-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
Придбання пально-мастильних матеріалів (талонів), ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95, дизельне паливо)
Закупівля відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливостей.
Торги відмінено
1 863 772.13
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 318.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 318.86 UAH
Період оскарження:
03.03.2025 17:37 - 23.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА до АМКУ на рішення (дискваліфікація) Суб'єкта оскарження
Номер:
2cad956b72134e1280c1e5e98d9f0acf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-03-011943-a.c2
Назва:
СКАРГА до АМКУ на рішення (дискваліфікація) Суб'єкта оскарження
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол.pdf 01.04.2025 13:59
- ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ.pdf 01.04.2025 13:59
- Додаток 2 АЗС на відстані 12,59 км від бази 2 Замовника.PNG 01.04.2025 13:59
- 01.04.2025 СКАРГА до АМКУ на рішення (дискваліфікація) Суб'єкта оскарження ДОК.docx 01.04.2025 13:59
- Додаток 1 АЗС на відстані 5,4 км від бази 1 Замовника.PNG 01.04.2025 13:59
- 01.04.2025 СКАРГА до АМКУ на рішення (дискваліфікація) Суб'єкта оскарження.pdf 01.04.2025 13:59
- sign.p7s 01.04.2025 14:00
- рішення від 03.04.2025 № 5207.pdf 03.04.2025 18:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2025 № 5684.pdf 11.04.2025 11:35
- рішення від 10.04.2025 № 5684.pdf 14.04.2025 15:49
- пояснення ,скарга 2.pdf 07.04.2025 13:57
- Пояснення на скаргу 2.doc 07.04.2025 13:57
- скасування рішення .pdf 16.04.2025 13:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2025 14:23
Дата розгляду скарги:
10.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.04.2025 18:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.04.2025 15:56
Дата виконання рішення Замовником:
16.04.2025 13:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0d5927e1849c46a3a4a4078aebc7ea96
Заголовок пункту скарги:
СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ЗГІДНО ПРОТОКОЛ 27.03.2025 року про ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ “ТОРГОВИЙ ДІМ “ДЕВОН-ІНВЕСТ”.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ, ПОСИЛАННЯ НА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ АБО ПРИЙНЯТІ РІШЕННЯ, ДІЇ АБО БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА, ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ:
абз. 3 п. 59 Особливостей передбачає, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ОСКАРЖУВАНЕ РІШЕННЯ: Протокол від 27.03.2025 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ТОРГОВИЙ ДІМ “ДЕВОН-ІНВЕСТ” (надалі – Суб’єкт оскарження).
РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ, опубліковане в електронній системі закупівель, СУПЕРЕЧИТЬ:
- ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
- п. 41 Особливостей, зокрема, в частині обов’язку Замовника розгляду та оцінки тендерних пропозицій, який здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
- правам та законним інтересам Скаржника, зокрема, в частинні відсутності можливості розгляду тендерної пропозиції та обрання переможцем у відповідній процедури закупівлі.
- абз. 2 п. 42 Особливостей, зокрема в частині У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
- п. 46 Особливостей, зокрема інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ ПРОТОКОЛУ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ: 27.03.2025 року.
НАЗВА ПРЕДМЕТУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ: Придбання пально-мастильних матеріалів (талонів), ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти, (Бензин автомобільний А-95, дизельне паливо).
ПІДСТАВИ НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ЗГІДНО ЗМІСТУ ПРОТОКОЛУ:
“Пунктом 7 розділу “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі” Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що відпуск палива має здійснюватися на запропонованих Учасником стаціонарних АЗС по талонам цілодобово, включаючи суботу, неділю, святкові та неробочі дні за потребою Замовника, без обмежень у кількості. Оскільки Замовник має дві виробничі бази, які розташовані в с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області (база 1) та в _с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області (база 2), з метою максимального використання бюджетних коштів та враховуючи те, що не доцільним є заправлення спецтехніки на великій відстані, а також враховуючи те, що в Замовника відсутнє місце зберігання пального, Замовником встановлена вимога розміщення АЗС на відстані не більше ніж 10 км від бази 1 та 15 км від бази 2.
Пунктом 8 розділу “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі” Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що для підтвердження інформації щодо підстав використання АЗС, Учасник зобов'язаний надати копії документів, які підтверджують право його власності/володіння АЗС. Або у разі наявності орендованих АЗС учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди тощо). Або у разі партнерських АЗС учасник процедури закупівлі повинен надати копії договорів між учасником та власником АЗС, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами на договірних засадах. Всі документи договірного характеру копії яких надаються у складі тендерної пропозиції на виконання вимог цієї документації щодо законних підстав використання АЗС, повинні підтверджувати забезпечення такого Учасника можливістю здійснювати поставки товару не менше ніж на строк, визначений цією документацією для постачання палива.
Учасник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку транспорту Замовника через мережу АЗС БРСМ-нафта. Умова партнерського договору укладеного між Учасником та його Партнером, не передбачено визначений перелік АЗС у Договорі, при цьому договір містить посилання на сайт з переліком АЗС зазначеної мережі: https://brsm-nafta.com/.
Замовник за посиланням мережі встановив наступне:
...”
Надається скриншот (із зображенням місцезнаходження АЗС на карті).
“...Тобто, роташування АЗС мережі, яку пропонує Учасник, знаходиться від бази 1 (с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області) на відстані 5,5 км та від бази 2 (с. В’язівок Павлоградського району Дніпропетровської області) на відстані 17,8 км, що підтверджується даними з карти навігації.
