-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Нафта і дистиляти (Бензин А 95, дизельне паливо)за ДК 021:2015 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Завершена
635 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 350.00 UAH
Період оскарження:
03.03.2025 12:22 - 22.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Номер:
56ebddd95cea4b50a9cfdf7e9ada7e11
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-03-004591-a.c1
Назва:
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_07_03_2025_на умови ТД Замовника_UA-2025-03-03-004591-a.docx 07.03.2025 10:36
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 07.03.2025 10:36
- Скарга_07_03_2025_на умови ТД Замовника_ КНП ХУСТСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ.pdf 07.03.2025 10:36
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 07.03.2025 10:36
- sign.p7s 07.03.2025 10:37
- рішення від 10.03.2025 № 3597.pdf 10.03.2025 17:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2025 № 4106.pdf 18.03.2025 12:17
- рішення від 17.03.2025 № 4106.pdf 19.03.2025 18:05
- Відповідь на скаргу по бензину до АКМУ Хустський ЦПМСД.docx 12.03.2025 17:00
- Untitled.pdf 12.03.2025 17:00
- протокол.pdf 19.03.2025 11:57
- ТД зі змінами.docx 19.03.2025 11:57
- протокол.pdf 20.03.2025 10:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2025 10:49
Дата розгляду скарги:
17.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.03.2025 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.03.2025 18:05
Дата виконання рішення Замовником:
20.03.2025 10:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни в тендерну документацію згідно рішення АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6b7ab4f1c0ff410b938f76e8d95645f3
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати ДЕКІЛЬКА АЗС, що розташовані в. м. Хуст та Хустському району , на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника по талонам, із зазначенням адреси таких станцій.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку № 2 до ТД та Додатку № 3 до ТД: Замовником встановлено вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати ДЕКІЛЬКА АЗС, що розташовані в. м. Хуст та Хустському району , на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника по талонам, із зазначенням адреси таких станцій:
В п. 4.3. Розділу І тендерної документації: «13. Автотранспортні засоби Замовника, заправляються на автозаправочних станціях Постачальника на території м. Хуста та Хустського району.»
В Додатку № 1 до ТД: «3. Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність не менше 1-єї АЗС, розташованих в. м. Хуст та Хустському району , на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника по талонам, із зазначенням адреси таких станцій, інформації про види пального, відпуск яких здійснюється на них, а також контактної інформації. Вартість послуг, пов’язаних з відвантаженням товару на АЗС включається до ціни тендерної пропозиції (Учасник торгів надає у складі конкурсної пропозиції довідку в якій буде зазначено найменування автозаправочної станції, адреса розташування та відстань від Замовника до автозаправочної станції, підстави для реалізації (відпуску) на АЗС (власна АЗС, оренда, користування, партнерський договір( номер, дата договору, назва субєкта господарювання) та/або інші підстави для реалізації).»
В Додатку № 3 до ТД: «За формою, встановленою в Додатку 3.1, учасник подає інформацію про у нього АЗС у кількості не менше, 1-єї автозаправочної станції в. м. Хуст та Хустському району від Замовника, якою він користується на підставі права власності, оренди чи партнерських взаємовідносин.»
Замовник встановлює дискримінаційні та суперечливі умови тендерної документації, зокрема Замовник ніби і визначає можливість Скаржника запропонувати не менше 1-єї АЗС , але при цьому встановлює обмежувальну вимогу в частині наявності АЗС, розташованих в. м. Хуст та Хустському району, на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника, із зазначенням адреси таких станцій, - що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Замовник визначає вимогу наявності АЗС, розташованих в. м. Хуст та Хустському району, на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника, із зазначенням адреси таких станцій, тобто в сукупності Замовник уживаючи частини мови у множині, застосовує вимогу в частині наявності двох та більше АЗС (з урахуванням застосування при формулюванні вимог щодо наявності та кількості АЗС «розташованих», «на яких буде здійснюватися заправка пальним», «із зазначенням адреси таких станцій» - частин мови, ужитих у множині).
Тобто, Замовник встановлює вимогу щодо наявності не менше 2-х АЗС, розташованих в. м. Хуст ТА Хустському районі.
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно власники/орендарі АЗС або партнери учасника, що знаходяться САМЕ в. м. Хуст та Хустському району, що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
Також, Замовником встанволена вимога в частині наявності матеріально-технічної бази учасника, про що учасник повинен надати Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність не менше 1-єї АЗС, розташованих в. м. Хуст та Хустському району , на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника по талонам, із зазначенням адреси таких станцій, - що суперечить п. 29 Особливостей в частині встановлення кваліфікаційного критерію, що не передбачено до даного виду Товару (Дизельного палива та Бензину А95).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Бензин А-95 та дизельне пальне (Код ДК 021:2015 - 09130000-9 — Нафта і дистиляти)».
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати 1 (одну) АЗС мережі БРСМ-нафта за адресою:
БРСМ-нафта: Закарпатська обл., м. Хуст, вул. Львівська, буд. 218 А.
Та АЗС відповідної мережі розташовані по всій території України.
А отже, Скаржник не зможе виконати умову в частині наявності декількох АЗС, що розташовані в. м. Хуст та Хустському району., що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині встановлення вимоги щодо кількості АЗС.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимогою щодо НАЯВНОСТІ ДЕКІЛЬКОХ АЗС, а саме: розташованих в. м. Хуст та Хустському району , на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника по талонам, із зазначенням адреси таких станцій,, Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Скаржника може запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
В п. 4.3. Розділу І тендерної документації: «13. Автотранспортні засоби Замовника, заправляються на автозаправочних станціях Постачальника на території м. Хуста та Хустського району.»
В Додатку № 1 до ТД: «3. Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність не менше 1-єї АЗС, розташованих в. м. Хуст та Хустському району , на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника по талонам, із зазначенням адреси таких станцій, інформації про види пального, відпуск яких здійснюється на них, а також контактної інформації. Вартість послуг, пов’язаних з відвантаженням товару на АЗС включається до ціни тендерної пропозиції (Учасник торгів надає у складі конкурсної пропозиції довідку в якій буде зазначено найменування автозаправочної станції, адреса розташування та відстань від Замовника до автозаправочної станції, підстави для реалізації (відпуску) на АЗС (власна АЗС, оренда, користування, партнерський договір( номер, дата договору, назва субєкта господарювання) та/або інші підстави для реалізації).»
В Додатку № 3 до ТД: «За формою, встановленою в Додатку 3.1, учасник подає інформацію про у нього АЗС у кількості не менше, 1-єї автозаправочної станції в. м. Хуст та Хустському району від Замовника, якою він користується на підставі права власності, оренди чи партнерських взаємовідносин.»
Замовник встановлює дискримінаційні та суперечливі умови тендерної документації, зокрема Замовник ніби і визначає можливість Скаржника запропонувати не менше 1-єї АЗС , але при цьому встановлює обмежувальну вимогу в частині наявності АЗС, розташованих в. м. Хуст та Хустському району, на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника, із зазначенням адреси таких станцій, - що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
Замовник визначає вимогу наявності АЗС, розташованих в. м. Хуст та Хустському району, на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника, із зазначенням адреси таких станцій, тобто в сукупності Замовник уживаючи частини мови у множині, застосовує вимогу в частині наявності двох та більше АЗС (з урахуванням застосування при формулюванні вимог щодо наявності та кількості АЗС «розташованих», «на яких буде здійснюватися заправка пальним», «із зазначенням адреси таких станцій» - частин мови, ужитих у множині).
Тобто, Замовник встановлює вимогу щодо наявності не менше 2-х АЗС, розташованих в. м. Хуст ТА Хустському районі.
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно власники/орендарі АЗС або партнери учасника, що знаходяться САМЕ в. м. Хуст та Хустському району, що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
Також, Замовником встанволена вимога в частині наявності матеріально-технічної бази учасника, про що учасник повинен надати Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність не менше 1-єї АЗС, розташованих в. м. Хуст та Хустському району , на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника по талонам, із зазначенням адреси таких станцій, - що суперечить п. 29 Особливостей в частині встановлення кваліфікаційного критерію, що не передбачено до даного виду Товару (Дизельного палива та Бензину А95).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Бензин А-95 та дизельне пальне (Код ДК 021:2015 - 09130000-9 — Нафта і дистиляти)».
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати 1 (одну) АЗС мережі БРСМ-нафта за адресою:
БРСМ-нафта: Закарпатська обл., м. Хуст, вул. Львівська, буд. 218 А.
