований комплект з назвою: «Медичний електричний безщітковий багатофункціональний інструмент RJ-MP, EM-100», оскільки наведена в них інформація не підтверджує проходження всіма складовими запропонованого комплекту процедури оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту.
А відтак, було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФАСТ ТРАНС 2022», подану на закупівлю: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення протезування, 14 лотів), ідентифікатор UA-2025-03-06-012402-a, за лотом № 14, відповідно до абзацу 2, підпункту 2, пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на тендерну документацію лот №5
Номер:
68b23bcf2dd44682bb844cf04b7a8957
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-06-012402-a.a2
Назва:
Скарга на тендерну документацію лот №5
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на ТД.pdf 13.03.2025 15:32
- СКАРГА на ТД.pdf.asice 13.03.2025 15:32
- Система QUADRA опер техника.pdf 13.03.2025 15:36
- VersafitcupCCTRIO_FAMILY_99.16TRIO.12_rev02-img.pdf 13.03.2025 15:36
- sign.p7s 13.03.2025 16:01
- Звернення.pdf 24.03.2025 19:02
- Звернення.pdf.asice.zip 24.03.2025 19:13
- рішення від 17.03.2025 № 4059.pdf 17.03.2025 15:28
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2025 № 4674.pdf 26.03.2025 12:54
- рішення від 25.03.2025 № 4674.pdf 28.03.2025 12:58
- Антимонопольний щодо розгляду скарги ТОВ Медична Столиця (на рішення 4059).pdf 19.03.2025 13:39
- Антимонопольний щодо розгляду скарги ТОВ Медична Столиця (на рішення 4059).DOCX 19.03.2025 13:39
- ТД ендопротези та інстр. зміни 2.doc 19.03.2025 13:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.03.2025 16:43
Дата розгляду скарги:
25.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2025 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.03.2025 13:01
Дата виконання рішення Замовником:
09.04.2025 16:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.03.2025 № 4674-р/пк-пз повідомляємо, що відповідні зміни до тендерної документації, враховуючи скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДИЧНА СТОЛИЦЯ» та зважаючи на службові записки голови Робочої групи Департаменту з закупівлі лікарських засобів, медичних виробів тощо для надання допомоги хворим, що потребують ендопротезування, було внесено рішенням уповноваженої особи від 18.03.2025.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1983f4d4018b49d6ae804676db95053c
Заголовок пункту скарги:
У зв'язку з дискримінацією
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «МЕДИЧНА СТОЛИЦЯ» ретельно вивчило документацію Замовника і з’ясувало, що умови тендерної документації, зокрема в Основних вимогах до складових частин ендопротезу в лоті №5 містить умови, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі » (далі – Закон).
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) надати інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці (з посиланням на відповідні пункти підтверджуючих документів) з наданням підтверджуючих документів щодо лоту №5 . 3. Зобов’язати Замовника ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення протезування, 14 лотів (публічна закупівля UA-2025-03-06-012402-a) щодо лоту №5 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез кульшового суглоба безцементного проксимально-дистального типу фіксації, з інструментами для проведення оперативних втручань (33181 Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен) - 201 шт., з метою усунення порушень, зазначених у тексті скарги. 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) надати інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці (з посиланням на відповідні пункти підтверджуючих документів) з наданням підтверджуючих документів щодо лоту №5 . 3. Зобов’язати Замовника ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення протезування, 14 лотів (публічна закупівля UA-2025-03-06-012402-a) щодо лоту №5 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез кульшового суглоба безцементного проксимально-дистального типу фіксації, з інструментами для проведення оперативних втручань (33181 Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен) - 201 шт., з метою усунення порушень, зазначених у тексті скарги.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
95735bf9d99e49a1b6f6b0f3b62bc4ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-06-012402-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Інформація про закупівлю, умови якої оскаржуються: Ендопротезів суглобів та комплектів інструментарію для проведення протезування, 14 лотів (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-06-012402-a), Лот 10 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба з медіальним обертанням, з інструментами для проведення оперативних втручань (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією) - 485 шт.
Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «КАЛІ НОВА», 04123 м. Київ, вул. Байди-Вишневецького, буд. 3Б, код ЄДРПОУ 45138811.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що публічні закупівлі товарів, робіт і послуг мають здійнюватись за умов недискримінації учасників, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційністі, рівного ставлення до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з пунктом 3 Загальних положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Ми маємо підстави вважати, що замовником – Департаментом охорони здоровʼя виконавчого органу Київської міської ради – при проведенні закупівлі суглобів та комплектів інструментарію для проведення протезування, 14 лотів, було порушено всі зазначені вище норми та встановлено дискримінаційні умови для учасників в лоті 10 - 33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба з медіальним обертанням, з інструментами для проведення оперативних втручань (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією) - 485 шт., що по суті описано в пунктах нижче.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга з додатками 12.03.2025 18:52
- додаток 8 до скарги 12.03.2025 18:52
- додаток 9 до скарги 12.03.2025 18:52
- скарга 12.03.2025 18:52
- додаток 1 до скарги 12.03.2025 18:52
- додаток 2 до скарги 12.03.2025 18:52
- додаток 3 до скарги 12.03.2025 18:52
- додаток 4 до скарги 12.03.2025 18:52
- додаток 5 до скарги 12.03.2025 18:52
- додаток 6 до скарги 12.03.2025 18:52
- додаток 7 до скарги 12.03.2025 18:52
- sign.p7s 12.03.2025 18:55
- Заперечення до Порівняльної таблиці 27.03.2025 01:10
- sign.p7s 27.03.2025 01:14
- рішення від 14.03.2025 № 3974.pdf 14.03.2025 18:18
- інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання документів від 21.03.2025 № 722.pdf 21.03.2025 16:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2025 № 4835.pdf 28.03.2025 12:00
- рішення від 27.03.2025 № 4835.pdf 01.04.2025 16:48
- ТД ендопротези та інстр. зміни 2.doc 18.03.2025 17:33
- Лист вих. 061-2431 (з електронним підписом).pdf 18.03.2025 17:33
- Антимонопольний щодо розгляду скарги ТОВ Калі Нова (на рішення 3974).DOCX 18.03.2025 17:33
- GMK Sphere SPECIFICATION GUIDE - 99.26SPHERE.11SG rev01_UA.docx 25.03.2025 16:45
- Тендерна пропозиція КАТО.pdf. UA-2024-12-09-004139-a.pdf 25.03.2025 16:45
- Брошура Каталог Columbus.pdf 25.03.2025 16:45
- STABILITY FOR LIFE-Ua.docx 25.03.2025 16:45
- Лист вих. 061-2643 (з електронним підписом).pdf 25.03.2025 16:45
- Порівняльна таблиця.docx 25.03.2025 16:45
- Лист вих. 061-2643.DOCX 25.03.2025 16:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.03.2025 02:19
Дата розгляду скарги:
21.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.03.2025 18:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2025 16:48
Дата виконання рішення Замовником:
09.04.2025 16:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.03.2025 № 4835-р/пк-пз, внесено зміни до тендерної документації на закупівлю: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ендопротези суглобів та комплекти інструментарію для проведення протезування, 14 лотів), ідентифікатор UA-2025-03-06-012402-a, за лотом № 10.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
400fde98910c4f17a0141dba037ed688
Заголовок пункту скарги:
МТВ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Ціла низка характеристик Тотальних ендопротезів колінного суглоба з медіальним обертанням, наведених у медико-технічних вимогах тендерної документації, наявні у продукції лише одного виробника ендопротезів, а саме: ендопротезах колінного суглобу марки GMK Sphere виробництва Medacta International SA (Швейцарія); крім того, ряд вимог є прямими цитатами з хірургічної техніки імплантації цього ендопротезу.
×
-
Назва доказу:
порівняльна таблиця тексту медико-технічних вимог з документами виробника Medacta International SA
-
Повʼязаний документ:
скарга з додатками
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
×
-
1) відмінити процедуру закупівлі Ендопротезів суглобів та комплектів інструментарію для проведення протезування, 14 лотів (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-06-012402-a); 2) переглянути структуру фінансування за лотами (типами ендопротезів); 3) під час підготовки наступного тендеру медико-технічні вимоги до Тотальних ендопротезів колінного суглоба з медіальним обертанням викласти у запропонованій нами у пункті 3 скарги редакції.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
38569c2d0a9f4f1fb87fb1ef7eb296c4
Заголовок пункту скарги:
порушення вимог статті 5 Закону
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Окреме значне занепокоєння викликає той факт, що обсяг закупівлі за зазначеним вище лотом 10, вимоги якого є очевидно дискримінаційними та прописаними під єдиного виробника - Medacta International SA (Швейцарія), - складає аж 485 комплектів ендопротезів, або понад 26% загального річного обсягу фінансування усіх типів ендопротезів суглобів (32 577 062,00 грн. з 123 308 275,13 грн.), та 75% від усього фізичного обсягу колінних ендопротезів (485 комплектів з 659), що беззаперечно є зухвалим порушенням вимог Статті 5 Закону, а саме – принципів максимальної ефективності, пропорційністі та рівного ставлення до учасників.