...”
Надається скриншот карти Google (із зображенням кривої лінії між с. В’язівок та координатами місцезнаходження АЗС)
“...Отже, розташування АЗС до бази 2 Замовника розташована на відстані більше 15 км.
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
....
Учасником ТОВ “ТОРГОВИЙ ДІМ “ДЕВОН-ІНВЕСТ” у складі тендерної пропозиції надано інформації та/або документи, які не відповідаються умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
...
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ “ТОРГОВИЙ ДІМ “ДЕВОН-ІНВЕСТ” на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.”
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ НЕ ПОГОДЖУЄТЬСЯ З ВІДПОВІДНИМ РІШЕННЯМ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ З НАВЕДЕНОЇ У ПРОТОКОЛІ ПІДСТАВИ ТА ВВАЖАЄ ТАКЕ РІШЕННЯ БЕЗПІДСТАВНИМ з огляду на наступне:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації ВИМОГИ/УМОВИ тендерної документації, яким відповідає пропозиція СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ:
1 п. 7. Додаток 1 до ТД 7. Відпуск палива має здійснюватися на запропонованих Учасником стаціонарних АЗС по талонам цілодобово, включаючи суботу, неділю, святкові та неробочі дні за потребою Замовника, без обмежень у кількості. Оскільки Замовник має дві виробничі бази, які розташовані в с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області (база 1) та в _с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області (база 2), з метою максимального використання бюджетних коштів та враховуючи те, що не доцільним є заправлення спецтехніки на великій відстані, а також враховуючи те, що в Замовника відсутнє місце зберігання пального, Замовником встановлена вимога розміщення АЗС на відстані не більше ніж 10 км від бази 1 та 15 км від бази 2.
п. 8 Додатку 1 до ТД 8. Для підтвердження інформації щодо підстав використання АЗС, Учасник зобов'язаний надати копії документів, які підтверджують право його власності/володіння АЗС. Або у разі наявності орендованих АЗС учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди тощо). Або у разі партнерських АЗС учасник процедури закупівлі повинен надати копії договорів між учасником та власником АЗС, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами на договірних засадах. Всі документи договірного характеру копії яких надаються у складі тендерної пропозиції на виконання вимог цієї документації щодо законних підстав використання АЗС, повинні підтверджувати забезпечення такого Учасника можливістю здійснювати поставки товару не менше ніж на строк, визначений цією документацією для постачання палива.
НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ умовам тендерної документації (Додаток 1 до ТД), було надано:
у файлі тендерної пропозиції «ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ.pdf» на сторінці 32-37 наявна Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (згідно Додатку 1 до ТД) за печаткою та підписом уповноваженої особи Суб’єкта оскарження, що передбачає підтвердження погодження та відповідності пропозиції Суб’єкта оскарження необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та технічної специфікації до предмета закупівлі, яка в тому числі містить у п. 24 підтвердження відповідності пропозиції Суб’єкта оскарження умовам п. 7 та п. 8 Додатку 1 Тендерної документації, а саме:
“п. 24 Відпуск палива здійснюється на запропонованих ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЕВОН-ІНВЕСТ» стаціонарних АЗС по талонам цілодобово, включаючи суботу, неділю, святкові та неробочі дні за потребою Замовника, без обмежень у кількості. Оскільки Замовник має дві виробничі бази, які розташовані в с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області (база 1) та в _с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області (база 2), з метою максимального використання бюджетних коштів та враховуючи те, що не доцільним є заправлення спецтехніки на великій відстані, а також враховуючи те, що в Замовника відсутнє місце зберігання пального, Замовником встановлена вимога розміщення АЗС на відстані не більше ніж 10 км від бази 1 та 15 км від бази 2.”
24. Для підтвердження інформації щодо підстав використання АЗС, Учасник зобов'язаний надати копії документів, які підтверджують право його власності/володіння АЗС. Або у разі наявності орендованих АЗС учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди тощо). Або у разі партнерських АЗС ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЕВОН- ІНВЕСТ» процедури закупівлі надає копії договорів між учасником та власником АЗС, що підтверджують забезпечення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЕВОН-ІНВЕСТ» третіми особами відповідними послугами на договірних засадах. Всі документи договірного характеру копії яких надаються у складі тендерної пропозиції на виконання вимог цієї документації щодо законних підстав використання АЗС, підтверджують забезпечення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЕВОН-ІНВЕСТ» можливістю здійснювати поставки товару не менше ніж на строк, визначений цією документацією для постачання палива.»
у файлі тендерної пропозиції «ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ.pdf» на сторінці 42 наявна ДОВІДКА за вих. 17 від 24.03.2025 року, зміст якої передбачає «ТОВ «Торговий дім «Девон-Інвест» підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.»
у файлі тендерної пропозиції «11. Договір БРСМ Девон (3).pdf» надано Договір між Суб’єктом оскарження та власником АЗС, а саме Договір ДГ-0006437 від 07.01.2025 року, чим виконав вимоги пункту 8 Додатку 1 ТД, з урахуванням наявності партнерських АЗС, що підтверджує забезпечення Суб’єкта оскарження можливістю здійснювати поставку товару не менше ніж на строк, визначений документацією для постачання палива.
