-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (Автотранспортні послуги з перевезення персоналу ДСП ЧАЕС)
Автотранспортні послуги з перевезення персоналу ДСП ЧАЕС
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 132 робочих дні
5 098 112.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 490.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 490.56 UAH
Період оскарження:
06.03.2025 14:02 - 11.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
5f86204f55cd4148a3f82c47d6b79092
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-06-008097-a.b1
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf.asice.zip 25.03.2025 14:25
- Додаток 1_Перелік документів учаснику.doc 25.03.2025 14:25
- Інформація про відхилення тендерної пропозиції.pdf 25.03.2025 14:25
- Довідка МТБ.pdf 25.03.2025 14:25
- sign.p7s 25.03.2025 14:26
- рішення від 27.03.2025 №4802.pdf 27.03.2025 15:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2025 № 5350.pdf 07.04.2025 11:43
- рішення від 04.04.2025 №5350.pdf 08.04.2025 18:29
- Пояснення щодо скарги від 25 березня 2025 № UA-2025-03-06-008097-a.b1.doc 31.03.2025 15:11
- Пояснення щодо скарги від 25 березня 2025 №UA-2025-03-06-008097-a.b1.pdf 31.03.2025 15:11
- Скріншот вихідного дзвінка_1.jpeg 31.03.2025 15:11
- Скріншот вихідного дзвінка_2.jpeg 31.03.2025 15:11
- Скріншот з електронної пошти.doc 31.03.2025 15:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.03.2025 16:24
Дата розгляду скарги:
04.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.03.2025 15:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2025 18:29
Дата виконання рішення Замовником:
10.04.2025 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення АМКУ від 04.04.2025 №5350-р/пк-пз, протокол від 10.04.2025 №025
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a2417e93b0d54fe5bf79193920a945f9
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи ДЕРЖАВНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС» від 20 березня 2025 року № 020, Пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БІРАНД» відхиллено, як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС» (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2025-03-06-008097-a в електронній системі закупівель.
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи ДЕРЖАВНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС» від 20 березня 2025 року № 020, Пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БІРАНД» відхиллено, як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме: «на підтвердження кваліфікаційного критерію процедури закупівлі «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник протягом двох днів з дня проведення аукціону не надав для перевірки представниками ДСП ЧАЕС автобуси, які в подальшому будуть використовуватись для перевезення персоналу ДСП ЧАЕС, відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.»
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Інформацію про відхилення Пропозиції ПП «БІРАНД» оприлюднено 20.03.2025 Зокрема протокол Замовника № 020 від 20.03.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою зазначено обґрунтування, яке містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним необ’єктивним та упереджене, щодо не рівного по відношенню до ПП «БІРАНД», виходячи з наступного.
Зазначаємо, що відповідно до Додатку 1 ТД Замовником встановлено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 ТД учасник повинен підтвердити Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (інформацію бажано надати у вигляді нижченаведеної таблиці), про що надати Довідку в, де Найменування, кількість, технічні та якісні характеристики транспортних засобів мають відповідати вимогам пункту 4 додатку 5.
Та абз. 3 під. 1.1. п.1 зазначено, що «Учасник процедури закупівлі повинен бути готовим протягом двох днів з дня проведення аукціону надати для перевірки представниками ДСП ЧАЕС автобуси, які в подальшому будуть використовуватись для перевезення персоналу ДСП ЧАЕС. Місце проведення перевірки за домовленістю: або м. Славутич, або м. Чернігів, або м. Київ.»
ОТЖЕ, Замовником чітко зазначено, що Учасник повинен бути готовим протягом двох днів з дня проведення аукціону надати для перевірки представникам Замовника автобуси. Дане твердження Замовника не є вимогою та не є обов’язком Учасника надати за вимогою Замовника.
Також зазначаємо, що умови Тендерної документації не передбачають вимогу щодо обов’язкового надання перевірки автобусу, не містить вимог, як це буде відбуватися по запиту Замовника, чи Замовник направить листа, що планує прийти та перевірити стан автобусів. Тобто як Учасник повинен дізнатися коли, куди Він повинен надати для перевірки автобуси.
ПП «БІРАНД» в своїй тендерній пропозиції надав довідку про наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що міститься в файлі «Довідка МТБ.pdf.p7s», яка підтверджує наявність автобусів в достатній кількості та відповідає вимогам зазначених в Тендерній документації Замовника та ГОТОВИЙ для надання автобусів для перевірки.
Також зазначаємо, що Замовник не звертався до Учасника не в телефонному режимі не з офіційним листом на електрону адресу (зазначену на електронному майданчику:
prado1948@ukr.net), юридичну адресу коли і куди, в яке місто вони прийдуть для перевірки автобусів. ТОБТО ЖОДНОЇ офіційної вимоги для надати для перевірки представникам Замовника автобуси – НЕ БУЛО!
Вважаємо, що при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, встановивши в цій документації дискримінаційні умови для ПП «БІРАНД».
Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи ДЕРЖАВНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС» від 20 березня 2025 року № 020, Пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БІРАНД» відхиллено, як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме: «на підтвердження кваліфікаційного критерію процедури закупівлі «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник протягом двох днів з дня проведення аукціону не надав для перевірки представниками ДСП ЧАЕС автобуси, які в подальшому будуть використовуватись для перевезення персоналу ДСП ЧАЕС, відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.»
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно абзац 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Інформацію про відхилення Пропозиції ПП «БІРАНД» оприлюднено 20.03.2025 Зокрема протокол Замовника № 020 від 20.03.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою зазначено обґрунтування, яке містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним необ’єктивним та упереджене, щодо не рівного по відношенню до ПП «БІРАНД», виходячи з наступного.
Зазначаємо, що відповідно до Додатку 1 ТД Замовником встановлено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 ТД учасник повинен підтвердити Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (інформацію бажано надати у вигляді нижченаведеної таблиці), про що надати Довідку в, де Найменування, кількість, технічні та якісні характеристики транспортних засобів мають відповідати вимогам пункту 4 додатку 5.
Та абз. 3 під. 1.1. п.1 зазначено, що «Учасник процедури закупівлі повинен бути готовим протягом двох днів з дня проведення аукціону надати для перевірки представниками ДСП ЧАЕС автобуси, які в подальшому будуть використовуватись для перевезення персоналу ДСП ЧАЕС. Місце проведення перевірки за домовленістю: або м. Славутич, або м. Чернігів, або м. Київ.»
ОТЖЕ, Замовником чітко зазначено, що Учасник повинен бути готовим протягом двох днів з дня проведення аукціону надати для перевірки представникам Замовника автобуси. Дане твердження Замовника не є вимогою та не є обов’язком Учасника надати за вимогою Замовника.
Також зазначаємо, що умови Тендерної документації не передбачають вимогу щодо обов’язкового надання перевірки автобусу, не містить вимог, як це буде відбуватися по запиту Замовника, чи Замовник направить листа, що планує прийти та перевірити стан автобусів. Тобто як Учасник повинен дізнатися коли, куди Він повинен надати для перевірки автобуси.
ПП «БІРАНД» в своїй тендерній пропозиції надав довідку про наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що міститься в файлі «Довідка МТБ.pdf.p7s», яка підтверджує наявність автобусів в достатній кількості та відповідає вимогам зазначених в Тендерній документації Замовника та ГОТОВИЙ для надання автобусів для перевірки.
Також зазначаємо, що Замовник не звертався до Учасника не в телефонному режимі не з офіційним листом на електрону адресу (зазначену на електронному майданчику:
prado1948@ukr.net), юридичну адресу коли і куди, в яке місто вони прийдуть для перевірки автобусів. ТОБТО ЖОДНОЇ офіційної вимоги для надати для перевірки представникам Замовника автобуси – НЕ БУЛО!
Вважаємо, що при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, встановивши в цій документації дискримінаційні умови для ПП «БІРАНД».
Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене
×
-
Назва доказу:
Додаток 1_Перелік документів учаснику
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1_Перелік документів учаснику.doc
-
-
Назва доказу:
Довідка МТБ
-
Повʼязаний документ:
Довідка МТБ.pdf
-
-
Назва доказу:
Інформація про відхилення тендерної пропозиції
-
Повʼязаний документ:
Інформація про відхилення тендерної пропозиції.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу для розгляду. 2. Замовника скасувати рішення ПРОТОКОЛУ розгляду Уповноваженою особою тендерних пропозицій на закупівлю № 020 від 20.03.2025, щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ПП «БІРАНД». 3. Повернути пропозицію ПП «БІРАНД» на оцінку.
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
СКАРГА щодо дій, бездіяльності та прийнятих рішень Замовника про відміну торгів
Номер:
885d503df0374d5d8de1b4943097e007
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-06-008097-a.b2
Назва:
СКАРГА щодо дій, бездіяльності та прийнятих рішень Замовника про відміну торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2025 №6888.pdf 01.05.2025 12:58
- Рішення від 22.04.2025 №6310.pdf 22.04.2025 16:02
- Рішення від 30.04.2025 №6888.pdf 02.05.2025 17:52
- Пояснення щодо скарги від 18 квітня 2025 № UA-2025-03-06-008097-a.b2.pdf 24.04.2025 15:21
- Витяг з протоколу №032 від 20.02.2025.pdf 23.05.2025 15:07
- Пояснення щодо скарги від 18 квітня 2025 № UA-2025-03-06-008097-a.b2.doc 24.04.2025 15:21
- Акти перевірки технічних, якісних, кількісних характеристик транспортних засобів.pdf 24.04.2025 15:21
- sign.p7s 18.04.2025 13:23
- Скарга.pdf.asice.zip 18.04.2025 13:22
- Протокол відміни закупівлі з Прозоро.pdf 18.04.2025 13:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2025 14:36
Дата розгляду скарги:
30.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2025 16:02
Дата прийняття рішення по скарзі:
02.05.2025 17:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4210d2daaf554a6bb94ffd85f04b98f8
Заголовок пункту скарги:
10 квітня 2025 року Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель Протокольне рішення (протокол), щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Фактичні обставини
06 березня 2025 року Замовником було оголошено закупівлю за предметом: ДК 021:2015 код 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (Автотранспортні послуги з перевезення персоналу ДСП ЧАЕС), ідентифікатор UA-2025-03-06-008097-a.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БІРАНД» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищезазначеній процедурі, оголошеної Замовником.
20 березня 2025 року відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи ДЕРЖАВНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС» № 020, Пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БІРАНД» відхиллено, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Скаржник не погодившись з даним рішенням звернувся до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами розгляду скарги, Комісією у рішенні № 5350-р/пк-пзвід 04.04.2025 було постановлено: «Зобов'язати ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС" (код ЄДРПОУ: 14310862) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "БІРАНД" (код ЄДРПОУ: 30138040) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Коваленка Володимира Вікторовича (код ЄДРПОУ: 2429119395) переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 код 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (Автотранспортні послуги з перевезення персоналу ДСП ЧАЕС)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2025-03-06-008097-a.»
Замовник 10 квітня 2025 року Скасував Рішення № 020 від 20 березня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "БІРАНД" (Код ЄДРПОУ:30138040) за процедурою закупівлі — ДК 021:2015 код 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (Автотранспортні послуги з перевезення персоналу ДСП ЧАЕС), ідентифікатор UA-2025-03-06-008097-a., та повернув Скаржника на оцінку.
Проте, 10 квітня 2025 року Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель Протокольне рішення (протокол), щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі, у якому зазначено наступе: «У тендерній документації встановлена неправомірна вимога «Учасник процедури закупівлі повинен бути готовим протягом двох днів з дня проведення аукціону надати для перевірки представниками ДСП ЧАЕС автобуси, які в подальшому будуть використовуватись для перевезення персоналу ДСП ЧАЕС. Місце проведення перевірки за домовленістю: або м. Славутич, або м. Чернігів, або м. Київ», яка суперечить вимогам законодавства, та яку неможливо виправити.»
Також у системі закупівель зазначено – Причина скасування: «Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель».
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.2 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вважаємо, що факт уточнення технічних характеристик послуги не є таким порушенням, яке неможливо усунути, оскільки:
По-перше, Замовник не заперечує, що потреба послуги зберігається;
По-друге, не спростував, що дана вимога обв’язкою для виконання та що Учасники зобов’язані надати транспорт для перевірки;
По-трете, Замовником не обґрунтовано, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що Замовником не доведено та документально не підтверджено правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав, у тому числі, наявність підстав для відміни Процедури закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації̈ своїх функцій̆, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Фактичні обставини
06 березня 2025 року Замовником було оголошено закупівлю за предметом: ДК 021:2015 код 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (Автотранспортні послуги з перевезення персоналу ДСП ЧАЕС), ідентифікатор UA-2025-03-06-008097-a.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БІРАНД» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищезазначеній процедурі, оголошеної Замовником.
20 березня 2025 року відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи ДЕРЖАВНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС» № 020, Пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БІРАНД» відхиллено, як така, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Скаржник не погодившись з даним рішенням звернувся до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами розгляду скарги, Комісією у рішенні № 5350-р/пк-пзвід 04.04.2025 було постановлено: «Зобов'язати ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОБИЛЬСЬКА АЕС" (код ЄДРПОУ: 14310862) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "БІРАНД" (код ЄДРПОУ: 30138040) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Коваленка Володимира Вікторовича (код ЄДРПОУ: 2429119395) переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 код 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (Автотранспортні послуги з перевезення персоналу ДСП ЧАЕС)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2025-03-06-008097-a.»
Замовник 10 квітня 2025 року Скасував Рішення № 020 від 20 березня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "БІРАНД" (Код ЄДРПОУ:30138040) за процедурою закупівлі — ДК 021:2015 код 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (Автотранспортні послуги з перевезення персоналу ДСП ЧАЕС), ідентифікатор UA-2025-03-06-008097-a., та повернув Скаржника на оцінку.
Проте, 10 квітня 2025 року Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель Протокольне рішення (протокол), щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі, у якому зазначено наступе: «У тендерній документації встановлена неправомірна вимога «Учасник процедури закупівлі повинен бути готовим протягом двох днів з дня проведення аукціону надати для перевірки представниками ДСП ЧАЕС автобуси, які в подальшому будуть використовуватись для перевезення персоналу ДСП ЧАЕС. Місце проведення перевірки за домовленістю: або м. Славутич, або м. Чернігів, або м. Київ», яка суперечить вимогам законодавства, та яку неможливо виправити.»
Також у системі закупівель зазначено – Причина скасування: «Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель».
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.2 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вважаємо, що факт уточнення технічних характеристик послуги не є таким порушенням, яке неможливо усунути, оскільки:
По-перше, Замовник не заперечує, що потреба послуги зберігається;
По-друге, не спростував, що дана вимога обв’язкою для виконання та що Учасники зобов’язані надати транспорт для перевірки;
По-трете, Замовником не обґрунтовано, що пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що Замовником не доведено та документально не підтверджено правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав, у тому числі, наявність підстав для відміни Процедури закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації̈ своїх функцій̆, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Протокол відміни закупівлі з Прозоро
-
Повʼязаний документ:
Протокол відміни закупівлі з Прозоро.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» пп. 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу для розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (Автотранспортні послуги з перевезення персоналу ДСП ЧАЕС), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-06-008097-a 3. Повернути пропозицію ПП «БІРАНД» на оцінку.