×
-
Назва доказу:
скарга з додатками
-
Повʼязаний документ:
скарга з додатками
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
×
-
1) відмінити процедуру закупівлі Ендопротезів суглобів та комплектів інструментарію для проведення протезування, 14 лотів (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-06-012402-a); 2) переглянути структуру фінансування за лотами (типами ендопротезів); 3) під час підготовки наступного тендеру медико-технічні вимоги до Тотальних ендопротезів колінного суглоба з медіальним обертанням викласти у запропонованій нами у пункті 3 скарги редакції.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
2eecc2fa985f47fd8337e4bce6b638bd
Заголовок пункту скарги:
неупереджена недискримінаційна редакція МТС
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Редакція медико-технічних вимог до Тотального ендопротезу колінного суглоба з медіальним обертанням, яка не є дискримінаційною, упередженою, такою, що виписана під єдину модель імпланта єдиного виробника, та забезпечує здорове конкурентне середовище та прозорі умови закупівлі, має бути такою:
«33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба з медіальним обертанням, з інструментами для проведення оперативних втручань (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією
Спеціальні вимоги:
Конструкція складових частин тотального ендопротезу колінного суглоба має забезпечувати можливість його застосування для первинного протезування у випадку без збереження та із збереженням задньої хрестоподібної зв’язки при використанні цементної фіксації до поверхні кістки.
Ендопротези повинні мати кількість типорозмірів, які відповідають антропологічним характеристикам людини, і складатися з:
стегнового компоненту - 1 шт.;
металевого плато гомілкового компоненту - 1 шт.;
вставки гомілкового компоненту - 1 шт.;
кісткового цементу - 2 порції по 40 г.
Основні вимоги до складових частин ендопротезу.
Вимоги до стегнового компоненту: конструкція стегнового компоненту має відповідати антропологічним, анатомічним особливостям колінного суглоба людини, а саме: медіальний виросток компоненту повинен мати виражений шаровидний вигляд у порівнянні із латеральним. Також конструкція стегнового компоненту повинна дозволяти використання як у випадках із збереженням задньої хрестоподібної зв’язки, так і з її резекцією. Має бути виготовлений з біологічно інертних, корозійностійких, легких і міцних матеріалів. Враховуючи антропологічні особливості людини, стегновий компонент повинен мати не менш, як по 9 типорозмірів для лівого і правого суглоба.
Вимоги до гомілкового компоненту: гомілковий компонент має бути модульним (складатися з металевого плато гомілкового компоненту і вставки гомілкового компоненту). Конструкція металевого плато гомілкового компоненту повинна забезпечувати застосування для протезування без збереження та із збереженням задньої хрестоподібної зв’язки.
Вимоги до металевого плато гомілкового компоненту: повинно бути анатомічним, для лівого та правого суглобів. Металеве плато має бути виготовленим з біологічно інертних, корозійностійких, легких і міцних матеріалів, та повинно мати не менше, як по 6 типорозмірів для лівого і правого суглобів.
Конструкція металевого плато має передбачати інтраопераційну можливість додаткової фіксації гомілкового компоненту за допомогою модульного подовжувача безпосередньо до металевого плато ніжки (стему).
Вимоги до вставки гомілкового компоненту: для різних клінічних ситуацій повинні бути доступні декілька модифікацій: без збереження та зі збереженням задньої хрестоподібної зв’язки.
Вставка повинна мати не менше 7 типорозмірів по товщині для системи без збереження задньої хрестоподібної зв’язки та 5 типорозмірів із збереженням задньої хрестоподібної зв’язки для кожного із 6 типорозмірів металевого плато гомілкового компоненту.
Для зменшення зносу поліетиленового вкладиша має бути забезпечена його фіксація до гомілкового компоненту.
Вимоги до кісткового цементу: кістковий цемент повинен представляти собою суміш рідкого мономеру (20 мл) і полімеру у вигляді порошку (40 г), що мають бути упаковані як два окремих стерильних компонента.
Товар не повинен відрізнятися від вимог замовника за технічними, якісними та кількісними характеристиками, зазначеними в документації. Для підтвердження учасник надає таблицю, з посиланням на сторінку технічної документації виробника, на якій підтверджується значення показника згідно вимог замовника (інструкції з експлуатації або посібника користувача, або проспекту, або технічного опису, або технічних умов, або іншого технічного документу виробника з перекладом на українську мову).
Замовник за своїми потребами має право вибрати будь-які типорозміри компонентів ендопротезів, на весь час використання ендопротезів. Для підтвердження учасник надає відповідний гарантійний лист.»
