-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони будівель Одеської обласної прокуратури в Одеській області
Торги відмінено
3 782 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 824.00 UAH
мін. крок: 1% або 37 824.00 UAH
Період оскарження:
03.03.2025 16:42 - 16.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (скарга на умови)
Номер:
d6f972d17958402b83cb51b14ca02382
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-03-011372-a.b2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (скарга на умови)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. J3001004_Повідомлення_про_прийняття_працівника_домашнього_працівника.pdf 07.03.2025 22:08
- 0.скарга ред 5.docx 07.03.2025 22:08
- 1. ТД_охорона Одеська область 2025 (2).docx 07.03.2025 22:08
- 1. ліцензійні умови.docx 07.03.2025 22:08
- 3. квит2 Повидомлен.rtf 07.03.2025 22:08
- Скарга_57.pdf 07.03.2025 22:08
- 2. Дозволи. Абмаев Наку Николаевpdf.pdf 07.03.2025 22:08
- sign.p7s 07.03.2025 22:09
- рішення від 11.03.2025 № 3696.pdf 11.03.2025 17:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2025 № 4217.pdf 19.03.2025 13:04
- рішення від 18.03.2025 № 4217.pdf 21.03.2025 13:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2025 22:19
Дата розгляду скарги:
18.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2025 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.03.2025 13:18
Дата виконання рішення Замовником:
24.03.2025 14:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
до тендерної документації будуть внесені зміни
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3521034fc8c442eba31b1be7d2b8eb31
Заголовок пункту скарги:
п.1.2.1. додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п.1.2.1. додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить опис технічних та інших можливостей Учасника, які необхідні для виконання умов Замовника, щодо наявності вогнепальної зброї та/або травмитичної зброї у співробітників Учасника (для чергової групи швидкого реагування), форменого одягу, автотранспорту (у володінні або користувані), спеціальних засобів охорони, засобів зв’язку та ін., за формою:
«______________ підтверджуємо наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг:
Таблиця 5
V. АВТОМОБІЛІ
Найменування Кількість Примітка
Автомобілі у володінні
Відповідно до п.1.2.4. додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: Весь транспорт реагування повинен перебувати на військовому обліку (надати у складі тендерної пропозиції довідку про перебування всіх транспортних засобів Учасника на військовому обліку).
Відповідно до п. 10 додатку 5 до тендерної документації учасники мають надати: довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить опис технічних та інших можливостей Учасника, які необхідні для виконання умов Замовника, щодо наявності вогнепальної зброї та/або травмитичної зброї у співробітників Учасника (для чергової групи швидкого реагування), форменого одягу, автотранспорту (у володінні або користувані), спеціальних засобів охорони, засобів зв’язку та ін., за формою:
Таблиця 5
V. АВТОМОБІЛІ
Найменування Кількість Примітка
Автомобілі у володінні
Відповідно до п. 13 додатку 5 до тендерної документації учасники мають надати: Весь транспорт реагування повинен перебувати на військовому обліку (надати у складі тендерної пропозиції довідку про перебування всіх транспортних засобів Учасника на військовому обліку).
По-перше, тендерна документація міститься неузгодженості в частині вимог про можливість залучення автотранспорту у володінні або користуванні, проте у формі довідки вказано, що потрібно вказувати автомобілі у володінні. На підтвердження надаємо копію тендерної документації.
По-друге, Ліцензійними умовами з провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкового для суб’єктів з провадження охоронної діяльності перебування автомобілів на військовому обліку. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога розрахована на учасників торгів, в яких автомобілі перебувають на військовому обліку, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте наявність дискримінаційних вимог позбавляють його можливості взяти участь у торгах.
Тендерна документація не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
«______________ підтверджуємо наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг:
Таблиця 5
V. АВТОМОБІЛІ
Найменування Кількість Примітка
Автомобілі у володінні
Відповідно до п.1.2.4. додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: Весь транспорт реагування повинен перебувати на військовому обліку (надати у складі тендерної пропозиції довідку про перебування всіх транспортних засобів Учасника на військовому обліку).
Відповідно до п. 10 додатку 5 до тендерної документації учасники мають надати: довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, що містить опис технічних та інших можливостей Учасника, які необхідні для виконання умов Замовника, щодо наявності вогнепальної зброї та/або травмитичної зброї у співробітників Учасника (для чергової групи швидкого реагування), форменого одягу, автотранспорту (у володінні або користувані), спеціальних засобів охорони, засобів зв’язку та ін., за формою:
Таблиця 5
V. АВТОМОБІЛІ
Найменування Кількість Примітка
Автомобілі у володінні
Відповідно до п. 13 додатку 5 до тендерної документації учасники мають надати: Весь транспорт реагування повинен перебувати на військовому обліку (надати у складі тендерної пропозиції довідку про перебування всіх транспортних засобів Учасника на військовому обліку).
