-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кріпильні деталі без нарізі
Шплінт
Завершена
561 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 805.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 805.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2025 14:09 - 09.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дії Замовника під час проведення процедури відкритих торгів UA-2025-03-04-008483-a
Номер:
eddb2b48e10e4b47880042396efe5085
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-04-008483-a.b2
Назва:
Скарга на дії Замовника під час проведення процедури відкритих торгів
UA-2025-03-04-008483-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 28.04.2025 № 6695.pdf 27.05.2025 12:33
- CERT_9001_21.01.2026.pdf 27.05.2025 12:33
- Декларац_я постачальника про в_дпов_дн_сть.pdf 27.05.2025 12:33
- sign.p7s 27.05.2025 12:34
- Рішення від 03.06.2025 № 8823.pdf 03.06.2025 17:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2025 № 9387.pdf 13.06.2025 12:34
- Рішення від 12.06.2025 № 9387.pdf 17.06.2025 15:32
- Пояснення2 на скаргу кріпильні030.pdf 04.06.2025 12:15
- Поясн на скаргу кріпильн 2.docx 04.06.2025 12:15
- Скрін сертифікату відповідності.docx 04.06.2025 12:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.05.2025 14:24
Дата розгляду скарги:
12.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2025 17:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.06.2025 15:32
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
abe046898be645fb9b17985b15d0fa71
Заголовок пункту скарги:
Замовником неправомірно прийнято рішення про допущення та визнання переможцем ТОВ «СПЕЦМАШСЕРВІС» (ЄДРПОУ 31719674), попри невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та законодавства
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Порушення пункту 44 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178:
У складі тендерної пропозиції учасника було відсутнє посилання на документи, складені за результатами оцінки відповідності саме продукції (а не лабораторії), органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Аналогічне питання вже розглядалося Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ у рішенні № 6695-р/пк-пз від 28.04.2025, у якому чітко зазначено, що така невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Порушення вимог тендерної документації (додаток 4):
Учасником не було подано Цінову пропозицію у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, що прямо суперечить вимогам документації.
Неправомірне застосування пункту 43 Особливостей:
Вищевказані невідповідності не належать до тих, які можуть бути усунені протягом 24 годин після вимоги замовника. Зокрема, виправлення технічної документації є суттєвим порушенням, а не формальним.
У складі тендерної пропозиції учасника було відсутнє посилання на документи, складені за результатами оцінки відповідності саме продукції (а не лабораторії), органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Аналогічне питання вже розглядалося Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ у рішенні № 6695-р/пк-пз від 28.04.2025, у якому чітко зазначено, що така невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Порушення вимог тендерної документації (додаток 4):
Учасником не було подано Цінову пропозицію у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП, що прямо суперечить вимогам документації.
Неправомірне застосування пункту 43 Особливостей:
Вищевказані невідповідності не належать до тих, які можуть бути усунені протягом 24 годин після вимоги замовника. Зокрема, виправлення технічної документації є суттєвим порушенням, а не формальним.
×
-
Назва доказу:
рішення від 28.04.2025 № 6695.pdf
-
Повʼязаний документ:
рішення від 28.04.2025 № 6695.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Визнати дії Замовника з допущення ТОВ «СПЕЦМАШСЕРВІС» до участі у торгах такими, що порушують законодавство у сфері публічних закупівель. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір з ТОВ «СПЕЦМАШСЕРВІС». Зобов’язати Замовника повторно провести розгляд тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦМАШСЕРВІС» з урахуванням норм чинного законодавства та положень тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника про визначення переможця ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А"» у процедурі закупівлі UA-2025-03-04-008483-a
Номер:
ab06d9aafb0846588734e97e9061204d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-04-008483-a.b1
Назва:
Скарга на рішення замовника про визначення переможця ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А"» у процедурі закупівлі UA-2025-03-04-008483-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМКУ_Сталь-А.pdf 17.04.2025 10:40
- Декларація про відповідність - шплинт.pdf 17.04.2025 10:40
- CERT_9001_DAkkS_UKR_2024-1.pdf 17.04.2025 10:40
- sign.p7s 17.04.2025 15:44
- рішення від 21.04.2025 № 6236.pdf 21.04.2025 17:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2025 №6695.pdf 29.04.2025 14:13
- рішення від 28.04.2025 № 6695.pdf 01.05.2025 11:42
- Пояснення на скаргу кріпильні вироби027.pdf 23.04.2025 08:04
- Поясн на скаргу кріпильн +.docx 23.04.2025 08:04
- Поясн на скаргу кріпильн +.docx 23.04.2025 08:06
- Пояснення на скаргу кріпильні вироби027.pdf 23.04.2025 08:06
- Протокол Виконання рішення АМКУ.doc 02.05.2025 14:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2025 09:53
Дата розгляду скарги:
28.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2025 17:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.05.2025 11:43
Дата виконання рішення Замовником:
02.05.2025 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно з постановою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6695-р/пк-пз від 28.04.2025 скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А" переможцем за процедурою закупівлі — "Кріпильні деталі без нарізі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-04-008483-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8cc9b1c71bcc449ab96a89887ef4e332
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А"» вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Порушення вимог п.1 п.п.1.1 Додатку 2 тендерної документації
Вимога тендерної документації: Учасник зобов’язаний надати декларацію виробника або постачальника про відповідність продукції, складену згідно з ISO/IEC 17050-1:2006, із обов’язковим посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими НААУ.
Порушення:
У поданій декларації постачальника (ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А"») від 11.03.2025 №11, не зазначено жодного документа, який було б видано органом з оцінки відповідності, акредитованим в Національному агентстві з акредитації України (НААУ). Натомість наведено:
Сертифікат ISO 9001:2015 (виданий німецьким органом DEKRA Certification GmbH), що стосується системи управління якістю загалом, а не підтвердження відповідності конкретної продукції — шплінтів.
Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, яке також не є оцінкою відповідності продукції, як цього вимагає тендерна документація.
2. Відсутність документального підтвердження відповідності продукції згідно з ДСТУ ISO 10012:2005
У декларації згадується ДСТУ ISO 10012:2005 як підстава для відповідності, однак сам документ або його витяг не подано у складі тендерної пропозиції. Також, згаданий стандарт стосується систем управління вимірюваннями, а не підтвердження якості продукції (шплінтів) і не містить жодних згадок про характеристики товару, що закуповується.
Це є порушенням вимог тендерної документації, яка вимагає саме підтвердження відповідності продукції.
3. Відсутність прив’язки сертифікатів до продукції, що пропонується
Жоден з поданих документів не підтверджує, що шплінти, які пропонуються до постачання, оцінювалися або сертифікувалися відповідно до вимог українського законодавства з технічного регулювання (наприклад, відповідно до Технічного регламенту чи національних стандартів продукції). Сертифікат ISO 9001:2015 та ISO 10012:2005 не можуть вважатися підтвердженням відповідності саме продукції, як цього вимагає Додаток 2.
Вимога тендерної документації: Учасник зобов’язаний надати декларацію виробника або постачальника про відповідність продукції, складену згідно з ISO/IEC 17050-1:2006, із обов’язковим посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими НААУ.
Порушення:
У поданій декларації постачальника (ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А"») від 11.03.2025 №11, не зазначено жодного документа, який було б видано органом з оцінки відповідності, акредитованим в Національному агентстві з акредитації України (НААУ). Натомість наведено:
Сертифікат ISO 9001:2015 (виданий німецьким органом DEKRA Certification GmbH), що стосується системи управління якістю загалом, а не підтвердження відповідності конкретної продукції — шплінтів.
Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, яке також не є оцінкою відповідності продукції, як цього вимагає тендерна документація.
2. Відсутність документального підтвердження відповідності продукції згідно з ДСТУ ISO 10012:2005
У декларації згадується ДСТУ ISO 10012:2005 як підстава для відповідності, однак сам документ або його витяг не подано у складі тендерної пропозиції. Також, згаданий стандарт стосується систем управління вимірюваннями, а не підтвердження якості продукції (шплінтів) і не містить жодних згадок про характеристики товару, що закуповується.
Це є порушенням вимог тендерної документації, яка вимагає саме підтвердження відповідності продукції.
3. Відсутність прив’язки сертифікатів до продукції, що пропонується
Жоден з поданих документів не підтверджує, що шплінти, які пропонуються до постачання, оцінювалися або сертифікувалися відповідно до вимог українського законодавства з технічного регулювання (наприклад, відповідно до Технічного регламенту чи національних стандартів продукції). Сертифікат ISO 9001:2015 та ISO 10012:2005 не можуть вважатися підтвердженням відповідності саме продукції, як цього вимагає Додаток 2.
×
-
Назва доказу:
Копія сертифіката ISO 9001:2015
-
Повʼязаний документ:
CERT_9001_DAkkS_UKR_2024-1.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія декларації про відповідність
-
Повʼязаний документ:
Декларація про відповідність - шплинт.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1.Скасувати рішення замовника про визначення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А"» переможцем процедури закупівлі UA-2025-03-04-008483-a. 2.Зобов’язати замовника провести повторну оцінку пропозицій з дотриманням вимог тендерної документації. 3.Зобов’язати замовника дискваліфікувати пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАЛЬ-А"» як таку, що не відповідає обов’язковим критеріям.