• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 72410000-7 - Послуги провайдерів (послуги з надання доступу до Інтернет із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки з резервуванням м. Київ)

Завершена

3 521 380.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 213.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2025 16:03 - 09.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомітне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 7368a5e9421f4900ac3cc037644be5d4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-28-009241-a.c1
Назва: Скарга на неправомітне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Номер оголошення проведення закупівлі: UA-2025-02-28-009241-a До:Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження:СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОКОМ" Україна, 02192, місто Київ, ВУЛИЦЯ МІСТА ШАЛЕТТ, будинок 1, ЄДРПОУ: 14297222 Телефон: +380509316645 E-mail: oksana.golovach@infocom.ua Замовник: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України" 01601УкраїнаКиївська областьм. Київвул. Академіка Богомольця, 10 Код ЄДРПОУ: 40108981 Телефон: +380443632455 E-mail: inna.kruts@i.ua Відкриті торги з особливостями Код ДК 021:2015: 72410000-7 - Послуги провайдерів (послуги з надання доступу до Інтернет із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки з резервуванням м. Київ) UA-2025-02-28-009241-a СКАРГА Від 28.02.2025 16:03, Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України" (далі – «Замовник») оголошено відкриті торги з особливостями на предмет надання послуг - Код ДК 021:2015: 72410000-7 - Послуги провайдерів (послуги з надання доступу до Інтернет із забезпеченням моніторингу та протидії інцидентам з інформаційної безпеки з резервуванням м. Київ), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-28-009241-a (далі – «Закупівля»). Очікувана вартість закупівлі – 3 521 380 грн з ПДВ, кінцевий строк подачі пропозицій – до 12.03.2025 10:00. 13.03.2025 о 13:04 відбувся аукціон по Закупівлі, у якому, за інформацією із Prozorro, прийняли участь 2 (два) учасники (далі – Учасники): 1. Спільне українсько-німецьке підприємство в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ» (Остаточна пропозиція - 1 282 488 грн з ПДВ) (далі – Скаржник та/або ТОВ «ІНФОКОМ»). 2. Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» (Остаточна пропозиція - 1 282 500 грн з ПДВ). Кваліфікація ТОВ «ІНФОКОМ» тривала від 13.03.2025 13:27 до 20.03.2025 17:00. У період проведення кваліфікації, 20.03.2025, ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ № 315 уповноваженої особи Інни Круць (надалі за текстом – Протокол) Замовника вирішено: «Тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до абзацу 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей № 1178, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.». ТОВ «ІНФОКОМ» не погоджується з рішенням, прийнятим у Протоколі, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника щодо його участі у процедурі Закупівлі. ТОВ «ІНФОКОМ» вважає, що рішення ухвалене у Протоколі з порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме з порушенням принципів: забезпечення максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, з огляду на наведене нижче. 1. Щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам технічної специфікації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно з п.2 ДОДАТКУ 7 до тендерної документації від учасників вимагається: «Довідку - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації Додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації.». У протоколі уповноваженої особи Інни Круць №315 від 20.03.2025 Зазначено: «Під час розгляду першого питання порядку денного: Пунктом 2 Додатку 7 до тендерної документації встановлено вимогу, а саме: Довідку - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації Додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації. Під час детального розгляду поданих документів у складі тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що надана тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Тендерна пропозиція Спільне українсько-німецьке підприємство в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ» не містить довідки – інформації у вигляді підписаної технічної специфікації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації Додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання. Таким чином тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до абзацу 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей № 1178, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.». ТОВ «ІНФОКОМ» у складі нашої тендерної пропозиції надали Довідку щодо відповідності запропонованих учасником послуг умовам/вимогам у Технічній специфікації до закупівлі - №122/5 від 11.03.2025р. (файл «Довідка про відповідність послуг Технічній специфікації.pdf»). У вказаній довідці зазначено, що «Даним листом СП «Інфоком», як учасник процедури