По-перше, тендерна документація міститься неузгодженості в частині вимог про можливість залучення автотранспорту у володінні або користуванні, проте у формі довідки вказано, що потрібно вказувати автомобілі у володінні. На підтвердження надаємо копію тендерної документації.
По-друге, Ліцензійними умовами з провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають обов’язкового для суб’єктів з провадження охоронної діяльності перебування автомобілів на військовому обліку. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимога розрахована на учасників торгів, в яких автомобілі перебувають на військовому обліку, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте наявність дискримінаційних вимог позбавляють його можливості взяти участь у торгах.
Тендерна документація не узгоджується з нормами чинного законодавств.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Тендерна_документація
-
Повʼязаний документ:
1. ТД_охорона Одеська область 2025 (2).docx
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
1. ліцензійні умови.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b59295899ee24c4285819f1aa59a974c
Заголовок пункту скарги:
п. 1.2.1 додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: 1.2.2. довідку у довільній формі, якою підтверджено наявність дозволу (іншого документа) на зберігання, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї співробітниками Учасника (для чергової групи швидкого реагування)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 1.2.1 додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати: 1.2.2. довідку у довільній формі, якою підтверджено наявність дозволу (іншого документа) на зберігання, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї співробітниками Учасника (для чергової групи швидкого реагування), виданого учаснику процедури закупівлі або його працівнику/службовцю, у межах чинного законодавства (надати копії підтверджуючих документів). 1.2.3. Довідку у довільній формі про наявність у складі Учасника процедури закупівлі - мобільних груп швидкого реагування зі штатною екіпіровкою, спеціальними засобами та вогнепальною зброєю та/або травмитичною зброею. 1.2.5. Довідку у довільній формі про наявність на території надання охоронних послуг груп швидкого реагування, розташованих в безпосередній близькості від об’єктів охорони, що забезпечує можливість їх своєчасного прибуття на об’єкт охорони (не більш 10 хвилин).
Відповідно до п. 11 додатку 5 до тендерної документації учасники мають надати: довідку у довільній формі, якою підтверджено наявність дозволу (іншого документа) на зберігання, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї співробітниками Учасника (для чергової групи швидкого реагування), виданого учаснику процедури закупівлі або його працівнику/службовцю, у межах чинного законодавства (надати копії підтверджуючих документів).
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації об’єктами охорони є:
№ Найменування об'єкту адреса об'єкту кількість охорони (чол.) Кількість та типи постів робочих годин на день
(в робочий день) робочих годин на день
(в передсвяткоий день) робочих годин на день
(в святковий день) робочих годин на день
(у вихідний день) Всього кількість людино – годин з 01.01.2025 по 31.12.2025
1 Ізмаїльська
окружна прокуратура м. Ізмаїл, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
2 Білгород-Дністровська
окружна прокуратура м. Б-Дністровський, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
3 Біляївська
окружна прокуратура м. Біляївка, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
4 Березівська
окружна прокуратура м. Березівка, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
5 Болградська
окружна прокуратура м. Болград, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
6 Доброславська
окружна прокуратура смт. Доброслав, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
7 Любашівська
окружна прокуратура смт. Любашівка, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
8 Подільська
окружна прокуратура м. Подільськ, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
9 Роздільнянська
окружна прокуратура м. Роздільна, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
10 Чорноморська
окружна прокуратура м. Чорноморськ, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
Вказана об’єкти охорони знаходяться на суттєвій відстані один від одного. Для забезпечення можливості прибуття групи швидкого реагування, кожна така грума має знаходитись у безпосередній близькості до об’єкта охорони. Для забезпечення вчасного прибуття потрібно 10 груп швидкого реагування.
У кожної групи швидкого реагування має бути дозвіл (інший документ) на зберігання, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї співробітниками Учасника (для чергової групи швидкого реагування), виданого учаснику процедури закупівлі або його працівнику/службовцю, у межах чинного законодавства. Отже, має бути таких 10 дозволів або інших документів на зберігання, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї.
