-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
ДК 021:2015 код 71330000-0 Інженерні послуги різні (Науково-технічний супровід експлуатації, обстеження та паспортизації конструкцій мостового переходу через гідротехнічні споруди Дніпровської ГЕС філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ«Укргідроенерго»)
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Торги не відбулися
8 429 351.83
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 84 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 84 200.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2025 14:03 - 09.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Органу оскарження: АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ М. КИЇВ, ВУЛ. МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, БУД. 45 Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (надалі – Скаржник) 03164, місто КИЇВ, вулиця ОСІННЯ, будинок 33, секція 5, офіс 492 Код ЄДРПОУ: 41099561 Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРГІДРОЕНЕРГО" (надалі – Замовник) 07300, КИЇВСЬКА область, ВИШГОРОДСЬКИЙ район, місто ВИШГОРОД Код ЄДРПОУ: 20588716 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та лот (за наявності): UA-2025-03-04-008033-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Замовник розпочав процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі – ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція). Відповідно до протоколу № 21/2025/2 від 20.03.2025 Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі з наступним обґрунтуванням: «…Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідно до п.1.4. ДБН В 1.2-5:2007 "Науково-технічний супровід будівельних об'єктів" виконувати супровід можуть безпосередньо проектувальники об'єкта або базові організації з науково-технічної діяльності центрального органу виконавчої влади у сферах будівництва, промисловості будівельних матеріалів, архітектури і містобудування, які мають ліцензію на виконання певного виду робіт відповідно до завдань супроводу. При формуванні тендерної документації Замовник не врахував в повній мірі всі вимоги до учасників відповідно до ДБН В 1.2-5:2007 "Науково-технічний супровід будівельних об'єктів"…» Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель: Причина відміни: Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідно до п.1.4. ДБН В 1.2-5:2007 "Науково-технічний супровід будівельних об'єктів" виконувати супровід можуть безпосередньо проектувальники об'єкта або базові організації з науково-технічної діяльності центрального органу виконавчої влади у сферах будівництва, промисловості будівельних матеріалів, архітектури і містобудування, які мають ліцензію на виконання певного виду робіт відповідно до завдань супроводу. При формуванні тендерної документації Замовник не врахував в повній мірі всі вимоги до учасників відповідно до ДБН В 1.2-5:2007 "Науково-технічний супровід будівельних об'єктів". Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного: Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права. Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив. яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено. Окремо варто зазначити, що допущені порушення є прямим наслідком дій Замовника. Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведеної вище підстави. Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. запобігання корупційним діям і зловживанням; 3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших прав і законних інтересів, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні Закупівлі" та Конституцією України, – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2025-03-04-008033-a. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Копія протоколу № 21/2025/2 від 20.03.2025 на 1 арк. З повагою, Директор КЕП Дмитро КАПЛИНСЬКИЙ
Номер:
8e20cf40151847308ac52caf11c35771
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-04-008033-a.a1
Назва:
Органу оскарження:
АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
М. КИЇВ, ВУЛ. МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, БУД. 45
Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ"
(надалі – Скаржник)
03164, місто КИЇВ, вулиця ОСІННЯ, будинок 33, секція 5, офіс 492
Код ЄДРПОУ: 41099561
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРГІДРОЕНЕРГО"
(надалі – Замовник)
07300, КИЇВСЬКА область, ВИШГОРОДСЬКИЙ район, місто ВИШГОРОД
Код ЄДРПОУ: 20588716
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та лот (за наявності):
UA-2025-03-04-008033-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовник розпочав процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі – ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні.
Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція).
Відповідно до протоколу № 21/2025/2 від 20.03.2025 Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі з наступним обґрунтуванням:
«…Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідно до п.1.4. ДБН В 1.2-5:2007 "Науково-технічний супровід будівельних об'єктів" виконувати супровід можуть безпосередньо проектувальники об'єкта або базові організації з науково-технічної діяльності центрального органу виконавчої влади у сферах будівництва, промисловості будівельних матеріалів, архітектури і містобудування, які мають ліцензію на виконання певного виду робіт відповідно до завдань супроводу. При формуванні тендерної документації Замовник не врахував в повній мірі всі вимоги до учасників відповідно до ДБН В 1.2-5:2007 "Науково-технічний супровід будівельних об'єктів"…»
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель:
Причина відміни: Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідно до п.1.4. ДБН В 1.2-5:2007 "Науково-технічний супровід будівельних об'єктів" виконувати супровід можуть безпосередньо проектувальники об'єкта або базові організації з науково-технічної діяльності центрального органу виконавчої влади у сферах будівництва, промисловості будівельних матеріалів, архітектури і містобудування, які мають ліцензію на виконання певного виду робіт відповідно до завдань супроводу. При формуванні тендерної документації Замовник не врахував в повній мірі всі вимоги до учасників відповідно до ДБН В 1.2-5:2007 "Науково-технічний супровід будівельних об'єктів".
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив. яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Окремо варто зазначити, що допущені порушення є прямим наслідком дій Замовника.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведеної вище підстави.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших прав і законних інтересів, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні Закупівлі" та Конституцією України, –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2025-03-04-008033-a.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Копія протоколу № 21/2025/2 від 20.03.2025 на 1 арк.
З повагою,
Директор КЕП Дмитро КАПЛИНСЬКИЙ
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО скасування рішення.rtf.zip 09.04.2025 11:14
- Пояснення АМКУ.docx.zip 01.04.2025 16:56
- рішення від 28.03.2025 № 4866.pdf 28.03.2025 15:09
- рішення від 04.04.2025 № 5347.pdf 08.04.2025 17:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2025 № 5347.pdf 07.04.2025 11:58
- Протокол УО - відміна.docx 26.03.2025 13:11
- Скарга на відміну ред 2.docx 26.03.2025 13:11
- sign.p7s 26.03.2025 13:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.03.2025 15:06
Дата розгляду скарги:
04.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.03.2025 15:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2025 17:49
Дата виконання рішення Замовником:
09.04.2025 11:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом уповноваженої особи апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго» № 21/2025/2 від 20.03.2025 відмінено Закупівлю з підстав викладених в підпункті 2 пункту 50 Особливостей..
Не погоджуючись із рішенням замовника, 26 березня 2025 товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНА ФІРМА «МОСТОПРОЕКТ» подало скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов'язала приватне акціонерне товариство «Укргідроенерго» скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015 код 71330000-0 Інженерні послуги різні (Науково-технічний супровід експлуатації, обстеження та паспортизації конструкцій мостового переходу через гідротехнічні споруди Дніпровської ГЕС філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ"Укргідроенерго")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-04-008033-a.
Враховуючи зазначене, для усунення порушень зазначених в скарзі з номером UA-2025-03-04-008033-a.a1, Замовник прийняв рішення скасувати рішення, викладене в протоколі уповноваженої особи апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго» № 21/2025/2 від 20.03.2025 та повідомити орган оскарження, розмістивши його в електронній системі закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a1c7236a5fef40959a6fa0fc2266fdf0
Заголовок пункту скарги:
оскарження відміни торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив. яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Окремо варто зазначити, що допущені порушення є прямим наслідком дій Замовника.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведеної вище підстави.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших прав і законних інтересів, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив. яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Окремо варто зазначити, що допущені порушення є прямим наслідком дій Замовника.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведеної вище підстави.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших прав і законних інтересів, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
×
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО - відміна.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – ДК 021:2015:71330000-0: Інженерні послуги різні, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2025-03-04-008033-a.