закупівлі, підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг умовам/вимогам, які зазначені у Технічній специфікації Додатку 2 до тендерної документації.». Принагідно повідомляємо, що відповідно до п.2 Додатку 7 тендерної документації, учасники зобов’язані надати довідку-інформацію, яка містить згоду з технічними вимогами та гарантування їх виконання, на виконання вказаної вимоги ТОВ «ІНФОКОМ» подало довідку №122/5 від 11.03.2025 р., у якій чітко зазначено, що учасник підтверджує відповідність запропонованих послуг вимогам технічної специфікації Додатку 2. Звертаємо увагу, що довідка містить пряме підтвердження згоди учасника з умовами технічної специфікації, що відповідає вимогам тендерної документації. Вимога про «підписану технічну специфікацію» не деталізує обов’язкову форму документа, що дає можливість учасникам подавати підтвердження у вигляді окремого листа або довідки. Також хочемо зазначити, що Замовник не вказав у тендерній документації чіткий формат підтвердження, що виключає можливість відхилення пропозиції з формальних підстав. Відсутність окремо підписаного документа «Технічна специфікація» не означає невідповідність пропозиції, оскільки довідка містить всі необхідні підтвердження. Тендерна пропозиція ТОВ «ІНФОКОМ» повністю відповідає технічним вимогам закупівлі, що не було спростовано у протоколі уповноваженої особи. Аналізуючи протокол відхилення замовника, зазначаємо, що відхилення пропозиції ґрунтується виключно на формальному трактуванні вимог без урахування їх суті та з порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до п. 43 Особливостей № 1178, замовник мав право вимагати усунення формальної невідповідності, проте цього не було зроблено. Відхилення пропозиції суперечить принципам добросовісної конкуренції та прозорості процедур закупівлі. Замовник не довів, що запропоновані послуги не відповідають технічній специфікації. Тим більше, такий документ як «Технічна специфікація», про яку написано у п.2 Додатку 7, взагалі відсутній у вимогах Замовника, оскільки вимоги Тендерної документації не містять такого додатку. Окремого Додатку «Технічна специфікація» в Тендерної документації взагалі немає. Натомість, у Тендерній документації міститься Додаток №2, що має назву «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»: Вказані вище обставини також свідчать про формальний підхід до прийняття рішення про відхилення нашої пропозиції. Рішення про відхилення є надмірно необ’єктивним та необґрунтованим, що може свідчити про дискримінаційний підхід до оцінки учасників. Законодавство про публічні закупівлі передбачає пріоритет матеріальної відповідності пропозиції, а не формальних недоліків у документації. Відміна рішення про відхилення дозволить забезпечити добросовісну конкуренцію та залучення кваліфікованого надавача послуг і забезпечить захист оскаржуваних прав та інтересів ТОВ «ІНФОКОМ». Враховуючи зазначене, ТОВ «ІНФОКОМ» вимагає скасувати неправомірно прийняте рішення про відхилення та переглянути тендерну пропозицію відповідно до принципів прозорості та об’єктивності. Згідно вимог п. 3. Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України». Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження. Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення прийняте 20.03.2025, ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ № 315 уповноваженої особи Інни Круць щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ІНФОКОМ». Додатки: 1. протокол уповноваженої особи Інни Круць №315 від 20.03.2025; 2. довідка №122/5 від 11.03.2025 р. ТОВ «ІНФОКОМ». Перший заступник генерального директора Спільного українсько-німецького підприємства в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ» Врублевський О.В.
Дата розгляду скарги: 03.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.03.2025 16:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.04.2025 17:33
Дата виконання рішення Замовником: 09.04.2025 15:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.04.2025 № 537, скасувати Рішення від 20.03.2025 № 315.
Автор: Спільне українсько-німецьке підприємство в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ», Головач Оксана 380509316645 oksana.golovach@infocom.ua http://www.infocom.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c8ebb4b77ace4f1c8d6cfe08850e40f2
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомітне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ІНФОКОМ» не погоджується з рішенням, прийнятим у Протоколі, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника щодо його участі у процедурі Закупівлі. ТОВ «ІНФОКОМ» вважає, що рішення ухвалене у Протоколі з порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме з порушенням принципів: забезпечення максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, з огляду на наведене нижче.

1. Щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам технічної специфікації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.