у файлі тендерної пропозиції «ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ.pdf» на сторінці 38 наявна Довідка з інформацією про автозаправні станції учасника (за вих. 13 від 24.03.2025 року), а саме АЗС БРСМ-НАФТА за адресами місцерозташування та зазначенням відстані до 1 бази та до 2 бази в межах встановленої Замовником граничної відстані.
ДЕТАЛЬНО ПРО ЗМІСТ ДОВІДКИ:
“1. АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400 - 5,4 км до Замовника (с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області (база 1));
2. АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400 - 12,59 км (с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області (база 2))”
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ у відповідній Довідці зазначає, що вілстань від БАЗИ 2 за адресою (с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області) до АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400 - СКЛАДАЄ 12,59 км, а отже Є МЕНШОЮ НІЖ ВСТАНОВЛЕНА ЗАМОВНИКОМ ГРАНИЧНА ВІДСТАНЬ РОЗМІЩЕННЯ АЗС, яка може бути в межах 15 км від бази 2.
У ПРОТОКОЛІ ВІДХИЛЕННЯ Замовник зазначає про НІБИТО не відповідність умовам технічної специфікації ті іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження, а саме: «Отже, розташування АЗС до бази 2 Замовника розташована на відстані більше 15 км.»
Суб’єкт оскарження наголошує, що документація Замовника НЕ ВИЗНАЧАЄ ОКРЕМИХ ВИМОГ ДО порядку та способу вимірювання відстані між АЗС учасника та бази 2. Також, документація Замовника не містить порядку підтвердження учасниками відповідності відстані між АЗС та базою 2.
Як зазначалось вище, Суб’єкт оскарження ВИКОНАВ умови в частині місцезнаходження автозаправної станції (розміщення АЗС) в межах граничної відстані, а саме на ВІДСТАНІ НЕ БІЛЬШЕ НІЖ 10 км від бази 1 та 15 км від бази 2.
ДЕТАЛЬНІШЕ (згідно Довідки з інформацією про автозаправні станції учасника за вих. 13 від 24.03.2025 року):
1. АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400 - знаходиться на відстані 5,4 км до Замовника (с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області (база 1)), що є МЕНШЕ 10 км ВІД БАЗИ 1.
2. АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400 - знаходиться на відстані 12,59 км до Замовника (с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області (база 2)), що є МЕНШЕ 15 км ВІД БАЗИ 2.
ОТЖЕ, ПРОПОЗИЦІЯ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ відповідає п. 7 Додатку 1 тендерної документації в частині відстані, що НЕ Є більшою, ніж визначена Замовником.
ДОДАТКОВО вважаємо за необхідне зазначити окремі факти:
п. 7 Додатку 1 Тендерної документації містить умову – «Замовником встановлена вимога розміщення АЗС на відстані не більше ніж 10 км від бази 1 та 15 км від бази 2.»
Відстань (між двома́ точками) — довжина уявного відрізка, кінцями якого є ці точки. Тобто, це довжина відрізка, що сполучає ці точки (частіше за все позначається літерою d, вимірюється в одиницях довжини), є прямою лінією.
АЛЕ, ЗАМОВНИК в ПРОТОКОЛІ відхилення розміщує скриншоти з КРИВИМИ ЛІНІЯМИ МІЖ ДВОМА ТОЧКАМИ НА КАРТІ, та при цьому, обчислює таку «криву відстань» та визначає таке обчислення як доказ невідповідності пропозиції Суб’єкта оскарження.
Таке обчислення НЕ МОЖЕ ВВАЖАТИСЬ ВІДСТАНЮ (відрізком між двома точками) від адреси АЗС до бази 2 Замовника. Таке обчислення на власний вибір Замовника, - не може вважатись доказом, що підтверджує відстань більше ніж 15 км від розташування АЗС до бази 2 Замовника. Тим більше, такий скриншот не може вважатись документальним підтвердженням невідповідності пропозиції Суб’єкта оскарження умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
п. 46 Особливостей передбачає, Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Твердження Замовника в протоколі відхилення щодо “розташування АЗС до бази 2 Замовника розташована на відстані більше ніж 15 км” – не відповідає дійсності та не містить аргументів, які можуть вважатись доказами.
Як доказ, крім тих, що надані у складі пропозиції, Суб’єкт оскарження може надати скриншоти з картографічного ресурсу Google, які містять зображення розміщення АЗС на відстані:
- не більше 10 км від бази 1 (с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області) – Додаток 1 Скарги.
- не більше 15 км від бази 2 (с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області) – Додаток 2 Скарги.
Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції містяться у Додатку 1 до ТД (на виконання вимоги п. 28 Особливостей).
Змістом п. 7 Додатку 1 ТД НЕ ВИЗНАЧЕНО СПОСІБ ТА МЕТОД ВИМІРУ ВІДСТАНІ та ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ документального підтвердження учасниками факту відповідності запропонованих АЗС вимогам Замовника щодо відстані,
п. 44 Особливостей передбачає, Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
п. 28 Особливостей передбачає, що Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
ОСКІЛЬКИ Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (згідно Додатку 1 ТД) НЕ МІСТИТЬ ОКРЕМИХ ВИМОГ в частині надання документів та інформації, що підтверджується відстань до АЗС учасника, а НАДАНІ ДОКУМЕНТИ у складі пропозиції ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ТАКОЇ УМОВАМ п. 7 та п. 8 ДОДАТКУ 1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, - Замовник не може застосовувати як підставу відхилення тендерної пропозиції учасника - підпункт 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, У ЗАМОВНИКА БУЛИ ВІДСУТНІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ, в тому числі, у зв’язку з наведеної у протоколі підстави відхилення: “Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей”.