Таким вимогам відповідає продукція декількох світових виробників ендопротезів, окрім власне Medacta International SA. Це, зокрема B.Braun Aesculap, Smith & Nephew, Zimmer Biomet, MicroPort Orthopedics.
«33184100-4 Хірургічні імплантати - Тотальний ендопротез колінного суглоба з медіальним обертанням, з інструментами для проведення оперативних втручань (33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією
Спеціальні вимоги:
Конструкція складових частин тотального ендопротезу колінного суглоба має забезпечувати можливість його застосування для первинного протезування у випадку без збереження та із збереженням задньої хрестоподібної зв’язки при використанні цементної фіксації до поверхні кістки.
Ендопротези повинні мати кількість типорозмірів, які відповідають антропологічним характеристикам людини, і складатися з:
стегнового компоненту - 1 шт.;
металевого плато гомілкового компоненту - 1 шт.;
вставки гомілкового компоненту - 1 шт.;
кісткового цементу - 2 порції по 40 г.
Основні вимоги до складових частин ендопротезу.
Вимоги до стегнового компоненту: конструкція стегнового компоненту має відповідати антропологічним, анатомічним особливостям колінного суглоба людини, а саме: медіальний виросток компоненту повинен мати виражений шаровидний вигляд у порівнянні із латеральним. Також конструкція стегнового компоненту повинна дозволяти використання як у випадках із збереженням задньої хрестоподібної зв’язки, так і з її резекцією. Має бути виготовлений з біологічно інертних, корозійностійких, легких і міцних матеріалів. Враховуючи антропологічні особливості людини, стегновий компонент повинен мати не менш, як по 9 типорозмірів для лівого і правого суглоба.
Вимоги до гомілкового компоненту: гомілковий компонент має бути модульним (складатися з металевого плато гомілкового компоненту і вставки гомілкового компоненту). Конструкція металевого плато гомілкового компоненту повинна забезпечувати застосування для протезування без збереження та із збереженням задньої хрестоподібної зв’язки.
Вимоги до металевого плато гомілкового компоненту: повинно бути анатомічним, для лівого та правого суглобів. Металеве плато має бути виготовленим з біологічно інертних, корозійностійких, легких і міцних матеріалів, та повинно мати не менше, як по 6 типорозмірів для лівого і правого суглобів.
Конструкція металевого плато має передбачати інтраопераційну можливість додаткової фіксації гомілкового компоненту за допомогою модульного подовжувача безпосередньо до металевого плато ніжки (стему).
Вимоги до вставки гомілкового компоненту: для різних клінічних ситуацій повинні бути доступні декілька модифікацій: без збереження та зі збереженням задньої хрестоподібної зв’язки.
Вставка повинна мати не менше 7 типорозмірів по товщині для системи без збереження задньої хрестоподібної зв’язки та 5 типорозмірів із збереженням задньої хрестоподібної зв’язки для кожного із 6 типорозмірів металевого плато гомілкового компоненту.
Для зменшення зносу поліетиленового вкладиша має бути забезпечена його фіксація до гомілкового компоненту.
Вимоги до кісткового цементу: кістковий цемент повинен представляти собою суміш рідкого мономеру (20 мл) і полімеру у вигляді порошку (40 г), що мають бути упаковані як два окремих стерильних компонента.
Товар не повинен відрізнятися від вимог замовника за технічними, якісними та кількісними характеристиками, зазначеними в документації. Для підтвердження учасник надає таблицю, з посиланням на сторінку технічної документації виробника, на якій підтверджується значення показника згідно вимог замовника (інструкції з експлуатації або посібника користувача, або проспекту, або технічного опису, або технічних умов, або іншого технічного документу виробника з перекладом на українську мову).
Замовник за своїми потребами має право вибрати будь-які типорозміри компонентів ендопротезів, на весь час використання ендопротезів. Для підтвердження учасник надає відповідний гарантійний лист.»
Таким вимогам відповідає продукція декількох світових виробників ендопротезів, окрім власне Medacta International SA. Це, зокрема B.Braun Aesculap, Smith & Nephew, Zimmer Biomet, MicroPort Orthopedics.
×
-
Назва доказу:
скарга з додатками
-
Повʼязаний документ:
скарга з додатками
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
×
-
1) відмінити процедуру закупівлі Ендопротезів суглобів та комплектів інструментарію для проведення протезування, 14 лотів (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-06-012402-a); 2) переглянути структуру фінансування за лотами (типами ендопротезів); 3) під час підготовки наступного тендеру медико-технічні вимоги до Тотальних ендопротезів колінного суглоба з медіальним обертанням викласти у запропонованій нами у пункті 3 скарги редакції.