У працівників Скаржника наявні дозволи на використання мисливської зброї, проте тендерною документацією прямо не передбачено можливість її використання. На підтвердження надаємо копію дозволів.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте наявність дискримінаційних вимог позбавляють його можливості взяти участь у торгах.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідно до п. 11 додатку 5 до тендерної документації учасники мають надати: довідку у довільній формі, якою підтверджено наявність дозволу (іншого документа) на зберігання, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї співробітниками Учасника (для чергової групи швидкого реагування), виданого учаснику процедури закупівлі або його працівнику/службовцю, у межах чинного законодавства (надати копії підтверджуючих документів).
Відповідно до додатку 4 до тендерної документації об’єктами охорони є:
№ Найменування об'єкту адреса об'єкту кількість охорони (чол.) Кількість та типи постів робочих годин на день
(в робочий день) робочих годин на день
(в передсвяткоий день) робочих годин на день
(в святковий день) робочих годин на день
(у вихідний день) Всього кількість людино – годин з 01.01.2025 по 31.12.2025
1 Ізмаїльська
окружна прокуратура м. Ізмаїл, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
2 Білгород-Дністровська
окружна прокуратура м. Б-Дністровський, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
3 Біляївська
окружна прокуратура м. Біляївка, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
4 Березівська
окружна прокуратура м. Березівка, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
5 Болградська
окружна прокуратура м. Болград, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
6 Доброславська
окружна прокуратура смт. Доброслав, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
7 Любашівська
окружна прокуратура смт. Любашівка, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
8 Подільська
окружна прокуратура м. Подільськ, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
9 Роздільнянська
окружна прокуратура м. Роздільна, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
10 Чорноморська
окружна прокуратура м. Чорноморськ, 1 1 (один) цілодобовий пост – з 1 (одним) охоронником у денний час та з 1 (одним) охоронником у нічний час 24 24 - - 4728
Вказана об’єкти охорони знаходяться на суттєвій відстані один від одного. Для забезпечення можливості прибуття групи швидкого реагування, кожна така грума має знаходитись у безпосередній близькості до об’єкта охорони. Для забезпечення вчасного прибуття потрібно 10 груп швидкого реагування.
У кожної групи швидкого реагування має бути дозвіл (інший документ) на зберігання, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї співробітниками Учасника (для чергової групи швидкого реагування), виданого учаснику процедури закупівлі або його працівнику/службовцю, у межах чинного законодавства. Отже, має бути таких 10 дозволів або інших документів на зберігання, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї.
У працівників Скаржника наявні дозволи на використання мисливської зброї, проте тендерною документацією прямо не передбачено можливість її використання. На підтвердження надаємо копію дозволів.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте наявність дискримінаційних вимог позбавляють його можливості взяти участь у торгах.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Дозволи Амбаев Наку Николаев
-
Повʼязаний документ:
2. Дозволи. Абмаев Наку Николаевpdf.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
8d1205ccbba344059d42db69694e27f3
Заголовок пункту скарги:
п.17 додатку 5 до тендерної документації - звіт 4 ДФ за останній звітний період, який підтверджує наявність відповідної кількості працівників у трудових відносинах з учасником.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до п.17 додатку 5 до тендерної документації: Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» для підтвердження наявності у штаті суб’єкта охоронної діяльності охоронників надати документи, які підтверджують працевлаштування працівників/службовців Учасника:
- наказ та/або витяг з наказу про прийом на роботу та/або трудову книжку;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником»;
- звіт 4 ДФ за останній звітний період, який підтверджує наявність відповідної кількості працівників у трудових відносинах з учасником.
Відповідно до п. 1.3.3. додатку 2 до тендерної документації: Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» для підтвердження наявності у штаті суб’єкта охоронної діяльності охоронників надати документи, які підтверджують працевлаштування працівників/службовців Учасника:
- наказ та/або витяг з наказу про прийом на роботу та/або трудову книжку;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником»;
- звіт 4 ДФ за останній звітний період, який підтверджує наявність відповідної кількості працівників у трудових відносинах з учасником.
Скаржник планує залучити охоронників Готко В.В. та Нам’ятий М.В. до виконання договору про закупівлю. Надаємо повідомлення про працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту, в якому вказано, що ці працівники прийняті на роботу 07.03.2025 року.
Варто вказати, що звіт ДФ за останній звітний період подавався за лютий. Таким чином, інформація про вказаних працівників буде відображена лише у звіті ДФ за березень.
