-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електронний ключ
Завершена
179 055.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 895.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 895.28 UAH
Період оскарження:
05.03.2025 16:11 - 10.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця
Номер:
96e9639942ad4e03a608b057c9bc581a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-05-012912-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2025-03-05-012912-a_ТОВ_АВЕСТ_Україна.docx 18.03.2025 14:03
- Експертні висновки ДССЗІ.pdf 18.03.2025 14:03
- Протокол 14.pdf 18.03.2025 14:03
- Протокол 15.pdf 18.03.2025 14:03
- рішення від 04.04.2023 №4207.pdf 18.03.2025 14:03
- Довіреність_Булат.pdf 18.03.2025 14:03
- Скарга_UA-2025-03-05-012912-a_ТОВ_АВЕСТ_Україна.pdf 18.03.2025 14:03
- Рішення від 08.02.2023 № 1428.pdf 18.03.2025 14:03
- sign.p7s 18.03.2025 14:05
- Скарга_UA-2025-03-05-012912-a_ТОВ_АВЕСТ_Україна_відповідь на заперечення.pdf 27.03.2025 21:00
- рішення від 01.03.2024 № 3905.pdf 27.03.2025 21:00
- Скарга_UA-2025-03-05-012912-a_ТОВ_АВЕСТ_Україна_відповідь на заперечення.pdf.p7s 27.03.2025 21:00
- Скарга_UA-2025-03-05-012912-a_ТОВ_АВЕСТ_Україна_відповідь на заперечення.docx 27.03.2025 21:00
- рішення від 20.03.2025 № 4332.pdf 20.03.2025 16:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2025 № 4896.pdf 31.03.2025 12:14
- рішення від 28.03.2025 № 4896.pdf 02.04.2025 13:02
- Додаток 1 Технічна специфікація.pdf 24.03.2025 09:27
- Додаток 3 Експертні висновки ДССЗІ.pdf 24.03.2025 09:27
- Заперечення на скаргу від 18.03.25 UA-2025-03-05-012912-a.c1.DOCX 24.03.2025 09:27
- Заперечення на скаргу від 18.03.25 UA-2025-03-05-012912-a.c1.pdf 24.03.2025 09:27
- Додаток 2 Довідка про відповідність запропонованого товару необхідним характеристикам.pdf 24.03.2025 09:27
- Проткол 22.pdf 04.04.2025 17:37
- Проткол 22.pdf 04.04.2025 17:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.03.2025 14:13
Дата розгляду скарги:
28.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.03.2025 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.04.2025 13:03
Дата виконання рішення Замовником:
04.04.2025 17:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШИЛА:
Скасувати рішення яке затверджено протоколом від 15.03.2025 № 14 про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕСТУКРАЇНА", а також рішення яке затверджено протоколом від 15.03.2025 №15 щодо визначення приватного акціонерного товариства "ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" переможцем закупівлі, щодо Закупівлі оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-05-012912-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
371c346c4d034e139a68592790efad8a
Заголовок пункту скарги:
Скаржник ТОВ "АВЕСТ-УКРАЇНА" не погоджуєтсья із рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції та вважаємо його безпідставним та таким, що порушує права ТОВ "АВЕСТ-УКРАЇНА" як учасника тендеру
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
вих. № 36
від «18» березня 2025 року
До Постійно діючої адміністративної колегії
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скаржник ТОВ "АВЕСТ-УКРАЇНА",
ЄДРПОУ 37963188
Місцезнаходження суб’єкта оскарження 04128, м. Київ, вул. Берковецька, буд. 1
Найменування замовника Військова частина 1551
ЄДРПОУ 45144484
Україна, Черкаська обл., м. Черкаси
Відповідно до пункту 27 Особливостей «У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника, така інформація може зазначатися як назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село) місцезнаходження замовника.»
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-05-012912-a
СКАРГА на неправомірне
відхилення тендерної пропозиції.
Наша компанія ТОВ "АВЕСТ-УКРАЇНА" (далі-Скаржник) є учасником процедури закупівлі UA-2025-03-05-012912-a «Електронний ключ «Алмаз-1К» (ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання)”, Замовника Військова частина 1551 (далі-Замовник).
Закупівля оголошена керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі-Особливості).
Ми подали свою пропозицію на участь у даному тендері у встановлений Замовником період для подачі пропозицій. За результатами оцінки пропозицій 13 березня 2025 саме наша пропозиції була визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна.
Проте, 16-го березня нам стало відомо, що Замовник відхилив нашу пропозицію, розмістивши відповідний протокол № 14 від 15.03.2025 р. в електронній системі закупівель о 11 год 30 хв (далі-Протокол) .
Ми не згодні з даним рішенням щодо відхилення нашої пропозиції, вважаємо його безпідставним та таким, що порушує наші права як учасника тендеру.
Відповідно до Протоколу єдиною підставою для відхилення нашої пропозиції визначено наступне:
Таким чином, нашу пропозицію відхилено на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Тепер розглянемо уважно вимогу з Тендерної Документації, на яку посилається Уповноважена особа Замовника, у рішенні про відхилення нашої пропозиції.
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Тендерні пропозиції подаються в порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей; кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 1 до тендерної документації.
Додаток 1 до тендерної документації передбачає надання наступних документів:
Інші документи від Учасника:
1 Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.
2 Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
3 У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб:
- військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України,
або
- посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні,
або
- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні,
або
- посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні,
або
- витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою.
4 Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме:
- повне найменування;
- юридичну адресу;
- поштову або фактичну адресу;
- код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП);
- банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО);
- тел./факс;
- е-mail;
посаду керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ).
3. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця 1
№ з/п Найменування
товару Од. виміру Кількість
Технічні характеристики товару Виробник товару* Країна походження товару**
1 2 3 4 5 6 7
п.6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі): технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в додатку 2 до тендерної документації.
По-перше, у Документації взагалі відсутня вимога про перевірку наданої інформації безпосередньо на сайті Учасника, у зв’язку з чим нам не зрозуміло на підставі чого Замовником здійснювався аналіз інформації з сайту. Таке рішення фактично прийнято безпосередньо з ігноруванням вимог Документації.
Відповідно до усталеної практики АМКУ, інформація з сайту не може розглядатися як належне підтвердження чи спростування технічних характеристик, якщо це прямо не передбачено Документацією. Дана позиція відображена в:
1. Рішенні № № 4207-р/пк-пз від 04.04.2023 за скаргою закупівлі UA-2023-03-06-008017-a
2. Рішенні № 1428-р/пк-пз від 08.02.2023 за скаргою у закупівлі UA-2022-12-29-002393-a (пункт 1, сторінка 6, абзац 6)
По-друге, предметом закупівлі є засіб криптографічного захисту інформації (далі за текстом – засіб КЗІ). Відповідно до п.2 Постанови КМУ №992 від 07.11.2018 року «Про затвердження вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг»: Установити, що для надання кваліфікованих електронних довірчих послуг можуть використовуватись надійні засоби електронного цифрового підпису, які отримали позитивні експертні висновки за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації, видані до набрання чинності Законом України “Про електронні довірчі послуги”, до закінчення строку дії експертних висновків.
Регулятором в сфері проведення експертиз в галузі криптографічного захисту інформації є Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України. Вказаний орган видає в межах своїх повноважень експертні висновки на засоби КЗІ, в яких надає підтвердження тим чи іншим вимогам законодавства, зазначаючи у висновках міжнародні та/або українські стандарти. Експертні висновки надаються Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України відповідно до внутрішнього регламенту.
Перелік засобів криптографічного захисту інформації, які мають експертний висновок за результатами державної експертизи у галузі КЗІ на сайті регулятора https://cip.gov.ua/ua/news/perelik-zasobiv-kriptografichnogo-zakhistu-informaciyi-yaki-mayut-ekspertnii-visnovok-za-rezultatami-derzhavnoyi-ekspertizi-u-galuzi-kzi. (запропонований скаржником товар зазначений у переліку у строках 47, 257, 258)
Швидкість формування ЕЦП за ДСТУ 4145-2002 та Швидкість формування спільного секрету Діффі-Гелмана в гр.т. еліптичної кривої визначається та перевіряється не зазначеною на сайті інформацією, яка може бути застарілою та/або вчасно не оновленою, а проведенням державної експертизи в галузі криптографічного захисту інформації, за результатом якої видається експертний висновок із зазначенням реалізованих алгоритмів засобу криптографічного захисту інформації, яким і є предмет даної закупівлі.
Вимоги до довжин ключів та протоколу розподілу ключових даних Діффі-Гелмана в групі точок еліптичної кривої визначаються наступними нормативними документами:
1. Наказ МІНІСТЕРСТВА ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ № 140/614 від 30.09.2020 «Про встановлення вимог до технічних засобів, процесів їх створення, використання та функціонування у складі інформаційно-телекомунікаційних систем під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 жовтня 2020 р. за № 1039/35322, п. 8
2. стандарт ДСТУ 4145-2002 http://ksv.do.am/GOST/DSTY_ALL/DSTU2/dstu_4145-2002.pdf
3. Постанова КМУ №992 від 07.11.2018 року «Про затвердження вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг»
4. ЗУ «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»
Підтвердженням відповідності необхідним стандартам засобів КЗІ, яким є запропонований Учасником еквівалентний товар є наявність позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України за результатами державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації, де зазначається наявність у предмета експертизи конкретного стандарту. Учасником у складі тендерної пропозиції були надані експертні висновки на підтвердження запропонованого товару технічним вимогам Замовника з вірною згідно вимог регулятора реалізацією стандарту ДСТУ 4145-2002 та Діффі-Гелмана:
Враховуючи вищевикладене, оскільки Документація не містить вимоги про перевірку Замовником інформації безпосередньо на сайті, вважаємо рішення про відхилення нашої пропозиції таким, що прийняте з порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 5, 18 ЗУ “Про публічні закупівлі, п.54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
та з метою скасування неправомірного рішення щодо відхилення нашої пропозиції,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника Військова частина 1551 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “АВЕСТ-УКРАЇНА” по закупівлі UA-2025-03-05-012912-a, оформлене Протоколом № 14 від 15.03.2025 р., оприлюднене в електронній системі закупівель 15 березня 2025 р. в 11:30
3. Зобов’язати Замовника Військова частина 1551 скасувати рішення про визначення ПрАТ "ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" переможцем процедури закупівлі UA-2025-03-05-012912-a формлене Протоколом №15 від 15.03.203, оприлюднене в електронній системі закупівель об 11 год 40 хв 15 березня 2025 р.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Позитивні Експертні висновки від регулятора Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України на запропонований скаржником товар
2. Копія рішення № 1428-р/пк-пз від 08.02.2023
3. Копія рішення № 1428-р/пк-пз від 08.02.2023
4. Протокол про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “АВЕСТ-УКРАЇНА” № 14 від 15.03.2025 р.
5. Протокол про визначення ПрАТ "ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" переможцем процедури закупівлі №15 від 15.03.203.
т.в.о. Директора
ТОВ «АВЕСТ-УКРАЇНА» Г.В. Булат
від «18» березня 2025 року
До Постійно діючої адміністративної колегії
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скаржник ТОВ "АВЕСТ-УКРАЇНА",
ЄДРПОУ 37963188
Місцезнаходження суб’єкта оскарження 04128, м. Київ, вул. Берковецька, буд. 1
Найменування замовника Військова частина 1551
ЄДРПОУ 45144484
Україна, Черкаська обл., м. Черкаси
Відповідно до пункту 27 Особливостей «У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника, така інформація може зазначатися як назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село) місцезнаходження замовника.»
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-05-012912-a
СКАРГА на неправомірне
відхилення тендерної пропозиції.
Наша компанія ТОВ "АВЕСТ-УКРАЇНА" (далі-Скаржник) є учасником процедури закупівлі UA-2025-03-05-012912-a «Електронний ключ «Алмаз-1К» (ДК 021:2015:32580000-2: Інформаційне обладнання)”, Замовника Військова частина 1551 (далі-Замовник).
Закупівля оголошена керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі-Особливості).
Ми подали свою пропозицію на участь у даному тендері у встановлений Замовником період для подачі пропозицій. За результатами оцінки пропозицій 13 березня 2025 саме наша пропозиції була визначена електронною системою як найбільш економічно вигідна.
Проте, 16-го березня нам стало відомо, що Замовник відхилив нашу пропозицію, розмістивши відповідний протокол № 14 від 15.03.2025 р. в електронній системі закупівель о 11 год 30 хв (далі-Протокол) .
Ми не згодні з даним рішенням щодо відхилення нашої пропозиції, вважаємо його безпідставним та таким, що порушує наші права як учасника тендеру.
Відповідно до Протоколу єдиною підставою для відхилення нашої пропозиції визначено наступне:
Таким чином, нашу пропозицію відхилено на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 41 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Тепер розглянемо уважно вимогу з Тендерної Документації, на яку посилається Уповноважена особа Замовника, у рішенні про відхилення нашої пропозиції.
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
п.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Тендерні пропозиції подаються в порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей; кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 1 до тендерної документації.
Додаток 1 до тендерної документації передбачає надання наступних документів:
Інші документи від Учасника:
1 Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.
2 Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
3 У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб:
- військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України,
або
- посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні,
або
- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні,
або
- посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні,
або
- витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою.
4 Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме:
- повне найменування;
- юридичну адресу;
- поштову або фактичну адресу;
- код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП);
- банківські реквізити (поточний рахунок, назву банку, у якому відкритий рахунок та МФО);
- тел./факс;
- е-mail;
посаду керівника підприємством та ПІБ (для ФОП зазначається ПІБ).
3. Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця 1
№ з/п Найменування
товару Од. виміру Кількість
Технічні характеристики товару Виробник товару* Країна походження товару**
1 2 3 4 5 6 7
п.6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі): технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в додатку 2 до тендерної документації.
По-перше, у Документації взагалі відсутня вимога про перевірку наданої інформації безпосередньо на сайті Учасника, у зв’язку з чим нам не зрозуміло на підставі чого Замовником здійснювався аналіз інформації з сайту. Таке рішення фактично прийнято безпосередньо з ігноруванням вимог Документації.
Відповідно до усталеної практики АМКУ, інформація з сайту не може розглядатися як належне підтвердження чи спростування технічних характеристик, якщо це прямо не передбачено Документацією. Дана позиція відображена в:
1. Рішенні № № 4207-р/пк-пз від 04.04.2023 за скаргою закупівлі UA-2023-03-06-008017-a
2. Рішенні № 1428-р/пк-пз від 08.02.2023 за скаргою у закупівлі UA-2022-12-29-002393-a (пункт 1, сторінка 6, абзац 6)
По-друге, предметом закупівлі є засіб криптографічного захисту інформації (далі за текстом – засіб КЗІ). Відповідно до п.2 Постанови КМУ №992 від 07.11.2018 року «Про затвердження вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг»: Установити, що для надання кваліфікованих електронних довірчих послуг можуть використовуватись надійні засоби електронного цифрового підпису, які отримали позитивні експертні висновки за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації, видані до набрання чинності Законом України “Про електронні довірчі послуги”, до закінчення строку дії експертних висновків.
Регулятором в сфері проведення експертиз в галузі криптографічного захисту інформації є Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України. Вказаний орган видає в межах своїх повноважень експертні висновки на засоби КЗІ, в яких надає підтвердження тим чи іншим вимогам законодавства, зазначаючи у висновках міжнародні та/або українські стандарти. Експертні висновки надаються Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України відповідно до внутрішнього регламенту.
Перелік засобів криптографічного захисту інформації, які мають експертний висновок за результатами державної експертизи у галузі КЗІ на сайті регулятора https://cip.gov.ua/ua/news/perelik-zasobiv-kriptografichnogo-zakhistu-informaciyi-yaki-mayut-ekspertnii-visnovok-za-rezultatami-derzhavnoyi-ekspertizi-u-galuzi-kzi. (запропонований скаржником товар зазначений у переліку у строках 47, 257, 258)
Швидкість формування ЕЦП за ДСТУ 4145-2002 та Швидкість формування спільного секрету Діффі-Гелмана в гр.т. еліптичної кривої визначається та перевіряється не зазначеною на сайті інформацією, яка може бути застарілою та/або вчасно не оновленою, а проведенням державної експертизи в галузі криптографічного захисту інформації, за результатом якої видається експертний висновок із зазначенням реалізованих алгоритмів засобу криптографічного захисту інформації, яким і є предмет даної закупівлі.
Вимоги до довжин ключів та протоколу розподілу ключових даних Діффі-Гелмана в групі точок еліптичної кривої визначаються наступними нормативними документами:
1. Наказ МІНІСТЕРСТВА ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ’ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ № 140/614 від 30.09.2020 «Про встановлення вимог до технічних засобів, процесів їх створення, використання та функціонування у складі інформаційно-телекомунікаційних систем під час надання кваліфікованих електронних довірчих послуг», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22 жовтня 2020 р. за № 1039/35322, п. 8
2. стандарт ДСТУ 4145-2002 http://ksv.do.am/GOST/DSTY_ALL/DSTU2/dstu_4145-2002.pdf
3. Постанова КМУ №992 від 07.11.2018 року «Про затвердження вимог у сфері електронних довірчих послуг та Порядку перевірки дотримання вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг»
4. ЗУ «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»
Підтвердженням відповідності необхідним стандартам засобів КЗІ, яким є запропонований Учасником еквівалентний товар є наявність позитивного експертного висновку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України за результатами державної експертизи в сфері криптографічного захисту інформації, де зазначається наявність у предмета експертизи конкретного стандарту. Учасником у складі тендерної пропозиції були надані експертні висновки на підтвердження запропонованого товару технічним вимогам Замовника з вірною згідно вимог регулятора реалізацією стандарту ДСТУ 4145-2002 та Діффі-Гелмана:
Враховуючи вищевикладене, оскільки Документація не містить вимоги про перевірку Замовником інформації безпосередньо на сайті, вважаємо рішення про відхилення нашої пропозиції таким, що прийняте з порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 5, 18 ЗУ “Про публічні закупівлі, п.54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
та з метою скасування неправомірного рішення щодо відхилення нашої пропозиції,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника Військова частина 1551 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “АВЕСТ-УКРАЇНА” по закупівлі UA-2025-03-05-012912-a, оформлене Протоколом № 14 від 15.03.2025 р., оприлюднене в електронній системі закупівель 15 березня 2025 р. в 11:30
3. Зобов’язати Замовника Військова частина 1551 скасувати рішення про визначення ПрАТ "ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" переможцем процедури закупівлі UA-2025-03-05-012912-a формлене Протоколом №15 від 15.03.203, оприлюднене в електронній системі закупівель об 11 год 40 хв 15 березня 2025 р.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Позитивні Експертні висновки від регулятора Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України на запропонований скаржником товар
2. Копія рішення № 1428-р/пк-пз від 08.02.2023
3. Копія рішення № 1428-р/пк-пз від 08.02.2023
4. Протокол про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “АВЕСТ-УКРАЇНА” № 14 від 15.03.2025 р.
5. Протокол про визначення ПрАТ "ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" переможцем процедури закупівлі №15 від 15.03.203.
т.в.о. Директора
ТОВ «АВЕСТ-УКРАЇНА» Г.В. Булат
×
-
Назва доказу:
5. Протокол про визначення ПрАТ "ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" переможцем процедури закупівлі №15 від 15.03.203.
-
Повʼязаний документ:
Протокол 15.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “АВЕСТ-УКРАЇНА” № 14 від 15.03.2025 р.
-
Повʼязаний документ:
Протокол 14.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія рішення № 1428-р/пк-пз від 08.02.2023
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 08.02.2023 № 1428.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Копія рішення № 4207-р/пк-пз від 04.04.2023
-
Повʼязаний документ:
рішення від 04.04.2023 №4207.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Позитивні Експертні висновки від регулятора Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України на запропонований скаржником товар
-
Повʼязаний документ:
Експертні висновки ДССЗІ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
керуючись статтями 5, 18 ЗУ “Про публічні закупівлі, п.54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, та з метою скасування неправомірного рішення щодо відхилення нашої пропозиції, Просимо: Зобов’язати Замовника Військова частина 1551 скасувати рішення про визначення ПрАТ "ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" переможцем процедури закупівлі UA-2025-03-05-012912-a формлене Протоколом №15 від 15.03.203, оприлюднене в електронній системі закупівель об 11 год 40 хв 15 березня 2025 р.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
керуючись статтями 5, 18 ЗУ “Про публічні закупівлі, п.54 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, та з метою скасування неправомірного рішення щодо відхилення нашої пропозиції, Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника Військова частина 1551 скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ “АВЕСТ-УКРАЇНА” по закупівлі UA-2025-03-05-012912-a, оформлене Протоколом № 14 від 15.03.2025 р., оприлюднене в електронній системі закупівель 15 березня 2025 р. в 11:30