Згідно з п.2 ДОДАТКУ 7 до тендерної документації від учасників вимагається: «Довідку - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації Додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації.».

У протоколі уповноваженої особи Інни Круць №315 від 20.03.2025 Зазначено: «Під час розгляду першого питання порядку денного:
Пунктом 2 Додатку 7 до тендерної документації встановлено вимогу, а саме:
Довідку - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації Додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації.
Під час детального розгляду поданих документів у складі тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що надана тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
Тендерна пропозиція Спільне українсько-німецьке підприємство в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ» не містить довідки – інформації у вигляді підписаної технічної специфікації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації Додатку 2 до тендерної документації та гарантування їх виконання.
Таким чином тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до абзацу 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей № 1178, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.».

ТОВ «ІНФОКОМ» у складі нашої тендерної пропозиції надали Довідку щодо відповідності запропонованих учасником послуг умовам/вимогам у Технічній специфікації до закупівлі - №122/5 від 11.03.2025р. (файл «Довідка про відповідність послуг Технічній специфікації.pdf»).
У вказаній довідці зазначено, що «Даним листом СП «Інфоком», як учасник процедури закупівлі, підтверджує відповідність запропонованих учасником послуг умовам/вимогам, які зазначені у Технічній специфікації Додатку 2 до тендерної документації.».

Принагідно повідомляємо, що відповідно до п.2 Додатку 7 тендерної документації, учасники зобов’язані надати довідку-інформацію, яка містить згоду з технічними вимогами та гарантування їх виконання, на виконання вказаної вимоги ТОВ «ІНФОКОМ» подало довідку №122/5 від 11.03.2025 р., у якій чітко зазначено, що учасник підтверджує відповідність запропонованих послуг вимогам технічної специфікації Додатку 2.
Звертаємо увагу, що довідка містить пряме підтвердження згоди учасника з умовами технічної специфікації, що відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога про «підписану технічну специфікацію» не деталізує обов’язкову форму документа, що дає можливість учасникам подавати підтвердження у вигляді окремого листа або довідки.
Також хочемо зазначити, що Замовник не вказав у тендерній документації чіткий формат підтвердження, що виключає можливість відхилення пропозиції з формальних підстав.
Відсутність окремо підписаного документа «Технічна специфікація» не означає невідповідність пропозиції, оскільки довідка містить всі необхідні підтвердження.
Тендерна пропозиція ТОВ «ІНФОКОМ» повністю відповідає технічним вимогам закупівлі, що не було спростовано у протоколі уповноваженої особи.
Аналізуючи протокол відхилення замовника, зазначаємо, що відхилення пропозиції ґрунтується виключно на формальному трактуванні вимог без урахування їх суті та з порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до п. 43 Особливостей № 1178, замовник мав право вимагати усунення формальної невідповідності, проте цього не було зроблено.
Відхилення пропозиції суперечить принципам добросовісної конкуренції та прозорості процедур закупівлі.
Замовник не довів, що запропоновані послуги не відповідають технічній специфікації.
Тим більше, такий документ як «Технічна специфікація», про яку написано у п.2 Додатку 7, взагалі відсутній у вимогах Замовника, оскільки вимоги Тендерної документації не містять такого додатку. Окремого Додатку «Технічна специфікація» в Тендерної документації взагалі немає. Натомість, у Тендерній документації міститься Додаток №2, що має назву «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:

Вказані вище обставини також свідчать про формальний підхід до прийняття рішення про відхилення нашої пропозиції.
Рішення про відхилення є надмірно необ’єктивним та необґрунтованим, що може свідчити про дискримінаційний підхід до оцінки учасників.
Законодавство про публічні закупівлі передбачає пріоритет матеріальної відповідності пропозиції, а не формальних недоліків у документації.
Відміна рішення про відхилення дозволить забезпечити добросовісну конкуренцію та залучення кваліфікованого надавача послуг і забезпечить захист оскаржуваних прав та інтересів ТОВ «ІНФОКОМ».
Враховуючи зазначене, ТОВ «ІНФОКОМ» вимагає скасувати неправомірно прийняте рішення про відхилення та переглянути тендерну пропозицію відповідно до принципів прозорості та об’єктивності.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)