• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання: Системний блок( Процесор; Материнська плата; Накопичувач; Модуль пам'яті для комп'ютера ;Корпус )Монітор; Набір клавіатура та миша

Комунальне некомерційне підприємство

Завершена

57 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 286.75 UAH
Період оскарження: 06.03.2025 14:52 - 11.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: b05a95e786e940a8aead3939c77efb49
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-06-009647-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2025 17:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.04.2025 13:00
Автор: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Андрей Зуб +380532642042, +380971674023, +380684745789, +380509760085 uditrade@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a9ebb75a034a483eb757817bd0d00a6c
Заголовок пункту скарги: Тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, встановлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформація та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до пунктів 3, 4, 5 Додатку № 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасники повинні подати:
- копію авторизаційного листа від виробника запропонованих товарів або його офіційного представництва або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням найменування (номеру) закупівлі на порталі Prozorro) про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання та гарантує дійсність гарантійного обслуговування та сервісної підтримки виробником для всього товару, що запропоновано учасником торгів. Виробник повинен мати діючі сертифікати на виробництво персональних комп’ютерів ДСТУ ISO 9001:2018 , ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 27001:2015;
- письмове підтвердження від виробника запропонованих товарів або його офіційного представництва або офіційного дистриб'ютора в Україні, що технічні характеристики запропонованого Учасником товару відповідають вимогам замовника;
- копії декларацій на запропонований Учасником товар про відповідність вимогам технічного регламенту низьковольтного обладнання та про відповідність вимогам технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання чинних на дату розкриття тендерних пропозицій.
Товаром по оскаржуваному Тендеру є:
1) Системний блок – 4 штуки;
2) Монітор – 4 штуки;
3) Набір клавіатура та миша – 4 штуки.
Беручи до уваги формулювання вищевказаних вимог, Замовником вимагалося надання вищезазначених документів по кожній номенклатурній позиції товару, запропонованого учасниками.
Разом з цим, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні наступні документи:
1) Авторизаційний лист на запропонований монітор;
2) Авторизаційний лист на запропонований набір клавіатури та миші;
3) Декларації на запропонований монітор про відповідність вимогам технічного регламенту низьковольтного обладнання та про відповідність вимогам технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання чинних на дату розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 37 Прикінцевих і перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Пунктом 1 і пунктом 3 Особливостей передбачено, що ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 43 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Оскільки у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні докумени, що засвідчують якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Переможцем, тендерна пропозиція останнього підлягає відхиленню на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)