-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, встановлених в приміщеннях органів та установ Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області
Код послуг згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві предмета закупівлі: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Завершена
552 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 760.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 760.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2025 15:58 - 26.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
03919b4814c84790a153b159ac2b17fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-05-012460-a.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
Оскарження рішення Замовника від 03.04.2025 № 94-л про визначення переможцем відкритих торгів учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», код ЄДРПОУ 43160866 (далі – ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018»), та про намір Замовника укласти з ним договір закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо рішення від 03.04.2025 _94-л.pdf 08.04.2025 09:48
- Скарга щодо рішення від 03.04.2025 _94-л.doc 08.04.2025 09:48
- 1. ПРОТОКОЛ _94-визнання переможця - охорона сигнал..pdf 08.04.2025 09:48
- 2. Договір оренди авто _111124_24-26.pdf 08.04.2025 09:48
- 3. Договір оренди авто _111124_24-26(1).pdf 08.04.2025 09:48
- sign.p7s 08.04.2025 10:04
- рішення від 10.04.2025 №5680.pdf 10.04.2025 14:28
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2025 №6127.pdf 18.04.2025 14:16
- рішення від 17.04.2025 №6127.pdf 22.04.2025 10:28
- Заперечення_Validation_Report.pdf 11.04.2025 13:11
- Заперечення.PDF 11.04.2025 13:11
- Заперечення.PDF.asice 11.04.2025 13:11
- Заперечення.docx 11.04.2025 13:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 15:15
Дата розгляду скарги:
17.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.04.2025 14:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2025 10:28
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
48c9c79bcd57434686a80d39ba5a839d
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, невідповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника від 03.04.2025 № 94-л про визначення переможцем відкритих торгів учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», код ЄДРПОУ 43160866 (далі – ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018»), та про намір Замовника укласти з ним договір закупівлі. Учасник закупівлі ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» не виконав умови Додатку № 3 до тендерної документації Замовника в частині підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених в цьому Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Детальніше в скарзі.
×
-
Назва доказу:
Детальніше в скарзі
-
Повʼязаний документ:
Скарга щодо рішення від 03.04.2025 _94-л.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до абзацу 2 пункту 42 Особливостей, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Зобов’язати Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції скасувати своє рішення про визначення ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» переможцем відкритих торгів та про намір укласти з ним договір про закупівлю. Детальніше в скарзі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі:
Номер:
991041b5819c44388e5f4266b4913653
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-05-012460-a.c1
Назва:
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі:
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.Сертифікат ДСТУ 50518.pdf 07.03.2025 13:17
- Скарга UA-2025-03-05-012460-a.pdf 07.03.2025 13:17
- Скарга UA-2025-03-05-012460-a.docx 07.03.2025 13:17
- 2. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf 07.03.2025 13:17
- sign.p7s 07.03.2025 13:19
- рішення від 11.03.2025 №3690.pdf 11.03.2025 16:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.03.2025 №4261.pdf 20.03.2025 12:19
- рішення від 19.03.2025 №4261.pdf 21.03.2025 16:54
- Заперечення.PDF 13.03.2025 15:38
- 1.Сертифікат Шериф ДСТУ.pdf 13.03.2025 15:38
- 4. Рішення від 06.09.2023 №14216.pdf 13.03.2025 15:38
- 6. Рішення від 26.11.2024 № 18899.pdf 13.03.2025 15:38
- 5. Рішення від 28.08.2024 №14461.pdf 13.03.2025 15:38
- 2.Сертифікат Шериф ДСТУ.pdf 13.03.2025 15:38
- 3.Сертифікат Шериф ДСТУ.pdf 13.03.2025 15:38
- Заперечення.docx 13.03.2025 15:38
- Заперечення.docx.asice 13.03.2025 15:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2025 15:43
Дата розгляду скарги:
19.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2025 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.03.2025 16:54
Дата виконання рішення Замовником:
24.03.2025 10:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
24.03.2025 виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4261-р/пк-пз від 19.03.2025. Згідно з протоколом уповноваженої особи Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції від 24 березня 2025 року №82-л, внесено зміни до тендерної документації для процедури закупівлі — відкриті торги, предмет закупівлі: послуги за кодом ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, встановлених в приміщеннях органів та установ Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції, які територіально розміщені у Львівській області.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
649f43af826a488ea0f948fff8f7d192
Заголовок пункту скарги:
1. Відповідно до п.3 Додатку 2 Тендерної документації також ідентична вимога міститься і у п.п. 3.3 п.3 Додатку 6 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «пункт централізованого спостереження (ПЦС)» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно пункт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження.
Додатково зазначаємо, що жодним акредитованим органом не видається СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ НА ПОСЛУГИ, оскільки СЕРТИФІКУВАТИСЯ МОЖЕ ЛИШЕ ПРОДУКЦІЯ.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.».
ВКАЗАНИЙ ЗАМОВНИКОМ ДСТУ ЕN 50518-2019 РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить лише Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що пункт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який вимагає замовник, не може вважатися сертифікатом.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Ми, маємо сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження, який дає можливість надавати послуги якісно та в повному обсязі, що підтверджується виконаними аналогічними договорами в повному обсязі. Одночасно з цим орган сертифікації, який видав нам сертифікат, не є акредитованим в НААУ. При цьому жодним із законів чи інших нормативних актів в Україні не встановлено, що орган сертифікації, який акредитований в НААУ відрізняється від органу сертифікації, який не акредитований в НААУ.
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ ЕN 50518-2019, виданий акредитованим органом.
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «пункт централізованого спостереження (ПЦС)» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно пункт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження.
Додатково зазначаємо, що жодним акредитованим органом не видається СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ НА ПОСЛУГИ, оскільки СЕРТИФІКУВАТИСЯ МОЖЕ ЛИШЕ ПРОДУКЦІЯ.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Додатково повідомляємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО зазначено, що в системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони ПРОПОНУЄ державним та приватним організаціям провести сертифікацію, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.».
ВКАЗАНИЙ ЗАМОВНИКОМ ДСТУ ЕN 50518-2019 РЕГЛАМЕНТУЄ СЕРТЕФІКАЦІЮ ПРИЛАДІВ, А НЕ ДІЯЛЬНІСТЬ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ.
Отримання Управлінням Поліції Охорони "Сертифіката Відповідності" -являється внутрішньо регламентованим документом та отриманий він від ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ. Тобто головний департамент сертифікує свої філії на місцях, а точніше не філії а обладнання яке вони мають право там використовувати.
Дану сертифікацію проводить лише Департамент поліції охорони що на нашу думку є пов’язаною особою із Управлінням поліції охорони.
Додатково повідомляємо, що пункт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами в жодному разі не можуть бути продукцією, оскільки:
Продукція – це (англ. production, output, produce, нім. Produktion f, Erzeugnisse n pl, Produkte n pl, Güter n pl) — матеріальний результат трудової діяльності або виробничих процесів, що має корисні властивості і призначений для використання споживачем.
Послуга – це (англ. service) — це дія, результат якої споживається в процесі її виконання. Послуги становлять собою діяльність індивіда на користь іншої особи. «Цілеспрямована діяльність, результати якої мають прояв у корисному ефекті».
Оскільки продукція та послуги це зовсім різні поняття, вважаємо, що даний сертифікат, який вимагає замовник, не може вважатися сертифікатом.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» відповідно до наявної чинної ліцензії надає ПОСЛУГИ а не постачає ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати сертифікату на продукцію.
Ми, маємо сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження, який дає можливість надавати послуги якісно та в повному обсязі, що підтверджується виконаними аналогічними договорами в повному обсязі. Одночасно з цим орган сертифікації, який видав нам сертифікат, не є акредитованим в НААУ. При цьому жодним із законів чи інших нормативних актів в Україні не встановлено, що орган сертифікації, який акредитований в НААУ відрізняється від органу сертифікації, який не акредитований в НААУ.
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає надання саме сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ ЕN 50518-2019, виданий акредитованим органом.
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
-
Повʼязаний документ:
2. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf
-
-
Назва доказу:
Скан-копія сертифікату ДСТУ 50518:20219
-
Повʼязаний документ:
1.Сертифікат ДСТУ 50518.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.