-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі збирання, перевезення та видалення медичних відходів з наданням відповідного паковання (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Завершена
96 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 960.00 UAH
мін. крок: 1% або 960.00 UAH
Період оскарження:
06.03.2025 15:06 - 28.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА На умови тендерної документації
Номер:
10a228bc406a4f96a8712055b7d9f346
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-06-010144-a.b1
Назва:
СКАРГА
На умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- A-ENERGO-Nakaz-329-vid-29.03.2024.pdf 10.03.2025 16:11
- Скарга Дитяча Закарпатська.pdf.p7s 10.03.2025 16:11
- Dodatok-A-Energo-pryhovana-adresa.pdf 10.03.2025 16:11
- Скарга Дитяча Закарпатська.pdf 10.03.2025 16:11
- Скарга Дитяча Закарпатська.docx 10.03.2025 16:11
- sign.p7s 10.03.2025 16:12
- рішення від 12.03.2025 № 3816.pdf 12.03.2025 17:18
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2025 № 4292.pdf 20.03.2025 12:31
- рішення від 19.03.2025 № 4292.pdf 24.03.2025 10:21
- Пояснення.docx 14.03.2025 14:11
- Пояснення.pdf 14.03.2025 14:11
- Протокол 92.pdf 21.03.2025 14:36
- Зміни.docx 21.03.2025 14:36
- НОВА РЕДАКЦІЯ ТД утилізація 2025 зі змінами.docx 21.03.2025 14:36
- НОВА РЕДАКЦІЯ Документи, які подає переможець.docx 21.03.2025 14:36
- Протокол 92.pdf 26.03.2025 13:58
- Зміни 2.docx 26.03.2025 13:58
- Зміни.docx 26.03.2025 13:58
- 2 НОВА РЕДАКЦІЯ ТД утилізація 2025 зі змінами.docx 26.03.2025 13:58
- Протокол №104.pdf 26.03.2025 13:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.03.2025 16:42
Дата розгляду скарги:
19.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2025 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.03.2025 10:21
Дата виконання рішення Замовником:
26.03.2025 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, замовником внесено зміни до тендерної документації та до Додатків 1 та 2, а також відповідні зміни в оголошння про проведення відкритих торгів, щодо кінцевого строку подання пропозицій, а саме продовжено термін подання пропозицій до 26.03.2025 року.
Зміни, які внесено до тендерної документації:
- внесено зміни в пункт 1 Розділу 4 тендерної документації, а саме: кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено до 26 березня 2025 року до 00:00 год.;
- внесено зміни в частину 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме; видалено кваліфікаційний критерій «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
- внесено зміни в Додаток 2 до тендерної документації, а саме; видалено пункт 5 Додатку 2.
Замовником вищевказані зміни було внесено, але не повідомлено про це орган оскарження, в результаті чого закупівля залишилась заблокованою.
У зв’язку із цим виникла необхідність внести зміни до тендерної документації та оголошення про проведення закупівлі, а саме продовжити термін подання пропозицій не менше ніж на чотири дні до кінцевого строку подання пропозицій – до 31 березня 2025 року.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f26dba16713f48d28a8b8a62f32676a6
Заголовок пункту скарги:
Уважно ознайомившись зі умовами до Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
На умови тендерної документації
06.03.2025 року Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги зі збирання, перевезення та видалення медичних відходів з наданням відповідного паковання (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) » з очікуваною вартістю 96 000 грн з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Уважно ознайомившись зі умовами до Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
-Закону України «Про управління відходами»
ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, ДІЇ ЗАМОВНИКА, ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО ЦЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ.
Відповідно до пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає :
-Копія наказу про прийняття на роботу вантажника або копія трудової книжки, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Вимоги ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази) не містять вимог щодо наявності у працівників суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Предметом закупівлі передбачено надання послуг з управління медичними відходами. Відповідно до ч.3 ст. 27 ЗУ «Про управління відходами», Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: 1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства.
Як доказ, Скаржник Наказ з додатком про видачу ТОВ «А-ЕНЕРГО» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. За таких обставин замовник не обґрунтував встановлення даної дискримінаційної вимоги та вимагання в Учасників свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищевказаних вимог тендерної документації.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
На умови тендерної документації
06.03.2025 року Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги зі збирання, перевезення та видалення медичних відходів з наданням відповідного паковання (код ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) » з очікуваною вартістю 96 000 грн з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Уважно ознайомившись зі умовами до Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
-Закону України «Про управління відходами»
ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, ДІЇ ЗАМОВНИКА, ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО ЦЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ.
Відповідно до пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає :
-Копія наказу про прийняття на роботу вантажника або копія трудової книжки, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Вимоги ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази) не містять вимог щодо наявності у працівників суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Предметом закупівлі передбачено надання послуг з управління медичними відходами. Відповідно до ч.3 ст. 27 ЗУ «Про управління відходами», Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: 1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства.
Як доказ, Скаржник Наказ з додатком про видачу ТОВ «А-ЕНЕРГО» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. За таких обставин замовник не обґрунтував встановлення даної дискримінаційної вимоги та вимагання в Учасників свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищевказаних вимог тендерної документації.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
A-ENERGO-Nakaz-329-vid-29.03.2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовольнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради внести зміни до умов тендерної документації.