• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збирання, перевезення та знешкодження відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності

надання послуг протягом 2025 р.

Завершена

947 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 738.50 UAH
Період оскарження: 28.02.2025 10:31 - 05.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 2fe8008de19748cba888e3889356b4a4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-28-002326-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 4bcd921975854462a2da9982029988c5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-28-002326-a ДК 021:2015 код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення та знешкодження відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності). Закупівлю було оголошено:28.02.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". 11.03.2025 р. згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1. Відповідно до п.п. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції між іншим Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі. Предметом закупівлі згідно технічної специфікації Додатку 3 є: ДК 021:2015 код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення та знешкодження відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності) №з/п Найменування відходів Од. виміру Кількість 1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (біологічні) (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 03*) кг 1 000 2 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 03*) кг 19 500 3 Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 06*) кг 500 4 Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03 (D13 D15 D9 D10 ) (код згідно постанови КМУ №1102 20 01 33*) кг 10 Натомість, у складі пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» відсутній Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі. З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним критеріям тендерної документації в цій частині. 2. Відповідно до п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів. Натомість, у складі пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» відсутнє Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів. З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним критеріям тендерної документації в цій частині. 3. Відповідно до п. 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції між іншим Наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом. Натомість, у складі пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» відсутнє свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом. З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним критеріям тендерної документації в цій частині. 4. Відповідно до пункту 1.2 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав надання Учасником в складі тендерної пропозиції: 1.2. Копія наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстру ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеного на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, із зазначенням у ній (ньому) щодо відходів які є предметом закупівлі: кодів та назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів найменувань та кодів операцій з управління (відновлення (та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами». Предметом закупівлі згідно технічної специфікації Додатку 3 є: ДК 021:2015 код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення та знешкодження відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності) №з/п Найменування відходів Од. виміру Кількість 1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (біологічні) (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 03*) кг 1 000 2 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 03*) кг 19 500 3 Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 06*) кг 500 4 Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03 (D13 D15 D9 D10 ) (код згідно постанови КМУ №1102 20 01 33*) кг 10 Натомість, у наданому учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» додатку до наказу Міністерства захисту та довкілля та природних ресурсів України № 197 від 22.02.2024 р. (файл «06-2_Dodatok-do-nakazu-Eko-Zahyst-Ukrayina-pryhovana-adresa.pdf») відсутні відходи, що є предметом закупівлі, а саме - Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03 (D13 D15 D9 D10 ) (код згідно постанови КМУ №1102 20 01 33*). В свою чергу, надана ТОВ «Еко Захист-Україна» копія Договору № 1-03/01/25 про надання послуг з управління відходами від 03.01.2025, укладеного з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АБМ РЕЦИКЛІНГ», не може вважатись належним підтвердженням відповідності учасника даній вимозі тендерної документації, оскільки згідно п.п. 1.1.1. Договору послуги з управління небезпечними відходами надаються ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» щодо відходів, які належать на праві власності ТОВ «Еко Захист-Україна». За умовами закупівлі послуги надаються щодо відходів, які належать КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «КАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Додатково слід прийняти до уваги, що додатком 1 до вказаного договору не передбачено надання послуг з управління небезпечними відходами щодо відходів за кодом 20 01 33*. З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала технічним критеріям тендерної документації в цій частині. 5. Відповідно до пункту 1.4. додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції: 1.4. Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», або іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі. При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів, повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/. Натомість, у наданому учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24 - відсутні відходи, що є предметом закупівлі, а саме - Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03 (D13 D15 D9 D10 ) (код згідно постанови КМУ №1102 20 01 33*). З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала технічним критеріям тендерної документації в цій частині. 6. Відповідно до пункту 1.5.2. Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Копію атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища»). Натомість у складі пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» відсутня Копія атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища»). З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала технічним критеріям тендерної документації в цій частині. 7. Відповідно до пункту 1.6.3. Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Копію чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі. Натомість, наданий у складі пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» Договір від 26.02.2025 р. не містить відходів, що є предметом закупівлі, а саме Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03 (D13 D15 D9 D10 ) (код згідно постанови КМУ №1102 20 01 33*). З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала технічним критеріям тендерної документації в цій частині. 8. Відповідно до ч. 1.6.4. Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Копії чинних договорів страхування життя, здоров’я та працездатності водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні у наданні послуг). Натомість, у складі пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» відсутні Копії чинних договорів страхування життя, здоров’я та працездатності водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні у наданні послуг). З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала технічним критеріям тендерної документації в цій частині. 9. Згідно пункту 1.4. Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав надання Учасником в складі тендерної пропозиції: 1.4. Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», або іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі. При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів, повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/ Додатком 3 до тендерної документації визначено технічну специфікацію: №з/п Найменування відходів Од. виміру Кількість 1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (біологічні) (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 03*) кг 1 000 2 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 03*) кг 19 500 3 Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 06*) кг 500 4 Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03 (D13 D15 D9 D10 ) (код згідно постанови КМУ №1102 20 01 33*) кг 10 Учасником ТОВ «Еко Захист-Україна» у складі тендерної пропозиції надано копії: - Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24 від 22.05.2024 (файл «06-3_Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (1).pdf»); - Наказу Міністерства захисту та довкілля та природних ресурсів України № 197 від 22.02.2024 (файл «06-1_Nakaz-197-vid-22.02.2024.pdf»); - Додатку до Наказу Міністерства захисту та довкілля та природних ресурсів України № 197 від 22.02.2024 (файл «06-2_Dodatok-do-nakazu-Eko-Zahyst-Ukrayina-pryhovana-adresa.pdf») Процедура видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів визначена Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1328 (далі – Порядок № 1328). Пунктом 14 Порядку № 1328 встановлено, що дозвіл видається за формою згідно з додатком 3. Згідно додатку 3 до Порядку № 1328 в першій частині дозволу міститься інформація про надання суб’єкту господарювання у сфері управління відходами дозволу здійснювати операції з оброблення відходів із зазначенням найменування виду відходів та коду операції. Із змісту першої частини Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24 від 22.05.2024, наданого ТОВ «Еко Захист-Україна», вбачається, що даному суб’єкту господарювання не надавався дозвіл на здійснення: - операції D15 щодо відходів за кодом 18 01 06*, які входять до предмету закупівлі; - будь-яких операцій з оброблення відходів щодо відходів за кодом 20 01 33*, які входять до предмету закупівлі. Таким чином, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24 від 22.05.2024, не відповідають переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії Додатку до Наказу Міністерства захисту та довкілля та природних ресурсів України № 197 від 22.02.2024. Відтак, пропозиція учасника не відповідала технічним критеріям тендерної документації в цій частині. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» не відповідала технічним та кваліфікаційним критеріям тендерної документації, та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-02-28-002326-a ID у PROZORRO 4bcd921975854462a2da9982029988c5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-28-002326-a) «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати Протокольне рішення від 11.03.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокольне рішення від 11.03.2025 р. 3) Додаток до наказу Міністерства захисту та довкілля та природних ресурсів України № 197 від 22.02.2024 р; 4) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24; 5) Договір від 26.02.2025 р. 6) Договору № 1-03/01/25 від 03.01.2025 р.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.03.2025 15:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.03.2025 12:48
Дата виконання рішення Замовником: 01.04.2025 09:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Адміністрація КП «Калинівська ЦРЛ» КМР, (далі – Підприємство, Замовник) повідомляє про те, що з метою виконання рішення №4643-р/пк-пз від 25.03.2025 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про скасування рішення Замовника від 11.03.2025 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна" (код ЄДРПОУ: 38074325) переможцем процедури закупівлі — "Послуги зі збирання, перевезення та знешкодження відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-28-002326-a уповноваженою особою Підприємства(Замовника) прийнято рішення від 31.03.2025 р. про скасування свого рішення від 11.03.2025 року.
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7afba49168004b9abbb566a87f34ca3d
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 4bcd921975854462a2da9982029988c5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-28-002326-a ДК 021:2015 код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення та знешкодження відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності).
Закупівлю було оголошено:28.02.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник) та ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".
11.03.2025 р. згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"". (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.

