• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Двері міжкімнатні металопластикові

Торги відмінено

63 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 639.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2025 15:12 - 09.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

неправомірне обрання переможця

Номер: 98f3d5477b594aa396ebb315e4fe9f24
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-04-010547-a.a2
Назва: неправомірне обрання переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2025 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.04.2025 17:25
Дата виконання рішення Замовником: 07.04.2025 09:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Прийнято рішення скасувати рішення про визнання переможця ФОП Сухарь А.І.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", КАСЯН ВАДИМ 380969659618 tov-umb2023@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e2c442863e554ff295195f80193278cf
Заголовок пункту скарги: неправомірне обрання переможця- наявність невідповідностей та підробних документів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 04-03-2025 р. Квартирно-експлуатаційний відділ міста Чернівці розмістив оголошення в Електроній системі закупівель (далі-ЕСЗ) UA-2025-03-04-010547-a на закупівлю : Двері міжкімнатні металопластикові (код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини) на суму 63 900 UAH (з ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 12-03-2025, 00:00.
12-03-2025, 14:18 по даній закупівлі після проведеного аукціону було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" на суму 30 500 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 38 699,99 UAH, з ПДВ
3. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" на суму 38 700 UAH, з ПДВ

Системою ЕСЗ цінова пропозиція ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію. Перебуваючи на кваліфікації , Замовник виявив у даній тендерній пропозиції невідповідності та оприлюднив 13-03-25 повідомлення про усунення невідповідностей надавши Учаснику 24 години на виправлення, а саме:
«Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ були відсутні: - належним чином завірені копії документів, а саме: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (належним чином завірена копія документу повинна містити: напис "Згідно з оригіналом" , найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і печатки (у разі наявності)); - підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі (Двері металопластикові) договору за формою у Додатку №4 за період 2022-2025рр.; - заповнений, підписаний та завірений печаткою проект договору зі своєї сторони (згідно Додатку 4 до тендерної документації)».
Виконуючи дану вимогу даний Учасник завантажив документацію. Відповідно до протоколу Замовника №74 від 17.03.2025р. пропозиція ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" була визнана переможною.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (далі- Скаржник) з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
Нами уважно була перевірена тендерна пропозиція Учасника – переможця та були виявлені суттєві невідповідності, які впливають на достовірність інформації наданої в тендерній пропозиції учасника- переможця.
З метою виправлення даного порушення, Скаржником 18-03-25 через ЕСЗ була направлена вимога Замовнику наступного змісту:
«Шановний Замовник, ми категорично не згодні з прийнятим Вами рішенням щодо обрання переможця ФОП Сухарь, так як дана пропозиція Учасника не відповідає вимогам закупівлі та підлягає відхиленню з наступних підстав:
1. Додатком 1 ТД була встановлена вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у відповідності до Додатку 4 ТД. Згідно п.1.1 Додатку 4 «Під аналогічним договором розуміється договір щодо закупівлі Дверей металопластикових, виконаний в повному обсязі та укладений в період з 2022 по 2025 рр.»
Виконуючи дану вимогу учасник –переможець у складі своєї пропозиції надав довідку про виконання аналогічних договорів (після повідомлення про усунення невідповідностей) №53/22 та №31/009-08 та у якості підтвердження завантажив вказані договори з документами підтверджуючими їх виконання та відгуки від Замовників.
Уважно роздивившись ці документи було встановлено, що :
1.1. Предметом договору №53/22 від 17.01.2022р. є столярні вироби код за ДКПП-ДК 021:2015:44220000-8, відповідно ж до специфікації це є вікона фурнітура. Такими чином предмет договору №53/22 не відповідає предмету аналогічних договорів, що витребувалось - Договір щодо закупівлі Дверей металопластикових.
