• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект учнівський 1-місний (парта + стілець) з регулюванням висоти

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ШКІЛЬНІ МЕБЛІ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Торги відмінено

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 01.03.2025 14:21 - 11.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови закупівлі

Номер: 85a25bf787e54cd7a5e4011b5b502e64
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-01-000333-a.b1
Назва: Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.03.2025 17:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.03.2025 18:28
Дата виконання рішення Замовником: 09.04.2025 23:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар заявки щодо порушення законодавства: РІШЕННЯ № 4112-р/пк-пз від 17.03.2025 Комісії Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийнятої за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНСО ГРУП" (код ЄДРПОУ: 45369026) від 06 березня 2025 № UA-2025-03-01-000333-a.b1 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, виконано Замовником шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Комплект учнівський 1-місний (парта + стілець) з регулюванням висоти (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39160000-1 – Шкільні меблі)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-01-000333-a.
Автор: ТОВ "ЕНСО ГРУП", Зоряна Буя +380973710189 ensogroup.llc@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5b202b03d54c42289b1a405d7ac18041
Заголовок пункту скарги: Вимога документів, які неможливо отримати
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 01.03.2025р. Замовник оприлюднив закупівлю за ідентифікатором UA-2025-03-01-000333-a на придбання «комплект учнівський 1-місний (парта + стілець) з регулюванням висоти ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі».
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 10.03.2025 00:00.
Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері та маємо можливість поставити необхідний товар однак ознайомившись з тендерною документацією, виявили в ній вимоги, яка не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють нас можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до п.1.2. Додатку 1 до Тендерної документації (далі - ТД) та відповідно до п.7 Додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію:
- документи, що підтверджують якість та безпечність матеріалів з яких буде виготовлено меблі, а саме: чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ЛДСП (плита деревостружкова ламінована); протокол державної санітарно-епідеміологічної експертизи та копію звіту про санітарно-гігієнічну оцінку на стрічку кромочну декоративну з ПВХ (обов’язкова наявність радіологічних та санітарно-хімічних досліджень); чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на заглушки, опори та гачки для портфеля
Відповідно до п. 7.4. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 № 247, Державна санітарно-епідеміологічна експертиза включає такі етапи:
- звернення заявника
- здійснення вимірювань, досліджень об'єктів, наукового обґрунтування відповідних вимог щодо об'єкта експертизи (показників безпеки та умов використання тощо) та оформлення звіту;
- проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та оформлення її результатів у вигляді протоколу експертизи;
- підготовка проекту висновку;
- затвердження висновку експертизи та внесення його до реєстру висновків експертизи.

Згідно з п.п, 1, 7.11 Порядку готовий висновок містить всі необхідні відомості щодо відповідності об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
Відповідно до п.7.15 Порядку протокол експертизи зберігаються в Департаменті державного санітарно-епідеміологічного нагляду МОЗ України. Документи, надані заявником на експертизу, проекти висновків та протоколи експертизи зберігаються в установах (закладах) державної санітарно-епідеміологічної служби чи комісіях протягом терміну, визначеного відповідною категорією документів згідно із законодавством.

Відповідно до п.п. 7.12, 7.13, 7.14 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, заявнику надається саме висновок експертизи, після його затвердження, підписання та внесення до відповідного реєстру.
Таким чином, складання протоколу та звіту є лише етапами проведення експертизи, його надання заявнику не передбачено чинними нормативно-правовими актами України.

Більше того, сам Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 №247 втратив чинність 13.12.2023р. на підставі Наказу Міністерства охорони здоров’я від 19.10.2023р. № 1829

Також повідомляємо, що Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», відповідно до якого проводилась санітарно-епідеміологічна експертиза та видавались Висновки, втратив чинність з 1 жовтня 2023 року, а отже Висновки ДСЕЕ не видаються.

Таким чином, станом на дату подання цієї скарги втратили чинність нормативні акти, які регулювали порядок отримання звітів, протоколів та висновків ДСЕЕ.

