-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
щебінь із природного каменю фракції 40-70
Завершена
988 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 880.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 880.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2025 12:26 - 05.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
8c7acc721ba1419f8ba5d313d7c72bcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-28-004933-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 13.03.2025 14:33
- Тендерна документація щебінь.docx 13.03.2025 14:33
- Визнач учасника перем та намір укласти договір.pdf 13.03.2025 14:33
- sign-5_Validation_Report-2.pdf 13.03.2025 14:33
- Додаток 1.docx 13.03.2025 14:33
- Повідомлення про намір укласти договір.pdf 13.03.2025 14:33
- sign.p7s 13.03.2025 14:41
- рішення від 17.03.2025 №4069.pdf 17.03.2025 15:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2025 №4648.pdf 26.03.2025 13:57
- рішення від 25.03.2025 № 4648.pdf 27.03.2025 17:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.03.2025 14:54
Дата розгляду скарги:
25.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.03.2025 15:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.03.2025 17:58
Дата виконання рішення Замовником:
01.04.2025 12:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано Рішення від 11.03.2025 про визначення ФОП ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ переможцем Закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bd061b0242d14540a1b3725b3e6414b8
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
11.03.2025р. Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол уповноваженої особи комунального підприємства «Полігон ТПВ» від 11.03.2025р. щодо визначення Учасника ФОП"ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ " переможцем закупівлі та створено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
ТОВ "ДОРЛЕНД" (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення замовника, яке було ухвалене після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) зі скаргою з огляду на таке:
Відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації затвердженої Протоколом Уповноваженої особи КП «Полігон ТПВ» від 28.02.2025 року перебачено, шо під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Під час перевірки КЕП на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify та на підставі Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 13.03.2025 було виявлено наступне:
Підписувач: Лучко Ігор Миколайович
П.І.Б.: Лучко Ігор Миколайович
Країна: Україна
РНОКПП: 2276402490
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 16:54:29
06.03.2025
Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 07740F0800000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ 4145
Тип підпису: Удосконалений
Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат: Кваліфікований
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ " підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам п.1 Розділу 3 Тендерної документації та пп.4.5. , п.4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку №1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Адже замовник вимагає накласти саме кваліфікований електронний підпис (КЕП), а накладення учасником удосконаленого електронного підпису (УЕП) буде не дотриманням вимог тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовником не виявлені наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Отже, прийняте рішення замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішеення про здійснити вищезазначені дії.
ТОВ "ДОРЛЕНД" (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення замовника, яке було ухвалене після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) зі скаргою з огляду на таке:
Відповідно до п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації затвердженої Протоколом Уповноваженої особи КП «Полігон ТПВ» від 28.02.2025 року перебачено, шо під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Під час перевірки КЕП на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify та на підставі Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 13.03.2025 було виявлено наступне:
Підписувач: Лучко Ігор Миколайович
П.І.Б.: Лучко Ігор Миколайович
Країна: Україна
РНОКПП: 2276402490
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача): 16:54:29
06.03.2025
Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 07740F0800000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ 4145
Тип підпису: Удосконалений
Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped)
Формат підпису: Базовий (CAdES-BES)
Сертифікат: Кваліфікований
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ " підписана удосконаленим електронним підписом (УЕП), що не відповідає вимогам п.1 Розділу 3 Тендерної документації та пп.4.5. , п.4 Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, Додатку №1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Адже замовник вимагає накласти саме кваліфікований електронний підпис (КЕП), а накладення учасником удосконаленого електронного підпису (УЕП) буде не дотриманням вимог тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовником не виявлені наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Отже, прийняте рішення замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішеення про здійснити вищезазначені дії.
×
-
Назва доказу:
Протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису
-
Повʼязаний документ:
sign-5_Validation_Report-2.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення учасника ФОП «ЛУЧКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ» переможцем закупівлі за ДК 021:2015-14210000-6 Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (щебінь із природного каменю фракції 40-70 мм).