• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з інструментального технічного обстеження комплексу будівель, пошкоджених в результаті атаки БПЛА «Герань-2» (Shahid) російською федерацією, за адресою: 50027, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 81

Завершена

749 935.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 750.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2025 12:00 - 10.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 32a347523a5b4aac929876910701d503
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-03-002865-a.c6
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.05.2025 16:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.05.2025 09:28
Автор: ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС", Ілля Гуменюк +380975322382 enprojectservice@proton.me

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1c2f33007eea47c697b00082ee3488c5
Заголовок пункту скарги: неправомірне визнання переможцем закупівлі ФОП "ДЕМЕШКО ПЕТРО ГРИГОРОВИЧ".
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП "Демешко Петро Григорович". відповідно до Протокольного рішення (Протоколу) № 18 від 09.05.2025 року уповноваженої особи з публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про визнання переможцем ФОП "ДЕМЕШКО ПЕТРО ГРИГОРОВИЧ"

Номер: ac0057c98d794c34b20bc6a072d91c91
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-03-002865-a.c5
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визнання переможцем ФОП "ДЕМЕШКО ПЕТРО ГРИГОРОВИЧ"
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо скасування рішення про визнання ФОП "Демешко Петро Григорович" переможцем процедури закупівлі у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації ,порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Відсутність належно оформленої форми «Ціна тендерної пропозиції» Відповідно до пункту 16 Додатку 1 частини III тендерної документації, учасник повинен був надати форму «Ціна тендерної пропозиції» на фірмовому бланку (за наявності), з вихідними реквізитами (дата, номер), заповнену та підписану учасником, з відбитком печатки (за наявності), відповідно до Додатку 1 частини IV. ФОП "Демешко Петро Григорович" не надав дану форму, що є суттєвим порушенням умов тендерної документації. 2. Невиконання вимоги щодо підтвердження кваліфікації персоналу Згідно з Додатком 1 частина I (розділ "Перелік документів. тендерної пропозиції, які вимагаються як інформація для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, які визначені у статті 16 Закону), Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження зазначеної інформації надати довідку, що містить інформацію про кількість працівників, посаду та досвід роботи . Проте, у поданій довідці в другій колоці ФОП "Демешко Петро Григорович" не зазначив "фах" працівників, тобто не наведено інформацію щодо спеціалізації, освіти або професійної підготовки. Така інформація є необхідною для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а її відсутність свідчить про невиконання вимог тендерної документації. На підставі вищевикладеного: наполягаємо на скасуванні рішення про визнання ФОП "Демешко Петро Григорович" переможцем процедури закупівлі як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації. В іншому випадку будемо звертатись до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши вимогу від ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" повідомляємо наступне: 1. ФОП "Демешко Петро Григорович", в повній мірі виконав вимоги тендерної документації та надав у складі своєї пропозиції «ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» згідно додатку 1 частина IV тендерної документації. (файл «Тендерна пропозиція.pdf» та «Тендерна пропозиція.pdf.p7s»). В додатку 1 частина IV тендерної документації розміщений текст «Ціна тендерної пропозиції». Даний текст заповнюється учасниками та вказується в їхніх пропозиціях до та включно з відміткою де зазначається (посада уповноваженої особи учасника) (П.І.Б.) (підпис), М. П. (печатка за наявності). Після вищеописаного, йде пояснення як заповнювати ціну пропозиції та продовження інформації тендерної документації. Кожний документ повинен мати свій початок та закінчення. Закінченням документа є проставлення підпису та печаті уповноваженої особи учасника. Додатково повідомляємо, що згідно абз.1 п. 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації». Отже, зауваження не приймається оскільки воно не відповідає дійсності. 2. Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації в окремому(мих) файлі (файлах) в сканованому (за бажанням для зручності в заархівованому) вигляді відповідно до переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, який викладений в Додатку 1 (частинах І, ІІ, ІІІ, IV) до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 5 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 частина I цієї тендерної документації. Додаток 1 Документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються у складі тендерної пропозиції учасником відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю. Перелік документів тендерної пропозиції, які вимагаються як інформація для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, які визначені у статті 16 Закону: 1) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження зазначеної інформації надати довідку, що містить інформацію про кількість працівників, посаду та досвід роботи. ФОП "Демешко Петро Григорович", виконав вимоги тендерної документації та надав «Форма довідки для заповнення учасником щодо наявності кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка наявність працівників.pdf» та «Довідка наявність працівників.pdf.p7s»).(надалі – Довідка). Довідка містить всю інформацію, наявність якої передбачена тендерною документацію. Твердження ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС", що в Довідці відсутня інформація про фах та, що дана інформація є необхідною для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а її відсутність свідчить про невиконання вимог тендерної документації не відповідає дійсності. По-перше, тендерна документація не містить визначення словосполучення «фах» і як потрібно трактувати дане слово. По-друге, залежно від трактування учасниками словосполучення «фах», останнє та посада можуть збігатися. По-третє, довідка повинна містити інформацію про кількість працівників, посаду та досвід роботи. Всі вищеописані показники зазначені в довідці. Додатково повідомляємо, що у складі пропозиції ФОП "Демешко Петро Григорович" на кожного працівника, надано документи про освіту та кваліфікаційні сертифікати. Отже, зауваження не приймаються, а пропозиція ФОП "Демешко Петро Григорович" відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного визнання переможцем ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС"

