• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Патрубки силіконові для автобусів МАЗ 103. Код за ДК 021:2015 19510000-4 Гумові вироби.

Торги не відбулися

462 899.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 628.99 UAH
Період оскарження: 06.03.2025 13:32 - 11.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: 37f5f4a9d0d94a359177e7e8bc5581a3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-06-007396-a.c1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2025 17:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.04.2025 17:07
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2ec7ee1682fb47a1b7cb14f4a9da3536
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вважаємо рішення Замовника неправомірним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації (ТД) та Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), а також Особливостям здійснення публічних закупівель, затвердженим постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості), з наступних підстав:
ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (ЄДРПОУ: 45504596) вважає, що рішення Замовника – Комунального підприємства «ЕЛЕКТРОТРАНС» Кропивницької міської ради – про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі закупівлі Патрубки силіконові для автобусів МАЗ 103 (код за ДК 021:2015 19510000-4) є незаконним та необґрунтованим. Нижче наведено детальне обґрунтування цієї позиції.
Основні аргументи щодо незаконності відхилення пропозиції
Надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики
Замовник у своєму протоколі відхилення вказує на відсутність відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації. Однак, у файлі 25 Довідка з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf на сторінці 3 наведено повний перелік технічних характеристик товару, який повністю відповідає вимогам Замовника. Зокрема, у документі на 1-2 сторінках підтверджено відповідність вимогам ТД в тому числі:
• Технічну специфікацію закупівлі, включаючи розміри, матеріали (силікон), температурний поріг (120-140°С) та кількість одиниць кожного типу патрубків.
• Гарантійний термін – не менше 12 місяців.
• Умови поставки, які включають транспортування, навантаження/розвантаження та інші витрати.
Ця інформація повністю відповідає вимогам Замовника, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, твердження Замовника про відсутність відповідності технічним вимогам є необґрунтованим.
Невідповідності, які не призводять до зміни предмета закупівлі
Замовник також вказує на наявність інших невідповідностей, зокрема:
• Відсутність довідки про виконання аналогічних договорів.
• Відсутність фінансової звітності за 4 квартал 2023 року.
• Відсутність форми тендерної пропозиції .
Однак, навіть якщо такі невідповідності мали місце, вони не стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик товару, які були надані у повному обсязі. Відповідно до чинного законодавства, виправлення таких невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Таким чином, відхилення пропозиції на цій підставі є незаконним.
Відсутність оприлюднення невідповідностей
Замовник відхилив пропозицію на підставі того, що учасник не усунув виявлені невідповідності протягом 24 годин після розміщення повідомлення в електронній системі закупівель. Однак, згідно з протоколом відхилення, такі невідповідності не були оприлюднені в електронній системі закупівель, що робить неможливим їх усунення учасником. Це є порушенням процедури з боку Замовника, оскільки учасник не міг усунути невідповідності, про які йому не було повідомлено належним чином.
Неправильне посилання на норму законодавства
Замовник посилається на абзац 4 пункту 41 Особливостей, який дозволяє відхилити пропозицію у разі, якщо учасник не усунув виявлені невідповідності протягом 24 годин. Однак, ця норма насправді міститься в абзаці четвертому підпункту 1 пункту 44 чинних Особливостей. Таким чином, Замовник неправильно застосував норму законодавства, що робить його рішення про відхилення незаконним.
На підставі вищезазначеного, ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» вважає, що рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції є незаконним та необґрунтованим. Основні аргументи:
1. Учасником було надано повну інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що відповідає вимогам Замовника.
2. Невідповідності, вказані Замовником, не стосуються предмета закупівлі та можуть бути усунені без порушення суттєвих умов процедури.
3. Замовник не оприлюднив невідповідності в електронній системі закупівель, що унеможливило їх усунення учасником.
4. Замовник неправильно застосував норму законодавства, посилаючись на неіснуючу норму.
ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» просить Антимонопольний комітет України визнати рішення Замовника незаконним та відновити право участі у процедурі закупівлі.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)