1.2. У наданій видатковій накладні №5 від 03.02.2022р. не вказана інформація щодо якого договору виконувались зобов’язання до постачання віконної фурнітури, що унеможливлюють провести ідентифікацію належності видаткової накладної до будь якого договору. Окрім того підпис представника Замовника відрізняється від підпису підписанта договору, що також унеможливлює проведення належності.
1.3. Також сама редакція договору викликає сумніви щодо його правомочності: у частині де вказуються Сторони за договором вказано «… і ФОП Сухарь А.І, що діє на підставі витягу з ЄДР юридичних осіб та ФОП №1001973353 в особі Сухарь Наталії Анатоліївна» (цитата з договору). Не зрозуміла вся інформація взагалі: хто ж є іншою стороною за договором ФОП Сухар А.І чи ФОП Сухар Наталія Анатоліївна? Що це за витяг №№1001973353 і чий він саме ? У складі тендерної пропозиції ФОП Сухарь А.І надав витяг з ЄДР за №1001939734.
1.4. П.1.1. Договору №53/22 не заповнений.
1.5. Також Додатком 4 ТД п. 1.3. встановлена вимога : Учасник надає позитивний відгук замовника товару за вказаним аналогічним договором, підписаний керівником замовника, в якому обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість поставленого товару, та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Учасником-переможцем був наданий відгук який НЕ МІСТИТЬ інформацію про суму виконання договору, а також інформацію про якість поставленого товару. Це є невідповідностью , що підтверджується рішенням АМКУ №14078 від 20.08.2024р.
1.6. По наданому договору №31/009-08 від 10.02.2025р. теж присутні суттєві невідповідності, а саме:
1.6.1 Договір був укладений 10.02.2025р., а згідно п.5.1 Строк поставки товару з дати укладення Договору до 31 грудня 2024р. На підставі такої хронології не зрозуміло взагалі дійсніть цього договору.
1.6.2. Відповідно до п.1.1. Договору предметом є постачання металопластикової конструкції , а не металопластикових дверей, як вимагалось ТД.
1.6.3. У наданому відгуку вказана лише суму договору, при цьому НЕ ВКАЗАНА СУМА ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. Це є невідповідностью , що підтверджується рішенням АМКУ №14078 від 20.08.2024р.
1.6.4. У наданій видатковій накладні №б/н та без дати не вказана інформація щодо якого договору виконувались зобов’язання до постачання металопластикової конструкції , що унеможливлюють провести ідентифікацію належності видаткової накладної до будь якого договору. Окрім того у цій накладній вказано , що постачальником була Фізична особа підприємець СУХАР НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА.
Ці факти говорять, про те що учасник-переможець надав недостовірні дані про виконання аналогічних договорів шляхом завантаження підробних документів.
Наявність цих невідповідностей не може бути прийнята Замовником як виконання всіх вимог по підтвердженню наявності виконання аналогічного договору, а наданні недостовірних даних взагалі у відповідності до діючого законодавства вимагають від Замовника відхилити таку пропозицію учасника.
Вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання ФОП Сухарь переможцем та відхилити таку пропозицію учасника, так як його пропозиція не відповідає вимогам ТД. У разі ігнорування нашої вимоги або надання необґрунтованої відповіді, ми будемо вимушені звернутись в АМКУ з відповідною скаргою», але нажаль на момент подання скарги відповідь на вказану вимогу не була отримана.
У зв’язку з ігноруванням Замовником нашої вимоги нами прийнято рішення про подання скарги в АМКУ про порушення законодавства у сфері закупівель , а саме:
1. Додатком 1 ТД була встановлена вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у відповідності до Додатку 4 ТД. Згідно п.1.1 Додатку 4 «Під аналогічним договором розуміється договір щодо закупівлі Дверей металопластикових, виконаний в повному обсязі та укладений в період з 2022 по 2025 рр.»
Виконуючи дану вимогу учасник –переможець у складі своєї пропозиції надав довідку про виконання аналогічних договорів (після повідомлення про усунення невідповідностей) №53/22 та №31/009-08 та у якості підтвердження завантажив вказані договори з документами підтверджуючими їх виконання та відгуки від Замовників.
Уважно роздивившись ці документи було встановлено, що :
1.1. Предметом договору №53/22 від 17.01.2022р. є столярні вироби код за ДКПП-ДК 021:2015:44220000-8, відповідно ж до специфікації це є вікона фурнітура. Такими чином предмет договору №53/22 не відповідає предмету аналогічних договорів відповідно до п.1.1.Додатку 4, що витребувалось - Договір щодо закупівлі Дверей металопластикових.
1.2. У наданій видатковій накладні №5 від 03.02.2022р. не вказана інформація щодо якого договору виконувались зобов’язання до постачання віконної фурнітури, що унеможливлюють провести ідентифікацію належності видаткової накладної до будь якого договору. Окрім того підпис представника Замовника у видатковій накладні відрізняється від підпису підписанта договору ( при цьому доручення на підписанта відсутнє), що також унеможливлює встановлення її належності до наданого договору .
1.3. Також сама редакція договору викликає сумніви щодо його правомочності: у частині де вказуються Сторони за договором, вказано «… і ФОП Сухарь А.І, що діє на підставі витягу з ЄДР юридичних осіб та ФОП №1001973353 в особі Сухарь Наталії Анатоліївна» (цитата з договору). Не зрозуміла вся інформація взагалі: хто ж є іншою стороною за договором ФОП Сухар А.І чи ФОП Сухар Наталія Анатоліївна? Що це за витяг №№1001973353 і чий він саме ? У складі тендерної пропозиції учасник-переможець ФОП Сухарь А.І надав витяг з ЄДР за №1001939734.
1.4. П.1.1. Договору №53/22 не заповнений.
1.5. Розділ 17 договору №53/22 має назву : «Місце знаходження», а фактично в цьому розділу вказані реквізити сторін.
1.6. Якщо уважно подивитись на підпис Замовника на сторінці 4 договору №53/22 то у правому верхньому куті підпису можна побачити відсутність частини підпису , що свідчить про те що даний підпис з печаткою був вирізаний з якогось іншого документа та накладений за допомогою комп’ютерних програм на даний договір, аналогічна ж ситуація і на специфікації , що є додатком до даного договору.
1.7. Всі ці факти свідчать про те що учасник-переможець надав у складі своєї пропозиції підробний документ, тобто надав недостовірну інформацію, а відповідно до діючого законодавства така пропозиція учасника підлягає відхиленню. До речі нами підготовлена та направлена відповідна заява до правоохоронних органів про притягнення до кримінальної відповідальності ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" за підробку документів згідно ст.358 Кримінального Кодексу України.
1.8. Також Додатком 4 ТД п. 1.3. встановлена вимога : Учасник надає позитивний відгук замовника товару за вказаним аналогічним договором, підписаний керівником замовника, в якому обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість поставленого товару, та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Учасником-переможцем був наданий відгук який НЕ МІСТИТЬ інформацію про суму виконання договору, а також інформацію про якість поставленого товару. Окрім того у відгуку вказано, що його підписав командир військової частини А.Ю.Кіх , як і в договорі , але ж неозброєним оком видно, що підписи РІЗНІ.
1.9. По наданому договору №31/009-08 від 10.02.2025р. теж присутні суттєві невідповідності, а саме:
1.9.1 Договір був укладений 10.02.2025р., а згідно п.5.1 Строк поставки товару з дати укладення Договору до 31 грудня 2024р. На підставі такої хронології не зрозуміло взагалі дійсність цього договору.
1.9.2. Відповідно до п.1.1. Договору предметом є постачання металопластикової конструкції , а не металопластикових дверей, як вимагалось ТД.
1.9.3. У наданому відгуку вказана лише суму договору, при цьому НЕ ВКАЗАНА СУМА ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ та відгук чомусь складений на звичайному папірці , а не фірмовому бланку.
1.9.4. У наданій видатковій накладні № б/н та без дати не вказана інформація щодо якого договору виконувались зобов’язання до постачання металопластикової конструкції , що унеможливлюють провести ідентифікацію належності видаткової накладної до будь якого договору. Окрім того у цій накладній вказано , що постачальником була Фізична особа підприємець СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА.
Ці факти говорять, про те що учасник-переможець надав недостовірні дані про виконання аналогічних договорів шляхом завантаження підробних документів. Цей факт також відображений у відповідній заяві до правоохоронних органів про притягнення до кримінальної відповідальності ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" за підробку документів згідно ст.358 Кримінального Кодексу України.
Наявність цих невідповідностей та фактів , які підтверджують про надання недостовірної інформації учасником-переможцем шляхом завантаження підробних документів не може бути прийнята Замовником як виконання всіх вимог по підтвердженню наявності виконання аналогічного договору. Відповідно до діючого законодавства Замовник повинен був відхилити таку пропозицію учасника.
Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Без відповіді