1. Відповідно до п.п. 1.1. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції між іншим Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі.
Предметом закупівлі згідно технічної специфікації Додатку 3 є:
ДК 021:2015 код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення та знешкодження відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності)


№з/п Найменування відходів Од. виміру Кількість
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (біологічні) (D10,
D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 03*) кг 1 000
2 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 03*) кг 19 500
3 Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 06*) кг 500
4 Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03 (D13 D15 D9 D10 ) (код згідно постанови КМУ №1102 20 01 33*) кг 10

Натомість, у складі пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» відсутній Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який обов’язково має включати в себе відходи, згідно предмету закупівлі.
З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним критеріям тендерної документації в цій частині.

2. Відповідно до п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати у складі пропозиції Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів.
Натомість, у складі пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» відсутнє Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів.
З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним критеріям тендерної документації в цій частині.

3. Відповідно до п. 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції між іншим Наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
Натомість, у складі пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» відсутнє свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом.
З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним критеріям тендерної документації в цій частині.

4. Відповідно до пункту 1.2 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав надання Учасником в складі тендерної пропозиції:
1.2. Копія наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстру ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеного на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, із зазначенням у ній (ньому) щодо відходів які є предметом закупівлі: кодів та назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів найменувань та кодів операцій з управління (відновлення (та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами».

Предметом закупівлі згідно технічної специфікації Додатку 3 є:
ДК 021:2015 код 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення та знешкодження відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності)

№з/п Найменування відходів Од. виміру Кількість
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (біологічні) (D10,
D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 03*) кг 1 000
2 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 03*) кг 19 500
3 Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 06*) кг 500
4 Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03 (D13 D15 D9 D10 ) (код згідно постанови КМУ №1102 20 01 33*) кг 10

Натомість, у наданому учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» додатку до наказу Міністерства захисту та довкілля та природних ресурсів України № 197 від 22.02.2024 р. (файл «06-2_Dodatok-do-nakazu-Eko-Zahyst-Ukrayina-pryhovana-adresa.pdf») відсутні відходи, що є предметом закупівлі, а саме - Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03 (D13 D15 D9 D10 ) (код згідно постанови КМУ №1102 20 01 33*).

В свою чергу, надана ТОВ «Еко Захист-Україна» копія Договору № 1-03/01/25 про надання послуг з управління відходами від 03.01.2025, укладеного з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АБМ РЕЦИКЛІНГ», не може вважатись належним підтвердженням відповідності учасника даній вимозі тендерної документації, оскільки згідно п.п. 1.1.1. Договору послуги з управління небезпечними відходами надаються ТОВ «АБМ РЕЦИКЛІНГ» щодо відходів, які належать на праві власності ТОВ «Еко Захист-Україна». За умовами закупівлі послуги надаються щодо відходів, які належать КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «КАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Додатково слід прийняти до уваги, що додатком 1 до вказаного договору не передбачено надання послуг з управління небезпечними відходами щодо відходів за кодом 20 01 33*.

З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала технічним критеріям тендерної документації в цій частині.

5. Відповідно до пункту 1.4. додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції:
1.4. Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами»,
або
іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів, повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/.

Натомість, у наданому учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24 - відсутні відходи, що є предметом закупівлі, а саме - Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03 (D13 D15 D9 D10 ) (код згідно постанови КМУ №1102 20 01 33*).
З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала технічним критеріям тендерної документації в цій частині.

6. Відповідно до пункту 1.5.2. Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Копію атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища»).
Натомість у складі пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» відсутня Копія атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища»).
З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала технічним критеріям тендерної документації в цій частині.

7. Відповідно до пункту 1.6.3. Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Копію чинного договору страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів, в т.ч. відходів, що є предметом закупівлі.
Натомість, наданий у складі пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» Договір від 26.02.2025 р. не містить відходів, що є предметом закупівлі, а саме Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03 (D13 D15 D9 D10 ) (код згідно постанови КМУ №1102 20 01 33*).
З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала технічним критеріям тендерної документації в цій частині.

8. Відповідно до ч. 1.6.4. Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції Копії чинних договорів страхування життя, здоров’я та працездатності водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні у наданні послуг).
Натомість, у складі пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» відсутні Копії чинних договорів страхування життя, здоров’я та працездатності водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні у наданні послуг).
З огляду на зазначене, пропозиція учасника не відповідала технічним критеріям тендерної документації в цій частині.

9. Згідно пункту 1.4. Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав надання Учасником в складі тендерної пропозиції:
1.4. Копія Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, що містить щодо відходів які є предметом закупівлі: коди та назви (види) відходів відповідно до Національного переліку відходів; найменування та коди операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами»,
або
іншого документу, що має правовий статус вказаного дозволу, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі.
При цьому, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів, повинні відповідати переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії наказу про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або Реєстрі ліцензій на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, розміщеному на офіційному веб-сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/

Додатком 3 до тендерної документації визначено технічну специфікацію:
№з/п Найменування відходів Од. виміру Кількість
1 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (біологічні) (D10,
D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 03*) кг 1 000
2 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 03*) кг 19 500
3 Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (D10, D13, D15) (код згідно постанови КМУ №1102 18 01 06*) кг 500
4 Батареї та акумулятори, віднесені до кодів 16 06 01, 16 06 02, 16 06 03 (D13 D15 D9 D10 ) (код згідно постанови КМУ №1102 20 01 33*) кг 10

Учасником ТОВ «Еко Захист-Україна» у складі тендерної пропозиції надано копії:
- Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24 від 22.05.2024 (файл «06-3_Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (1).pdf»);
- Наказу Міністерства захисту та довкілля та природних ресурсів України № 197 від 22.02.2024 (файл «06-1_Nakaz-197-vid-22.02.2024.pdf»);
- Додатку до Наказу Міністерства захисту та довкілля та природних ресурсів України № 197 від 22.02.2024 (файл «06-2_Dodatok-do-nakazu-Eko-Zahyst-Ukrayina-pryhovana-adresa.pdf»)

Процедура видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів визначена Порядком видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1328 (далі – Порядок № 1328).
Пунктом 14 Порядку № 1328 встановлено, що дозвіл видається за формою згідно з додатком 3.
Згідно додатку 3 до Порядку № 1328 в першій частині дозволу міститься інформація про надання суб’єкту господарювання у сфері управління відходами дозволу здійснювати операції з оброблення відходів із зазначенням найменування виду відходів та коду операції.

Із змісту першої частини Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24 від 22.05.2024, наданого ТОВ «Еко Захист-Україна», вбачається, що даному суб’єкту господарювання не надавався дозвіл на здійснення:
- операції D15 щодо відходів за кодом 18 01 06*, які входять до предмету закупівлі;
- будь-яких операцій з оброблення відходів щодо відходів за кодом 20 01 33*, які входять до предмету закупівлі.

Таким чином, перелік кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також перелік найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі й зазначені у Дозволі на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24 від 22.05.2024, не відповідають переліку кодів й назв (видів) відходів відповідно до Національного переліку відходів, а також переліку найменувань й кодів операцій з управління (відновлення та/або видалення) відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», щодо відходів, які є предметом закупівлі, зазначеним у копії Додатку до Наказу Міністерства захисту та довкілля та природних ресурсів України № 197 від 22.02.2024.
Відтак, пропозиція учасника не відповідала технічним критеріям тендерної документації в цій частині.


Враховуючи зазначене, пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Еко Захист-Україна» не відповідала технічним та кваліфікаційним критеріям тендерної документації, та підлягала відхиленню.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-02-28-002326-a ID у PROZORRO 4bcd921975854462a2da9982029988c5 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-28-002326-a) «КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАЛИНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати Протокольне рішення від 11.03.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"".

Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення від 11.03.2025 р.
3) Додаток до наказу Міністерства захисту та довкілля та природних ресурсів України № 197 від 22.02.2024 р;
4) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2929/24;
5) Договір від 26.02.2025 р.
6) Договору № 1-03/01/25 від 03.01.2025 р.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір