-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання: - ДК 021:2015 30232100-5 Принтери та плотери (Принтери) - ДК 021:2015 30232000-4 Периферійне обладнання (Багатофункціональні пристрої)
Торги не відбулися
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 270.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 270.00 UAH
Період оскарження:
18.09.2018 15:31 - 21.09.2018 16:00
Вимога
Відхилено
Прошу переглянути рішення
Номер:
bbd828f703c545d9b5c46b14e45ef7cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-18-002253-c.c2
Назва:
Прошу переглянути рішення
Вимога:
Крім того у відповіді ви дали коментар, що допускається аналог за умовою збереження відповідності технічним вимогам у закупівлі можуть прийматися до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару.. Учасник надав Вам таблицю з порівняльної характеристику покращеної якості. Я не бачу перешкод та законних підстав відхиляти мою пропозицію. Прошу поважати учасників, які витрачають свій час та кошти, за участь у закупівлі, та визнати переможцем мене, як учасника. Крім того, система не може прийняти скаргу від третіх осіб, Які не брали участь у даній закупівлі. Прошу врахувати вищенаведені факти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 17:09
Вирішення:
Залишити в силі рішення тендерного комітету, оформленого протоколом №70 від 05.10.2018
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
08.10.2018 15:47
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом Департаменту фінансів (далі – Тендерний комітет) уважно опрацьовано Вашу вимогу від 05.10.2018, за результатами розгляду якої повідомляємо наступне.
Департамент фінансів відповідно до додатку до річного плану закупівель здійснював закупівлю за предметом ДК 021:2015 30232100-5 Принтери та плотери (Принтери) - ДК 021:2015 30232000-4 Периферійне обладнання (Багатофункціональні пристрої), з очікуваною вартістю 150 000 грн.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У специфікації, яка є Додатком до оголошення про проведення цієї закупівлі, серед інших критеріїв встановлено вимогу про сумісність картриджів.
Тендерним комітетом при розгляді документів учасників закупівлі встановлено невідповідність специфікації, а саме: запропонований товар не відповідав критерію про сумісність картриджів.
Враховуючи принцип максимальної економії бюджетних коштів, тобто досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів, Тендерний комітет відхилив Вашу пропозицію, як таку, що не відповідає характеристикам, визначеним у вимогах (специфікації) до закупівлі.
Вимога
Відхилено
Прошу переглянути рішення
Номер:
758e4b1ffedd4a679998dc1fece88dff
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-18-002253-c.c1
Назва:
Прошу переглянути рішення
Вимога:
Шановний Замовник, Ви бажали придбати БФП з картриджем Canon 719H, який підходить до моделей MF 411DW, MF 416DW, MF 418X, MF 419X, MF 5940DN, MF 5980DW, MF 6140DN, MF 6180DW;. Але усі вони зняти з виробництва, замість них вийшла нова лінійка. Тому Ви не купити то, що бажаєте. Якщо Вам необхідна техніка переходьте на нову, та перегляньте Ваше рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2018 16:55
Вирішення:
Залишити в силі рішення тендерного комітету, оформленого протоколом №70 від 05.10.2018
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
08.10.2018 15:48
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом Департаменту фінансів (далі – Тендерний комітет) уважно опрацьовано Вашу вимогу від 05.10.2018, за результатами розгляду якої повідомляємо наступне.
Департамент фінансів відповідно до додатку до річного плану закупівель здійснював закупівлю за предметом ДК 021:2015 30232100-5 Принтери та плотери (Принтери) - ДК 021:2015 30232000-4 Периферійне обладнання (Багатофункціональні пристрої), з очікуваною вартістю 150 000 грн.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У специфікації, яка є Додатком до оголошення про проведення цієї закупівлі, серед інших критеріїв встановлено вимогу про сумісність картриджів.
Тендерним комітетом при розгляді документів учасників закупівлі встановлено невідповідність специфікації, а саме: запропонований товар не відповідав критерію про сумісність картриджів.
Враховуючи принцип максимальної економії бюджетних коштів, тобто досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів, Тендерний комітет відхилив Вашу пропозицію, як таку, що не відповідає характеристикам, визначеним у вимогах (специфікації) до закупівлі.