-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція приміщення опорного загальноосвітнього навчального закладу Старосамбірської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя України Богдана Сольчаника (з впровадженням енергозберігаючих заходів) по вул.Шевченка,14 в м. Старий Самбір Львівської області. Коригування. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Реконструкція приміщення опорного загальноосвітнього навчального закладу Старосамбірської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 імені Героя України Богдана Сольчаника (з впровадженням енергозберігаючих заходів) по вул.Шевченка,14 в м. Старий Самбір Львівської області. Коригування. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Торги не відбулися
9 338 066.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 690.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 690.00 UAH
Період оскарження:
25.07.2018 16:46 - 05.08.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника №07 від 07 вересня 2018 року.
Номер:
7f1eb750ffca4669b474e00a95ec49f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-001305-c.a10
Назва:
Скарга на дії Замовника №07 від 07 вересня 2018 року.
Скарга:
До скарги додаємо Додатки:
1. Платіжне доручення №133 від 07 вересня 2018року.
2. Рішення АМКУ №3440-р/пк-пз від 30.05.2017року.
3. Довідка № 324/07 від 03.08.2018 року.
4. Лист гарантія № 308/06 від 02.08.2018 року.
5. Протокол №79 від 20.08.2018р.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга №07 від 07.09.2018р..pdf 08.09.2018 17:29
- платіжне доручення №133.pdf 08.09.2018 17:29
- Рішення АМКУ від 30.05.2017 № 3440(1).pdf 08.09.2018 17:29
- довідка №324-07.PDF 08.09.2018 17:29
- лист-гарантія №308-06.PDF 08.09.2018 17:29
- протокол №79 від 20.08.2018р..pdf 08.09.2018 17:29
- Рішення від 12.09.2018 № 9365 + лист Замовнику.pdf 12.09.2018 18:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2018 № 9904.pdf 26.09.2018 14:38
- Рішення від 25.09.2018 № 9904.pdf 28.09.2018 16:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.09.2018 17:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.09.2018 16:13
Дата виконання рішення Замовником:
01.10.2018 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення тендерного комітету
Номер:
2d045609c56a47d5b7616ee205a7c1e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-001305-c.b9
Назва:
Вимога на рішення тендерного комітету
Вимога:
Подаємо вимогу на кваліфікацію № 07-09 від 07.09.2018р.
Якщо тендерний комітет терміново, сьогодні не відмінить рішення про визнання Переможцем "ПП "ЛВ-Арка"", нами ще сьогодні буде подана скарга в Антимонопольний комітет України!
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога №07-09.PDF 07.09.2018 13:16
- протокол 14.09 - 3 стор.jpeg 14.09.2018 13:02
- протокол 14.09 - 1 стор.jpeg 14.09.2018 13:02
- протокол 14.09 - 2 стор.jpeg 14.09.2018 13:02
Дата подачі:
07.09.2018 13:16
Вирішення:
З підстав зазначених в протоколі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Новвоведення у процедурі державних закупівель)))
Номер:
66d28da8e9de4ea2b9bca8f6087fe111
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-001305-c.a8
Назва:
Новвоведення у процедурі державних закупівель)))
Вимога:
Шановний тендерний комітет, 04.09.2018р. 0 17:00 нам стало відомо, що усі учасники тепер мають право недодавати будь-які документи і будь-якій кількості, оскільки навіть через 22 дні після кінцевої дати подання пропозицій можна довантажити все чого не вистачало у тендерній пропозиції, просто додавши у кваліфікацію документ під назвою "лист"))). Визначна дата 04.09.2018р. -коли тендерний комітет започаткував нову, авторську "схему: як стати Переможцем, коли ти домовився, але не ідеально підготував документи!" разом з директором "ПП "ЛВ-Арка"". Ми впевнені, що навіть АМКУ ще такого не бачив, їм точно цікаво буде прочитати про нововедення у процедурі державних закупівель)))
І тепер стало нарешті зрозумілим, де документ-відповідь від Перемишлянської районної філії Львівського обласного центру зайнятості №208/02 від 17.08.2018р.- він просто не завантажився, технічний збій)))
Шановні колеги-учасники даної закупівлі, якщо у вас ще є така технічна можливість-дозавантажуйте всі документи, за якими вас дискваліфікували, не забудьте все списати на технічний збій у файлі "лист", бо нажаль, ТОВ «Будівельна компанія «Терон Девелопмент» не встигла, не здогадалася про таке раніше))
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол розгляду вимога 10.09 - 2 стор.jpeg 10.09.2018 10:01
- протокол розгляду вимога 10.09 - 1 стор.jpeg 10.09.2018 10:01
Дата подачі:
05.09.2018 13:30
Вирішення:
в вимозі ТОВ «Будівельна компанія «Терон Девелопмент» від 05.09.2018р. не міститься конкретних вимог до Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
неправомірне рішення тендерного комітету
Номер:
f40551dc5cee4a43bb287600c960b4a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-001305-c.b7
Назва:
неправомірне рішення тендерного комітету
Вимога:
Рішення про перемогу ПП "ЛВ-Арка" прийнято 29.08.2018року о 18.23. Паспорт переможець надав 31.08.2018 о 12.00. Аргументація "технічного збою" звучить дуже непереконливо, тому що документи "переможець" завантажував 09.08.2018 о 12.15. "Технічний збій" (якщо він і був, не тривав до 18.00.
Статтею 21 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
"Переможцем" це не було зроблено до 09.08.2018року до 18.00, а тільки 31.08.2018року!!!
Враховуючи зазначене, оскільки відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Замовником та учасником-переможцем не надано жодного підтверджуючого документа про "технічний збій"
Тому вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету про визнання переможця.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол розгляду вимога 10.09 - 2 стор.jpeg 10.09.2018 10:00
- протокол розгляду вимога 10.09 - 1 стор.jpeg 10.09.2018 10:00
Дата подачі:
05.09.2018 11:40
Вирішення:
В складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка» не було відображено паспорт особи уповноваженої на підпис пропозиції. Учасник, при поданні документів переможця, прикріпив лист – пояснення про те, що внаслідок технічного збою стало неможливим відтворення одного з файлів пропозиції та додатково прикріпив копію паспорту. Протягом 2018 року періодично спостерігались технічні збої в системі Prozorro.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення тендерного комітету
Номер:
63185e0678fe4d17afd8414decb0086c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-001305-c.c6
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету
Вимога:
Під час визначення переможця, Вами було упущено помилки, які були у тендерній пропозиції учасника. Насамперед відсутня копія паспорта директора, а також довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідають відомості ресурсів, що зазначені у довідці. Що є дискримінацією щодо інших учасників, що були відхилені попередньо. У разі якщо Ви проігноруєте ці помилки ми будемо змушені звернутися зі скаргою в АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відомість ресурсів.pdf 30.08.2018 10:40
- дов_дка про наявн_сть обладнання.pdf 30.08.2018 10:40
- протокол вимога Градобуд 1 стор.jpeg 04.09.2018 17:00
- протокол вимога Градобуд 2 стор.jpeg 04.09.2018 17:00
Дата подачі:
30.08.2018 10:40
Вирішення:
D складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка» не було відображено паспорт особи уповноваженої на підпис пропозиції. Учасник, при поданні документів переможця, прикріпив лист – пояснення про те, що внаслідок технічного збою стало неможливим відтворення одного з файлів пропозиції та додатково прикріпив копію паспорту. Протягом 2018 року періодично спостерігались технічні збої в системі Prozorro в зв’язку з переїздом з платформи Amazon та по іншим причинам.
Скаржник зазначає, що перелік обладнання поданого учасником не співпадає з відомістю ресурсів. Для підтвердження відповідності учасником мало бути подано «Довідка про обладнання і механізми, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням власні чи орендовані», для підтвердження наявності транспортних засобів та будівельної техніки необхідно було надати відповідні документи. В складі пропозиції ППБП «ЛВ – Арка» подано підтверджуючі документи на всі транспортні засоби та будівельну техніку зазначену в відомості ресурсів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення кваліфікації
Номер:
639c5f6a6d1442c69b9450e605e01e04
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-001305-c.a5
Назва:
Вимога на рішення кваліфікації
Вимога:
Вимога №50/08 від 29 серпня 2018 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 29 серпня 2018 року..PDF 29.08.2018 12:15
- Рішення АМКУ від 30.05.2017 № 3440(1).pdf 29.08.2018 12:15
- протокол розгляду вимоги Терон 2 стор.jpg 31.08.2018 16:15
- протокол розгляду вимоги Терон 1 стор.jpg 31.08.2018 16:15
Дата подачі:
29.08.2018 12:15
Вирішення:
- Не подано копій виконання аналогічних договорів за 2016 рік, листів – відгуків про виконання договорів за 2016 рік та копій документів, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів за 2016 рік; Тендерною документацією було передбачено подання копій аналогічних договорів, листі – відгуків та документів, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів за 2016 рік та за 2017 рік. В складі пропозиції подано зазначені документи лише за 2017 рік, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. Учасником разом з вимогою подано копію рішення АМКУ, однак в ньому зазначено про вимогу Замовника про виконання аналогічних договорів на певну суму, а не за конкретні роки.