Тому жоден інший учасник, окрім того, який підготував такі документи заздалегідь, не може надати документи, які вимагає Замовник. У свою чергу у скаржника відсутні такі документи.
Таким чином, змогу взяти участь у закупівлі будуть мати лише ті учасники, які мають чинні висновки ДСЕЕ, звіти та протоколи, які були отримані заздалегідь – до 01.10.2023р., що є дискримінаційним стосовно Скаржника.
Також Скаржник позбавлений можливості самостійно звернутися до Держпродспоживслужби України з метою отримання висновків ДСЕЕ, протоколів і звітів, оскільки ЗУ Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, відповідно до яких проводилася санітарно-епідеміологічна експертиза та видавались Висновки, протоколи, звіти, втратив чинність.
Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації не узгоджуються з вимогами законодавства в цій частині. Вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-01-000333-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 88c097705edc46e0acc8dc3d43e13a85
Заголовок пункту скарги: Надмірні вимоги щодо сертифікатів на фарбу, які неможливо отримати
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п.1.2. Додатку 1 до Тендерної документації та відповідно до п.7 Додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію:
- … на виробника фарб: діючий сертифікат ISO 9001:2015 для наступних видів діяльності: дослідження, розробка, виробництво та продаж фарб; діючий сертифікат ISO 45001:2023 для наступних видів діяльності: дослідження, розробка, виробництво та продаж фарб на основі води та розчинників, виготовлених за допомогою процесів дозування, змішування, диспергування та подрібнення; діючий сертифікат ISO 45001:2018 система управління безпекою для наступної сфери: дослідження, розробка, виробництво та продаж фарб на основі води та розчинників, виготовлених за допомогою процесів дозування, змішування, диспергування та подрібнення; діючий сертифікат ISO 41649:2015 система управління навколишнім середовищем для наступної сфери: дослідження, розробка, виробництво та продаж фарб на основі води та розчинників, виготовлених за допомогою процесів дозування, змішування, диспергування та подрібнення;
Повідомляємо, що Скаржник не є виробником меблів або фарб, він реалізує меблі зокрема виробництва ТОВ «Меблі-Техностиль» (код ЄДРПОУ 35659221) і не має зазначених документів.
Також Скаржник звернувся із запитом то ТОВ «Меблі-Техностиль», яке закуповує фарбу для виробництва меблів і отримав відповідь №5 від 06.03.2025р., відповідно до якої виробник меблів також не має зазначених сертифікатів, а має лише сертифікат відповідності на фарбу, копію якого додаємо до скарги.
Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є саме меблі, а не фарби. Більше того, сертифікати на дослідження, розробку, виробництво та продаж фарб, на основі води та розчинників, виготовлених за допомогою процесів дозування, змішування, диспергування та подрібнення жодним чином не стосуються предмету закупівлі та є надмірними вимогами, які спрямовані на звуження кола потенційних постачальників.
Наводимо детальний опис кожного з сертифікатів, які вимагає Замовник:
- Сертифікат ISO 9001:2015 підтверджує, що організація впровадила та підтримує систему менеджменту якості (СМЯ) відповідно до міжнародних вимог. ISO 9001:2015 - це міжнародний стандарт системи менеджменту якості (СМЯ), який встановлює вимоги до організації, що прагне покращити якість своїх процесів, продукції або послуг та задовольнити вимоги клієнтів і регуляторних органів.
- Сертифікат ISO 45001:2018 - підтверджує, що організація дотримується високих стандартів безпеки праці та зменшує ризики для співробітників, має ефективну систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, виконує законодавчі та регуляторні вимоги у сфері охорони праці, створює безпечне робоче середовище, зменшуючи ризики нещасних випадків і професійних захворювань. ISO 45001:2018 — це міжнародний стандарт, який встановлює вимоги до системи управління охороною здоров'я та безпекою праці (OH&S). Він допомагає організаціям створювати безпечні умови праці, знижувати ризики виробничого травматизму та покращувати здоров’я працівників.
- ISO 45001:2023 це той самий стандарт, що і ISO 45001:2018, тільки в оновленій редакції. Звертаємо Вашу увагу, що в Україні ще не діє редакція стандарту ISO 45001:2023.
- ISO 41649:2015 - в Україні відсутній такий чинний стандарт.
Нижче наводимо скріншоти з офіційного сайту ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ", які підтверджують, що в Україні ще не діє редакція стандарту ISO 45001:2023:


Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі можуть тільки виробники фарби, які мають зазначені сертифікати або учасники, яким виробники фарби надали такі сертифікати.
У свою чергу Скаржник може запропонувати Замовнику товар, який повністю відповідає вимогам його технічного завдання, виконаний з сертифікованих матеріалів та задовольняє його потреби, але позбавлений можливості надати документи на виробника фарби, які вимагає Замовник.
Вважаємо положення тендерної документації є надмірними, дискримінаційними, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-01-000333-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 4470aa953c744131bb45a2f7abe7ca43
Заголовок пункту скарги: Вимога надати інструменти для збирання та документи для них, хоча замовник сам не збиратиме меблі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до п.1.2. Додатку 1 до Тендерної документації та відповідно до п.7 Додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію:
- … товар повинен передаватися в оригінальній та неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування, а також разом із описом комплектуючих та схемами та/або кресленнями для збірки/монтажу, та набором інструментів для збірки, а саме: набір 54 од. (кількість – 54 шт; матеріал рукояті – комбінований (PP+TPR); робочий профіль: HEX, PH, PZ, SL, SQ); набір інструменту комбінований 1/4" 51 од. (упаковка – пластиковий кейс; кількість одиниць – 51 шт; комплектація – біта, кардан, бітоутримувач, вороток-викрутка, подовжувач, шестигранна головка, свічкова головка, тріскачка; вага – 1,7 кг). На набори інструментів надати оригінал гарантійного листа (авторизацію) від виробника або його офіційного дилера на території України, яким підтверджується можливість поставки наборів інструментів, які пропонуються учасником. Гарантійний лист (авторизація) повинен включати номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Статус офіційного дилера підтверджується листом про дилерство, який подається у складі тендерної пропозиції учасника. З метою забезпечення перевірки замовником характеристик та комплектності наборів інструментів, що пропонуються учасником, додатково надати довідку з посиланням на офіційний сайт виробника наборів інструментів або його офіційного дистриб’ютора/представника/постачальника.
Звертаємо Вагу увагу, що предметом закупівлі є меблі, а не інструменти для збирання.
Також відповідно до п.7 Додатку 3 до ТД «збірка/монтаж…здійснюється силами постачальника та за його власний рахунок».
Аналогічно згідно з пунктами 3.2 та 5.3.4. Проєкту договору, викладеному в Додатку 2 до Тендерної документації:
3.2. … Навантаження, транспортування, доставка Товару за адресою визначеною цим Договором, розвантаження Товару у місці призначення, занесення Товару в приміщення визначене Покупцем, перевірка комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Покупця, збірка/монтаж, проведення інструктажу персоналу Покупця щодо подальшої експлуатації обладнання (адаптація та навчання персоналу Покупця із залученням кваліфікованих представників виробника обладнання) здійснюється силами Постачальника та за його власний рахунок.
5.3. Постачальник зобов’язаний:
5.3.4 Здійснити навантаження, транспортування, доставку Товару за адресою визначеною цим Договором, розвантаження Товару у місці призначення, занесення Товару в приміщення визначене Покупцем, перевірку комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Покупця, збірку/монтаж, проведення інструктажу персоналу Покупця щодо подальшої експлуатації обладнання.
У свою чергу ТОВ «ЕНСО ГРУП» у разу необхідності залучає для збирання підрядників, які відповідно до п. 2.2.1 Договору підряду зобов’язуються виконувати роботи власними силами та інструментом, в повному об‘ємі, якісно та в строк, відповідно до цього Договору. Приклад такого договору додаємо до Скарги.
Таким чином Скаржник не є власником інструментів для збирання та не купляє жодні інструменти для збирання, у зв’язку із чим не може їх поставити та надати гарантійний лист (авторизацію) від виробника або його офіційного дилера на території України, довідку з посиланням на офіційний сайт виробника наборів інструментів або його офіційного дистриб’ютора/представника/постачальника інструментів.
Також Скаржник звернувся до виробника товару із питанням, в якому вигляді планується поставка меблів, які є предметом закупівлі, і отримав відповідь №5 від 06.03.2025р., відповідно до якої виробник планує постачати предмет закупівлі у зібраному стані. Таким чином у скаржника взагалі буде відсутня потреба у збиранні товару у разі укладення з ним договору про закупівлю.
Проте вищезазначені вимоги тендерної документації є надмірними, дискримінаційними та такими, що позбавляють Скаржника можливості взяти участь в процедурі закупівлі.
Вважаємо, що положення ТД не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-01-000333-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 86b3a3e0bdf44ba8b0dff1edd73ffa56
Заголовок пункту скарги: Замовник вимагає обладнання для виробництва меблів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 4. Відповідно до п.п. 2-1, 2-3 п.2 Розділу 1 Додатку 3 до ТД У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи та/або інформацію, а саме:
2) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
2-1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені цією тендерною документацією, повинен підтвердити наявність власного або орендованого (залученого тощо) обладнання (устаткування тощо) необхідного для виготовлення меблів, що є предметом даної закупівлі, в тому числі наступного обладнання (машин, механізмів, станків, верстатів, інструментів тощо), а саме: свердлильно-присадковий верстат – не менше 1 одиниці; довбальний верстат по дереву – не менше 1 одиниці; калібрувально-шліфувальний верстат – не менше 1 одиниці; кромкооблицювальний верстат – не менше 1 одиниці; прямошліфувальний інструмент – не менше 1 одиниці; верстат рейсмусовий – не менше 1 одиниці;
2-3) Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен у складі тендерної пропозиції надати документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку, складену учасником у довільній формі, із зазначенням переліку наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах тощо) в учасника станом на дату подання тендерної пропозиції об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, наявність яких в учасника вимагається згідно цього додатку до тендерної документації, із зазначенням інформації про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, та інформації про підстави користування учасником такими об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази; на свердлильно-присадковий верстат надати брошуру (буклет, проспект тощо) з описом та інструкцію (посібник тощо) з експлуатації; на довбальний верстат по дереву – брошуру (буклет, проспект тощо) з описом та інструкцію (посібник тощо) з експлуатації; на калібрувально-шліфувальний верстат – інструкцію (посібник тощо) з експлуатації; на кромкооблицювальний верстат – брошуру (буклет, проспект тощо) з технічним описом; на прямошліфувальний інструмент – інструкцію (посібник тощо) з експлуатації; на верстат рейсмусовий – інструкцію (посібник тощо) з експлуатації;
Повідомляємо, що Скаржник не є виробником меблів, він реалізує меблі зокрема виробництва ТОВ «Меблі-Техностиль» (код ЄДРПОУ 35659221).
У зв’язку з цим, Скаржник отримує готові меблі і реалізує їх на підставі договору з виробником меблів (договір додаємо до Скарги). Для виконання умови договору про закупівлю Скаржнику достатньо офісного приміщення (копію договору оренди додаємо до скарги), а також за необхідності Скаржник залучає перевізників, вантажників, збиральників на підставі договорів підряду.
Зазначені вище вимоги є дискримінаційними та такими, які Скаржник не може виконати, оскільки ТОВ «ЕНСО ГРУП» не має власного або орендованого (залученого тощо) обладнання (устаткування тощо) необхідного для виготовлення меблів, бо не виготовляє меблі.
Також Скаржник не може надати відповідну довідку та документи на обладнання, бо не має наявних (таких, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах тощо) об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, наявність яких в учасника вимагається згідно цього додатку до тендерної документації, із зазначенням інформації про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, та інформації про підстави користування учасником такими об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази; на свердлильно-присадковий верстат надати брошуру (буклет, проспект тощо) з описом та інструкцію (посібник тощо) з експлуатації; на довбальний верстат по дереву – брошуру (буклет, проспект тощо) з описом та інструкцію (посібник тощо) з експлуатації; на калібрувально-шліфувальний верстат – інструкцію (посібник тощо) з експлуатації; на кромкооблицювальний верстат – брошуру (буклет, проспект тощо) з технічним описом; на прямошліфувальний інструмент – інструкцію (посібник тощо) з експлуатації; на верстат рейсмусовий – інструкцію (посібник тощо) з експлуатації.
На підставі вищевикладеного Скаржник не може надати брошури, буклети, проспекти тощо з описом, технічним описом такого обладнання та інструкції (посібники тощо) з експлуатації.
Таким чином виконати вимоги ТД та взяти участь в процедурі закупівлі можуть тільки ті учасники, які є виробниками меблів та мають власне або орендоване (залучене тощо) обладнання (устаткування тощо) необхідне для виготовлення меблів, що є предметом даної закупівлі, в тому числі наступне обладнання (машини, механізми, станки, верстати, інструменти тощо), а саме: свердлильно-присадковий верстат – не менше 1 одиниці; довбальний верстат по дереву – не менше 1 одиниці; калібрувально-шліфувальний верстат – не менше 1 одиниці; кромкооблицювальний верстат – не менше 1 одиниці; прямошліфувальний інструмент – не менше 1 одиниці; верстат рейсмусовий – не менше 1 одиниці; а також ті, хто має наявні (такі, що належать учаснику на праві власності, або щодо яких в учасника наявне право користування згідно договорів оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах тощо) об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази, наявність яких в учасника вимагається згідно цього додатку до тендерної документації, із зазначенням інформації про найменування кожного з вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, та інформації про підстави користування учасником такими об’єктами обладнання та матеріально-технічної бази; на свердлильно-присадковий верстат надати брошуру (буклет, проспект тощо) з описом та інструкцію (посібник тощо) з експлуатації; на довбальний верстат по дереву – брошуру (буклет, проспект тощо) з описом та інструкцію (посібник тощо) з експлуатації; на калібрувально-шліфувальний верстат – інструкцію (посібник тощо) з експлуатації; на кромкооблицювальний верстат – брошуру (буклет, проспект тощо) з технічним описом; на прямошліфувальний інструмент – інструкцію (посібник тощо) з експлуатації; на верстат рейсмусовий – інструкцію (посібник тощо) з експлуатації.
Вважаємо, що положення тендерної документації є дискримінаційними стосовно Скаржника, не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-01-000333-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Тендерної документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації