-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Фіксуюче обладнання для променевої терапії)
Торги відмінено
2 395 510.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 977.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 977.55 UAH
Період оскарження:
28.02.2025 13:25 - 13.03.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга
Номер:
964e54974389406191a40189ab2f12c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-28-005806-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 12.03.2025 16:33
- Скарга.pdf 12.03.2025 16:33
- договір № 28.24 від 25.12.2024 .pdf 12.03.2025 16:33
- sign.p7s 12.03.2025 16:34
- рішення від 14.03.2025 № 3981.pdf 14.03.2025 17:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.03.2025 16:53
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.03.2025 17:38
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9456cc24778b4defad1b13084506fe30
Заголовок пункту скарги:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
І. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати.
28.02.2025 ДЕРЖАВНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ" (далі – Замовник) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-02-28-005806-a було оголошено про проведення процедури закупівлі на закупівлю ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Фіксуюче обладнання для променевої терапії) (далі - предмет закупівлі).
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДРАДІОФІЗИКА - ПЛЮС» (надалі – Скаржник) є постачальником медичного обладнання, в тому числі, за кодом ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії та має досвід співпраці з закладами охорони здоров’я (докази додаються). Скаржник має намір прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі та запропонувати високоякісне фіксуюче обладнання для променевої терапії.
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, а саме з Додатком 3 до Тендерної документацції «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Фіксуюче обладнання для променевої терапії)»(далі – Додаток №3) та Додатком №4 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ»(далі – Додаток №4), Скаржником виявлено дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на участь у даній процедурі закупівлі, та у зв'язку з чим, Скаржник, з метою захисту свого порушеного права, звертається до органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, дії Замовника стосовно встановлення дискримінаційних (по відношенню до Скаржника) вимог, що перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, а саме:
Замовником у Додатку 4 до тендерної документації встановлено медико – технічні вимоги до фіксуючого обладнання для променевої терапії, що є дискримінаційними по відношенню до Скаржника та порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги, встановлені Замовником є такими, що обмежують коло учасників та унеможливлюють пропозицію інших альтернативних варіантів фіксуючого обладнання для променевої терапії, що в свою чергу є дискримінаційним та унеможливлює участь Скаржника у даній закупівлі.
Вимоги, встановлені Замовником сформовані таким чином, що їх сукупність відповідає продукції лише одного виробника - ORFIT Industries.
Отже, з метою усунення дискримінаційних вимог, Скаржник вважає, що необхідно внести зміни до Додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи все вищевикладене, є всі підстави для зобов’язання Замовника внести зміни до Додатку 4 до тендерної документації.
Вищезазначені зміни не вплинуть на призначення предмета закупівлі та не обмежать сферу його застосування.
Зазначені зміни наддадуть можливість розширити коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, нівелюють можливу корупційну складову, що, як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі поставити Замовнику товар, що є предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Фіксуюче обладнання для променевої терапії).
Разом з цим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів (закупівлі) з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, у зв’язку з чим порушено принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника, зокрема, право на участь у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації вимог таким чином, що їх сукупність відповідає продукції лише одного виробника - ORFIT Industries. порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі.
ІІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Скаржник просить зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Додатку 4 до тендерної документації.
Внесення змін не вплине на призначення предмету закупівлі, не обмежать сферу застосування Фіксуючого обладнання для променевої терапії, але при цьому дозволить забезпечити справедливу конкуренцію у даній закупівлі, що нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті https://prozorro.gov.ua (пряме посилання на дану закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-28-005806-a, а також завантажуються Скаржником у вигляді додатків разом зі скаргою.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження.
Задоволення вимог скарги створить підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів Скаржника, зокрема, на його право участі у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації.
28.02.2025 ДЕРЖАВНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ" (далі – Замовник) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-02-28-005806-a було оголошено про проведення процедури закупівлі на закупівлю ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Фіксуюче обладнання для променевої терапії) (далі - предмет закупівлі).
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕДРАДІОФІЗИКА - ПЛЮС» (надалі – Скаржник) є постачальником медичного обладнання, в тому числі, за кодом ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії та має досвід співпраці з закладами охорони здоров’я (докази додаються). Скаржник має намір прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі та запропонувати високоякісне фіксуюче обладнання для променевої терапії.
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, а саме з Додатком 3 до Тендерної документацції «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Фіксуюче обладнання для променевої терапії)»(далі – Додаток №3) та Додатком №4 «МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ»(далі – Додаток №4), Скаржником виявлено дискримінаційні вимоги, внаслідок чого порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на участь у даній процедурі закупівлі, та у зв'язку з чим, Скаржник, з метою захисту свого порушеного права, звертається до органу оскарження зі скаргою на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Вважаємо такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, дії Замовника стосовно встановлення дискримінаційних (по відношенню до Скаржника) вимог, що перешкоджають Скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, а саме:
Замовником у Додатку 4 до тендерної документації встановлено медико – технічні вимоги до фіксуючого обладнання для променевої терапії, що є дискримінаційними по відношенню до Скаржника та порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги, встановлені Замовником є такими, що обмежують коло учасників та унеможливлюють пропозицію інших альтернативних варіантів фіксуючого обладнання для променевої терапії, що в свою чергу є дискримінаційним та унеможливлює участь Скаржника у даній закупівлі.
Вимоги, встановлені Замовником сформовані таким чином, що їх сукупність відповідає продукції лише одного виробника - ORFIT Industries.
Отже, з метою усунення дискримінаційних вимог, Скаржник вважає, що необхідно внести зміни до Додатку 4 до тендерної документації.
Враховуючи все вищевикладене, є всі підстави для зобов’язання Замовника внести зміни до Додатку 4 до тендерної документації.
Вищезазначені зміни не вплинуть на призначення предмета закупівлі та не обмежать сферу його застосування.
Зазначені зміни наддадуть можливість розширити коло учасників процедури закупівлі та підвищать вільну конкуренцію серед учасників, нівелюють можливу корупційну складову, що, як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Скаржник має змогу вчасно, якісно та в повному обсязі поставити Замовнику товар, що є предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Фіксуюче обладнання для променевої терапії).
Разом з цим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів (закупівлі) з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, у зв’язку з чим порушено принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
В результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Скаржника, зокрема, право на участь у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації вимог таким чином, що їх сукупність відповідає продукції лише одного виробника - ORFIT Industries. порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі.
ІІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Скаржник просить зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Додатку 4 до тендерної документації.
Внесення змін не вплине на призначення предмету закупівлі, не обмежать сферу застосування Фіксуючого обладнання для променевої терапії, але при цьому дозволить забезпечити справедливу конкуренцію у даній закупівлі, що нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті https://prozorro.gov.ua (пряме посилання на дану закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-28-005806-a, а також завантажуються Скаржником у вигляді додатків разом зі скаргою.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження.
Задоволення вимог скарги створить підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів Скаржника, зокрема, на його право участі у процедурі закупівлі з дотриманням принципу недискримінації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2025-02-28-005806-a, що проводить ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ". 2. Зобов’язати ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РАКУ" внести відповідні зміни до тендерної документації, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-28-005806-a.