неправомірне обрання переможця

Номер: f2ca52e066f1479cb1267d610c9157b0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-04-010547-a.b1
Назва: неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовник, ми категорично не згодні з прийнятим Вами рішенням щодо обрання переможця ФОП Сухарь, так як дана пропозиція Учасника не відповідає вимогам закупівлі та підлягає відхиленню з наступних підстав: 1. Додатком 1 ТД була встановлена вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у відповідності до Додатку 4 ТД. Згідно п.1.1 Додатку 4 «Під аналогічним договором розуміється договір щодо закупівлі Дверей металопластикових, виконаний в повному обсязі та укладений в період з 2022 по 2025 рр.» Виконуючи дану вимогу учасник –переможець у складі своєї пропозиції надав довідку про виконання аналогічних договорів (після повідомлення про усунення невідповідностей) №53/22 та №31/009-08 та у якості підтвердження завантажив вказані договори з документами підтверджуючими їх виконання та відгуки від Замовників. Уважно роздивившись ці документи було встановлено, що : 1.1. Предметом договору №53/22 від 17.01.2022р. є столярні вироби код за ДКПП-ДК 021:2015:44220000-8, відповідно ж до специфікації це є вікона фурнітура. Такими чином предмет договору №53/22 не відповідає предмету аналогічних договорів, що витребувалось - Договір щодо закупівлі Дверей металопластикових. 1.2. У наданій видатковій накладні №5 від 03.02.2022р. не вказана інформація щодо якого договору виконувались зобов’язання до постачання віконної фурнітури, що унеможливлюють провести ідентифікацію належності видаткової накладної до будь якого договору. Окрім того підпис представника Замовника відрізняється від підпису підписанта договору, що також унеможливлює проведення належності. 1.3. Також сама редакція договору викликає сумніви щодо його правомочності: у частині де вказуються Сторони за договором вказано «… і ФОП Сухарь А.І, що діє на підставі витягу з ЄДР юридичних осіб та ФОП №1001973353 в особі Сухарь Наталії Анатоліївна» (цитата з договору). Не зрозуміла вся інформація взагалі: хто ж є іншою стороною за договором ФОП Сухар А.І чи ФОП Сухар Наталія Анатоліївна? Що це за витяг №№1001973353 і чий він саме ? У складі тендерної пропозиції ФОП Сухарь А.І надав витяг з ЄДР за №1001939734. 1.4. П.1.1. Договору №53/22 не заповнений. 1.5. Також Додатком 4 ТД п. 1.3. встановлена вимога : Учасник надає позитивний відгук замовника товару за вказаним аналогічним договором, підписаний керівником замовника, в якому обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість поставленого товару, та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Учасником-переможцем був наданий відгук який НЕ МІСТИТЬ інформацію про суму виконання договору, а також інформацію про якість поставленого товару. 1.6. По наданому договору №31/009-08 від 10.02.2025р. теж присутні суттєві невідповідності, а саме: 1.6.1 Договір був укладений 10.02.2025р., а згідно п.5.1 Строк поставки товару з дати укладення Договору до 31 грудня 2024р. На підставі такої хронології не зрозуміло взагалі дійсніть цього договору. 1.6.2. Відповідно до п.1.1. Договору предметом є постачання металопластикової конструкції , а не металопластикових дверей, як вимагалось ТД. 1.6.3. У наданому відгуку вказана лише суму договору, при цьому НЕ ВКАЗАНА СУМА ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ. 1.6.4. У наданій видатковій накладні №б/н та без дати не вказана інформація щодо якого договору виконувались зобов’язання до постачанняметалопластикової конструкції , що унеможливлюють провести ідентифікацію належності видаткової накладної до будь якого договору. Окрім того у цій накладній вказано , що постачальником була Фізична особа підприємець СУХАР НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА. Ці факти говорять, про те що учасник-переможець надав недостовірні дані про виконання аналогічних договорів шляхом завантаження підробних документів. Наявність цих невідповідностей не може бути прийнята Замовником як виконання всіх вимог по підтвердженню наявності виконання аналогічного договору, а наданні недостовірних даних взагалі у відповідності до діючого законодавства вимагають від Замовника відхилити таку пропозицію учасника. Вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання ФОП Сухарь переможцем та відхилити таку пропозицію учасника, так як його пропозиція не відповідає вимогам ТД. У разі ігнорування нашої вимоги або надання необґрунтованої відповіді, ми будемо вимушені звернутись в АМКУ з відповідною скаргою
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.