Наголошуємо, що п. 43 Особливостей передбачає, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Підстава відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження згідно Протоколу Замовнику у будь-якому випадку, - не належить до випадків відсутності інформації та/або документів, що неможливо виправити шляхом надання 24 годин (розміщення у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Замовник маючі сумніви в частині відстані, не застосував до Суб’єкта оскарження п. 43 Особливостей, щодо наявності «невідповідності» пропозиції, які можливо виправити протягом 24 годин.
ДОКУМЕНТИ ТА МАТЕРІАЛИ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ВИКЛАДЕНУ У СКАРЗІ ТА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ АБО НЕПРАВОМІРНІСТЬ РІШЕНЬ, ДІЙ АБО БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА:
1. ДОДАТОК 1 АЗС на відстані 5,4 км від бази 1 Замовника;
2. ДОДАТОК 2 АЗС на відстані 12,59 км від бази 2 Замовника
3. ПРОТОКОЛ відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження.
4. ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ надані у складі пропозиції Суб’єкта оскарження.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Суб’єкта оскарження можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження, з метою дотримання принципів проведення процедури закупівлі, закріплених у ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
абз. 3 п. 59 Особливостей передбачає, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ОСКАРЖУВАНЕ РІШЕННЯ: Протокол від 27.03.2025 року щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ТОРГОВИЙ ДІМ “ДЕВОН-ІНВЕСТ” (надалі – Суб’єкт оскарження).
РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ, опубліковане в електронній системі закупівель, СУПЕРЕЧИТЬ:
- ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі;
- п. 41 Особливостей, зокрема, в частині обов’язку Замовника розгляду та оцінки тендерних пропозицій, який здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
- правам та законним інтересам Скаржника, зокрема, в частинні відсутності можливості розгляду тендерної пропозиції та обрання переможцем у відповідній процедури закупівлі.
- абз. 2 п. 42 Особливостей, зокрема в частині У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
- п. 46 Особливостей, зокрема інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ ПРОТОКОЛУ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ: 27.03.2025 року.
НАЗВА ПРЕДМЕТУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ: Придбання пально-мастильних матеріалів (талонів), ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти, (Бензин автомобільний А-95, дизельне паливо).
ПІДСТАВИ НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ЗГІДНО ЗМІСТУ ПРОТОКОЛУ:
“Пунктом 7 розділу “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі” Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що відпуск палива має здійснюватися на запропонованих Учасником стаціонарних АЗС по талонам цілодобово, включаючи суботу, неділю, святкові та неробочі дні за потребою Замовника, без обмежень у кількості. Оскільки Замовник має дві виробничі бази, які розташовані в с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області (база 1) та в _с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області (база 2), з метою максимального використання бюджетних коштів та враховуючи те, що не доцільним є заправлення спецтехніки на великій відстані, а також враховуючи те, що в Замовника відсутнє місце зберігання пального, Замовником встановлена вимога розміщення АЗС на відстані не більше ніж 10 км від бази 1 та 15 км від бази 2.
Пунктом 8 розділу “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі” Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що для підтвердження інформації щодо підстав використання АЗС, Учасник зобов'язаний надати копії документів, які підтверджують право його власності/володіння АЗС. Або у разі наявності орендованих АЗС учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди тощо). Або у разі партнерських АЗС учасник процедури закупівлі повинен надати копії договорів між учасником та власником АЗС, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами на договірних засадах. Всі документи договірного характеру копії яких надаються у складі тендерної пропозиції на виконання вимог цієї документації щодо законних підстав використання АЗС, повинні підтверджувати забезпечення такого Учасника можливістю здійснювати поставки товару не менше ніж на строк, визначений цією документацією для постачання палива.
Учасник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку транспорту Замовника через мережу АЗС БРСМ-нафта. Умова партнерського договору укладеного між Учасником та його Партнером, не передбачено визначений перелік АЗС у Договорі, при цьому договір містить посилання на сайт з переліком АЗС зазначеної мережі: https://brsm-nafta.com/.
Замовник за посиланням мережі встановив наступне:
...”
Надається скриншот (із зображенням місцезнаходження АЗС на карті).
“...Тобто, роташування АЗС мережі, яку пропонує Учасник, знаходиться від бази 1 (с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області) на відстані 5,5 км та від бази 2 (с. В’язівок Павлоградського району Дніпропетровської області) на відстані 17,8 км, що підтверджується даними з карти навігації.
...”
Надається скриншот карти Google (із зображенням кривої лінії між с. В’язівок та координатами місцезнаходження АЗС)
“...Отже, розташування АЗС до бази 2 Замовника розташована на відстані більше 15 км.
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
....
Учасником ТОВ “ТОРГОВИЙ ДІМ “ДЕВОН-ІНВЕСТ” у складі тендерної пропозиції надано інформації та/або документи, які не відповідаються умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
...
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ “ТОРГОВИЙ ДІМ “ДЕВОН-ІНВЕСТ” на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.”