Та АЗС відповідної мережі розташовані по всій території України.
А отже, Скаржник не зможе виконати умову в частині наявності декількох АЗС, що розташовані в. м. Хуст та Хустському району., що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині встановлення вимоги щодо кількості АЗС.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимогою щодо НАЯВНОСТІ ДЕКІЛЬКОХ АЗС, а саме: розташованих в. м. Хуст та Хустському району , на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника по талонам, із зазначенням адреси таких станцій,, Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Скаржника може запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
посилання на сайт мережі АЗС БРСМ-нафта (https://brsm-nafta.com/map ) у м. Хуст у кількості 1 (одна) АЗС
-
Повʼязаний документ:
Скарга_07_03_2025_на умови ТД Замовника_ КНП ХУСТСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХУСТСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95 та дизельне пальне (Код ДК 021:2015 - 09130000-9 — Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-03-004591-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати ДЕКІЛЬКА АЗС, що розташовані в. м. Хуст та Хустському району , на яких буде здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника по талонам, із зазначенням адреси таких станцій.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
926cb3f81cef46869bf6ba1810c6d0a6
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, що суперечить п. 29 Особливостей, зокрема в частині наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, в якій обов’язково зазначається перелік власного або залученого на договірних умовах обладнання, приміщень та транспорту (або користування транспортними послугами на підставі укла
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку № 3 до ТД: Замовником встановлено вимогу, що суперечить п. 29 Особливостей, зокрема в частині наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, в якій обов’язково зазначається перелік власного або залученого на договірних умовах обладнання, приміщень та транспорту (або користування транспортними послугами на підставі укладеного договору):
«5. Учасник надає довідку в довільній формі про наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, в якій обов’язково зазначається перелік власного або залученого на договірних умовах обладнання, приміщень та транспорту (або користування транспортними послугами на підставі укладеного договору) для постачання товару, що є предметом закупівлі.
У разі користування обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних умовах – додатково вказати найменування та ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків юридичної особи/фізичної особи/фізичної особи-підприємця, яка/який надає Учаснику обладнання та матеріально-технічну базу в користування, а також номер та дату укладання відповідного договору на користування.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Тобто, Замовником встановлена вимога щодо наявності у учасника матеріально-технічної бази у Учасника, а саме:
- наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, в якій обов’язково зазначається перелік власного або залученого на договірних умовах обладнання, приміщень та транспорту (або користування транспортними послугами на підставі укладеного договору);
- У разі користування обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних умовах – додатково вказати найменування та ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків юридичної особи/фізичної особи/фізичної особи-підприємця, яка/який надає Учаснику обладнання та матеріально-технічну базу в користування, а також номер та дату укладання відповідного договору на користування, - суперечать п. 29 Особливостей.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
«5. Учасник надає довідку в довільній формі про наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, в якій обов’язково зазначається перелік власного або залученого на договірних умовах обладнання, приміщень та транспорту (або користування транспортними послугами на підставі укладеного договору) для постачання товару, що є предметом закупівлі.
У разі користування обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних умовах – додатково вказати найменування та ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків юридичної особи/фізичної особи/фізичної особи-підприємця, яка/який надає Учаснику обладнання та матеріально-технічну базу в користування, а також номер та дату укладання відповідного договору на користування.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Тобто, Замовником встановлена вимога щодо наявності у учасника матеріально-технічної бази у Учасника, а саме:
- наявність у нього обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, в якій обов’язково зазначається перелік власного або залученого на договірних умовах обладнання, приміщень та транспорту (або користування транспортними послугами на підставі укладеного договору);
- У разі користування обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних умовах – додатково вказати найменування та ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків юридичної особи/фізичної особи/фізичної особи-підприємця, яка/який надає Учаснику обладнання та матеріально-технічну базу в користування, а також номер та дату укладання відповідного договору на користування, - суперечать п. 29 Особливостей.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХУСТСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95 та дизельне пальне (Код ДК 021:2015 - 09130000-9 — Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-03-004591-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, що суперечить п. 29 Особливостей, зокрема в частині наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, в якій обов’язково зазначається перелік власного або залученого на договірних умовах обладнання, приміщень та транспорту (або користування транспортними послугами на підставі укладеного договору).