Номер: 44ccda0213f04a6a9ca6b74a0f3f3ba9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-03-002865-a.c4
Назва: Скарга щодо неправомірного визнання переможцем ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС"
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.04.2025 17:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.05.2025 11:52
Дата виконання рішення Замовником: 05.05.2025 11:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 14.04.2025 №12, згідно з яким визначено ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС» переможцем процедури закупівлі. Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.04.2025 № 6812-р/пк-пз зобов’язано Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей – інтернат з посиленою військово – фізичною підготовкою» Дніпропетровської обласної ради» скасувати рішення про визначення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ИНПРОЕКТСЕРВИС» (код 45331594) переможцем процедури закупівлі «Послуги з інструментального технічного обстеження комплексу будівель, пошкоджених в результаті атаки БПЛА «Герань-2» (Shahid) російською федерацією, за адресою: 50027, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 81», 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Автор: ФОП "ДЕМЕШКО ПЕТРО ГРИГОРОВИЧ", Петро Демешко +380937672066 demeshkotender@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: efd1e7d381504119a8ac73aea4d0d9a6
Заголовок пункту скарги: Відсутність у кошторисних розрахунках врахування саме проведення інструментального обстеження будівель. Відсутність календарного плану виконання послуг
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно рішення № 5201-р/пк-пз від 02.04.2025 (надалі - Рішення) Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія): "Слід зазначити, що в наданих Скаржником у складі Пропозиції кошторисах враховано таблицю 7 "Нормативи з візуальних обстежень будівлі" та не враховано, зокрема, таблиці 14, 15 СОУ Д.1.2 - 02495431 - 001: 2008.
Враховуючи викладене, в наданих Скаржником у складі Пропозиції кошторисах не враховано саме інструментальне обстеження.
Також в складі Пропозиції Скаржника відсутній календарний план виконання послуги.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Скаржника, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
… Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі вищезазначеної норми".»
Як видно з Рішення, Комісія чітко зазначає, що Пропозиція ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиція ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Кошторис (розрахунок вартості послуги з обґрунтуванням для кожної будівлі окремо) та календарний план виконання послуги відноситься до документів які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі та виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі. Отже, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: e26342a750de4e1b976e04f5eae42f74
Заголовок пункту скарги: Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №11 від 10.03.2025 р., 12_ Довідка працівники.pdf) (надалі – Довідка працівник), ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" має лише одного працівника, що не відповідає вимогам Замовника, оскільки згідно п.1. Додатку 1 частини 1 Тендерної документації, Замовник встановлює вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та встановлює форму довідки для заповнення учасником щодо наявності кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід. Замовник чітко вимагає наявність працівників, тобто більше ніж одного. Якби для Замовника було достатнім наявність в учасника лише одного працівника, то Замовник передбачив би це в Тендерній документації по аналогії з тим, як це передбачено щодо надання аналогічного договору («Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», «Довідку в довільній формі щодо наявності досвіду виконання аналогічного/них договору/ів у період з 2022 по 2025 рік»).
ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" не вказало інформацію про кількість працівників та посаду в Довідка працівник, чим порушило вимоги Замовника, оскільки останній вимагає: «На підтвердження зазначеної інформації надати довідку, що містить інформацію про кількість працівників, посаду та досвід роботи»
Замовник встановлює форму довідки для заповнення учасником щодо наявності кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід. Натомість надано Довідка працівник в якій змінено місцями стовпець «Власний персонал/залучений» та «Досвід роботи на займаній посаді (років)», а в графі «Власний персонал/залучений» вказано «Договір ЦПХ №3023 від 01.01.2025» замість того, що обрати та вказати один з запропонованих Замовником варіантів для заповнення даного стовпця, а саме: «Власний персонал» або «залучений». Отже, надана ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" Довідка працівник не відповідає встановленій Замовником формі згідно Тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: ea8071676d0840b6bc264813b6196003
Заголовок пункту скарги: Щодо надання копії аналогічного/них договорів з усіма додатками та додатковими угодами
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: - ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" не виконала вимоги Замовника щодо надання копії аналогічного/них договорів з усіма додатками та додатковими угодами, копії підтвердних документів (актів, тощо) щодо виконання наданого/них аналогічного/них договорів – не менше одного договору. У складі пропозиції надано договір №373 від 19.11.2024 р. (16.договор ЖКХ в наслідок.pdf). (надалі – Договір) та акт № ОУ-0000050 здачі-приймання робіт (надання послуг) (17.акт ЖКХ в наслідок 1.pdf). Згідно п.9.9 Договору: «Невід’ємними частинами цього Договору є: технічне завдання, розрахунки.» У складі пропозиції відсутні невід’ємні частини Договору, а саме: технічне завдання, розрахунки. Згідно з тлумаченням із "Словника української мови": НЕВІД'ЄМНИЙ, а, е. - Якого не можна відділити, відокремити від кого-, чого-небудь. Тобто, технічне завдання та розрахунок Договору в обов’язковому порядку повинні бути надані разом з Договором оскільки вони є невід’ємною частиною останнього і без надання невід’ємної частини договору дані дії повинні трактуватися, як ненадання самого документу (Договору). Отже, ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" не виконав вимоги Замовника передбачені п.2 додатку 1 частини 1 Тендерної документації
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 86b8e81144b8486d8b638cab2d47f631
Заголовок пункту скарги: Не надано підписаний додаток 2 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" не надало у складі своєї пропозиції підписаний додаток 2 до Тендерної документації чим порушило вимоги Замовника, зокрема згідно п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та викладеним в Додатку 2 тендерної документації.» В додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено форму для заповнення та підписання:
«Ми, __________________________________________у разі погодження нашої пропозиції та укладання Договору з Замовником про надання послуг згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати всі Технічне завдання Замовника, зазначені у цій тендерній документації.
____________________ ___________________ _______________
посада уповноваженої особи Учасника підпис прізвище, ініціали»
Не надання підписаного додатку 2 до Тендерної документації є порушенням вимог Замовника та не підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником та викладеним в Додатку 2. На основі вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС": не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та мала бути відхилена Замовником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

ИНПРОЕКТСЕРВИС

Номер: 21bdebe48f7a48c9893f364864edfe7f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-03-002865-a.a3
Назва: ИНПРОЕКТСЕРВИС
Вимога:
Окрім зауважень до пояснень, які описані в рішенні № 5201-р/пк-пз від 02.04.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" (надалі – учасник) має наступні невідповідності: 1. Замовник вимагав Наявність в учасника процедури закупівлі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Як видно, замовник вимагає наявність працівників, тобто 2 або більше ( не працівника). Натомість учасник має лише одного працівника, що не відповідає вимогам замовника. 2. Замовник встановлює форму довідки для заповнення учасником щодо наявності кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід. Натомість надана довідка про Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка не відповідає формі довідки, а саме: 2.1. поміняно місцями стовпець «Власний персонал/залучений» та «Досвід роботи на займаній посаді (років)» 2.2 в графі Власний персонал/залучений необхідно було вказати один з двох варіантів, а саме «Власний персонал» або «залучений», натомість учасник вказав: «Договір ЦПХ №3023 від 01.01.2025», що не відповідає вимогам замовника 3. Не надано невід’ємні частини договору №373 від 19.11.2024 («аналогічний договір»), а саме: (п.9.9 договору) технічне завдання, розрахунки. Нагадуємо, замовнику, що він вимагав: «На підтвердження надати копії аналогічного/них договорів з усіма додатками та додатковими угодами, копії підтвердних документів (актів, тощо) щодо виконання наданого/них аналогічного/них договорів – не менше одного договору.» Отже учасник не виконав вимоги замовника… 4. Замовник вимагає: «Скановані копії документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та повноваження на укладення договору про закупівлю» Учасник не надав жодного документу, який би підтверджував повноваження на укладення договору про закупівлю, що не відповідає вимогам замовника. 5. Учасником не надано у складі пропозиції підписаного Додатку 2 Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовник чітко в додатку 2 вказує «Ми, __________________________________________у разі погодження нашої пропозиції та укладання Договору з Замовником про надання послуг згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати всі Технічне завдання Замовника, зазначені у цій тендерній документації. ____________________ ___________________ _____________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис прізвище, ініціали» …..!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник, ознайомившись з вимогою ФОП Демешко П.Г. від 16.04.2025 щодо невідповідностей тендерної документації ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС», надає роз’яснення: 1) Щодо виконання п.1 Додатка 1 частини 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник не акцентував увагу на зазначенні певної кількості працівників для надання послуги з інструментального технічного обстеження будівель. 2) ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС» надало довідку про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід (Вих.№11 від 10.03.2025), переставивши стовбці місцями. На думку Замовника, це не змінює суті наданої інформації. Наданий даним Учасником цивільно-правовий договір №3023 від 01.01.2025 року дає можливість Замовнику зробити висновок, що вказаний працівник є залученим персоналом. 3) На виконання п.2 Додатка 1 частини 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС» надано Договір №373 від 19.11.2024 року та акт №ОУ-0000050 здачі-прийняття робіт (наданих послуг) до даного договору. Згідно наданим документам, можна відслідкувати, що вищезазначений договір виконаний в повному обсязі (сума договору відповідає вказаній сумі в акті). 4) На виконання п.8 Додатка 1 частини 3 ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС» надано рішення засновника від 13.02.2024 року, яким він підтвердив повноваження щодо підпису інших документів (в т.ч. тендерної пропозиції процедури закупівлі) та повноваження на укладення договору про закупівлю. 5) Замовник не вимагав надання сканованого з підписом Додатку 2, лише надання листа-згоди з технічним завданням. Лист-згода ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС» (Вих.№7 від 10.03.2025) надана за формою згідно зразка № 3 п.13 Додатка 1 частини ІІІ. Крім того, Замовник залишив за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні у виключних випадках формальних помилок незначного характеру.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможцем ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС"

Номер: 8130e0b151f54855bbda9d3dc2aeedf3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-03-002865-a.b2
Назва: Неправомірне визнання переможцем ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС"
Вимога:
Добрий день. Згідно рішення № 5201-р/пк-пз від 02.04.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія): «Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Скаржника, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.» … «Слід зазначити, що Замовник не відхиляв Пропозицію Скаржника з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником саме з наведеної вище підстави.» Тобто, згідно рішення Комісії, Замовник повинен відхилити пропозицію товариство з обмеженою відповідальністю "ИНПРОЕКТСЕРВИС". Просто коли Замовник відхиляв, то обрав неправильну підставу і через це Комісія скасувала рішення Замовника. Отже, на основі вищеописаного, просимо відхилити пропозицію товариство з обмеженою відповідальністю "ИНПРОЕКТСЕРВИС" з підстав визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей оскільки це додатково підтверджено Комісією
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник, ознайомившись з вимогою ФОП Демешко П.Г. від 14.04.2025 щодо неправомірного визначення переможця ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС», надає роз’яснення: Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своїм рішенням № 5201-р/пк-пз від 02.04.2025 зобов’язала комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей – інтернат з посиленою військово – фізичною підготовкою» Дніпропетровської обласної ради» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС» (Протокол №11 від 19.03.2025) в повному обсязі за процедурою закупівлі «Послуги з інструментального технічного обстеження комплексу будівель, пошкоджених в результаті атаки БПЛА «Герань-2» (Shahid) російською федерацією, за адресою: 50027, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 81». Замовник скасував своє рішення (Протокол №11 від 19.03.2025) тому, що АМКУ вважає, що пропозиція ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС» була неправомірно відхилена та повернув тендерну пропозицію на кваліфікацію, надавши йому можливість усунути виявлені невідповідності щодо виконання п.17 Додаток 1 частина ІІІ «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» протягом 24 годин, згідно частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». 11.04.2025 ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС» усунені виявлені невідповідності. Тому, з огляду на вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС» відповідає умовам тендерної документації та визначена переможцем відкритих торгів (з особливостями).
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС"