Вимога про надання звіту 4 ДФ за останній звітний період, який підтверджує наявність відповідної кількості працівників у трудових відносинах з учасником розрахована на учасників торгів, в яких трудові відносини з охоронцями почались у минулому звітному періоді для подання звіту 4 ДФ, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торігв, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте наявність дискримінаційних вимог позбавляють його можливості взяти участь у торгах.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
- наказ та/або витяг з наказу про прийом на роботу та/або трудову книжку;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником»;
- звіт 4 ДФ за останній звітний період, який підтверджує наявність відповідної кількості працівників у трудових відносинах з учасником.
Відповідно до п. 1.3.3. додатку 2 до тендерної документації: Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» для підтвердження наявності у штаті суб’єкта охоронної діяльності охоронників надати документи, які підтверджують працевлаштування працівників/службовців Учасника:
- наказ та/або витяг з наказу про прийом на роботу та/або трудову книжку;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником»;
- звіт 4 ДФ за останній звітний період, який підтверджує наявність відповідної кількості працівників у трудових відносинах з учасником.
Скаржник планує залучити охоронників Готко В.В. та Нам’ятий М.В. до виконання договору про закупівлю. Надаємо повідомлення про працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту, в якому вказано, що ці працівники прийняті на роботу 07.03.2025 року.
Варто вказати, що звіт ДФ за останній звітний період подавався за лютий. Таким чином, інформація про вказаних працівників буде відображена лише у звіті ДФ за березень.
Вимога про надання звіту 4 ДФ за останній звітний період, який підтверджує наявність відповідної кількості працівників у трудових відносинах з учасником розрахована на учасників торгів, в яких трудові відносини з охоронцями почались у минулому звітному періоді для подання звіту 4 ДФ, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торігв, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте наявність дискримінаційних вимог позбавляють його можливості взяти участь у торгах.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
×
-
Назва доказу:
Квітанція_повідомлення
-
Повʼязаний документ:
3. квит2 Повидомлен.rtf
-
-
Назва доказу:
Повідомлення про прийнняття
-
Повʼязаний документ:
3. J3001004_Повідомлення_про_прийняття_працівника_домашнього_працівника.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
14acb2fb215247c59b8fc3b57884fc1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-03-011372-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
03.03.2025 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-P-2025-03-03-014573-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: Послуги з охорони будівель Одеської обласної прокуратури в Одеській області.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 11 березня 2025 року 16:47.
Разом з вказаним оголошенням Замовником завантажено до електронної системи закупівель тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи Одеської обласної прокуратури Протоколом № 27від 03.03.2025.
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі повинні здійснюватися з додержанням такого принципу,
як недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 вищевказаного Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САМСОН-ГРУПП-06» (далі – Скаржник) має чинну ліцензію на здійснення охоронної діяльності, що видана на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ України про видачу ліцензій на провадження охоронної діяльності від 06.06.2017 № 471 (ця ліцензія додається до скарги). Скаржник бажає подати тендерну пропозицію у рамках вказаної вище процедури відкритих торгів. Однак, деякими умовами тендерної документації Замовника встановлено дискримінаційні вимоги, які безпосередньо зачіпляють та порушують права та законні інтереси Скаржника, як учасника процедури закупівлі. Такі дискримінаційні вимоги ставлять Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками процедури, і в принципі позбавляють Скаржника можливості отримати позитивний результат за результатами своєї участі у відкритих торгах. Між тим, право на оскарження умов тендерної документації передбачено статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник вважає дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, наступні вимоги тендерної документації Замовника:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4ДФ.PDF 07.03.2025 14:10
- Документи працівники.pdf 07.03.2025 14:10
- Ліцензійні умови.PDF 07.03.2025 14:10
- ЗУ Про охоронну діяльність.PDF 07.03.2025 14:10
- Ліцензія.PDF 07.03.2025 14:10
- Постанова КМУ 97.docx 07.03.2025 14:10
- повідомлення про прийняття працівника на роботу.PDF 07.03.2025 14:10
- Наказ про прийняття на роботу Балжі В.І.PDF 07.03.2025 14:10
- рішення від 19.02.2025 №2562.pdf 07.03.2025 14:10
- Скарга.docx 07.03.2025 14:10
- Скарга.PDF 07.03.2025 14:10
- sign.p7s 07.03.2025 14:11
- рішення від 11.03.2025 № 3661.pdf 11.03.2025 17:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2025 №4196.pdf 19.03.2025 12:27
- рішення від 18.03.2025 №4196.pdf 21.03.2025 10:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2025 16:00
Дата розгляду скарги:
18.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2025 17:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.03.2025 10:50
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
821e3226b6d34178bc867fbdf9d4155c
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник вважає дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, наступні вимоги тендерної документації Замовника:
1. Додаток № 2 до тендерної документації (містить наступні вимоги) учасники мають надати:
1.3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо кількості та відповідності визначеним умовам тендерної документації працівників/службовців Учасника. При цьому загальна кількість охоронців повинна складати не менше необхідної кількості охоронців для забезпечення здійснення охорони об’єкту по даній закупівлі з урахуванням вимог статті 50 Кодексу законів про працю України.
1.3.3. Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» для підтвердження наявності у штаті суб’єкта охоронної діяльності охоронників надати документи, які підтверджують працевлаштування працівників/службовців Учасника:
- наказ та/або витяг з наказу про прийом на роботу та/або трудову книжку;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником»;
- звіт 4 ДФ за останній звітний період, який підтверджує наявність відповідної кількості працівників у трудових відносинах з учасником.
Скаржник має працівників для забезпечення надання послуг з охорони об’єктів, відповідно до договорів які заключні та виконуються. Також скаржник має можливість та зобов’язується у випадку перемоги та визначення переможцем по даній закупівлі залучити працівників для виконання даного договору після підписання договору про надання послуг. (документи про наявність працівників додаються).
Вимога про надання вищевказаних документів розрахована на учасників торгів, які їх можуть надати з урахуванням того, що дата повідомлення про прийняття на роботу працівників не буде пізнішою, ніж дата оголошення та до дати закінчення прийому пропозицій по даній процедури закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Вважаємо, що дані вимоги до охоронців необґрунтовано звужують коло потенційних учасників та наявність таких вимог призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси.
Дані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких вже є у наявності дані документи та зазначена вище кількість охоронців що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
З приводу аналогічного питання є Рішення Комісії Антимонопольного комітету від 19.02.2025 №2562 пункт 4. (надається до скарги)
1. Додаток № 2 до тендерної документації (містить наступні вимоги) учасники мають надати:
1.3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо кількості та відповідності визначеним умовам тендерної документації працівників/службовців Учасника. При цьому загальна кількість охоронців повинна складати не менше необхідної кількості охоронців для забезпечення здійснення охорони об’єкту по даній закупівлі з урахуванням вимог статті 50 Кодексу законів про працю України.
1.3.3. Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» для підтвердження наявності у штаті суб’єкта охоронної діяльності охоронників надати документи, які підтверджують працевлаштування працівників/службовців Учасника:
- наказ та/або витяг з наказу про прийом на роботу та/або трудову книжку;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником»;
- звіт 4 ДФ за останній звітний період, який підтверджує наявність відповідної кількості працівників у трудових відносинах з учасником.
Скаржник має працівників для забезпечення надання послуг з охорони об’єктів, відповідно до договорів які заключні та виконуються. Також скаржник має можливість та зобов’язується у випадку перемоги та визначення переможцем по даній закупівлі залучити працівників для виконання даного договору після підписання договору про надання послуг. (документи про наявність працівників додаються).
Вимога про надання вищевказаних документів розрахована на учасників торгів, які їх можуть надати з урахуванням того, що дата повідомлення про прийняття на роботу працівників не буде пізнішою, ніж дата оголошення та до дати закінчення прийому пропозицій по даній процедури закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Вважаємо, що дані вимоги до охоронців необґрунтовано звужують коло потенційних учасників та наявність таких вимог призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси.
Дані вимоги розраховані на учасників торгів, в яких вже є у наявності дані документи та зазначена вище кількість охоронців що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
З приводу аналогічного питання є Рішення Комісії Антимонопольного комітету від 19.02.2025 №2562 пункт 4. (надається до скарги)
×
-
Назва доказу:
ріщення комісії АМК від 19.02.2025 №2562
-
Повʼязаний документ:
рішення від 19.02.2025 №2562.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ 97
-
Повʼязаний документ:
Постанова КМУ 97.docx
-
-
Назва доказу:
Повідомлення про прийняття працівників на роботу
-
Повʼязаний документ:
повідомлення про прийняття працівника на роботу.PDF
-
-
Назва доказу:
Наказ про прийняття на роботу Балжі В.І.
-
Повʼязаний документ:
Наказ про прийняття на роботу Балжі В.І.PDF
-
-
Назва доказу:
Ліцензія
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія.PDF
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Ліцензійні умови.PDF
-
-
Назва доказу:
ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
ЗУ Про охоронну діяльність.PDF
-
-
Назва доказу:
Документи працівники
-
Повʼязаний документ:
Документи працівники.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 ДФ
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4ДФ.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене Скаржник вважає, що дані вимоги необхідно виключити з тексту тендерної документації, оскільки вони суперечить встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» принципам: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.