• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вилову безпритульних тварин з подальшою стерилізацією, післяопераційною перетримкою, вакцинацією та поверненням на попереднє місце перебування

З метою регулювання чисельності безпритульних тварин на території Звягельської міської територіальної громади виникає необхідність провести закупівлю послуг з вилову безпритульних тварин з подальшою стерилізацією, післяопераційною перетримкою, вакцинацією та поверненням на попереднє місце перебування

Торги відмінено

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2025 15:07 - 07.03.2025 00:00
Вимога
Без відповіді

заява замовнику

Номер: 481e450a998e46568053908912c4e604
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-28-008196-a.b2
Назва: заява замовнику
Вимога:
заява замовникуПри розгляді тендерних пропозицій Учасника ФОП Носарєва Катерина Сергіївна у відкритих торгах з особливостями у системі електронних закупівель ProZorro замовником Державною установою «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС"» на закупівлю — «Послуги з вилову безпритульних тварин з подальшою стерилізацією, післяопераційною перетримкою, вакцинацією та поверненням на попереднє місце перебування» (Код за ДК 021:2015: 77610000-9 - Послуги з відлову тварин), ідентифікатор закупівлі / оголошення № 77610000-9 - Послуги з відлову тварин було допущено порушення. Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги: Фізична особа-підприємець Носарєва Катерина Сергіївна (заявник) вважає, що замовник «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС"» вчинив такі порушення, як неправомірна дискваліфікація учасника, а також порушення права учасника ненадання 24 годин на виправлення невідповідностей. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Оскільки уповноваженою особою замовника було визначено переможця, про що свідчить протокол уповноваженої особи від 13.03.2025 року № б/н (що додається), що було вчинено не правомірно чим саме порушив п.43 Особливостей і не надав право 24 годин, які б слід було надати і привести у відповідність тендерну пропозицію учасника. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник повинен надавати учаснику можливість усунути невідповідності. Це не право, а безпосередній обов’язок Замовника – уважно та ретельно перевіряти тендерну пропозицію Учасника і у випадку виявлення невідповідностей надавати Учаснику час на їхнє усунення. Керуючись практикою Верховного суду, позиції Органу оскарження в цьому питанні, починаючи з травня 2020 року та до теперішнього часу, є сталою, впевненою та непохитною. В сотнях своїх рішень, що стосуються питання дозавантаження нових документів, яких не було у складі пропозиції, АМКУ чітко і беззаперечно зазначає – так, це право Уучасника, а Замовник зобов’язаний надати відповідну можливість. Враховуючи, що відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням, Замовник не тільки порушив право Учасника, а й порушив Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості в частині не надання Учаснику виправити невідповідності, які передбачені пунктом 43 Особливостей та статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки подана пропозиція Учасника була подана з максимальною економією бюджетних коштів, про що свідчить прінт - скрін з майданчику Prozorro (що додається). Враховуючи вищевикладене вважаю подальші дії Замовника не правомірними та упередженими з метою неправомірної дискваліфікації Учасника, яка спричинила змогу перейти до розгляду наступного Учасника пропозиція якого є завищеною на ринку. Отже, Замовником порушено норми, що передбачені Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022. Перелік документів та інших матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у Заяві, містяться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-28-008196-a у загальному доступі. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про звернення громадян», Конституцією України, Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ФОП Носарєва Катерина Сергіївна на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ФОП Носарєва Катерина Сергіївна вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Вимога
Є відповідь

Вимога скасувати закупівлю

Номер: b1c5d8d391ee4e40af76b5513fdfcf13
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-28-008196-a.c1
Назва: Вимога скасувати закупівлю
Вимога:
Відповідно до Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації учасник має надати підтвердження щодо наявності знань для надання послуг: «підтвердити надавши довідку в довільній формі з зазначенням ПІБ лікаря, стажу роботи, наявності відповідної ліцензії та копію диплому відповідного професійного напрямку)». Учасником, який був визначений Переможцем протокольним рішенням від 13.03.2025 р. уповноваженої особи не надано копію диплому відповідного професійного напрямку, а також не вказано стаж роботи за даним напрямком. Додатком 4 тендерної документації передбачено подання учасником Листа-згоди з Проєктом Договору, а також заповнений та підписаний Проєкт Договору з додатками, наведений у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасником не надано лист-згоду з проектом договору та підписаний Проєкт Договору. Вимагаємо з наступних причин: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (Розділ 6 п. 1 Тендерної документації) у зв’язку з тим, що після визначення Переможцем відхилити тендерну пропозицію за підстави, що визначена Розділом 5 п. 3 Тендерної документації, а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (в складі тендерної пропозиції Учасника, якого в подальшому було визначено Переможцем відсутній лист згода з Проектом Договору та Договір).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Після оприлюднення рішення про визначення учасника переможцем закупівлі, замовник не може змінити своє рішення (в т.ч. скасувати своє рішення), наприклад, ще раз переглянувши тендерну пропозицію учасника чи на вимогу іншого учасника, окрім виконання рішення органу оскарження, що підтверджується практикою Державної аудиторської служби України та суду.
Статус вимоги: Відхилено