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ НЕ ПОГОДЖУЄТЬСЯ З ВІДПОВІДНИМ РІШЕННЯМ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ З НАВЕДЕНОЇ У ПРОТОКОЛІ ПІДСТАВИ ТА ВВАЖАЄ ТАКЕ РІШЕННЯ БЕЗПІДСТАВНИМ з огляду на наступне:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації ВИМОГИ/УМОВИ тендерної документації, яким відповідає пропозиція СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ:
1 п. 7. Додаток 1 до ТД 7. Відпуск палива має здійснюватися на запропонованих Учасником стаціонарних АЗС по талонам цілодобово, включаючи суботу, неділю, святкові та неробочі дні за потребою Замовника, без обмежень у кількості. Оскільки Замовник має дві виробничі бази, які розташовані в с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області (база 1) та в _с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області (база 2), з метою максимального використання бюджетних коштів та враховуючи те, що не доцільним є заправлення спецтехніки на великій відстані, а також враховуючи те, що в Замовника відсутнє місце зберігання пального, Замовником встановлена вимога розміщення АЗС на відстані не більше ніж 10 км від бази 1 та 15 км від бази 2.
п. 8 Додатку 1 до ТД 8. Для підтвердження інформації щодо підстав використання АЗС, Учасник зобов'язаний надати копії документів, які підтверджують право його власності/володіння АЗС. Або у разі наявності орендованих АЗС учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди тощо). Або у разі партнерських АЗС учасник процедури закупівлі повинен надати копії договорів між учасником та власником АЗС, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами на договірних засадах. Всі документи договірного характеру копії яких надаються у складі тендерної пропозиції на виконання вимог цієї документації щодо законних підстав використання АЗС, повинні підтверджувати забезпечення такого Учасника можливістю здійснювати поставки товару не менше ніж на строк, визначений цією документацією для постачання палива.
НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ умовам тендерної документації (Додаток 1 до ТД), було надано:
у файлі тендерної пропозиції «ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ.pdf» на сторінці 32-37 наявна Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (згідно Додатку 1 до ТД) за печаткою та підписом уповноваженої особи Суб’єкта оскарження, що передбачає підтвердження погодження та відповідності пропозиції Суб’єкта оскарження необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та технічної специфікації до предмета закупівлі, яка в тому числі містить у п. 24 підтвердження відповідності пропозиції Суб’єкта оскарження умовам п. 7 та п. 8 Додатку 1 Тендерної документації, а саме:
“п. 24 Відпуск палива здійснюється на запропонованих ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЕВОН-ІНВЕСТ» стаціонарних АЗС по талонам цілодобово, включаючи суботу, неділю, святкові та неробочі дні за потребою Замовника, без обмежень у кількості. Оскільки Замовник має дві виробничі бази, які розташовані в с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області (база 1) та в _с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області (база 2), з метою максимального використання бюджетних коштів та враховуючи те, що не доцільним є заправлення спецтехніки на великій відстані, а також враховуючи те, що в Замовника відсутнє місце зберігання пального, Замовником встановлена вимога розміщення АЗС на відстані не більше ніж 10 км від бази 1 та 15 км від бази 2.”
24. Для підтвердження інформації щодо підстав використання АЗС, Учасник зобов'язаний надати копії документів, які підтверджують право його власності/володіння АЗС. Або у разі наявності орендованих АЗС учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції копії правовстановлюючих документів, що підтверджують законні підстави використання учасником АЗС (договори оренди тощо). Або у разі партнерських АЗС ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЕВОН- ІНВЕСТ» процедури закупівлі надає копії договорів між учасником та власником АЗС, що підтверджують забезпечення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЕВОН-ІНВЕСТ» третіми особами відповідними послугами на договірних засадах. Всі документи договірного характеру копії яких надаються у складі тендерної пропозиції на виконання вимог цієї документації щодо законних підстав використання АЗС, підтверджують забезпечення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ДЕВОН-ІНВЕСТ» можливістю здійснювати поставки товару не менше ніж на строк, визначений цією документацією для постачання палива.»
у файлі тендерної пропозиції «ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ.pdf» на сторінці 42 наявна ДОВІДКА за вих. 17 від 24.03.2025 року, зміст якої передбачає «ТОВ «Торговий дім «Девон-Інвест» підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.»
у файлі тендерної пропозиції «11. Договір БРСМ Девон (3).pdf» надано Договір між Суб’єктом оскарження та власником АЗС, а саме Договір ДГ-0006437 від 07.01.2025 року, чим виконав вимоги пункту 8 Додатку 1 ТД, з урахуванням наявності партнерських АЗС, що підтверджує забезпечення Суб’єкта оскарження можливістю здійснювати поставку товару не менше ніж на строк, визначений документацією для постачання палива.
у файлі тендерної пропозиції «ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ.pdf» на сторінці 38 наявна Довідка з інформацією про автозаправні станції учасника (за вих. 13 від 24.03.2025 року), а саме АЗС БРСМ-НАФТА за адресами місцерозташування та зазначенням відстані до 1 бази та до 2 бази в межах встановленої Замовником граничної відстані.
ДЕТАЛЬНО ПРО ЗМІСТ ДОВІДКИ:
“1. АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400 - 5,4 км до Замовника (с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області (база 1));
2. АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400 - 12,59 км (с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області (база 2))”
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ у відповідній Довідці зазначає, що вілстань від БАЗИ 2 за адресою (с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області) до АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400 - СКЛАДАЄ 12,59 км, а отже Є МЕНШОЮ НІЖ ВСТАНОВЛЕНА ЗАМОВНИКОМ ГРАНИЧНА ВІДСТАНЬ РОЗМІЩЕННЯ АЗС, яка може бути в межах 15 км від бази 2.
У ПРОТОКОЛІ ВІДХИЛЕННЯ Замовник зазначає про НІБИТО не відповідність умовам технічної специфікації ті іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження, а саме: «Отже, розташування АЗС до бази 2 Замовника розташована на відстані більше 15 км.»
Суб’єкт оскарження наголошує, що документація Замовника НЕ ВИЗНАЧАЄ ОКРЕМИХ ВИМОГ ДО порядку та способу вимірювання відстані між АЗС учасника та бази 2. Також, документація Замовника не містить порядку підтвердження учасниками відповідності відстані між АЗС та базою 2.
Як зазначалось вище, Суб’єкт оскарження ВИКОНАВ умови в частині місцезнаходження автозаправної станції (розміщення АЗС) в межах граничної відстані, а саме на ВІДСТАНІ НЕ БІЛЬШЕ НІЖ 10 км від бази 1 та 15 км від бази 2.
ДЕТАЛЬНІШЕ (згідно Довідки з інформацією про автозаправні станції учасника за вих. 13 від 24.03.2025 року):
1. АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400 - знаходиться на відстані 5,4 км до Замовника (с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області (база 1)), що є МЕНШЕ 10 км ВІД БАЗИ 1.
2. АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Харківська, 7, Павлоград, Дніпропетровська область, 51400 - знаходиться на відстані 12,59 км до Замовника (с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області (база 2)), що є МЕНШЕ 15 км ВІД БАЗИ 2.
ОТЖЕ, ПРОПОЗИЦІЯ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ відповідає п. 7 Додатку 1 тендерної документації в частині відстані, що НЕ Є більшою, ніж визначена Замовником.
ДОДАТКОВО вважаємо за необхідне зазначити окремі факти:
п. 7 Додатку 1 Тендерної документації містить умову – «Замовником встановлена вимога розміщення АЗС на відстані не більше ніж 10 км від бази 1 та 15 км від бази 2.»
Відстань (між двома́ точками) — довжина уявного відрізка, кінцями якого є ці точки. Тобто, це довжина відрізка, що сполучає ці точки (частіше за все позначається літерою d, вимірюється в одиницях довжини), є прямою лінією.
АЛЕ, ЗАМОВНИК в ПРОТОКОЛІ відхилення розміщує скриншоти з КРИВИМИ ЛІНІЯМИ МІЖ ДВОМА ТОЧКАМИ НА КАРТІ, та при цьому, обчислює таку «криву відстань» та визначає таке обчислення як доказ невідповідності пропозиції Суб’єкта оскарження.
Таке обчислення НЕ МОЖЕ ВВАЖАТИСЬ ВІДСТАНЮ (відрізком між двома точками) від адреси АЗС до бази 2 Замовника. Таке обчислення на власний вибір Замовника, - не може вважатись доказом, що підтверджує відстань більше ніж 15 км від розташування АЗС до бази 2 Замовника. Тим більше, такий скриншот не може вважатись документальним підтвердженням невідповідності пропозиції Суб’єкта оскарження умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
п. 46 Особливостей передбачає, Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Твердження Замовника в протоколі відхилення щодо “розташування АЗС до бази 2 Замовника розташована на відстані більше ніж 15 км” – не відповідає дійсності та не містить аргументів, які можуть вважатись доказами.
Як доказ, крім тих, що надані у складі пропозиції, Суб’єкт оскарження може надати скриншоти з картографічного ресурсу Google, які містять зображення розміщення АЗС на відстані:
- не більше 10 км від бази 1 (с. Вербки Павлоградського району Дніпропетровської області) – Додаток 1 Скарги.
- не більше 15 км від бази 2 (с. В'язівок Павлоградського району Дніпропетровської області) – Додаток 2 Скарги.
Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції містяться у Додатку 1 до ТД (на виконання вимоги п. 28 Особливостей).
Змістом п. 7 Додатку 1 ТД НЕ ВИЗНАЧЕНО СПОСІБ ТА МЕТОД ВИМІРУ ВІДСТАНІ та ВІДСУТНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ документального підтвердження учасниками факту відповідності запропонованих АЗС вимогам Замовника щодо відстані,
п. 44 Особливостей передбачає, Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
п. 28 Особливостей передбачає, що Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
ОСКІЛЬКИ Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (згідно Додатку 1 ТД) НЕ МІСТИТЬ ОКРЕМИХ ВИМОГ в частині надання документів та інформації, що підтверджується відстань до АЗС учасника, а НАДАНІ ДОКУМЕНТИ у складі пропозиції ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ТАКОЇ УМОВАМ п. 7 та п. 8 ДОДАТКУ 1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, - Замовник не може застосовувати як підставу відхилення тендерної пропозиції учасника - підпункт 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, У ЗАМОВНИКА БУЛИ ВІДСУТНІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ, в тому числі, у зв’язку з наведеної у протоколі підстави відхилення: “Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей”.
Наголошуємо, що п. 43 Особливостей передбачає, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Підстава відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження згідно Протоколу Замовнику у будь-якому випадку, - не належить до випадків відсутності інформації та/або документів, що неможливо виправити шляхом надання 24 годин (розміщення у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
Замовник маючі сумніви в частині відстані, не застосував до Суб’єкта оскарження п. 43 Особливостей, щодо наявності «невідповідності» пропозиції, які можливо виправити протягом 24 годин.
ДОКУМЕНТИ ТА МАТЕРІАЛИ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ВИКЛАДЕНУ У СКАРЗІ ТА ПОРУШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ АБО НЕПРАВОМІРНІСТЬ РІШЕНЬ, ДІЙ АБО БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА:
1. ДОДАТОК 1 АЗС на відстані 5,4 км від бази 1 Замовника;
2. ДОДАТОК 2 АЗС на відстані 12,59 км від бази 2 Замовника
3. ПРОТОКОЛ відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження.
4. ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ надані у складі пропозиції Суб’єкта оскарження.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Суб’єкта оскарження можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження, з метою дотримання принципів проведення процедури закупівлі, закріплених у ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
×
-
Назва доказу:
4. ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ надані у складі пропозиції Суб’єкта оскарження.
-
Повʼязаний документ:
ДОВІДКИ ДЕВОН ІНВЕСТ.pdf
-
-
Назва доказу:
3. ПРОТОКОЛ відхилення пропозиції Суб’єкта оскарження.
-
Повʼязаний документ:
протокол.pdf
-
-
Назва доказу:
2. ДОДАТОК 2 АЗС на відстані 12,59 км від бази 2 Замовника
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 АЗС на відстані 12,59 км від бази 2 Замовника.PNG
-
-
Назва доказу:
1. ДОДАТОК 1 АЗС на відстані 5,4 км від бази 1 Замовника;
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 АЗС на відстані 5,4 км від бази 1 Замовника.PNG
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ЗОБОВ’ЯЗАТИ ЗАМОВНИКА СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ ЗГІДНО: І. ПРОТОКОЛ 27.03.2025 року про ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ “ТОРГОВИЙ ДІМ “ДЕВОН-ІНВЕСТ”.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА дискримінаційні умови
Номер:
d5f3e54955eb4d5eb7229fa1c07b0d90
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-03-011943-a.b1
Назва:
СКАРГА дискримінаційні умови
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір БРСМ Девон.pdf 08.03.2025 12:26
- Талони АЗС БРСМ.pdf 08.03.2025 12:26
- 08.03.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації.pdf 08.03.2025 12:26
- 08.03.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації док.docx 08.03.2025 12:26
- sign.p7s 08.03.2025 12:27
- рішення від 11.03.2025 № 3707.pdf 11.03.2025 17:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2025 № 4224.pdf 19.03.2025 13:00
- рішення від 18.03.2025 № 4224.pdf 21.03.2025 13:28
- 001 (1).pdf 13.03.2025 16:44
- Пояснення на скаргу UA-2025-03-03-011943-a.doc 13.03.2025 16:44
- Зміни до Тендерної документації від 21.03.2025.docx 21.03.2025 16:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2025 15:15
Дата розгляду скарги:
18.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2025 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.03.2025 13:28
Дата виконання рішення Замовником:
21.03.2025 16:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано, зміни в Тендерну документацію внесено.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
460158cfc7ce40d59776f3c1e813c233
Заголовок пункту скарги:
ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: номіналу талонів 50 літрів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток № 1 до тендерної документації (п. 3 Розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі») 3. Талони на дизельне паливо повинні бути номіналом по 50л , 20л , 10л.
Додаток № 3 до тендерної документації 1.5. Відпуск Товару з АЗС здійснюється за талонами номіналом по 50,20,10л на отримання товару відповідно «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності талонів номіналом саме 50 літрів.
пункт 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Також, відповідна Інструкція передбачає визначення Талону та його обов’язкових, передбачених законодавством, реквізитів:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Тобто, вимогами Інструкції визначені обов’язкові позначення, які має містити талон – це серійний та порядковий номер, найменування, марка нафтопродуктів та кількість нафтопродукту, яку можна отримати за талонам. Всі перелічені реквізити встановлює емітент талонів, що є його правом, передбаченим законодавством на виконання Інструкції.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами, що в свою чергу передбачають встановлений власником мережі БРСМ-Нафта номінал: 10 літрів та 20 літрів (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Звертаємо увагу, що Суб’єкт оскарження не емітент талонів, а отже позбавлений законодавчих підстав встановлення в мережі АЗС БРСМ-нафта номіналу талону, який визначає Замовник – 50 літрів.
Отже, Замовник встановлюючи вимогу щодо наявності талонів номіналом 50 літрів, встановлює обмеження до Суб’єкта оскарження. Така дискримінаційна умова позбавляє Суб’єкта оскарження права взяти участь у процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу, що Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів ПММ, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта. Але при цьому, зазначена мережа АЗС не має введеного в облік номіналу талонів 50 літрів.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: номінал талонів 50 літрів.
1 Додаток № 1 до тендерної документації (п. 3 Розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі») 3. Талони на дизельне паливо повинні бути номіналом по 50л , 20л , 10л.
Додаток № 3 до тендерної документації 1.5. Відпуск Товару з АЗС здійснюється за талонами номіналом по 50,20,10л на отримання товару відповідно «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності талонів номіналом саме 50 літрів.
пункт 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Також, відповідна Інструкція передбачає визначення Талону та його обов’язкових, передбачених законодавством, реквізитів:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Тобто, вимогами Інструкції визначені обов’язкові позначення, які має містити талон – це серійний та порядковий номер, найменування, марка нафтопродуктів та кількість нафтопродукту, яку можна отримати за талонам. Всі перелічені реквізити встановлює емітент талонів, що є його правом, передбаченим законодавством на виконання Інструкції.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 2 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами, що в свою чергу передбачають встановлений власником мережі БРСМ-Нафта номінал: 10 літрів та 20 літрів (Зразки талонів у Додатку № 1 до Скарги).
Звертаємо увагу, що Суб’єкт оскарження не емітент талонів, а отже позбавлений законодавчих підстав встановлення в мережі АЗС БРСМ-нафта номіналу талону, який визначає Замовник – 50 літрів.
Отже, Замовник встановлюючи вимогу щодо наявності талонів номіналом 50 літрів, встановлює обмеження до Суб’єкта оскарження. Така дискримінаційна умова позбавляє Суб’єкта оскарження права взяти участь у процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу, що Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів ПММ, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта. Але при цьому, зазначена мережа АЗС не має введеного в облік номіналу талонів 50 літрів.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: номінал талонів 50 літрів.
×
-
Назва доказу:
Талони номіналом 10 та 20 літрів.
-
Повʼязаний документ:
Талони АЗС БРСМ.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з мережею АЗС БРСМ-Нафта
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ Девон.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Оскільки відповідна процедура закупівлі оголошена Замовником за предметом “Дизельне паливо та Бензин” – тендерна документації складена порушенням вимог статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” з урахуванням п. 28 Особливостей, а також містить умови, що суперечать п. 29 Особливостей та порушує права та законні інтереси Скаржника, зокрема нівелює принципи ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”. СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): І. Умову в частині наявності: номіналу талонів 50 літрів.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
46f1fbda5d15404aa3bb18b6b1c79bd1
Заголовок пункту скарги:
ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: саме не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Частина 4.3. Розділу І тендерної документації Місце поставки (відпуску) товару Місце поставки: Україна, Дніпропетровська область, 51453, с. Вербки, вул. Центральна , буд. 18 (не більш як 10 км. від місцезнаходження Замовника та не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області )
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області ).
Замовник вимогою щодо наявності САМЕ не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області встановлює обмеження до Суб’єкта оскарження та вимоги, що суперечать п. 29 Особливостей.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності саме не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області – Замовник встановлює вимоги наявності матеріально-технічної бази, що заборонено п. 29 Особливостей, у разі здійснення закупівлі дизельного палива та бензину.
НАЗВА ПРЕДМЕТУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ: Придбання пально-мастильних матеріалів (талонів) ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95, дизельне паливо).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеній кількості (не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області), оскільки виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Суб’єкт оскарження може запропонувати 1 (одну) АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області, та інші АЗС мережі БРСМ-Нафта розташовані по всій території України.
У Павлоградському районі Дніпропетровської області Суб’єкт оскарження пропонує одну АЗС за адресою:
Дніпропетровська обл, м. Павлоград, вул. Харківська буд. 7 А (БРСМ-Нафта)
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 1 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map .
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта. Але, зазначена мережа АЗС не має саме не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області.
2 Частина 4.3. Розділу І тендерної документації Місце поставки (відпуску) товару Місце поставки: Україна, Дніпропетровська область, 51453, с. Вербки, вул. Центральна , буд. 18 (не більш як 10 км. від місцезнаходження Замовника та не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області )
Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області ).
Замовник вимогою щодо наявності САМЕ не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області встановлює обмеження до Суб’єкта оскарження та вимоги, що суперечать п. 29 Особливостей.
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності саме не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області – Замовник встановлює вимоги наявності матеріально-технічної бази, що заборонено п. 29 Особливостей, у разі здійснення закупівлі дизельного палива та бензину.
НАЗВА ПРЕДМЕТУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ: Придбання пально-мастильних матеріалів (талонів) ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95, дизельне паливо).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеній кількості (не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області), оскільки виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Суб’єкт оскарження може запропонувати 1 (одну) АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області, та інші АЗС мережі БРСМ-Нафта розташовані по всій території України.
У Павлоградському районі Дніпропетровської області Суб’єкт оскарження пропонує одну АЗС за адресою:
Дніпропетровська обл, м. Павлоград, вул. Харківська буд. 7 А (БРСМ-Нафта)
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 1 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map .
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта. Але, зазначена мережа АЗС не має саме не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області.
×
-
Назва доказу:
Посилання на сайт мережі БРСМ-Нафта https://brsm-nafta.com/map (на карті розташування АЗС відсутні саме 2 АЗС в Павлоградському районі Дніпропетровської області)
-
Повʼязаний документ:
08.03.2025 СКАРГА ДО АМКУ на умови тендерної документації.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з мережею АЗС БРСМ-Нафта
-
Повʼязаний документ:
Договір БРСМ Девон.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Оскільки відповідна процедура закупівлі оголошена Замовником за предметом “Дизельне паливо та Бензин” – тендерна документації складена порушенням вимог статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” з урахуванням п. 28 Особливостей, а також містить умови, що суперечать п. 29 Особливостей та порушує права та законні інтереси Скаржника, зокрема нівелює принципи ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі”. СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ ВИМАГАЄ ПРИЙНЯТИ СКАРГУ ДО РОЗГЛЯДУ ТА ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ): ІІ. Умову в частині наявності: не менше двох АЗС у Павлоградському районі Дніпропетровської області.