Номер: 1fafac8daa9e4345ac079fcbdce00ef6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-03-002865-a.c1
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС"
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2025 17:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.04.2025 13:27
Дата виконання рішення Замовником: 08.04.2025 15:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 19.03.2025 №11, згідно з яким відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС». Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.04.2025 № 5201-р/пк-пз зобов’язано Комунальний заклад освіти «Криворізький ліцей – інтернат з посиленою військово – фізичною підготовкою» Дніпропетровської обласної ради» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ИНПРОЕКТСЕРВИС» (код 45331594) за процедурою закупівлі «Послуги з інструментального технічного обстеження комплексу будівель, пошкоджених в результаті атаки БПЛА «Герань-2» (Shahid) російською федерацією, за адресою: 50027, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Ярослава Мудрого, 81», 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробувань» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Автор: ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС", Ілля Гуменюк +380975322382 enprojectservice@proton.me

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9f402806b81b481fa802db655b606b7a
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" згідно Протокольного рішення (Протокол) № 11 від 19.03.2025 року уповноваженої особи з публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 19.03.2025 року Замовник оприлюднив Протокольне рішення (Протокол) № 11 від 19.03.2025 року уповноваженої особи з публічних закупівель, згідно якого було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС» (додається до скарги, додаток №1).
Ми, як Учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджуємось з рішенням Замовника та вважаємо його незаконним, таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, свідчить про упереджене ставлення та необ’єктивність в його діях. Детально ознайомившись з підставами для відхилення, вважаємо дане рішення незаконним.
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції, неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС».
Керуючись п.59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості): «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.»
ТОВ " ИНПРОЕКТСЕРВИС " реалізує своє право на подання скарги у встановлені законом строки.
Детально ознайомившись з причинами відхилення пропозиції ТОВ" ИНПРОЕКТСЕРВИС", хочемо зазначити про неправомірні дії Замовника при дискваліфікації нашої пропозиції як учасника, а саме:


1. Зазначеною підставою для відхилення пропозиції
ТОВ" ИНПРОЕКТСЕРВИС" є наступне:
«Згідно з умовами тендерної документації додатку 1 частини ІІІ замовник зазначив про надання кошторису (розрахунок вартості послуги з обґрунтуванням для кожної будівлі окремо) та календарного плану виконання послуги.
Замовником були розглянуті надані документи тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС» та виявлено:
1.Вдсутність календарного плану виконання послуг;
2.Відсутність у кошторисних розрахунках врахування саме проведення інструментального обстеження будівель (розрахункові кошториси 01,02,03,04,05,06 та зведений кошторис містять інформацію про загальний огляд об’єкту, а не інструментальне обстеження, що підтверджується назвами документів обґрунтування та номерами частин, глав, таблиць, пунктів СОУ Д.1.2-02495431-001:2008).
Відсутність календарного плану виконання послуг та врахування саме проведення інструментального обстеження показують нерозуміння Учасником обсягів виконання послуг.
Тому замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.»
ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, а також зазначені дії Замовника порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Причина Замовника щодо дискваліфікації ТОВ
« ИНПРОЕКТСЕРВИС» є неправомірною та незаконною з огляду на наступне:
Щодо аргументації Замовника що «відсутність календарного плану виконання послуг та врахування саме проведення інструментального обстеження показують нерозуміння Учасником обсягів виконання послуг», заперечуємо:
По-перше, Учасник процедури закупівлі ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" задекларував повну згоду з технічним завданням згідно листа згоди з технічним завданням вих.№7 від 10.03.2025 , де зазначено, що ознайомившись з технічним завданням та технічною специфікацією, , які викладено в Додатку 3 тендерної документації, маємо можливість, погоджуємось та гарантуємо виконати всі умови і вимоги технічного завдання з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик. (додається до Скарги додаток 5)
ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" підтвердив повне розуміння виконання обсягу виконання послуг за предметом закупівлі.
Відповідно до п. 43 Постанови № 1178 КМУ від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Щодо відсутності в складі тендерної пропозиції ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" календарного плану виконання послуг , Замовник всупереч Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 Постанови № 1178 КМУ від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не застосував до Учасника ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Враховуючи вищезазначене, відсутність в складі тендерної пропозиції ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" календарного плану виконання послуг не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Таким чином, дії Замовника є протиправними та не законними не застосувавши до Учасника ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей!

По-друге, на виконання вимог Замовника згідно Додатку 1 частина I Перелік документів та/або інформації, які подаються у складі тендерної пропозиції учасником відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю (нова редакція), відповідно до п.17 «Кошторис (розрахунок вартості послуги з обґрунтуванням для кожної будівлі окремо)…» ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" в складі пропозиції надав: кошторисну документацію яка повністю відповідає встановленим Замовником вимогам:(додається до скарги додаток 3)
Зазначаємо, що зведений кошторис ТОВ "ИНПРОЕКТСЕРВИС" містить також інформацію про інструментальне обстеження. Додаємо, що згідно табл. 6 СОУ Д.1.2 – 02495431 – 001 : 2008 в розцінку яка була прийнята для розрахунку вартості обстеження входять наступні види проектних робіт
Таблиця 6 – Усереднене відсоткове співвідношення етапів робот з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівлі.
Етапи робіт Питома вага
%
1.Збірання та аналіз проектної документації, розробка програми обстежень 10
2. Візуальне або інструментальне обстеження технічного стану, виявлення, обмірювання, ескізування та фотографування дефектів і пошкоджень (польові роботи) 50
3. Аналіз та обробка результатів обстежень, визначення фактичних схем навантаження конструктивних елементів, виконання креслень, схем, ескізів тощо 30
4. Складання і оформлення висновків технічного стану та експлуатаційної придатності будівлі 10
Разом 100

Також згідно додатку Б табл. Б1
Склад робіт прийнятої розцінки входить
Таблиця Б.1 – Склад робіт за групами складності візуальних обстежень

Група складності Склад робіт
1 1.1 Ознайомлення з проектної документацією
1.2 Загальний огляд з оцінкою стану конструкцій
1.3 Підготовка матеріалів для складання технічних паспортів або дефектних відомостей

В підпункті 1.2 зазначено що буде виконуватися огляд з оцінкою стану конструкцій.

Тобто, в дану розцінку входить технічне обстеження, візуальне або інструментальне обстеження технічного стану, виявлення, обмірювання, ескізування та фотографування дефектів і пошкоджень
Складання відомостей дефектів яка вимагає МЕТОДИКА проведення обстеження та оформлення його результатів затвердженої Наказом Міністра розвитку громад та територій України від 06.08.2022 року №144 та В технічному завданні Додадок 2 до тендерної документації п 11.4. «Відомість дефектів та пошкоджень з фіксацією їх місць та характеру (кожної будівлі окремо) в 3-х примірниках на паперових носіях та на електронному носії». необхідно скласти відомість дефектів, що також враховано прийнятою розцінкою.

Зазначаємо, що роботи повинні виконуватися згідно технічного завдання складеного згідно додатку 1 МЕТОДИКИ проведення обстеження та оформлення його результатів затвердженої Наказом Міністра розвитку громад та територій України від 06.08.2022 року №144 а не кошторису.(додається до скарги додаток 4)
Таким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «ИНПРОЕКТСЕРВИС» виконав вимогу Замовника.
Крім того, зазначаємо, що вимогами тендерної документації Замовника НЕ було зазначено в тендерній документації згідно Додатку 2 «Технічне завдання» (переліку конкретних інструментальних випробувань будівельних конструкцій. (додається до скарги додаток 2)
Проте, Замовник зазначає в протокольному рішенні про відхилення про «Відсутність у кошторисних розрахунках врахування саме проведення інструментального обстеження будівель (розрахункові кошториси 01,02,03,04,05,06 та зведений кошторис містять інформацію про загальний огляд об’єкту, а не інструментальне обстеження, що підтверджується назвами документів обґрунтування та номерами частин, глав, таблиць, пунктів СОУ Д.1.2-02495431-001:2008)» що є незаконним, таким, що порушує наші законні права та інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, свідчить про упереджене ставлення та необ’єктивність в його діях.

Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.

Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Підсумовуючи все зазначене вище, уповноважена особа Замовника грубо порушила порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку.
Прийняте рішення Замовника порушують права Товариства з обмеженою відповідальністю «ИНПРОЕКТСЕРВИС» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель.
Вважаємо, що Замовник - КЗО "Криворізький ліцей-інтернат з ПВФП "ДОР", незаконно відхиливши пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ИНПРОЕКТСЕРВИС», продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі; проявив упереджене ставлення, а також необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника