• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з нанесення дорожньої розмітки на дорожнє покриття шляхової мережі КП ШЕУ Голосіївського району (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг)

Завершена

1 533 621.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 336.22 UAH
Період оскарження: 05.03.2025 16:03 - 04.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасувати рішення про визначення переможця та рішення про намір укласти з ним договір.

Номер: b23940f7ad4d47d08ce0f0ba329394af
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-05-012686-a.c3
Назва: Скасувати рішення про визначення переможця та рішення про намір укласти з ним договір.
Вимога:
Замовник розпочав тендерну процедуру відкритих торгів з особливостями. Скаржник виявив намір взяти участь у відповідному тендері та, відповідно до умов тендерної документації, подав свою тендерну пропозицію. За результатами розгляду пропозицію ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" (надалі – Учасник) було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності. 1. Щодо свідоцтва та додатка до свідоцтва. Відповідно до пункту 1.2. додатку 1 до тендерної документації: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - машиніста маркувальної машини – не менше 2-х осіб, що мають посвідчення машиніста маркірувальної машини для розмічання доріг не нижче 6-го розряду (на підтвердження кваліфікації машиністів маркірувальної машини учасник надає копії посвідчень про проходження навчання за відповідною професією, а також свідоцтво та додаток до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації). В складі пропозиції учасника міститься Довідка №1/3 від 24.04.2025 (файл: Довідки, сторінки 4-5), в яких вказано машиністів маркірувальної машини для розмічання доріг, а саме Зюбрик Ігор Олексійович та Благовірний Леонід Васильович. На вказаних осіб надано тільки посвідчення серія НЦ №310367 та серія НЦ № 313434 (файл: Накази на працівників та посвідчення 2025, сторінки 10, 17-18). Тобто, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні свідоцтво та додаток до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації) на машиністів маркірувальної машини для розмічання доріг, а саме Зюбрик Ігор Олексійович та Благовірний Леонід Васильович. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей. 2. Щодо форми довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до пункту 1.3.1 додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років (2022 – 2024 роки) аналогічного договору (досвід нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Додатку 2 без урахування ліній: 1.34; 2.6; 1.35 поперечні лінії ), щодо надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з чисельністю населення не менше 1 млн. осіб та високою інтенсивністю дорожнього руху за встановленою формою: № з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору/ вартість виконаних робіт, тис. грн. Характерис-тика послуг, що надавались* Строк надання послуг (місяць, рік) 1 2 3 4 5 6 В складі пропозиції учасника міститься Довідка № 3 від 07.04.2025 (файл: Аналогічні), Зазначена довідка не містить інформації щодо строку дії договору. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей. 3. Щодо довідки про знаходження у м. Києві компетентного представника. Відповідно до пункту 1.2.3 додатку 1 до тендерної документації: Учасник повинен надати інформаційну довідку про знаходження у м. Києві компетентного представника Учасника з числа керівного складу для вирішення всіх оперативних та суперечливих питань, що стосується надання послуг, що є предметом даної закупівлі (вказати: П.І.Б., посаду, адресу та контактні телефони – стаціонарний і мобільний). В складі пропозиції учасника міститься Довідка №. 2/1 від 07.04.2025 (файл: ДОкументи пропозиції, сторінка 7) Зазначена довідка не містить інформацію про адресу та номер стаціонарного телефону. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені пунктом 43 Особливостей. Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця. Факт порушених прав підтверджується тим, що ми є учасником відповідної процедури закупівлі. Замовник не врахував відсутність необхідних документів у пропозиції учасника та визнав його переможцем всупереч вимогам тендерної документації та положенням чинного законодавства, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. З огляду на викладене, – ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення про визначення переможця та рішення про намір укласти з ним договір.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день! Відповідно до вимог ТД зі змінами а саме, Додатку №1 п.3 підпункту 1.2 встановлена наступна вимога : - машиніста маркувальної машини – який має посвідчення машиніста маркірувальної машини для розмічання доріг не нижче 6-го розряду (на підтвердження кваліфікації машиністів маркірувальної машини учасник надає копії посвідчень про проходження навчання за відповідною професією, а також свідоцтво та додаток до свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" було розглянуто наступні документи: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.04.2025 №2, у якій зазначено у п.4 Машиніст маркувальної машини 6 розряд Корсун О.В., посвідчення НЦ №310370, для підтвердження інформації учасник завантажив документи/інформацію 07.04.2025 «Накази на працівників та посвідчення 2025», у яких на цього працівника надано наступне: у якості підтвердження розряду штатний розпис та наказ. Також копія посвідчення машиніста дорожніх машин серії НЦ №310370 видане 18.03.2016 у якому відсутнє посилання що « Посвідчення є додатком до свідоцтва про проходження навчання» , станом на сьогодні надане посвідчення є чинним. Керуючись нормами чинного законодавства та вимогами ТД, а саме, Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до вимог ТД зі змінами а саме, Додатку №1 п.3 підпункту 1.3.1. встановлена наступна вимога : Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років (2022 – 2024 роки) аналогічного договору щодо надання послуг з нанесення дорожньої розмітки, виконаний/ні в повному обсязі за встановленою формою. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" було розглянуто наступні документи: Довідка досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів) від 07.04.2025 №3, у якій зазначено Строк надання послуг з 01.04. до 31.12.2024р. що відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Відповідно до вимог ТД зі змінами а саме, Додатку №1 п.3 підпункту 1.2.3. встановлена наступна вимога : Учасник повинен надати інформаційну довідку про знаходження у м. Києві компетентного представника Учасника з числа керівного складу для вирішення всіх оперативних та суперечливих питань, що стосується надання послуг, що є предметом даної закупівлі (вказати: П.І.Б., посаду, адресу та контактні телефони – стаціонарний і мобільний). Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" було розглянуто наступні документи: Інформаційна довідка від 07.04.2025 № 2/1 зміст якої відповідає вимогам ТД, адреса зазначена у реквізитах бланку, посада і П.І.Б. та контактні телефони (мобільний) зазначені. Вимоги що саме повинна бути зазначена адреса у м. Києві не має.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: a1718e1ffd5548c4ae67b37c588e3e5a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-05-012686-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Органу оскарження: Антимонопольному комітету України Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження та його місце проживання (місцезнаходження): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А" (надалі – Скаржник) М. КИЇВ, ВУЛ. ГЕТЬМАНА ВАДИМА, БУД. 27, ПОВЕРХ 6 Код ЄДРПОУ: 38766275 Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ" М.КИЄВА (надалі – Замовник) М. КИЇВ, ПРОСП. НАУКИ, БУД. 53 Код ЄДРПОУ: 03334894 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2025-03-05-012686-a Послуги з нанесення дорожньої розмітки на дорожнє покриття шляхової мережі КП ШЕУ Голосіївського району (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг) (надалі – Процедура закупівлі) С К А Р Г А щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі Відповідно до Закону України "Про публічні Закупівлі" (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь, однак ознайомившись з тендерною документацією (надалі – Документація), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та унеможливлюють подати свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція), а саме: 1. Щодо досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 1.3. додатку 1 Документації встановлено вимоги, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: 1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років (2022 – 2024 роки) аналогічного договору (досвід нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Додатку 1 (Викладено окремим файлом у форматі Excel (фарба), додаток 1.1.) без урахування ліній: 1.22; 1.34; 2.6; 1.35 поперечні лінії), щодо надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, виконаний/ні в повному обсязі за встановленою формою: № з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору/ вартість виконаних робіт, тис. грн. Характеристика послуг, що надавались* Строк надання послуг (місяць, рік) 1 2 3 4 5 6 * Необхідно вказати види послуг, що надавались. 1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1, Учасник повинен надати: - скановану копію відповідного договору; - скановану копію актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в); - скановану копію довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3). Скаржник має досвід виконання аналогічного договору за період вказаний в Документації, а саме договору № 113 від 12.06.2024 за предметом закупівлі послуги з благоустрою, а саме нанесення горизонтальної дорожньої розмітки по вул. Свободи та вул. Покровська в с. Гатне Фастівського району Київської області за кодом ДК 45230000-8, проте вказаний договір не містить всіх типів ліній, які вказані у вимогах Документації, крім того, не зрозуміло яким чином Замовник буде визначати критерій високої інтенсивності дорожнього руху, що в подальшому може вплинути на хід кваліфікації пропозицій учасників. Договір, акти приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних (форма КБ-3) додаються на підтвердження. Вказання в договорі конкретних типів ліній та інтенсивності дорожнього руху значно звужує коло учасників. На думку Скаржника, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору достатньо вимог, щодо аналогічності саме за кодом ДК. Вказана вимога розрахована на учасників, які вже мають виконаний договір протягом останніх 3 (трьох) років (2022 – 2024 роки) аналогічного договору (досвід нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Додатку 1 (Викладено окремим файлом у форматі Excel (фарба), додаток 1.1.) без урахування ліній: 1.22; 1.34; 2.6; 1.35 поперечні лінії), щодо надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Таким чином, Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині. 2. Щодо машини маркувальної для нанесення дорожньої розмітки, машини для здійснення ручного маркування та документів атестації. Відповідно до п. 1.1. додатку 1 Документації встановлено вимоги, щодо наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: 1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг у кількості не менше ніж: - машина маркувальна для нанесення дорожньої розмітки, атестована органом сертифікації продукції – не менше 1 шт. На підтвердження проходження атестації маркувальної машини учасник надає копію атестату виробництва; - машини для здійснення ручного маркування, атестовані органом сертифікації продукції – не менше 2 шт. На підтвердження проходження атестації маркувальної машини учасник надає копію атестату виробництва; Відповідно до п. 1.1.3. додатку 1 Документації: Для підтвердження технічного стану машин та механізмів, які безпосередньо наносять дорожню розмітку, зазначених на вимогу підпункту 1.1.1, надати копії Актів перевірки і випробовування машин (атестати виробництва) з додатками до них. У Скаржника наявна машина маркувальна для нанесення дорожньої розмітки (апарат для фарбування Меркур 24:1, G24W01 на базі транспортного засобу марки RENAULT модель L/2FL1/2FL102, державний номер КА0147ІТ). На зазначену машину маркувальну отримано саме атестат відповідності № АВ.ВА.048-25 від 13.03.2025 року виданий ДП «ДОРЦЕНТР», який не має статусу органу сертифікації. На підтвердження додаємо договір оренди від 27.04.2023 та атестат відповідності № АВ.ВА.048-25 від 13.03.2025. У Скаржника, також, наявні машини для здійснення ручного маркування (LINELAZER 5900 – 2шт.). Тільки одна з цих машин має саме атестат відповідності №АВ.ВА.047-25 від 13.03.2025 року виданий ДП «ДОРЦЕНТР», який не має статусу органу сертифікації. На підтвердження надаємо договір №03/01/23 від 24.01.2023 та атестат відповідності №АВ.ВА.047-25 від 13.03.2025. Скаржник не є виробником оскаржуваного обладнання, і відповідно, не має саме атестатів виробництва. Чинним законодавством не передбачено отримання надавачами послуг саме атестатів виробництва. Натомість, Скаржник має саме атестати відповідності. Проте, атестати відповідності, які має Скаржник видані саме ДП «ДОРЦЕНТР» - організацією яка не має статусу органу сертифікації. Чинне законодавство не встановлює обовʼязкового порядку щодо сертифікації таких машин, зокрема саме в органах сертифікації. Крім того, для виконання вимог тендерної документації достатньо однієї машини для здійснення ручного маркування. Враховуючи вище наведене, Скаржник має мінімальний перелік обладнання який дозволить вчасно та якісно надати послуги (машина маркувальна для нанесення дорожньої розмітки – 1шт. та машина для здійснення ручного маркування – 1 шт.), на які отримано саме атестати відповідності видані ДП «ДОРЦЕНТР» - організацією, що не має статусу органу сертифікації. Вказана вимога розрахована на учасників, які вже мають необхідне обладнання у відповідній кількості та на яке отримано атестати виробництва в органах сертифікації, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Таким чином, Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині. Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів полягає в незаконних та дискримінаційних вимогах, через які Скаржник не може прийняти участь в закупівлі. Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Конституцією України, – П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за Процедурою закупівлі та привести вимоги Документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Копія договору №113 від 12.06.2024, акти приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних (форма КБ-3) на 30 арк; 2. Копія договору оренди від 27.04.2023 на 5 арк; 3. Копія договору №03/01/23 від 24.01.2023 на 8 арк; 4. Копія атестату відповідності №АВ.ВА.047-25 від 13.03.2025 на 1 арк; 5. Копія атестату відповідності № АВ.ВА.048-25 від 13.03.2025 на 1 арк; Директор КЕП Дмитро ЦАРЕНКО
Дата розгляду скарги: 26.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.03.2025 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.03.2025 13:59
Дата виконання рішення Замовником: 02.04.2025 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ щодо зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації, виконано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А", Царенко Дмитро Олексійович 380684101001 citia@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: faea721942d749498426186015773be9
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо досвіду виконання аналогічного договору.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 1.3. додатку 1 Документації встановлено вимоги, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років (2022 – 2024 роки) аналогічного договору (досвід нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Додатку 1 (Викладено окремим файлом у форматі Excel (фарба), додаток 1.1.) без урахування ліній: 1.22; 1.34; 2.6; 1.35 поперечні лінії), щодо надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, виконаний/ні в повному обсязі за встановленою формою:

з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору/ вартість виконаних робіт, тис. грн. Характеристика послуг, що надавались* Строк надання послуг (місяць, рік)
1 2 3 4 5 6
* Необхідно вказати види послуг, що надавались.
1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1, Учасник повинен надати:
- скановану копію відповідного договору;
- скановану копію актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в);
- скановану копію довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3).

Скаржник має досвід виконання аналогічного договору за період вказаний в Документації, а саме договору № 113 від 12.06.2024 за предметом закупівлі послуги з благоустрою, а саме нанесення горизонтальної дорожньої розмітки по вул. Свободи та вул. Покровська в с. Гатне Фастівського району Київської області за кодом ДК 45230000-8, проте вказаний договір не містить всіх типів ліній, які вказані у вимогах Документації, крім того, не зрозуміло яким чином Замовник буде визначати критерій високої інтенсивності дорожнього руху, що в подальшому може вплинути на хід кваліфікації пропозицій учасників. Договір, акти приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних (форма КБ-3) додаються на підтвердження.
Вказання в договорі конкретних типів ліній та інтенсивності дорожнього руху значно звужує коло учасників. На думку Скаржника, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору достатньо вимог, щодо аналогічності саме за кодом ДК.
Вказана вимога розрахована на учасників, які вже мають виконаний договір протягом останніх 3 (трьох) років (2022 – 2024 роки) аналогічного договору (досвід нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Додатку 1 (Викладено окремим файлом у форматі Excel (фарба), додаток 1.1.) без урахування ліній: 1.22; 1.34; 2.6; 1.35 поперечні лінії), щодо надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Таким чином, Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 3551771ea1b145a69d96e5ff8b23838d
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо машини маркувальної для нанесення дорожньої розмітки, машини для здійснення ручного маркування та документів атестації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 1.1. додатку 1 Документації встановлено вимоги, щодо наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг у кількості не менше ніж:
- машина маркувальна для нанесення дорожньої розмітки, атестована органом сертифікації продукції – не менше 1 шт. На підтвердження проходження атестації маркувальної машини учасник надає копію атестату виробництва;
- машини для здійснення ручного маркування, атестовані органом сертифікації продукції – не менше 2 шт. На підтвердження проходження атестації маркувальної машини учасник надає копію атестату виробництва;
Відповідно до п. 1.1.3. додатку 1 Документації: Для підтвердження технічного стану машин та механізмів, які безпосередньо наносять дорожню розмітку, зазначених на вимогу підпункту 1.1.1, надати копії Актів перевірки і випробовування машин (атестати виробництва) з додатками до них.

У Скаржника наявна машина маркувальна для нанесення дорожньої розмітки (апарат для фарбування Меркур 24:1, G24W01 на базі транспортного засобу марки RENAULT модель L/2FL1/2FL102, державний номер КА0147ІТ). На зазначену машину маркувальну отримано саме атестат відповідності № АВ.ВА.048-25 від 13.03.2025 року виданий ДП «ДОРЦЕНТР», який не має статусу органу сертифікації. На підтвердження додаємо договір оренди від 27.04.2023 та атестат відповідності № АВ.ВА.048-25 від 13.03.2025.
У Скаржника, також, наявні машини для здійснення ручного маркування (LINELAZER 5900 – 2шт.). Тільки одна з цих машин має саме атестат відповідності №АВ.ВА.047-25 від 13.03.2025 року виданий ДП «ДОРЦЕНТР», який не має статусу органу сертифікації. На підтвердження надаємо договір №03/01/23 від 24.01.2023 та атестат відповідності №АВ.ВА.047-25 від 13.03.2025.
Скаржник не є виробником оскаржуваного обладнання, і відповідно, не має саме атестатів виробництва. Чинним законодавством не передбачено отримання надавачами послуг саме атестатів виробництва. Натомість, Скаржник має саме атестати відповідності.
Проте, атестати відповідності, які має Скаржник видані саме ДП «ДОРЦЕНТР» - організацією яка не має статусу органу сертифікації. Чинне законодавство не встановлює обовʼязкового порядку щодо сертифікації таких машин, зокрема саме в органах сертифікації.
Крім того, для виконання вимог тендерної документації достатньо однієї машини для здійснення ручного маркування.
Враховуючи вище наведене, Скаржник має мінімальний перелік обладнання який дозволить вчасно та якісно надати послуги (машина маркувальна для нанесення дорожньої розмітки – 1шт. та машина для здійснення ручного маркування – 1 шт.), на які отримано саме атестати відповідності видані ДП «ДОРЦЕНТР» - організацією, що не має статусу органу сертифікації.
Вказана вимога розрахована на учасників, які вже мають необхідне обладнання у відповідній кількості та на яке отримано атестати виробництва в органах сертифікації, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Таким чином, Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга

Номер: f6922f70c9564c9b9b75bb7a42c860a6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-05-012686-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Органу оскарження: Антимонопольному комітету України Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45 Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження та його місце проживання (місцезнаходження): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А" (надалі – Скаржник) М. КИЇВ, ВУЛ. ГЕТЬМАНА ВАДИМА, БУД. 27, ПОВЕРХ 6 Код ЄДРПОУ: 38766275 Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ" М.КИЄВА (надалі – Замовник) М. КИЇВ, ПРОСП. НАУКИ, БУД. 53 Код ЄДРПОУ: 03334894 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2025-03-05-012686-a Послуги з нанесення дорожньої розмітки на дорожнє покриття шляхової мережі КП ШЕУ Голосіївського району (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг) (надалі – Процедура закупівлі) С К А Р Г А щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі Відповідно до Закону України "Про публічні Закупівлі" (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь, однак ознайомившись з тендерною документацією (надалі – Документація), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та унеможливлюють подати свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція), а саме: 1. Щодо досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 1.3. додатку 1 Документації встановлено вимоги, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: 1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років (2022 – 2024 роки) аналогічного договору (досвід нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Додатку 1 (Викладено окремим файлом у форматі Excel (фарба), додаток 1.1.) без урахування ліній: 1.22; 1.34; 2.6; 1.35 поперечні лінії), щодо надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, виконаний/ні в повному обсязі за встановленою формою: № з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору/ вартість виконаних робіт, тис. грн. Характеристика послуг, що надавались* Строк надання послуг (місяць, рік) 1 2 3 4 5 6 * Необхідно вказати види послуг, що надавались. 1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1, Учасник повинен надати: - скановану копію відповідного договору; - скановану копію актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в); - скановану копію довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3). Скаржник має досвід виконання аналогічного договору за період вказаний в Документації, а саме договору № 113 від 12.06.2024 за предметом закупівлі послуги з благоустрою, а саме нанесення горизонтальної дорожньої розмітки по вул. Свободи та вул. Покровська в с. Гатне Фастівського району Київської області за кодом ДК 45230000-8, проте вказаний договір не містить всіх типів ліній, які вказані у вимогах Документації, крім того, не зрозуміло яким чином Замовник буде визначати критерій високої інтенсивності дорожнього руху, що в подальшому може вплинути на хід кваліфікації пропозицій учасників. Договір, акти приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних (форма КБ-3) додаються на підтвердження. Вказання в договорі конкретних типів ліній та інтенсивності дорожнього руху значно звужує коло учасників. На думку Скаржника, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору достатньо вимог, щодо аналогічності саме за кодом ДК. Вказана вимога розрахована на учасників, які вже мають виконаний договір протягом останніх 3 (трьох) років (2022 – 2024 роки) аналогічного договору (досвід нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Додатку 1 (Викладено окремим файлом у форматі Excel (фарба), додаток 1.1.) без урахування ліній: 1.22; 1.34; 2.6; 1.35 поперечні лінії), щодо надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Таким чином, Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині. 2. Щодо машини маркувальної для нанесення дорожньої розмітки, машини для здійснення ручного маркування та документів атестації. Відповідно до п. 1.1. додатку 1 Документації встановлено вимоги, щодо наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: 1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг у кількості не менше ніж: - машина маркувальна для нанесення дорожньої розмітки, атестована органом сертифікації продукції – не менше 1 шт. На підтвердження проходження атестації маркувальної машини учасник надає копію атестату виробництва; - машини для здійснення ручного маркування, атестовані органом сертифікації продукції – не менше 2 шт. На підтвердження проходження атестації маркувальної машини учасник надає копію атестату виробництва; Відповідно до п. 1.1.3. додатку 1 Документації: Для підтвердження технічного стану машин та механізмів, які безпосередньо наносять дорожню розмітку, зазначених на вимогу підпункту 1.1.1, надати копії Актів перевірки і випробовування машин (атестати виробництва) з додатками до них. У Скаржника наявна машина маркувальна для нанесення дорожньої розмітки (апарат для фарбування Меркур 24:1, G24W01 на базі транспортного засобу марки RENAULT модель L/2FL1/2FL102, державний номер КА0147ІТ). На зазначену машину маркувальну отримано саме атестат відповідності № АВ.ВА.048-25 від 13.03.2025 року виданий ДП «ДОРЦЕНТР», який не має статусу органу сертифікації. На підтвердження додаємо договір оренди від 27.04.2023 та атестат відповідності № АВ.ВА.048-25 від 13.03.2025. У Скаржника, також, наявні машини для здійснення ручного маркування (LINELAZER 5900 – 2шт.). Тільки одна з цих машин має саме атестат відповідності №АВ.ВА.047-25 від 13.03.2025 року виданий ДП «ДОРЦЕНТР», який не має статусу органу сертифікації. На підтвердження надаємо договір №03/01/23 від 24.01.2023 та атестат відповідності №АВ.ВА.047-25 від 13.03.2025. Скаржник не є виробником оскаржуваного обладнання, і відповідно, не має саме атестатів виробництва. Чинним законодавством не передбачено отримання надавачами послуг саме атестатів виробництва. Натомість, Скаржник має саме атестати відповідності. Проте, атестати відповідності, які має Скаржник видані саме ДП «ДОРЦЕНТР» - організацією яка не має статусу органу сертифікації. Чинне законодавство не встановлює обовʼязкового порядку щодо сертифікації таких машин, зокрема саме в органах сертифікації. Крім того, для виконання вимог тендерної документації достатньо однієї машини для здійснення ручного маркування. Враховуючи вище наведене, Скаржник має мінімальний перелік обладнання який дозволить вчасно та якісно надати послуги (машина маркувальна для нанесення дорожньої розмітки – 1шт. та машина для здійснення ручного маркування – 1 шт.), на які отримано саме атестати відповідності видані ДП «ДОРЦЕНТР» - організацією, що не має статусу органу сертифікації. Вказана вимога розрахована на учасників, які вже мають необхідне обладнання у відповідній кількості та на яке отримано атестати виробництва в органах сертифікації, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Таким чином, Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині. Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів полягає в незаконних та дискримінаційних вимогах, через які Скаржник не може прийняти участь в закупівлі. Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Конституцією України, – П Р О С И М О: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за Процедурою закупівлі та привести вимоги Документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Копія договору №113 від 12.06.2024, акти приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних (форма КБ-3) на 30 арк; 2. Копія договору оренди від 27.04.2023 на 5 арк; 3. Копія договору №03/01/23 від 24.01.2023 на 8 арк; 4. Копія атестату відповідності №АВ.ВА.047-25 від 13.03.2025 на 1 арк; 5. Копія атестату відповідності № АВ.ВА.048-25 від 13.03.2025 на 1 арк; Директор КЕП Дмитро ЦАРЕНКО
Причина: Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування: 15.03.2025 19:15
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А", Царенко Дмитро Олексійович 380684101001 citia@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b29b1fd809fd4bedb5cd2bcff66ae1b5
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо досвіду виконання аналогічного договору.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 1.3. додатку 1 Документації встановлено вимоги, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років (2022 – 2024 роки) аналогічного договору (досвід нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Додатку 1 (Викладено окремим файлом у форматі Excel (фарба), додаток 1.1.) без урахування ліній: 1.22; 1.34; 2.6; 1.35 поперечні лінії), щодо надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, виконаний/ні в повному обсязі за встановленою формою:

з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника № договору, дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору/ вартість виконаних робіт, тис. грн. Характеристика послуг, що надавались* Строк надання послуг (місяць, рік)
1 2 3 4 5 6
* Необхідно вказати види послуг, що надавались.
1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1, Учасник повинен надати:
- скановану копію відповідного договору;
- скановану копію актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в);
- скановану копію довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3).

Скаржник має досвід виконання аналогічного договору за період вказаний в Документації, а саме договору № 113 від 12.06.2024 за предметом закупівлі послуги з благоустрою, а саме нанесення горизонтальної дорожньої розмітки по вул. Свободи та вул. Покровська в с. Гатне Фастівського району Київської області за кодом ДК 45230000-8, проте вказаний договір не містить всіх типів ліній, які вказані у вимогах Документації, крім того, не зрозуміло яким чином Замовник буде визначати критерій високої інтенсивності дорожнього руху, що в подальшому може вплинути на хід кваліфікації пропозицій учасників. Договір, акти приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних (форма КБ-3) додаються на підтвердження.
Вказання в договорі конкретних типів ліній та інтенсивності дорожнього руху значно звужує коло учасників. На думку Скаржника, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору достатньо вимог, щодо аналогічності саме за кодом ДК.
Вказана вимога розрахована на учасників, які вже мають виконаний договір протягом останніх 3 (трьох) років (2022 – 2024 роки) аналогічного договору (досвід нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Додатку 1 (Викладено окремим файлом у форматі Excel (фарба), додаток 1.1.) без урахування ліній: 1.22; 1.34; 2.6; 1.35 поперечні лінії), щодо надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Таким чином, Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: a4e5db79d7c041a7b00677de6193e717
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо машини маркувальної для нанесення дорожньої розмітки, машини для здійснення ручного маркування та документів атестації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 1.1. додатку 1 Документації встановлено вимоги, щодо наявності в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме:
1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг у кількості не менше ніж:
- машина маркувальна для нанесення дорожньої розмітки, атестована органом сертифікації продукції – не менше 1 шт. На підтвердження проходження атестації маркувальної машини учасник надає копію атестату виробництва;
- машини для здійснення ручного маркування, атестовані органом сертифікації продукції – не менше 2 шт. На підтвердження проходження атестації маркувальної машини учасник надає копію атестату виробництва;
Відповідно до п. 1.1.3. додатку 1 Документації: Для підтвердження технічного стану машин та механізмів, які безпосередньо наносять дорожню розмітку, зазначених на вимогу підпункту 1.1.1, надати копії Актів перевірки і випробовування машин (атестати виробництва) з додатками до них.

У Скаржника наявна машина маркувальна для нанесення дорожньої розмітки (апарат для фарбування Меркур 24:1, G24W01 на базі транспортного засобу марки RENAULT модель L/2FL1/2FL102, державний номер КА0147ІТ). На зазначену машину маркувальну отримано саме атестат відповідності № АВ.ВА.048-25 від 13.03.2025 року виданий ДП «ДОРЦЕНТР», який не має статусу органу сертифікації. На підтвердження додаємо договір оренди від 27.04.2023 та атестат відповідності № АВ.ВА.048-25 від 13.03.2025.
У Скаржника, також, наявні машини для здійснення ручного маркування (LINELAZER 5900 – 2шт.). Тільки одна з цих машин має саме атестат відповідності №АВ.ВА.047-25 від 13.03.2025 року виданий ДП «ДОРЦЕНТР», який не має статусу органу сертифікації. На підтвердження надаємо договір №03/01/23 від 24.01.2023 та атестат відповідності №АВ.ВА.047-25 від 13.03.2025.
Скаржник не є виробником оскаржуваного обладнання, і відповідно, не має саме атестатів виробництва. Чинним законодавством не передбачено отримання надавачами послуг саме атестатів виробництва. Натомість, Скаржник має саме атестати відповідності.
Проте, атестати відповідності, які має Скаржник видані саме ДП «ДОРЦЕНТР» - організацією яка не має статусу органу сертифікації. Чинне законодавство не встановлює обовʼязкового порядку щодо сертифікації таких машин, зокрема саме в органах сертифікації.
Крім того, для виконання вимог тендерної документації достатньо однієї машини для здійснення ручного маркування.
Враховуючи вище наведене, Скаржник має мінімальний перелік обладнання який дозволить вчасно та якісно надати послуги (машина маркувальна для нанесення дорожньої розмітки – 1шт. та машина для здійснення ручного маркування – 1 шт.), на які отримано саме атестати відповідності видані ДП «ДОРЦЕНТР» - організацією, що не має статусу органу сертифікації.
Вказана вимога розрахована на учасників, які вже мають необхідне обладнання у відповідній кількості та на яке отримано атестати виробництва в органах сертифікації, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Таким чином, Замовник повинен внести відповідні зміни до тендерної документації в цій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації