-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кухонне обладнання
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_КУХОННЕ ОБЛАДНАННЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
228 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 140.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 140.00 UAH
Період оскарження:
05.03.2025 14:00 - 10.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на відміну процедури після оприлюднення повідомлення про намір
Номер:
dad09d2d04e744dfa597266c1d8e99b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-05-007463-a.a1
Назва:
Скарга на відміну процедури після оприлюднення повідомлення про намір
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2025 № 5533.pdf 09.04.2025 13:21
- рішення від 01.04.2025 № 5008.pdf 01.04.2025 17:37
- рішення від 08.04.2025 № 5533.pdf 11.04.2025 14:41
- Пояснення по скарзі.pdf 03.04.2025 12:31
- Пояснення по скарзі.doc 03.04.2025 12:31
- Скарга UA-2025-03-05-007463-a.docx 29.03.2025 16:56
- ПРОТОКОЛ відміна 24.03.2025.doc 29.03.2025 16:56
- sign.p7s 29.03.2025 16:57
- Скарга UA-2025-03-05-007463-a.docx.asice.zip 29.03.2025 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2025 17:02
Дата розгляду скарги:
08.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2025 17:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.04.2025 14:41
Дата виконання рішення Замовником:
17.04.2025 09:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5533-р/пк-пз від 08.04.2025 Замовником скасовано рішення від 24.03.2025 про відміну процедури закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
705d01e4212f4cf0be4cbfed7f8454bc
Заголовок пункту скарги:
Щодо відміни відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
невідповідність в інформації та/або документах, що подані ФОП Літаврін Євген Миколайович у складі тендерної пропозиції, яка стосується підтвердження повноважень учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, могла бути усунена шляхом зазначення Замовником у повідомленні про усунення невідповідностей, яке повинно було бути оприлюднено у електронній системі закупівель на етапі розгляду пропозиції
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ відміна 24.03.2025
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ відміна 24.03.2025.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника – Управління праці та соціального захисту населення Уманської міської ради – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №73 від 24.53.2025 року про відміну процедури Закупівлі та при потребі виставить вимогу про усунення невідповідностей