- Не подано розрахунку заробітної плати. Учасником подано відомість трудомісткості та заробітної плати, але не подано розрахунку заробітної плати розробленого відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 р №281.
- В довідці про дотримання законодавства про санкції не вказано дотримання ЗУ «Про санкції». В гарантійному листі Учасника не вказано про дотримання конкретно ЗУ «Про санкції».
- Довідка з банку про відсутність простроченої заборгованості по кредитах повинна бути видана не раніше як за 5 днів до дати подання пропозицій, тобто до 09.08.2018р. Зазначена довідка видана 02.08.2018р., що не відповідає вимогам додатку 2 тендерної документації. Датою подання пропозицій є 09.08.2018р., а довідка була видана 02.08.2018р., що не відповідає вимогам тендерної документації.
- В складі пропозиції подано довідку про місцезнаходження за адресою: Львівська область, м. Перемишляни, вул. Борщівська, 4а. Замовником отримано відповідь від Перемишлянської районної філії Львівського обласного центру зайнятості, яка згідно Виписки з ЄДР зареєстрована по зазначеній адресі. В відповіді зазначено, що ТОВ «Будівельна компанія «Терон Девелопмент» за вищевказаною адресою не знаходиться, господарської діяльності не веде та приміщення не орендує. Отже учасником подано недостовірну інформацію. Зазначене рішення Замовник прийняв на підставі листа – відповіді №208/02 від 17.08.2018р.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення кваліфікації
Номер:
8a26b030f66b4a3e8d609e8ffbf65c3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-001305-c.b4
Назва:
Вимога на рішення кваліфікації
Вимога:
Вимога №50/08 від 29 серпня 2018 року.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол розгляду вимоги Терон 2 стор.jpg 31.08.2018 16:14
- протокол розгляду вимоги Терон 1 стор.jpg 31.08.2018 16:14
Дата подачі:
29.08.2018 12:13
Вирішення:
- Не подано копій виконання аналогічних договорів за 2016 рік, листів – відгуків про виконання договорів за 2016 рік та копій документів, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів за 2016 рік; Тендерною документацією було передбачено подання копій аналогічних договорів, листі – відгуків та документів, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів за 2016 рік та за 2017 рік. В складі пропозиції подано зазначені документи лише за 2017 рік, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. Учасником разом з вимогою подано копію рішення АМКУ, однак в ньому зазначено про вимогу Замовника про виконання аналогічних договорів на певну суму, а не за конкретні роки.
- Не подано розрахунку заробітної плати. Учасником подано відомість трудомісткості та заробітної плати, але не подано розрахунку заробітної плати розробленого відповідно до вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 р №281.
- В довідці про дотримання законодавства про санкції не вказано дотримання ЗУ «Про санкції». В гарантійному листі Учасника не вказано про дотримання конкретно ЗУ «Про санкції».
- Довідка з банку про відсутність простроченої заборгованості по кредитах повинна бути видана не раніше як за 5 днів до дати подання пропозицій, тобто до 09.08.2018р. Зазначена довідка видана 02.08.2018р., що не відповідає вимогам додатку 2 тендерної документації. Датою подання пропозицій є 09.08.2018р., а довідка була видана 02.08.2018р., що не відповідає вимогам тендерної документації.
- В складі пропозиції подано довідку про місцезнаходження за адресою: Львівська область, м. Перемишляни, вул. Борщівська, 4а. Замовником отримано відповідь від Перемишлянської районної філії Львівського обласного центру зайнятості, яка згідно Виписки з ЄДР зареєстрована по зазначеній адресі. В відповіді зазначено, що ТОВ «Будівельна компанія «Терон Девелопмент» за вищевказаною адресою не знаходиться, господарської діяльності не веде та приміщення не орендує. Отже учасником подано недостовірну інформацію. Зазначене рішення Замовник прийняв на підставі листа – відповіді №208/02 від 17.08.2018р.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга на необгрунтоване рішення тендерного комітету
Номер:
46812e93549b4856bdc1ba82ec4ed4af
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-001305-c.c3
Назва:
Скарга на необгрунтоване рішення тендерного комітету
Вимога:
Всі документи є в наявності, а тендерний комітет їх не "бачить"
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 23.08.2018 14:58
- Відгук_договір_виконання.pdf 23.08.2018 14:58
- ліцензія.pdf 23.08.2018 14:59
- енергоефективність.pdf 23.08.2018 14:59
- довідка про зарахування коштів.pdf 23.08.2018 15:00
- гарантійний лист надання документів.pdf 23.08.2018 15:00
- паспорт директора.pdf 23.08.2018 15:01
- довідка аналогічні договора.pdf 23.08.2018 15:03
- протокол вимога Євростильбуд 1 стор.jpeg 27.08.2018 12:36
- протокол вимога Євростильбуд 2 стор.jpeg 27.08.2018 12:36
Дата подачі:
23.08.2018 15:09
Вирішення:
- Не подано копій виконання аналогічних договорів за 2016 рік, листів – відгуків про виконання договорів за 2016 рік та копій документів, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів за 2016 рік;
Тендерною документацією було передбачено подання копій аналогічних договорів, листі – відгуків та документів, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів за 2016 рік та за 2017 рік. В складі пропозиції подано зазначені документи лише за 2017 рік, що є невідповідністю вимогам тендерної документації.
