• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автоматичної пожежної сигналізації легкоатлетичного манежу спортивного комплексу «Олімпійські резерви» КСНЗСП «ДВУФК» ДОР» за адресою: пр.Богдана Хмельницького, 29А у м. Дніпро (ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

398 702.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 19.09.2018 18:39 - 24.09.2018 20:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження дискваліфікації

Номер: a787f177a45b4ea6aedec745b804202c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-19-002449-c.c2
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ ТОВ «ВЕТО» 03.10.2018 р. отримало Протокол засідання робочої групи КСНЗ СП «ДВУФК» ДОР №112/2-ЕТ від 03.10.2018р. про відхилення пропозиції, мотивуючи тим, що: 1) -згідно пункту 10.1. Додатку № 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів у складі своєї пропозиції учасник має надати документи «Копії (або витяги) з трудових книжок, або трудових угод (контрактів, договорів) працівників учасника, зазначених у пункті 2.1. таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації;». Учасником надано копії трудових книжок працівників не у повному обсязі. З таким висновком не погоджуємося, оскільки Учасником не надано лише трудової книжки Атаманчука А.О., а Всі подані установчі документи підтверджують повноваження Атаманчука А.О. на посаді першого заступника директора ТОВ «ВЕТО» та наявність трудових відносин. ТОВ «ВЕТО» надало копію трудового наказу щодо Атаманчука А.О., що є фактично трудовим договором з працівником. 2) - згідно Додатку № 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів у складі своєї пропозиції учасник має надати документи «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1/1 на пусконалагоджувальні роботи», «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 на монтаж автоматичної пожежної сигналізації», «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-3 придбання устаткування». Учасник надав документи «Локальні кошториси», які відрізняються від вимог замовника, а саме: - Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-3 придбання устаткування, учасником названий «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-2 придбання устаткування», має вимогу придбання устаткування під пунктом 3 «Модуль МРЛ 2.1 ( масса=0,00005)», а учасником надано «Модуль релейних ліній МРЛ 2.2; ( масса=0,00005)», що не відповідає вимогам замовника. Дані вимоги учасником не виконано; З таким висновком не погоджуємося, оскільки це є описка. Учасником при складані тендерної пропозиції, дозволяється допущення формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. (Закон України «Про публічні закупівлі» ст.22 п.3). 3)«Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 на монтаж автоматичної пожежної сигналізації», учасником названий Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1», має вимогу придбання устаткування під пунктом 3 «Монтаж блока живлення», а учасником надано «перетворювач або блок живлення, що.: (далі за текстом символи/ієрогліфи)» що не відповідає вимогам замовника. Дані вимоги учасником не виконано. З таким висновком не погоджуємося, пункт 3 «перетворювач або блок живлення, що.: (далі за текстом символи/ієрогліфи)» треба читати так М10-99-6 «Перетворювач або блок живлення, що установлюється окремо». Данна, формальна (несуттєва) помилка, виникла в наслідок перетворення кошторису із програми АВК-5 в документ формату WORD. Для уникнення таких непорозумінь і достовірності кошторису, до тендерної пропозиції було надано кошторис у електронному вигляді в форматі IMD. Учасником при складані тендерної пропозиції, дозволяється допущення формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. (Закон України «Про публічні закупівлі» ст.22 п.3). Також в Додатку №1 "Технічні та якісні вимоги, опис, характеристика і склад роботи, яка закуповується" в розділі №2 "Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 на монтаж автоматичної пожежної сигналізації" під пунктом 3 вказана робота " Монтаж блока живлення" - ця робота вказана неточно (недостовірно) оскільки була видалена частина тексту розцінки. Для розцінювання цієї роботи в ДСТУ Б Д.2.3-10:2018 є 3 розцінки: 1."Перетворювач або блок живлення, що установлюється окремо" М10-99-6 2. "Блок живлення i контролю ультразвуковий" М10-669-3 3. "Блок живлення i контролю оптико[фото]-електричний" М10-669-6" Розцінки 2 и 3 не відповідають обладнанню що встановлюється. По цьому розцінка М10-99-6 "Перетворювач або блок живлення, що установлюється окремо" повністю відповідає обладнанню що встановлюється. А отже відхилення пропозиції є безпідставним, у зв’язку із чим вважаємо за доцільне не відхиляти нашу пропозицію. В противному випадку будемо вимушені оскаржити Ваше рішення у відповідних вищих інстанціях.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про наступне. Оголошення про проведення закупівлі розміщено 19 вересня 2018 року. У разі виникнення запитань щодо оголошеної закупівлі учасники торгів мають звернутися до замовника протягом періоду уточнень, який тривав 5 календарних днів. Учасники торгів, які мали намір прийняти участь у зазначеній закупівлі, звертались із запитаннями і приїздили з метою ознайомлення з проектною документацією на проведення капітального ремонту. Протягом періоду уточнень запитань стосовно тесту оголошення від Вашої організації не надходило. За результатом проведених електронних торгів системою електронних закупівель формується список учасників, починаючи з учасника, який запропонував найнижчу ціну. Замовник розглядає пропозиції учасників на відповідність вимогам, викладеним в оголошенні про проведення закупівлі, починаючи з учасника, який запропонував найнижчу ціну. Переможцем закупівлі визначається учасник, який запропонував найнижчу ціну при наявності повного пакету документів, перелік яких визначений в оголошенні про проведення закупівлі. Учасником ТОВ «ВЕТО» не надано повного пакету документів. Рішенням замовника 03 жовтня 2018 року пропозицію ТОВ «ВЕТО» відхилено. Отримавши Вашу вимогу, робочою групою КСНЗСП «ДВУФК» ДОР» знову розглянуто документи, надані Вами на участь у торгах та які є у загальному доступі, і рішення про відхилення ТОВ «ВЕТО» залишено без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 8ecc646151ed4fb0bb1333c14376e5ec
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-19-002449-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
ПП «БАРЬЕР» вважає дискваліфікацію нашого підприємства безпідставним! Закликаємо до дотримання вимог пункту 4 частини 1 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «недискримінація учасників». Так як підстави вказані в протоколі дискваліфікації ПП «БАРЬЕР» не обґрунтовані. Замовник в оголошенні вказує вимогу «11.1. Довідка про виконання аналогічних договорів за 2016, або 2017, або 2018 роки (зазначити предмет договору, який має бути аналогічним предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення торгів, номер та дату укладання договору, надати список замовників, їх адреси, контактні телефони).». Нами виконана дана вимога в повному обсязі, а самій вимозі немає жодного слова щодо «додатків до аналогічного договору». Також на виконання вимоги 9.3, 10.1, 10.3 нами надані скани документів в складі пропозиції , які є в загальному доступі. Дискваліфіковуючи пропозицію, яка повністю відповідає вимогам чинного законодавства є явним фактом домовленості Замовника з одним із учасників та нагальним порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі»! У разі ігнорування Замовником вимог ПП «Барьер» змушене звернутися за захистом порушених прав учасників закупівлі зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про наступне. Оголошення про проведення закупівлі розміщено 19 вересня 2018 року. У разі виникнення запитань щодо оголошеної закупівлі учасники торгів мають звернутися до замовника протягом періоду уточнень, який тривав 5 календарних днів. Учасники торгів, які мали намір прийняти участь у зазначеній закупівлі, звертались із запитаннями і приїздили з метою ознайомлення з проектною документацією на проведення капітального ремонту. Протягом періоду уточнень запитань стосовно тесту оголошення від Вашої організації не надходило. За результатом проведених електронних торгів системою електронних закупівель формується список учасників, починаючи з учасника, який запропонував найнижчу ціну. Замовник розглядає пропозиції учасників на відповідність вимогам, викладеним в оголошенні про проведення закупівлі, починаючи з учасника, який запропонував найнижчу ціну. Переможцем закупівлі визначається учасник, який запропонував найнижчу ціну при наявності повного пакету документів, перелік яких визначений в оголошенні про проведення закупівлі. Учасником ПП «БАРЬЕР» не надано повного пакету документів. Рішенням замовника 02 жовтня 2018 року пропозицію ПП «БАРЬЕР» відхилено. Отримавши Вашу вимогу, робочою групою КСНЗСП «ДВУФК» ДОР» знову розглянуто документи, надані Вами на участь у торгах та які є у загальному доступі, і рішення про відхилення ПП «БАРЬЕР» залишено без змін.
Статус вимоги: Не задоволено