- Не подано всіх сторінок паспорта особи уповноваженої на підпис документів пропозиції, що є невідповідністю вимог розділу ІІІ тендерної документації і підтверджується рішенням АМКУ №7706-р/пк-пз від 01.11.2017р. Згідно рішень АМКУ в разі якщо вимагається копія паспорту то повинні бути подані всі його сторінки.
- Не подано гарантійного листа про те, що протягом доби учасник в разі зміни цінової пропозиції завантажить скориговані за результатами аукціону файли (тендерну пропозицію, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок та локальні кошториси) завірені підписом уповноваженої особи Учасника.
Подано гарантійний лист про те, що учасник гарантує надання документів протягом доби у разі визначення його переможцем та погоджується із вимогами Замовника. Однак в гарантійному листі жодним словом не вказано про які документи йде мова, не вказано про тендерну пропозицію, кошториси і т.п., що є невідповідністю вимогам тендерної документації.
- Не подано документів, що підтверджують право власності/оренди офісу/приміщення за адресою м. Львів – Рудно, вул. Ягідна, 5б. Учасником вказано фактичним місцезнаходженням зазначену адресу, але не подано жодних документів, що підтверджують використання приміщень по зазначеній адресі.
- Не подано гарантійний лист «щодо погодження та зобов’язання учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією» в разі вимоги Замовника, що не відповідає розділу VI тендерної документації. Учасником подано документи, що підтверджують внесення ТЕНДЕРНОГО забезпечення, а гарантійний лист про погодження внесення ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ не подано.
- Не подано гарантійний лист «про забезпечення комплексу енергоефективних заходів при виконанні робіт (встановлення енергозберігаючих конструкцій - вікна та двері)». В гарантійному листі не вказано про встановлення енергозберігаючих конструкцій, а саме вікон та дверей.
- Не подано Дозволу Держгірпромнагляду на виконання робіт з підвищеним джерелом небезпеки та не подано копії ліцензії ДСНС на надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення або протипожежного захисту. Учасником подано лише ліцензію на виконання будівельних робіт.
- В складі пропозиції вимагалось подання інформації про працівників ІТП, подано копії трудових книжок виконробів Рогачов Ю.В, і Коляса О.П., але не подано дипломів на зазначених працівників, що свідчать про відповідну кваліфікацію. Також подано копії дипломів Вербицької Л.О. та Волошинівського К.В., але не подано копій трудових книжок на зазначених працівників або копій трудових або інших договорів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
d0e5de90923448fd9921033b51ec552f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-001305-c.b2
Назва:
вимога
Вимога:
додатку 2 п.4 замовник вимагає : виконання аналогічних договорів про виконання робіт з будівництва будівель або з реконструкції будівель за 2016 рік та за 2017 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік та оригінали позитивних листів - відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданих не раніше липня 2018 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та Копії документів, що підтверджують факт повного виконання аналогічних договорів , зазначених у довідці.
абз.4 ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже законом встановлено, що замовник може вимагати від учасника документального підтвердження наявність досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічний договір це договір, що є аналогічним за предметом закупівлі та за своєю суттю – наприклад договір постачання, договір купівлі-продажу. В свою чергу Замовник встановив вимогу, щодо надання договору(ів) не менше одного за 2016 та за 2017 рік(подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік та оригінали позитивних листів - відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів) що жодним чином не передбачено чинним законодавством про закупівлі. Крім того так вимога є дискримінаційною та такою, що звужує конкуренцію адже виконати її зможе обмежене коло осіб.Багато компаній не проводили будівельну діяльність у 2016 році , натомість успішно проводили будівельні роботи у 2018 та 2017 роках та зарекомендували себе як добросовісні виконавці будіівельних робіт.Також така вимога є не обґрунтованою . до такого ж висновку прийшла і постійно діюча колегія АМКУ В РІШЕННІ №3440-р/пк-пз ВІД 30.05.2017року. В зв’язку з вищевикладеним вимагаємо виключити наступну вимогу – «(виконання аналогічних договорів про виконання робіт з будівництва будівель або з реконструкції будівель за 2016 рік та за 2017 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік та листи відгуки з привязкою до конкретних років та дат)та замінити її на надання інформаії про аналогічні договори з листами-відгуками згідно вимог чинного законодавства з уникненням дискримінаційних умов вТД
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2018 00:13
Вирішення:
На Вашу вимогу від 30.07.2018 року повідомляємо наступне:
Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасника подання підтвердження виконання аналогічного договору. Відповідно до роз’яснень МЕРТУ Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
З метою отримання інформації про можливість учасника виконати відповідні роботи, а також про те, що учасник має досвід аналогічних договорів вимагається подання інформації про «Виконання аналогічних договорів про виконання робіт з будівництва будівель або з реконструкції будівель за 2016 рік та за 2017 рік», що жодним чином не дискримінує учасників та не перешкоджає їм взяти участь в процедурі закупівлі, підтверджується рішенням АМКУ №168-р/пк-пз від 13.01.2017р.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
ac3dff32da3f4d2487788216e4a36215
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-25-001305-c.b1
Назва:
вимога
Вимога:
замовник вимагає від учасника наданняя довідки в довільній формі завіреною печаткою учасника та підписом директора про те,що відносно учасника та директора або інших службових осіб учасника не порушено кримінальні справи та інформація про кримінальні справи не внесена в єдиний державний реєстр судових рішень.зазначаємо що інформація про вчинення кримінального правопорушення(кримінальна справа)вносить в єдиний реєстр досудових розлідувань,згідно наказу №139 генеральної прокуратури Ураїни "Про затвердження положення про порядок ведення єдиного реєстру досудових розслідувань",а отже поки учасник неповідомлений відповідно до закону про вчинення крим. провадження чи відкриття відносно такого або директора ,інших посадових осіб кримінальної справи (досудового слідства)він неволодіє підтвердженою інформацією що до порушених крим.справ що до нього,тому й неможе на вимогу замовника надати повну та вичерпну інформацію про вищенаведені відомості,також хочемо зазначити що відповідно до надання відомостей про кримінальні справи з єдиного реєстру судових рішень -то такий реєстр є відкритий та містить відкриту інформацію яку замовник самостійно може отримати керуючись листом мінекономіки від 19.01.2017р№3302-06/1654-06"щодо інформації про перелік відкритих державних реєстрів,доступ до яких є вільним",а отже надання такої інформації не є обовязковим для учасників закупівель . Така вимога є не обґрунтованою. В свою чергу Замовник встановив вимогу, щодо надання такої довідки, що жодним чином не передбачено чинним законодавство про закупівлі. Крім того так вимога є дискримінаційною та такою, що жодним чином не містить відомостей які вимагаються відповідно до ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі підтвердження підстав відмови участі в процедурі закупівлі. на підставі вищенаведеного вимагаємо виключити наступну вимогу довідки в довільній формі завіреною печаткою учасника та підписом директора про те,що відносно учасника та директора або інших службових осіб учасника не порушено кримінальні справи та інформація про кримінальні справи не внесена в єдиний державний реєстр судових рішень". Надати обгрунтовану відповідь - як впливає надання такої довідки на оцінку учасника щодо відповідності його пропозиції тенденій документації та чим керувався замовник (яким законодавчим актом) при вимозі такої довідки у учасника з посиланням на норму (розділ,чатину ,пункт ) закону України "про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2018 22:30
Вирішення:
На Вашу вимогу від 29.07.2018 року повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Відповідно до вимог п.10 додатку тендерної документації учаснику необхідно надати «Довідка в довільній формі завірена печаткою учасника та підписом директора про те, що відносно учасника та директора або інших службових осіб учасника не порушено кримінальні справи та інформація про кримінальні справи не внесена в Єдиний державний реєстр судових рішень».
Зазначена вимога включена в документацію для того, щоб не допустити до розтрати державних коштів недобросовісними учасниками, кримінальні справи відносно яких внесені в ЄДР судових рішень, зокрема про зловживання при публічних закупівлях, вчинення податкових злочинів і т.п.
Також враховуючи те, що довідка подається в довільній формі то вона не примушує учасника до вчинення додаткових дій по отриманню документів від інших установ чи організацій та не є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі.
Однак враховуючи Вашу вимогу Замовником будуть внесені деякі зміни в тендерну документація. Зазначені зміни будуть оприлюднені відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Задоволено